Hellenicsun Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Σχετικά με τους Όρους Χρήσης Vodafone CU όπως αυτοί περιγράφονται εδώ: https://www.vodafonecu.gr/oroi-xrisis/ και ειδικότερα στη 3η ενότητα με τη κεφαλίδα Πολιτική Ορθής Χρήσης διαβάζω στη 3η παράγραφο ότι: Συγκεκριμένα στις περιπτώσεις που κάποιος συνδρομητής πραγματοποιεί υπερβολική χρήση, ή/και χρήση με σκοπό το κέρδος ή τη μεταπώληση της υπηρεσίας, ή/και ξεπεράσει το όριο φυσιολογικής/επιτρεπτής χρήσης όπως αυτό ορίζεται από την εκάστοτε εμπορική πολιτική του προγράμματος, της υπηρεσίας ή της εν λόγω προσφοράς, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα, μετά τη σχετική ενημέρωση του συνδρομητή ότι έχει φτάσει το όριο που έχει τεθεί, να προχωρήσει, μετά την υπέρβαση του ορίου, σε επιβολή περαιτέρω χρέωσης ή/και μεταφοράς του συνδρομητή σε άλλο πρόγραμμα, ή/και στη διακοπή ή/και εξαίρεσή του από την υπηρεσία/προσφορά, ή/και από το δίκτυό της, προσωρινά ή επ’ αόριστον, χωρίς άλλη προειδοποίηση. Το όριο πολιτικής χρήσης για τα ΜΒ είναι 3 GB/ μέρα. Βάσει των παραπάνω - πιστεύω πως - προκύπτουν τα εξής ερωτήματα: Για ποιο λόγο βαφτίζεται μια υπηρεσία ως απεριόριστη (όπως αναφέρεται στη 1η παράγραφο της 3ης ενότητας, H Vodafone, με σκοπό την αποφυγή συμφόρησης του δικτύου της και την προστασία της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στους συνδρομητές της, προχώρησε στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή Πολιτικής Ορθής Χρήσης για τα προγράμματα, τις υπηρεσίες και τις προσφορές της Εταιρίας, που αφορούν σε απεριόριστη χρήση (ή/και σε όποιες άλλες περιπτώσεις επιβάλλεται). ) από τη στιγμή που δεν είναι; Ποιος ορίζει το τι σημαίνει «υπερβολική χρήση», «φυσιολογική/ επιτρεπτή χρήση» και για ποιο λόγο Όροι Χρήσης βασίζονται σε όρους και λέξεις ανοικτές σε οποιαδήποτε ερμηνεία; Από που κι ως που θεωρεί η Vodafone πως όποιος κάνει χρήση των δεδομένων που έχει πληρώσει είναι εν δυνάμει παράνομος βάσει της πρότασης «ή/και χρήση με σκοπό το κέρδος ή τη μεταπώληση της υπηρεσίας» κι αποφασίζει τη καθολική «τιμωρία» του συνόλου των συνδρομητών; Κουβέντα να γίνεται 👼 1
kostakiss Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 έχεις δει τις αντίστοιχες ενότητες σε άλλες εταιρείες της ελλάδας για τα "απεριόριστα" δεδομένα και λεπτά ομιλίας και σε πείραξε το συγκεκριμένο?? φιλικα φυσικα😇
Hellenicsun Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 47 λεπτά πριν, kostakiss είπε έχεις δει τις αντίστοιχες ενότητες σε άλλες εταιρείες της ελλάδας για τα "απεριόριστα" δεδομένα και λεπτά ομιλίας και σε πείραξε το συγκεκριμένο?? φιλικα φυσικα😇 Θα έπρεπε να σκεφτείς ότι για να σχολιάσω τη συγκεκριμένη εταιρία, αυτό σημαίνει ότι είμαι συνδρομητής της και προφανώς γι' αυτή θα ενδιαφερθώ κι ενοχληθώ. Επίσης, το ότι έχουμε να κάνουμε με τις τρεις χάριτες, το καρτέλ κινητής κλπ είναι απολύτως γνωστό αλλά τι σχέση έχουν οι άλλες δύο με το παρόν νήμα, οεο; Φιλικά πάντα - μα φυσικά! 2
bbbb Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Φιλε χρονια τα λέμε αυτά και δυστυχώς δεν αλλάζει κάτι. Σαφώς και είναι απαράδεκτο σε δικά σου δεδομένα που έχεις πληρώσει, να μην σε αφήνουν να τα καταναλώσεις όποτε θες
Hellenicsun Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 28 λεπτά πριν, bbbb είπε Φιλε χρονια τα λέμε αυτά και δυστυχώς δεν αλλάζει κάτι. Σαφώς και είναι απαράδεκτο σε δικά σου δεδομένα που έχεις πληρώσει, να μην σε αφήνουν να τα καταναλώσεις όποτε θες Έστειλα σχετικό ερώτημα στην ΕΕΤΤ. Λες να μου απαντήσουν; 🤪 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα