patras7 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, Joe-4 είπε Πάντως το ότι "το γράφει στους όρους του καταστήματος" δεν λέει και κάτι. Εκτός του ότι το κλικ δεν είναι υπογραφή σε συμβόλαιο, οι κρατικοί και ευρωπαϊκοί νόμοι για τα ηλεκτρονικά καταστήματα υπερισχύουν οποιασδήποτε πολιτικής καταστήματος. Το πιο πρόσφατο ΦΕΚ να διαβάσεις να δεις τι δικαιούσαι σαν καταναλωτής και τι υπηρεσίες είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν. Σε ευχαριστώ πολύ.
fever25 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, djcat είπε Σωστό αυτό που λες, αλλά σε αντίστοιχη περίπτωση μου παλαιότερα δεν έγινε κάτι - όχι πως το κυνήγησα μέσω δικηγόρου, απλά καταγγελία έκανα στο συνήγορο του καταναλωτή και ανέφερα στο κατάστημα που ουσιαστικά ζημιώθηκε πως είμαι στη διάθεση τους για αθέμιτο ανταγωνισμό και φυσικά η απάντηση τους πως δε θα ασχοληθούν με το θέμα. Και καταλήγουμε στο γνωστό ερώτημα "ότι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό;". Φυσικά και δεν θεωρώ ότι δεν θα βρει το δίκιο του ο εκάστοτε καταναλωτής. Αλλά το γεγονός ότι δεν θα το βρει (πχ. δεν θα τους "φοβερίσει" κανένας δικαστής κλπ) δεν σημαίνει ότι δεν έχει δίκιο. 2
james01gr Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 14 ώρες πριν, fever25 είπε Και καταλήγουμε στο γνωστό ερώτημα "ότι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό;". Φυσικά και δεν θεωρώ ότι δεν θα βρει το δίκιο του ο εκάστοτε καταναλωτής. Αλλά το γεγονός ότι δεν θα το βρει (πχ. δεν θα τους "φοβερίσει" κανένας δικαστής κλπ) δεν σημαίνει ότι δεν έχει δίκιο. αν είναι θέμα λάθους του στοκ ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο και το κατάστημα του επιστρέψει τα χρήματα. τότε τι άλλο να κάνει το κατάστημα; άντε να του δώσει και ένα κουπόνι για την καθυστέρηση. 1
patras7 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Στις 20/12/2019 στις 10:23 ΜΜ, james01gr είπε αν είναι θέμα λάθους του στοκ ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο και το κατάστημα του επιστρέψει τα χρήματα. τότε τι άλλο να κάνει το κατάστημα; άντε να του δώσει και ένα κουπόνι για την καθυστέρηση. 8 προϊόντα. Σε τρία διαφορετικά mail αναφορά ενός διαφορετικού προϊόντος ότι δεν είναι διαθέσιμο και ότι θα υπάρχει αναμονή. Ξαφνικά χωρίς καμία αιτιολόγηση μετά από 20 μέρες η παραγγελία ακυρώνεται. Είναι διαφορετικό να λείπει ένα προϊόν και να υπάρξει άμεση ενημέρωση και άλλο ο εμπαιγμός του πελάτη.
The_Judas Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2019 Δεν είναι αδίκημα το να είναι κάποιος κακός επαγγελματίας. Στην δική του επιχείρηση κάνει ζημιά. Εφόσον σου δώσει πίσω τα χρήματά σου είναι καλυμμένος νομικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα