Προς το περιεχόμενο

Η Ferrari δεν πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή κάποιου ηλεκτρικού μοντέλου πριν από το 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, NT1G είπε

Έχεις κάποια πηγή για αυτό;

Με μια σύντομη αναζήτησή εδώ: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas

 

 

E1AD464B-ADF2-4E4D-A08D-593808235B29.png

https://www.motori.gr/newsarticle/tehnologia/quant-e-sportlimousine-to-aytokinito-poy-kaiei-thalassino-nero

 

15 ώρες πριν, bringmevictims είπε

Το ειπα μόλις ,,,,, νερό - ηλεκτρόλυση - καύσιμο - μοτερ εσωτερικής καύσης - βρουμ βρουμ 

τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς ;!;!; 

na prostheso oti apo tin kaysi tou kinitira den vgainei nero kai co2 alla co kai akafto kaysimo....kai pernane mesa apo to katalliti kai ginontai co2 kai nero..............diesel-oxidation-catalyst-doc.png

Ξέχασα να προσθέσω ότι , ναι , η egr είναι για άλλο λόγο αλλά γίνετε και αυτό που λέω , μείωση κατανάλωσης διότι κάνει ανακύκλωση κάποια καυσαέρια στα οποία υπάρχει άκαυτο καύσιμο ,

 

AFACAFC1-FE10-410D-83D8-81BD838BA766.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, bringmevictims είπε

E1AD464B-ADF2-4E4D-A08D-593808235B29.png

 

Αυτό είναι κυρίως για αμάξια με προβλήματα. Κάνεις ανάλυση των καυσαερίων για να δεις τι πάει λάθος. Παρ όλα αυτά, δεν σημαίνει ότι επειδή υπάρχουν στα καυσαέρια, ένα μεγάλο μέρος των καυσίμων πάει άκαυτο...

1 ώρα πριν, bringmevictims είπε

Ξέχασα να προσθέσω ότι , ναι , η egr είναι για άλλο λόγο αλλά γίνετε και αυτό που λέω , μείωση κατανάλωσης διότι κάνει ανακύκλωση κάποια καυσαέρια στα οποία υπάρχει άκαυτο καύσιμο

 

Για άλλο λόγο μειώνει την κατανάλωση η EGR. Όχι γιατί καίει επιπρόσθετο καύσιμο που βρίσκεται στα καυσαέρια... Τα καυσαέρια είναι αδρανές αέριο. Δεν περιέχει σημαντικές ποσότητες οξυγόνου ή καυσίμου. Όταν θες μειωμένη ισχύ, πχ σε αυτοκινητόδρομο, τότε βάζοντας στον κύλινδρο αδρανές αέριο (καυσαέριο), μειώνεις την ποσότητα αέρα που μπαίνει, και ταυτόχρονα μειώνεις και το καύσιμο που βάζεις χωρίς να αλλάζεις την στοιχειομετρία της καύσης. Ουσιαστικά είναι λες και μικραίνεις τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα μειώνεις και τα pumping losses στους κινητήρες βενζίνης γιατί το καυσαέριο γεμίζει τον χώρο πίσω από την πεταλούδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αυτό είναι κυρίως για αμάξια με προβλήματα. Κάνεις ανάλυση των καυσαερίων για να δεις τι πάει λάθος. Παρ όλα αυτά, δεν σημαίνει ότι επειδή υπάρχουν στα καυσαέρια, ένα μεγάλο μέρος των καυσίμων πάει άκαυτο...

Για άλλο λόγο μειώνει την κατανάλωση η EGR. Όχι γιατί καίει επιπρόσθετο καύσιμο που βρίσκεται στα καυσαέρια... Τα καυσαέρια είναι αδρανές αέριο. Δεν περιέχει σημαντικές ποσότητες οξυγόνου ή καυσίμου. Όταν θες μειωμένη ισχύ, πχ σε αυτοκινητόδρομο, τότε βάζοντας στον κύλινδρο αδρανές αέριο (καυσαέριο), μειώνεις την ποσότητα αέρα που μπαίνει, και ταυτόχρονα μειώνεις και το καύσιμο που βάζεις χωρίς να αλλάζεις την στοιχειομετρία της καύσης. Ουσιαστικά είναι λες και μικραίνεις τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα μειώνεις και τα pumping losses στους κινητήρες βενζίνης γιατί το καυσαέριο γεμίζει τον χώρο πίσω από την πεταλούδα.

Στο δίνω γιατί έκανες ωραία ανάλυση ,, thanx 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Ωραία.

Τώρα έχεις κάποια πηγή για το πως χωρίζεται σε διάφορα  μέρη η ενέργεια του καυσίμου στον κινητήρα;

Ότι χάνεται πολύ ενέργεια σε άκαυστο ψάχνω.

Το αναφερει μέσα ,,, ρε σι μήπως με δουλεύεις ;!;!; Ρε μήπως πηρες κανα vw και σου είπαν ότι έχει τον τελειοτεροτερο κινητήρα και θιχτικες από την απλή φυσική των κινητήρων  ;; Δεν καταλαβαίνω ,,, υπάρχει άκαυτο μείγμα καυσίμου στα καυσαέρια ,, όταν πας στο ΚΤΕΟ και σπυ κάνουν έλεγχο καυσαερίων , μετράνε τα τελικά καυσαέρια , στην πραγματικότητα το αρχικό καυσαέριο φιλτράρεται στο καταλύτη και δεν δείχνει τους πραγματικούς ρύπους ( co2 - h2o- o2 ), οι αρχικοί ρύποι είναι άκαυτο μείγμα - μονοξείδιο του άνθρακα και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι πως λέγεται ..... δεν χρειάζεται πανεπιστημιακή τεκμηρίωση και phd για να το μάθεις ,,, όπου το γράψεις ή ρωτήσεις έναν μηχανικό θα σου απαντήσει ,,,,,, είναι η πραγματικότητα ,,, τώρα αν το άκαυτο είναι 20% αν είναι 5% αν είναι 1% , δεν το γνωρίζω με ακρίβεια , ο κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός , άλλη καύση κάνει το απλά μπουζι άλλη το ιριδιου , άλλη σχέση συμπίεσης το ένα άλλη το άλλο ,,,,, είναι όλα σχετικά ...ουφ με κουράσατε , σταματάω και δεν ξανά μιλάω , πάρε και αυτό εδώ να διαβάσεις αν και για το euro6 που αναφέρει είναι λίγο υπερβολικό το ποσοστό , δεν παύει να λέει το ακριβώς συμβαίνει , 

https://www.quora.com/Does-a-car-burn-100-of-the-gas-it-uses

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, bringmevictims είπε

Το αναφερει μέσα ,,, ρε σι μήπως με δουλεύεις ;!;!; Ρε μήπως πηρες κανα vw και σου είπαν ότι έχει τον τελειοτεροτερο κινητήρα και θιχτικες από την απλή φυσική των κινητήρων  ;; Δεν καταλαβαίνω ,,, υπάρχει άκαυτο μείγμα καυσίμου στα καυσαέρια ,, όταν πας στο ΚΤΕΟ και σπυ κάνουν έλεγχο καυσαερίων , μετράνε τα τελικά καυσαέρια , στην πραγματικότητα το αρχικό καυσαέριο φιλτράρεται στο καταλύτη και δεν δείχνει τους πραγματικούς ρύπους ( co2 - h2o- o2 ), οι αρχικοί ρύποι είναι άκαυτο μείγμα - μονοξείδιο του άνθρακα και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι πως λέγεται ..... δεν χρειάζεται πανεπιστημιακή τεκμηρίωση και phd για να το μάθεις ,,, όπου το γράψεις ή ρωτήσεις έναν μηχανικό θα σου απαντήσει ,,,,,, είναι η πραγματικότητα ,,, τώρα αν το άκαυτο είναι 20% αν είναι 5% αν είναι 1% , δεν το γνωρίζω με ακρίβεια , ο κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός , άλλη καύση κάνει το απλά μπουζι άλλη το ιριδιου , άλλη σχέση συμπίεσης το ένα άλλη το άλλο ,,,,, είναι όλα σχετικά ...ουφ με κουράσατε , σταματάω και δεν ξανά μιλάω , πάρε και αυτό εδώ να διαβάσεις αν και για το euro6 που αναφέρει είναι λίγο υπερβολικό το ποσοστό , δεν παύει να λέει το ακριβώς συμβαίνει , 

https://www.quora.com/Does-a-car-burn-100-of-the-gas-it-uses

Ναι η αλήθεια είναι ότι αυτό ήθελα να μου βρεις αν είναι 1 % ή 20 % όπως λες και τις απώλειες που έλεγες ότι είναι 70 % λόγο του ότι δεν είναι τέλεια η καύση και πόσο θα είναι αν γίνει τέλεια η καύση κ.τ.λ. αλλά όντως δεν έχει σημασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...