Προς το περιεχόμενο

Η Ferrari δεν πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή κάποιου ηλεκτρικού μοντέλου πριν από το 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, bringmevictims είπε

Θεωρητικά η ΤΕΛΕΙΑ καύση σημαίνει : 10 βάζω , 10 παίρνω . Με μηδέν ! Ρύπους ,,,, στη πράξη , το καλύτερο ποσοστό είναι 20 με 30% απώλεια ,,,,εξού και τα καυσαερερια, ακόμα και αυτά είναι καύσιμο ,, κάποιο κινητήρες ( πετρελαίου αν δεν κάνω λάθος )  έχουν μια βαλβίδα που τα ανακυκλώνουν ξανά για καύση 

 

Τα έχεις μπερδέψει..... Τέλεια καύση σημαίνει καίω όλα τα μόρια καυσίμου που υπάρχουν με τον βέλτιστο τρόπο, παράγοντας στην συγκεκριμένη περίπτωση μόνο CO2 και νερό. Δεν έχει να κάνει με απώλειες ή απόδοση μηχανής. + Πάλι παράγονται καυσαέρια και ρύποι με την τέλεια καύση, ειδικά τα NOx που είναι λόγο της θερμότητας και της παρουσίας αζώτου.

Η βαλβίδα που λες είναι η EGR, και έχει να κάνει με τον περιορισμό των NOx και όχι με επανα-καύση καυσαερίων. Ουσιαστικά λειτουργεί αντίθετα με αυτό που λες. Χρησιμοποιείς τα καυσαέρια σαν αδρανές αέριο για να περιορίσεις τη θερμοκρασία στον κύλινδρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Κακά τα ψέματα αν δεν μπουν σε παραγωγή solid state μπαταρίες (με όλα τα καλά που θα φέρουν αν και όταν έρθουν) ακόμα το ηλεκτρικό αμάξι δεν έχει μέλλον. Γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Ναι αυτο το ξερω

που θες να καταληξεις?

Το ειπα μόλις ,,,,, νερό - ηλεκτρόλυση - καύσιμο - μοτερ εσωτερικής καύσης - βρουμ βρουμ 

 

τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς ;!;!; 

57 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Τα έχεις μπερδέψει..... Τέλεια καύση σημαίνει καίω όλα τα μόρια καυσίμου που υπάρχουν με τον βέλτιστο τρόπο, παράγοντας στην συγκεκριμένη περίπτωση μόνο CO2 και νερό. Δεν έχει να κάνει με απώλειες ή απόδοση μηχανής. + Πάλι παράγονται καυσαέρια και ρύποι με την τέλεια καύση, ειδικά τα NOx που είναι λόγο της θερμότητας και της παρουσίας αζώτου.

Η βαλβίδα που λες είναι η EGR, και έχει να κάνει με τον περιορισμό των NOx και όχι με επανα-καύση καυσαερίων. Ουσιαστικά λειτουργεί αντίθετα με αυτό που λες. Χρησιμοποιείς τα καυσαέρια σαν αδρανές αέριο για να περιορίσεις τη θερμοκρασία στον κύλινδρο.

na prostheso oti apo tin kaysi tou kinitira den vgainei nero kai co2 alla co kai akafto kaysimo....kai pernane mesa apo to katalliti kai ginontai co2 kai nero..............diesel-oxidation-catalyst-doc.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, bringmevictims είπε

Το ειπα μόλις ,,,,, νερό - ηλεκτρόλυση - καύσιμο - μοτερ εσωτερικής καύσης - βρουμ βρουμ 

τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς ;!;!; 

Οποτε προτεινεις να παραγουμε υδρογονο, και να γεμιζουμε τα αυτοκινητα με αυτο για να το καινε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, bringmevictims είπε

...

Θεωρητικά η ΤΕΛΕΙΑ καύση σημαίνει : 10 βάζω , 10 παίρνω . Με μηδέν ! Ρύπους ,,,, στη πράξη , το καλύτερο ποσοστό είναι 20 με 30% απώλεια ,,,,εξού και τα καυσαερερια, ακόμα και αυτά είναι καύσιμο ,, κάποιο κινητήρες ( πετρελαίου αν δεν κάνω λάθος )  έχουν μια βαλβίδα που τα ανακυκλώνουν ξανά για καύση 

Και τώρα 10 βάζεις , 10 παίρνεις. Απλά τα 7 ζεσταίνουν τον χώρο. Και τέλεια να ήταν η καύση πάλι το ίδιο θα ήταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

O Διευθύνοντας Σύμβουλος της Ferrari δήλωσε ότι υπάρχουν ακόμα «σημαντικά ζητήματα» με την εμβέλεια και την ταχύτητα επαναφόρτισης που εμποδίζουν την εταιρεία να κάνει το άλμα.

Η φωνή της λογικής...

4 ώρες πριν, bringmevictims είπε

Θεωρητικά η ΤΕΛΕΙΑ καύση σημαίνει : 10 βάζω , 10 παίρνω .

Αυτό που περιγράφεις δεν υφίσταται ούτε σαν ιδέα επιστημονικής φαντασίας…

Πάντα πρέπει να «πληρώσεις» για το παραγόμενο έργο… πχ σε θερμότητα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Whargoul είπε

Κίνηση χωρίς περιορισμό στην εμβέλεια και γέμισμα σε 3 λεπτά. Ουσιαστικά είναι το επόμενο βήμα μόλις περάσει η μόδα με τις μπαταρίες και γλιτώσουν οι γερμανοαυτοκινητοβιομηχανίες τις ποινές που έρχονται με τους νέους κανονισμούς. Hyundai - Toyota ήδη άρχισαν να προετοιμάζονται και να βγάζουν αμάξια που κινούνται με υδρογόνο.

Άσε μας μωρέ, κάθε χρόνο τις ίδιες παπαριές γράφεις και ποτέ δεν βγαίνει τίποτα.

Οι σταθμοί υδρογόνου είναι ελάχιστοι και σε πολύ λίγες περιοχές στον πλανήτη. https://h2.live/en

Η σύγκριση με τους υπάρχοντες σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών (και χωρίς να μετράμε τις πρίζες που έχει ο καθένας σπίτι του) δείχνει το πόσο εκτός τόπου και χρόνο είσαι. https://www.plugshare.com/

Το υδρογόνο είναι πανάκριβο (πολύ ακριβότερο από ηλεκτρισμό αλλά και βενζίνη) και δεν υπάρχει περίπτωση να το παράξεις οικονομικότερα από ότι το ρεύμα (ανανεώσιμες ή μη).

Η αυτονομία είναι για τα πανηγύρια μιας και ήδη έχει ξεπεραστεί από τα ηλεκτρικά ενώ και η ταχύτητα φόρτισης τους βελτιώνεται συνεχώς: D1CpCZ5U8AAY_9Z-e1551968817825.jpg

Η τιμή των αυτοκινήτων με υδρογόνο είναι στο θεό (κουβάς με τιμή BMW) ενώ στα ηλεκτρικά πέφτει συνέχεια.

Η Νορβηγία στην οποία πωλούνται και αμιγώς ηλεκτρικά και με υδρογόνο αυτοκίνητα έχει δείξει τον δρόμο εδώ και χρόνια. 1 στα 2 καινούρια αυτοκίνητα είναι αμιγώς ηλεκτρικά ενώ το υδρογόνο δεν υπάρχει πουθενά (πέρα από μερικούς ξεχασμένους που έμειναν και ξεκρέμαστοι μετά από πρόσφατη έκρηξη σε σταθμό υδρογόνου).

Η μόνη ελπίδα του υδρογόνου είναι τα βαρέα οχήματα και πλοία/τρένα/αεροπλάνα αλλά δεν ενδιαφέρεται σχεδόν κανένας γι' αυτά μέχρι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, NT1G είπε

δεν θα αλλάξει κάτι με το υδρογόνο. Το ότι άλλαξε το καύσιμο δεν αλλάζει το πως θα πάνε οι απώλειες.

Έχω την εντύπωση πως μιλά για καύσεις και "απώλειες" προς παραγωγή άλλων χημικών ενώσεων (πχ CO, άκαυτοι υδρογονάνθρακες κλπ) και όχι για απώλειες έργου από τη μηχανή (θερμότητα τριβές). Με βάση αυτό, όντως το υδρογόνο είναι το μόνο που δεν κάνει ατελής καύση και δεν "καίγεται" σε κάτι άλλο παρά μόνο σε νερό. Ταυτόχρονα δεν περισσεύει γιατί οι μηχανές εσωτερικής καύσης υδρογόνου δουλεύουν με φτωχό μείγμα

19 λεπτά πριν, grayden είπε

Άσε μας μωρέ, κάθε χρόνο τις ίδιες παπαριές γράφεις και ποτέ δεν βγαίνει τίποτα.

Οι σταθμοί υδρογόνου είναι ελάχιστοι και σε πολύ λίγες περιοχές στον πλανήτη. https://h2.live/en

Η σύγκριση με τους υπάρχοντες σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών (και χωρίς να μετράμε τις πρίζες που έχει ο καθένας σπίτι του) δείχνει το πόσο εκτός τόπου και χρόνο είσαι. https://www.plugshare.com/

Το υδρογόνο είναι πανάκριβο (πολύ ακριβότερο από ηλεκτρισμό αλλά και βενζίνη) και δεν υπάρχει περίπτωση να το παράξεις οικονομικότερα από ότι το ρεύμα (ανανεώσιμες ή μη).

Το ότι είναι τεχνολογία για τα 2025-2030s και τώρα αρχίζουν να δημιουργούνται οι υποδομές προφανώς δυσκολεύεσαι να το καταλάβεις....

Το ότι έχει 2000 άλλες χρήσεις, αποθήκευση ενέργειας, θέρμανση, βιομηχανία, συνθετικά καύσιμα, πλαστικά, κίνηση τρένων και τα ΙΧ είναι το μικρότερο κομμάτι στην πίτα είναι λεπτομέρεια... Θα το παράγουμε αρκετά οικονομικά και σε τεράστιες ποσότητες για όλες τις άλλες χρήσεις, αλλά αποκλείετε, και ποτέ το ποτόν δεν θα βολέψει τα IX γιατί Li-On μπαταρίες FTW. Yes..Makes sense!

+ Ναι ναι... Γνωρίζουμε το παραμύθι... "Fool Cells", "mind-bogglingly stupid", πανάκριβα, efficiency over 9000, πρίζες παντού..... Να κοπούν όλες οι επιδοτήσεις, αυτοί που ασχολούνται με την εξέλιξη των fuel cell να καούν στην πυρά γιατί είναι αιρετικοί και να δοθούν τα πάντα για μπαταριές.... Οι μπαταρίες θα γίνουν πιο φθηνές και από τις πρώτες ύλες που χρειάζεσαι για να τις παράξεις, θα 10πλασιαστεί η ενεργειακή πυκνότητα και θα θα θα θα θα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τις μπαταρίες: 

49 λεπτά πριν, Whargoul είπε

θα θα θα θα θα....


Για το υδρογόνο:

50 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το ότι είναι τεχνολογία για τα 2025-2030s

 

Πόσο πιο απατεώνας πολιτικός μπορείς να γίνεις άραγε;

 

Οι μπαταρίες εξελίσσονται με τάχυστους ρυθμούς και πουλάνε ήδη εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο.

Το υδρογόνο δεν μπορεί να πουλήσει μερικές χιλιάδες και ας δίνει και δωρεάν καύσιμο για χρόνια.

