Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Adrian είπε

Πάντα όταν με ρώταγε "υποψήφιος" πελάτης το τάδε μεταχειρισμένο πόσα χιλιόμετρα έχει του απάνταγα "πόσα θες να έχει;" Και με κοίταγε σαν χάνος..

Δεν αποφασίζουμε βάσει χιλιομέτρων άλλα την κατάσταση που βρίσκεται.

Πολύ γενικό και δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Κανείς δεν είναι μέσα στο μοτερ και κανείς δεν ξέρει την κατάσταση του. Δεν ξέρω κανέναν να ανοίγει μοτέρ όταν πάει να αγοράσει μεταχειρισμένο και κάνεις δεν το επιτρέπει εννοείται οπότε τα χιλιόμετρα έχουν τεράστια σημασία.

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Beefeater είπε

παιδες, γυρισμενα χιλιομετρα δυστυχως υπαρχουν, ειτε απο απατεωνες μαντραδες, ειτε απο εταιρειες λιζιγκ, rent a car που γυρνανε χλμ επειδη οι τουριστες δεν θα τα επελεγαν με πολλα χλμ (ναι ισχυει)  και μετα τα παιρνουν οι μαντραδες και ουτω καθεξης...

κι εγω εχω πεσει θυμα, skoda fabia 2008 το πηρα το 13 με  50 χιλιαδες και αποδειχθηκε οτι τελικα τοτε ειχε 100... κλασσικα στο επομενο κτεο αποδειχθηκε, πληρωσα και 40 ευρω για την ρυθμιση του κοντερ. ΟΜΩΣ, τουλαχιστον το πηρα αρκετα φθηνα (μεσα στα 10 φθηνοτερα στην ελλαδα στο car.gr , για ιδια χρονολογια, specs) και μεχρι τωρα με σωστη χρηση και υντηρηση ειναι αριστο, με 250 χιλιαδες χλμ και φυσιολογικες πλεον φθορες.

Επιδη το ρισκο ειναι υπαρκτο, τουλαχιστον φροντιστε να παρετε αυτοκινητο σχετικα φτηνα, μιας και ο κινδυνος παγαποντιας σιγουρα υπαρχει. Να θυμαστε πως ενα αυτοκινητο με πολλα χλμ δεν ειναι απαραιτητα ενα κακο αυτοκινητο. Χαρακτηριστικη η δικη μου περιπτωση. Το θεμα ειναι πως αλλη τιμη εχει ενα αυτοκινητο με 200 χιλ χλμ, και αλλη ενα με 110 χιλ χλμ , κατεβασμενα.. εκει ειναι το ζουμι.

Παντως μην σας φοβιζουν τα πολλα χλμ, αν ειναι σωστη η τιμη και εχουν οδηγηθει-συντηρηθει σωστα...

Σκεφτείτε πόσες δεκαδες χιλιάδες αυτοκίνητα πωλούνται ετησίως στην Ελλάδα για leasing  και rent a car. Επίσης πως οι περισσότερες εταιρείες, ιδίως οι μικρές, επειδή διατηρούν πολλά χρόνια, περισσότερα σίγουρα από 5 τα νοικιάρικα αμάξια τους( μπορουν ως 10-12 χρόνια!) που κατά μέσο όρο ετησίως κάνουν απο 15.000 μέχρι και 40.000 χλμ καταλαβαίνετε ότι πριν και μετά την τετραετία του πρώτου ΚΤΕΟ για να αποφύγουν τα complains από τους τουρίστες ότι τους δώσανε αμάξι με 100.000 ++ χλμ τα γυρίζουν σχεδόν κάθε καλοκαίρι στα 40-50.000 χλμ. το πολύ...

Αυτό φυσικά βολεύει και στην μεταπώληση, βεβαίως βεβαίως!

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

Σκεφτείτε πόσες δεκαδες χιλιάδες αυτοκίνητα πωλούνται ετησίως στην Ελλάδα για leasing  και rent a car. Επίσης πως οι περισσότερες εταιρείες, ιδίως οι μικρές, επειδή διατηρούν πολλά χρόνια, περισσότερα σίγουρα από 5 τα νοικιάρικα αμάξια τους( μπορουν ως 10-12 χρόνια!) που κατά μέσο όρο ετησίως κάνουν απο 15.000 μέχρι και 40.000 χλμ καταλαβαίνετε ότι πριν και μετά την τετραετία του πρώτου ΚΤΕΟ για να αποφύγουν τα complains από τους τουρίστες ότι τους δώσανε αμάξι με 100.000 ++ χλμ τα γυρίζουν σχεδόν κάθε καλοκαίρι στα 40-50.000 χλμ. το πολύ...

Αυτό φυσικά βολεύει και στην μεταπώληση, βεβαίως βεβαίως!

Νομίζω ότι υπάρχει όριο ηλικίας στα ενοικιαζόμενα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Νομίζω ότι υπάρχει όριο ηλικίας στα ενοικιαζόμενα.

Αυτό ακριβώς έγραψε και ο φίλος παραπάνω:

2 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Σκεφτείτε πόσες δεκαδες χιλιάδες αυτοκίνητα πωλούνται ετησίως στην Ελλάδα για leasing  και rent a car. Επίσης πως οι περισσότερες εταιρείες, ιδίως οι μικρές, επειδή διατηρούν πολλά χρόνια, περισσότερα σίγουρα από 5 τα νοικιάρικα αμάξια τους( μπορουν ως 10-12 χρόνια!) που κατά μέσο όρο ετησίως κάνουν απο 15.000 μέχρι και 40.000 χλμ καταλαβαίνετε ότι πριν και μετά την τετραετία του πρώτου ΚΤΕΟ για να αποφύγουν τα complains από τους τουρίστες ότι τους δώσανε αμάξι με 100.000 ++ χλμ τα γυρίζουν σχεδόν κάθε καλοκαίρι στα 40-50.000 χλμ. το πολύ...

Αυτό φυσικά βολεύει και στην μεταπώληση, βεβαίως βεβαίως!

12 χρόνια είναι το όριο ηλικίας των ενοικιαζόμενων. Βέβαια δεν τα κρατάνε τόσο, ούτε 5 δεν τα κρατάνε, κατά μέσο όρο στα 2-3 τα αλλάζουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό ακριβώς έγραψε και ο φίλος παραπάνω:

12 χρόνια είναι το όριο ηλικίας των ενοικιαζόμενων. Βέβαια δεν τα κρατάνε τόσο, ούτε 5 δεν τα κρατάνε, κατά μέσο όρο στα 2-3 τα αλλάζουν.

Οι μεγάλες εταιρείες ναι τα αλλάζουν, οι μικρότερες και ειδικά στα  νησιά και κυρίως τα μικρότερα με μικρές διαδρομές τα κρατάνε τουλάχιστον δεκαετία αν όχι και μετά την λήξη της 12 εστίας. Ιδίως μοντέλα που αντέχουν κακομεταχείριση οπως Hyundai i10, Getz, i30, Fiat Panda, Nissan Micra.Παιζει να κυκλοφορούν κι Atos ακόμη...:p

 

Για την ακρίβεια οι καλές οικογενειακές επιχειρήσεις αγοράζουν τα 3ετιας που λες για να ανανεώσουν τον στόλο τους.

Έτυχε μάλιστα και γνώρισα τύπο φουλ παράνομο που αγόραζε κοψοχρονιά τα σχεδον ληγμένα ή ήδη με 3 χιλιάρικα και έβγαζε μεροκαματάκι φουλ μαύρα κάπου στο Ιόνιο πέλαγος. Fiat Punto Grande δεκαετίας++ με υποτίθεται 25.000 χλμ αχαχαχαχ... πραγματικά 120-200.000. Εν γνώσει του φυσικά τα κράταγε μια πενταετία μέχρι να σκορπίσουν.

Μόνο λάδι έβαζε, άντε και τακάκια. Μπουζί, ιμάντες, φιλτρα δεν χρειάζονταν αλλαγή, όσο κρατήσει... Και πληρωνόταν μόνο μετρητά προφανώς.

Επεξ/σία από Krepalidis
Πολλά φρούτα κυκλοφορούν στα Ρεντ α καρ
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

Οι μεγάλες εταιρείες ναι τα αλλάζουν, οι μικρότερες και ειδικά στα  νησιά και κυρίως τα μικρότερα με μικρές διαδρομές τα κρατάνε τουλάχιστον δεκαετία αν όχι και μετά την λήξη της 12 εστίας. Ιδίως μοντέλα που αντέχουν κακομεταχείριση οπως Hyundai i10, Getz, i30, Fiat Panda, Nissan Micra.Παιζει να κυκλοφορούν κι Atos ακόμη...:p

Για την ακρίβεια οι καλές οικογενειακές επιχειρήσεις αγοράζουν τα 3ετιας που λες για να ανανεώσουν τον στόλο τους.

Έτυχε μάλιστα και γνώρισα τύπο φουλ παράνομο που αγόραζε κοψοχρονιά τα σχεδον ληγμένα ή ήδη με 3 χιλιάρικα και έβγαζε μεροκαματάκι φουλ μαύρα κάπου στο Ιόνιο πέλαγος. Fiat Punto Grande δεκαετίας++ με υποτίθεται 25.000 χλμ αχαχαχαχ... πραγματικά 120-200.000. Εν γνώσει του φυσικά τα κράταγε μια πενταετία μέχρι να σκορπίσουν.

Μόνο λάδι έβαζε, άντε και τακάκια. Μπουζί, ιμάντες, φιλτρα δεν χρειάζονταν αλλαγή, όσο κρατήσει... Και πληρωνόταν μόνο μετρητά προφανώς.

Πρώτα από όλα όντως στα νησιά και σε τουριστικά μέρη τα ενοικιαζόμενα τα κρατάνε παραπάνω, και αυτό επειδή δουλεύουν μόνο σαιζόν, κατά μέσο όρο τα κρατάνε κατά μέσο όρο 3 σαιζόν αντί για 2 χρόνια που κρατάνε τα υπόλοιπα. Πάνω από 5 χρόνια δεν τα κρατάει κανένας, δεν αντέχουν παραπάνω στο νοίκι, από κάποια στιγμή και μετά γίνονται ασύμφορα.

Επίσης το τι κάνει παρανόμως ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό επαγγελματιών είναι αδιάφορο, η πλειοψηφία των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων έχει αντικατασταθεί πριν την 5ετία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...