Προς το περιεχόμενο

Capture DV-->firewire και συμπίεση. ΠΩΣ;

ghostaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν...

Έχω μια DV κάμερα με έξοδο firewire και έναν φορητό (Gericom) με είσοδο firewire. Θέλω να περάσω βίντεο τραβηγμένο με την κάμερα στον υπολογιστή και μετά να το κάψω σε cd. Οι απορίες που έχω είναι οι εξής:

1)Τι καλώδιο χρειάζομαι; Πόσα pins σε κάθε άκρη; (4/6, 4/4, 6/6 ; )

2)Capture το βιντεο με τι πρόγραμμα θα το κάνω;Το adobe premier κάνει; Σε .avi περνάει;

3)Πως θα το συμπιέσω μετά;Με τι πρόγραμμα/codec/ρυθμίσεις;

4)Πόσα λεπτά βίντεο χωράει ένα cd , με ποιότητα εικόνας αποδεκτή σε fullscreen;

Παιδια δώστε τα φώτα σας γιατί είμαι άσχετος τελείως.Helppppp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Εξαρταται απο τον φορητο σου (δεν ξερω αν εχει 4pin υποδοχη ή 6pin) παντως οι καμερες εχουν 4pin

2)Capture φυσικα μπορεις να κανεις με το premiere (συμβουλη προτιμαται η τελευταια εκδοση pro που εχει ενσωματωμενο και ton main consept) για συμπιεση mpeg2 και vcd ή svcd ή dvd

3)Eξαρταται σε τι φορμα θελεις να το κανεις (dvd,svcd,vcd,divx)

4)Παλι εξαρταται απο το forma...δικη μου προτροπη μιας και το αρχικο video απο mini-dv ειναι σε αψογη ποιοτητα και επειδη τα videakia μας θελουμε να τα μoιραζομαστε με αλλους εαν εχεις dvdr προτιμαται (φτιαχνεις και ενα ωραιο μενου) παιζει και σε στα dvd stand alone ή αλλιως svcd τουλαχιστον 2 cd

Όσον αφορά την συμπίεση από κάμερα DV μέσω Fireware ---> DVD χρειάζεσαι τα προγράμματα Nerovision και τον TMPGEnc Plus 2.5.

1. Με το Nerovision κάνεις capture το Video σου σε format DV type-1 ή type 2.

2. Στη συνέχεια με το TMPGEnc Plus 2.5 μετατρέπεις το video σε format mpeg-2 PAL (DVD) με μεταβλητό bitrate (VBR). Για video διάρκειας 2 ωρών επέλεξε από 4.000 έως 5.000Κbps, ενώ για 100 λεπτά ταινίας από 5.000 έως 5.500Kbps. Πρόσεχε στα expert video settings, στο video type να επιλέξεις interlaced.