Προς το περιεχόμενο

Η Ferrari δεν πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή κάποιου ηλεκτρικού μοντέλου πριν από το 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορεί η Ιταλική φίρμα να αποκάλυψε πρόσφατα το πρώτο της plug-in υβριδικό υπεραυτοκίνητο παραγωγής, την SF90 Stradale , που συνδυάζει την ισχύ ενός τετράλιτρου υπερτροφοδοτούμενου οκτακύλινδρου κινητήρα σε διάταξη V (769hp) με τρεις ηλεκτροκινητήρες (217hp), ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri ωστόσο δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι η Ιταλική εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή κάποιου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος μετά το 2025.

Η στάση της εταιρείας δεν είναι εχθρική προς την νέα τεχνολογία, αλλά στο ότι ο Louis Camilleri θεωρεί ότι η τεχνολογία δεν ανταποκρίνεται ακόμα στις προσδοκίες της Ferrari. O Διευθύνοντας Σύμβουλος της Ferrari δήλωσε ότι υπάρχουν ακόμα «σημαντικά ζητήματα» με την εμβέλεια και την ταχύτητα επαναφόρτισης που εμποδίζουν την εταιρεία να κάνει το άλμα. Αν και η Ferrari είχε εξετάσει την πιθανότητα να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό GT, τουλάχιστον μέχρι το 2025, θα επικεντρωθεί στην παραγωγή υβριδικών όπως είναι η SF90 Stradale.

Η εταιρεία επιθυμεί τα υβριδικά οχήματα να αποτελούν το 60% των πωλήσεων της μέχρι το 2022 ενώ παράλληλα διερευνά εναλλακτικές λύσεις όπως οι κυψέλες καυσίμου (υδρογόνου) και τα βιοκαύσιμα για να καταλήξει στην τεχνολογία που είναι «η πλέον αποδοτική και αποτελεσματική».

Ενδεχομένως και να είναι λογικό που η Ferrari είναι διστακτική να προχωρήσει σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή στην στρατηγική της από τόσο νωρίς ή στην παρουσίαση ενός μοντέλου με τους τεχνικούς περιορισμούς που υπάρχουν. Μην ξεχνάμε και το εγχείρημα της Porsche με την Taycan, που μπορεί να αποδεικνύεται γρήγορη και ευέλικτη, όμως υστερεί σε αυτονομία –σύμφωνα με την Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (ΥΠΠ) των ΗΠΑ δεν ξεπερνάει τα 324 χιλιόμετρα περίπου- ενώ και οι ταχυφορτιστές που μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία της από το 5% στο 80% μέσα σε 20 περίπου λεπτά δεν είναι ακόμα ευρέως διαθέσιμοι.

ferrari-812-superfast-17.jpg.40104495b5e5fdc31c6bf7a1bb70d498.jpg

Η τεχνολογία πάντως εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς. Το επερχόμενο Roadster της Tesla υποτίθεται ότι θα προσφέρει εξωπραγματικές επιδόσεις -1,9 δευτερόλεπτα για τα 0-96χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα άνω των 400 χλμ./ώρα- και αυτονομία σχεδόν 1000 χιλιομέτρων. Οι ταχυφορτιστές επίσης έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους σε περισσότερες τοποθεσίες.

Το ζήτημα είναι αν οι εξελίξεις στην τεχνολογία θα έρθουν αρκετά σύντομα ώστε να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες της Ferrari, που αυτή τη περίοδο εξελίσσει νέα powertrains V6 που θα πληρούν αυστηρές προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων αλλά και τον θόρυβο ενώ παράλληλα δίνει μάχη για να κρατήσει στην «ζωή» τον κλασικό της κινητήρα V12 των 6,5 λίτρων.   

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 λεπτό πριν, stafaf είπε

Και καλά κάνει.

Όποιος θέλει supercar με ήχο hoover υπάρχει και η tesla.  

Διακρίνω μια μικρή δόση υπερβολής.

 

οχι, δεν είμαι υπέρ των ηλεκτρικών στα super cars και θέλω την ηλεκτρική δύναμη αλλά με έναν ανάλογο δυνατό ήχο.

 

ελπιζω να μην βγουν ηλεκτρικά μπουρία όμως. Γυρνάς στο δρόμο και περιμένεις να δεις αμαξάρα και βλέπεις starlet

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οοοοοοοοχχχχχχχχχχχχχχχχιιιιιιιιιιιιιιιι και τι θα κανω τωρα γω τα πακετα στην τσεπη που με τρωνε

Επεξ/σία από seseji
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, stafaf είπε

Και καλά κάνει.

Όποιος θέλει supercar με ήχο hoover υπάρχει και η tesla.  

Ο προπροπαππους stafaf καπου το 1900κατι

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ super-horse με ηχο ατμομηχανης να παρει ford-t

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 6
  • Thanks 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και καλά κάνει. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει εναν ήχο σα μπρίκι. Καμία σχεση με το ΒΟΥΥΜΜΜ  ΧΒΒΒΒΒΒΟΟΥΥΥΥΥΥΜΜΜΜ που μαρσαρει ο μεσος οδηγος φερραρι σε καθε φαναρι για να κανει τζιρο στους βενζινάδες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον και με την κατεύθυνση που έχουν πάρει σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές δεν μπορώ να φανταστώ την αξία μιας Ferrari με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε 10-15 χρόνια από τώρα ...

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

Πλέον και με την κατεύθυνση που έχουν πάρει σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές δεν μπορώ να φανταστώ την αξία μιας Ferrari με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε 10-15 χρόνια από τώρα ...

Διπλές και τριπλές τιμές θα χτυπάνε σαν συλλεκτικά όλα τα super cars με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε καμπόσα χρόνια. Βγάλε το ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές στο diesel επενδύουν σύμφωνα με τα τελευταία λεγόμενά της Merc, παραμύθι η επερχόμενη κατάργηση τους. 

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...