 

Αν περιμένουμε το 2030 να δούμε υδρογόνο που δεν μπορεί ν' ανταγωνιστεί τις μπαταρίες του 2020 φέξε μου και γλίστρησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Έχω την εντύπωση πως μιλά για καύσεις και "απώλειες" προς παραγωγή άλλων χημικών ενώσεων (πχ CO, άκαυτοι υδρογονάνθρακες κλπ) και όχι για απώλειες έργου από τη μηχανή (θερμότητα τριβές). Με βάση αυτό, όντως το υδρογόνο είναι το μόνο που δεν κάνει ατελής καύση και δεν "καίγεται" σε κάτι άλλο παρά μόνο σε νερό. Ταυτόχρονα δεν περισσεύει γιατί οι μηχανές εσωτερικής καύσης υδρογόνου δουλεύουν με φτωχό μείγμα

 

Αυτό λέει, αλλά όταν στην βενζίνη έχει κάτι σαν 95 % και στο diesel κάτι σαν 98 % combustion efficiency, ακόμα και 100 % να είναι το υδρογόνο δεν θα κερδίζει κάτι ιδιαίτερο από αυτό, το 30 % δεν θα γίνει 50 % . Από άλλα κερδίζεις στο υδρογόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, NT1G είπε

Και τώρα 10 βάζεις , 10 παίρνεις. Απλά τα 7 ζεσταίνουν τον χώρο. Και τέλεια να ήταν η καύση πάλι το ίδιο θα ήταν.

Ρε σις ξεκολλατε , 10 βάζεις - 7 παίρνεις και τα υπόλοιπα 3 είναι η απώλεια . Απώλεια ενέργειας , ότι και να είναι αυτή , στη συγκεκριμένη υπόθεση είναι άκαυτο καύσιμο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, grayden είπε

Για τις μπαταρίες: 


Για το υδρογόνο:

Πόσο πιο απατεώνας πολιτικός μπορείς να γίνεις άραγε;

Δεν είναι θέμα "πολιτικής". Όλα τα FCEV σήμερα κάνουν 500-600+km, όλα γεμίζουν σε 3-4 λεπτά παρ' ότι είναι σε βρεφική ηλικία. Δεν χρειάζεται σημαντικό τεχνολογικό breakthrough για να γίνει χρήσιμο σαν κυρίως αμάξι, ούτε νέα ουάο υλικά, ούτε να ανοίξουν νέα ορυχεία, ούτε αγοράζεις την ελευθερία μετακίνησης σου. Το μόνο ακριβό πράγμα στα fuel cells είναι η πλατίνα, και ήδη άρχισε να περιορίζεται αρκετά... Αντιθέτως οι μπαταρίες είναι μόνο τεχνολογικά θα θα θα. Θα φθινίνουν, και θα μεγαλώσουν, και θα ελαφρύνουν, και θα φορτίζουν πιο γρήγορα και θα υπάρχουν παντού φορτιστές και θα έρθουν οι solid state και θα θα θα.... Ακόμα χρειάζεσαι 35 000Ε, για να πάρεις ένα αμάξι στυλ e-golf, δλδ τίποτα το ουάο, και με εμβέλεια 200-220 km σε καλό καιρό... Χειμώνα σε αυτοκινητόδρομο κάνει 150km... Ούτε καν στη δουλειά μου δε μου φτάνει για να πάω στα σίγουρα....

+ Δεν πουλιούνται γιατί προς το παρών είναι μερικής παραγωγής, μερικές 1000δες κομμάτια. Tο mirai είναι χειροποίητο. Η νέα γενιά του προορίζεται για πιο αυτοματοποιημένη παραγωγή.  + δεν προσφέρονται έξω από κάποιες συγκεκριμένες περιοχές. Η Hyundai σχεδόν μόνο στην Korea πουλάει, και εκεί το Hyundai Nexo είναι φέτος 3ο σε πωλήσεις EV παρ ότι πανάκριβο, χωρίς πρατήρια και πάμφθηνα καύσιμα.

 

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Έχεις κάποια πηγή για αυτό;

Προφανώς όχι κάποια που να έχει σχέση με θερμοδυναμική ή για τεχνολογία κινητήρων

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...