Grimson Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε WoW , πρέπει να είναι τόσο πλούσιοι εκεί στην Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό Οι ξένοι που εκμεταλλεύονται αυτές τις πηγές σίγουρα
TzortzisJosh Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Τέλος άρα και το παραμύθι με την αύξηση της στάθμης της θάλασσας, next
egiz05 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, Jophiel είπε Το κάνουν για την προστασία του περιβάλλοντος και το καλό της ανθρωπότητας και όχι επειδή θα υπάρξει έλλειψη στο κοβάλτιο.... Πάντως, από τεχνολογικής άποψης, μακάρι να αξίζει το αποτέλεσμα. σιγα μην το κανουν για το καλο της μανας τους...ακρατος καπιταλισμος...φθηνες πρωτες υλες, φθηνο εργατικο δυναμικο 2
Nero55 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Sakeyz είπε ΘΑ ΣΤΕΡΕΨΟΥΝΕ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΤΟΥΣ με αυτα που γραφεις η ανθρωπινη βλακεια δε θα στερεψει ποτε παντως Spoiler φιλικα παντα Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2019 από Nero55
hyperspaced Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Μια ακόμα είδηση για την "νέα" επαναστατική μέθοδο μπαταρίας... διαθέσιμη σε 2-3 χρόνια..
CheOnWeb Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 1 hour ago, dimtsef said: δεν μπορώ να χωνέψω το γεγονός ότι είμαστε τόσο πίσω τεχνολογικά στο τομέα της μπαταρίας πραγματικά με ξεπερνάει ! Ίσως δεν έχουν γίνει οι κατάλληλες επενδύσεις αλλά υπάρχουν και αντικειμενικές, τεχνικές δυσκολίες. Αν ήταν εύκολο θα το είχαν κάνει αλλά όπως βλέπεις, δίνουν μεγαλύτερο βάρος στη μείωση της κατανάλωσης, που μάλλον είναι ευκολότερο, παρά στη βελτίωση των μπαταριών. 1
tolstoy Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Όχι ρε παιδιά το θαλασσινό νερό. Θα τελειώσει.
Billator Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Ίσως δεν έχουν γίνει οι κατάλληλες επενδύσεις αλλά υπάρχουν και αντικειμενικές, τεχνικές δυσκολίες. Αν ήταν εύκολο θα το είχαν κάνει αλλά όπως βλέπεις, δίνουν μεγαλύτερο βάρος στη μείωση της κατανάλωσης, που μάλλον είναι ευκολότερο, παρά στη βελτίωση των μπαταριών. Είμαστε σε μια εποχή που οι τεχνικές δυσκολίες δεν είναι εμπόδιο πλέον, ο χρόνος εντοπισμού και αντιμετώπισης έχει μειωθεί εκθετικά. Το πρόβλημα είναι οι επενδύσεις. Ακόμα και κατά καιρούς μεγάλες εταιρείες που ανακοινώνουν το RnD για νέα είδη μπαταριών αν δεν πείσουν κ άλλους επενδυτές από άλλες εταιρείες ώστε να εμπιστευτούν και να επενδύσουν σε αυτό το νέο προϊόν τότε παγώνουν τα πάντα. Από όσο γνωρίζω τα τελευταία 15 χρόνια καμία in-situ ενεργειακή τεχνολογία από εταιρείες δεν έφτασε στην εμπορική χρήση , παρά μόνο όταν υπήρξε η οικονομική στήριξη της μερίδας του λέοντος σε αυτή την κίνηση.
roybatty Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Όταν διαβάζεις ειδήσεις για νέου τύπου μπαταρίες ένα πράγμα είναι βέβαιο: Μόνο όταν βγει η κινέζικη απομίμηση στην αγορά είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν.
CheOnWeb Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 47 minutes ago, Billator said: Είμαστε σε μια εποχή που οι τεχνικές δυσκολίες δεν είναι εμπόδιο πλέον, ο χρόνος εντοπισμού και αντιμετώπισης έχει μειωθεί εκθετικά. Το πρόβλημα είναι οι επενδύσεις. Ακόμα και κατά καιρούς μεγάλες εταιρείες που ανακοινώνουν το RnD για νέα είδη μπαταριών αν δεν πείσουν κ άλλους επενδυτές από άλλες εταιρείες ώστε να εμπιστευτούν και να επενδύσουν σε αυτό το νέο προϊόν τότε παγώνουν τα πάντα. Από όσο γνωρίζω τα τελευταία 15 χρόνια καμία in-situ ενεργειακή τεχνολογία από εταιρείες δεν έφτασε στην εμπορική χρήση , παρά μόνο όταν υπήρξε η οικονομική στήριξη της μερίδας του λέοντος σε αυτή την κίνηση. Εννοείται πως δεν θα πέσει χρήμα αν δεν είναι αποδεδειγμένα εμπορεύσιμο, σε εύλογο χρονικό διάστημα. Οι λόγοι όμως που δεν έχει επιτευχθεί, είναι κυρίως τεχνικοί, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια συνομωσία.
Dark Worm Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Θα μας πουλάνε συμπυκνωμενο ενεργειακό θαλασσινό νερό εκεί που οι θάλασσες είναι δωρεάν και απέραντες. 🤫🤫
ELMastas Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 21/12/2019 στις 5:09 ΜΜ, CheOnWeb είπε Ίσως δεν έχουν γίνει οι κατάλληλες επενδύσεις αλλά υπάρχουν και αντικειμενικές, τεχνικές δυσκολίες. Αν ήταν εύκολο θα το είχαν κάνει αλλά όπως βλέπεις, δίνουν μεγαλύτερο βάρος στη μείωση της κατανάλωσης, που μάλλον είναι ευκολότερο, παρά στη βελτίωση των μπαταριών. Μπορεί να μην είναι "εύκολο" αλλά ούτε και δύσκολο,όταν υπάρξει θέληση και γίνουν οι κατάλληλες μελέτες και επενδύσεις για αυτό,φυσικά και δεν έχουν γίνει οι κατάλληλες επενδύσεις και δεν έχουν ρίξει πραγματικό χρήμα σε αυτές,καθότι κάποια μεγάλα "συμφέροντα" θέλουν να υπάρχει,ο ενεργειακός έλενχος και εξάρτηση και φυσικά να συνεχίζει να ρέει το χρήμα συνέχεια πρός τις μεγάλες αυτές εταιρίες/βιομηχανίες,ξέρεις φαντάζομαι την ιστορία,με τους πρώτους "παλιούς" λαμπτήρες που βγήκαν στο εμπόριο,με την τεράστια διάρκεια ζωής,που τελικά επίτηδες δεν συνέχισαν να τις βγάζουν και τις άλλαξαν,γιατί απλά δεν θα πούλαγαν πλέον λάμπες κάθε λίγο,φαντάσου μια μπαταρία με στοιχεία μιας νέας τεχνολογίας,που να κρατάει μήνες,η και περισσότερο και να μην χρειάζεται αλλαγή και φόρτιση κάθε λίγο,οχι μόνο λεφτά δεν θα επένδυαν,εκτός αν δεν μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά λόγο ανταγωνισμού, αλλά θα το κυνήγαγαν να το σαμποτάρουν να μην βγεί ποτέ στήν αγορά αυτό το προιόν. Αυτό συμβαίνει γενικά με την ενέργεια και το οτι δεν προχωράει με ρυθμούς που θα φανταζόμασταν,αυτή η τεχνολογία,όταν σε άλλους τομείς έχουν γίνει σε λίγα χρόνια απίθανα άλματα πχ με τεχνολογία των υπολογιστών,που φαίνεται ολοφάνερα, με τα κινητά που υπάρχουν σήμερα,φαντάσου οχι πολύ μακριά,πρίν κάνα 2 δεκαετίες,αν έβλεπαν σημερινής τεχνολογίας κινητό, θα το περνούσαν για εξωγήινη τεχνολογία! Εχουν εξελιχθεί τόσο πολύ και τα υλικά επίσης,για την κατασκευή διαφόρων πραγμάτων και έχουμε αρχίσει να βλέπουμε νανο τεχνολογία σε αυτά,όμως λόγο της τεράστιας εξάρτησης του κόσμου απο την ενέργεια,είτε σε καύσιμα στα μεταφορικά μέσα,είτε στο σπίτι η ακόμη και σε μορφή συσσωρευτών μπαταριών,έχουμε ελάχιστη εξελιξη ουσιαστικά στα πράγματα,πάνω απο 50 χρόνια ίσως και κοντά στόν έναν περίπου αιώνα ! για την "ιστορία"αναφέρω κάποια ιστορικά στοιχεία επι του θέματος μπαταρίας πχ ο Gaston Plante εφεύρε την μπαταρία με οξέα επαναφορτιζόμενων στοιχείων, που λίγο πολύ χρησιμοποιούν ολα τα αυτοκίνητα απο τότε ! το 1901 Thomas Alva Edison αλκαλική μπαταρία ! ενώ το 1899 ο Waldmar Jungner εφηύρε την πρώτη επαναφορτιζόμενη μπαταρία nickel-cadmium,έχουμε πιο μετά το 1949 τις μικρές Αλκαλικές μπαταρίες μαγνησίου απο τον Lew Urry κλπ κλπ Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2019 από ELMastas 1 1 1
Billator Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Εννοείται πως δεν θα πέσει χρήμα αν δεν είναι αποδεδειγμένα εμπορεύσιμο, σε εύλογο χρονικό διάστημα. Οι λόγοι όμως που δεν έχει επιτευχθεί, είναι κυρίως τεχνικοί, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια συνομωσία. Το πρόβλημα είναι στο παραγωγικό κομμάτι πιστεύω, τεχνολογίες "ώριμες" με το κατάλληλο υπόβαθρο υπάρχουν που είναι "έτοιμες" για χρήση. Το παραγωγικό κομμάτι θεωρώ είναι πολύ δύσκολο κ αν δεν πέσει χρήμα δεν προχωράει. Πολύ σπάνια βλέπουμε νέες τεχνολογίες που δεν χρειάζονται πλάτη για την ανάπτυξη τους (δηλαδή μπορούν να αναπτυχθούν με τον υπάρχουν παραγωγικό εξοπλισμό). Αλλά "εμπορεύσιμο" σπάνια ξεκινάει να είναι κάτι κατευθείαν. Συγκριτικά με τις υπάρχουσες λύσεις είναι πολύ πιο ακριβές. Εκεί χρειάζονται "πλάτες" από πολλές εταιρίες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα