Επισκέπτης Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Καλησπέρα forum, εχω εναν Α3 HP OfficeJet 7612 που χρησιμοποιούμε στην επιχείρηση για Α3 εκτυπώσεις. Αλλάξαμε υπολογιστή και πήραμε εναν που είχε περασμένα windows 10. Τις πρώτες 2 ημέρες εκτυπώσαμε. Μετά, τέλος. Μας λέει οτι παρουσιάστηκε σφάλμα. Απο λίγο που έψαξα, κάτι παίζει με τη συμβατότητα στους εκτυπωτές στα 10αρια χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Λογικά έγινε μετά απο κάποιο windows update το κόλλημα οπότε το μυαλό μου πάει εκει. Οδηγός εκτυπωτή και λογισμικό είναι ενημερωμένα στην πιο πρόσφατη έκδοση. Μετέφερα τον εκτυπωτή σπίτι για να καταλάβετε επειδή είχαμε ανάγκη να εκτυπώσουμε αλλά πρέπει να πάει πίσω στο γραφείο. Σας εχει τύχει; Υπάρχει καμία λύση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spectaculator Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Πολλοί, πρόσφατα (Οκτώβριος 2019) είχαν πρόβλημα με τις εκτυπώσεις μετά την αναβάθμιση KB4524147. Αν την λάβατε κι εσείς δοκίμασε να την βγάλεις. https://www.windowscentral.com/how-fix-printing-issues-after-latest-update-windows-10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, spectaculator είπε Πολλοί, πρόσφατα (Οκτώβριος 2019) είχαν πρόβλημα με τις εκτυπώσεις μετά την αναβάθμιση KB4524147. Αν την λάβατε κι εσείς δοκίμασε να την βγάλεις. https://www.windowscentral.com/how-fix-printing-issues-after-latest-update-windows-10 Θα το κοιτάξω το απόγευμα και θα ποστάρω ξανά. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα