Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Όποιος γνωρίζει παιδιά ας με βοηθήσει στο εξής. Παραγγελία black Friday εδώ και 20 μέρες με διαφορετικά προϊόντα. Αρχικά μου έλεγε λείπει ένα προϊόν... έπειτα τα στέλνουμε άμεσα και σήμερα μου στέλνει ακυρώνουμε την παραγγελία.εγω ποτέ δεν ζήτησα ακύρωση. Επειδή έχω σκοπό να τους κυνηγήσω γιατί είναι απίστευτη η κοροϊδία γνωρίζετε αν ο πωλητής έχει δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας μετά από 20 μέρες χωρίς την συγκατάθεση μου;

Επεξ/σία από patras7
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, patras7 είπε

Παραγγελία black Friday εδώ και 20 μέρες με διαφορετικά προϊόντα.

Περίεργες συμπτώσεις

Δημοσ.

Είναι πληρωμένη κανονικά; Είναι με αντικαταβολή;

Μήπως επέλεξες τρόπο πληρωμής Paypal ή τραπεζική κατάθεση και δεν έβαλες ποτέ τα λεφτά;

Παίζει επίσης να έγινε λάθος, να είδανε παλιά παραγγελία 20 ημερών που δεν κινήθηκε και να την ακύρωσαν.

Πήρες τηλέφωνο να ρωτήσεις για ποιον λόγο ακυρώθηκε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Baator είπε

Πληρωμένη φίλε μου από την πρώτη μέρα σε ελληνικό κατάστημα με κάρτα. Το εν λόγω κατάστημα με έχει φέρει στα όρια μου δεν έχει ξανασυμβεί αυτό ποτέ και ψωνίζω διαδικτυακά τουλάχιστον μία δεκαετία. Δεν απαντάει ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε mail. Αν απαντήσει το κάνει αποσπασματικά μέσω mail και είναι ερειστικος απίστευτα. Θα ήθελα να γνωρίζω αν η νομοθεσία τον καλύπτει έπειτα από 20 μέρες σε πληρωμένη παραγγελία να την ακυρώσει μονομερώς. Αν γνωρίζει κάποιος θα του ήμουν ευγνώμων. Να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή σκεφτομαι.

 

Επεξ/σία από patras7
Δημοσ.

αν δεν έχει προϊόν να παραδώσει τι θες να κάνει δηλαδή; Να ζητήσει την άδεια σου; Κι αν δε συμφωνείς τι θα γίνει; Θα το γεννήσει;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, slvsnt είπε

αν δεν έχει προϊόν να παραδώσει τι θες να κάνει δηλαδή; Να ζητήσει την άδεια σου; Κι αν δε συμφωνείς τι θα γίνει; Θα το γεννήσει;

8 προϊόντα λείπει ένα και ακυρώνεις όλη την παραγγελία; Αν είναι έτσι να παραγγέλνουμε και εμείς και να πληρώνουμε όσα προϊόντα μας καπνίσει και αν κιόλας θέλουμε στην πορεία να μην πληρώσουμε κανένα.

15 λεπτά πριν, ManFromEarth είπε

Έχεις πάρει πίσω τα χρήματα; Αν ναι, τι σκοπεύεις να διεκδικήσεις ;

Όχι δεν έχω πάρει τα χρήματα. Να διεκδικήσω να μην υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές εναντίον του καταναλωτή. Και γιατί όχι και αποζημιώση.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, patras7 είπε

 

Όχι δεν έχω πάρει τα χρήματα. Να διεκδικήσω να μην υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές εναντίον του καταναλωτή. Και γιατί όχι και αποζημιώση.

Το 1ο Πώς σκοπεύεις να το επιτύχεις; θα τους βάλει το δικαστήριο να υποσχεθούν φιλώντας Σταύρο ότι δεν θα το ξανακάνουν;

Αποζημίωση με ποια λογική; σου προκάλεσε κάποιο διαφυγόν κέρδος ή ψυχική οδύνη;

 

  • Like 2
Δημοσ.

Κατά πάσα πιθανότητα στους όρους του site αναγράφει πως το κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τυπογραφικά λάθη ή μη διαθεσιμότητα προϊόντων. Οπότε εφόσον με την αγορά σου αποδέχτηκες τους όρους, δεν μπορείς να διεκδικήσεις τίποτα πέραν της επιστροφής χρημάτων.

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ManFromEarth είπε

Το 1ο Πώς σκοπεύεις να το επιτύχεις; θα τους βάλει το δικαστήριο να υποσχεθούν φιλώντας Σταύρο ότι δεν θα το ξανακάνουν;

Αποζημίωση με ποια λογική; σου προκάλεσε κάποιο διαφυγόν κέρδος ή ψυχική οδύνη;

 

4 ώρες πριν, ManFromEarth είπε

Το 1ο Πώς σκοπεύεις να το επιτύχεις; θα τους βάλει το δικαστήριο να υποσχεθούν φιλώντας Σταύρο ότι δεν θα το ξανακάνουν;

Αποζημίωση με ποια λογική; σου προκάλεσε κάποιο διαφυγόν κέρδος ή ψυχική οδύνη;

Ακριβώς όπως τα λες. Θα βάλω τους δικαστές να τους φοβερισουν. Επίσης λόγω ψυχικής οδύνης θα ζητήσω αποζημίωση. Είσαι μέσα στο μυαλό μου ακριβώς έτσι.

Δημοσ.

Σκουπιδοσακούλες να πάρεις για να βάλεις το χρήμα που θα πάρεις. Τα μόνα χρήματα που θα πάρει κάποιος, είναι του δικηγόρου σου απο εσένα. Στα σαιτ υπάρχουν όροι. Μπορεί απλά να σου πει υπήρχε ένα κομμάτι σε στοκ και κατά την διαδικασία της προετοιμασίας ήταν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο.

Δημοσ.

Πάντως υπάρχει και μια άλλη οπτική. Εάν πχ ένα προϊόν κοστίζει 1000 ευρώ και μπει σε προσφορά (Black Friday) σε δύο καταστήματα (στο ένα 850 και στο άλλο 830), εφόσον το παραγγείλεις στο ένα από τα δύο και τελικά δεν στο στείλουν ουσιαστικά σου στερούν  την ευκαιρία να πάρεις το προϊόν σε χαμηλότερή τιμή. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, patras7 είπε

Ακριβώς όπως τα λες. Θα βάλω τους δικαστές να τους φοβερισουν. Επίσης λόγω ψυχικής οδύνης θα ζητήσω αποζημίωση. Είσαι μέσα στο μυαλό μου ακριβώς έτσι.

Πόσο χρονών είσαι φίλε?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, fever25 είπε

Πάντως υπάρχει και μια άλλη οπτική. Εάν πχ ένα προϊόν κοστίζει 1000 ευρώ και μπει σε προσφορά (Black Friday) σε δύο καταστήματα (στο ένα 850 και στο άλλο 830), εφόσον το παραγγείλεις στο ένα από τα δύο και τελικά δεν στο στείλουν ουσιαστικά σου στερούν  την ευκαιρία να πάρεις το προϊόν σε χαμηλότερή τιμή. 

Σωστό αυτό που λες, αλλά σε αντίστοιχη περίπτωση μου παλαιότερα δεν έγινε κάτι - όχι πως το κυνήγησα μέσω δικηγόρου, απλά καταγγελία έκανα στο συνήγορο του καταναλωτή και ανέφερα  στο κατάστημα που ουσιαστικά ζημιώθηκε πως είμαι στη διάθεση τους για αθέμιτο ανταγωνισμό και φυσικά η απάντηση τους πως δε θα ασχοληθούν με το θέμα.

Δημοσ.

Πάντως το ότι "το γράφει στους όρους του καταστήματος" δεν λέει και κάτι. Εκτός του ότι το κλικ δεν είναι υπογραφή σε συμβόλαιο, οι κρατικοί και ευρωπαϊκοί νόμοι για τα ηλεκτρονικά καταστήματα υπερισχύουν οποιασδήποτε πολιτικής καταστήματος. Το πιο πρόσφατο ΦΕΚ να διαβάσεις να δεις τι δικαιούσαι σαν καταναλωτής και τι υπηρεσίες είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν.

  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...