Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας!


Έχω φτιάξει ένα παιχνίδι που λέγεται 7 Λέξεις και είναι διαθέσιμο στο App Store και στο Google Play Store!

7lekseis3.png.eed7016d8e846094a9caa7d6b49bf950.png          7lekseis1.png.21f4905bf918197388989a26cbdf03a7.png
 

Σε κάθε πίστα υπάρχουν 7 λέξεις σπασμένες σε 20 κουτάκια. Στόχος μας είναι να ενώσουμε τα κουτάκια και να σχηματίσουμε τις λέξεις. Παράλληλα δίνονται 7 στοιχεία και βοήθειες για να ολοκληρωθεί πιο εύκολα η κάθε πίστα.

Πρόσφατα πέρασε τις 3.000 πίστες με 16 ΕΞΤΡΑ κατηγορίες (Ζόρικες, Εύκολες, Cinema, Video Games, Anime / Manga, Τραγούδια, MasterChef...)!

Επίσης πρόσθεσα μια νέα κατηγορία με ελληνικές σειρές και την δυνατότητα να αλλάζουν τα χρώματα!

Το link για το App Store είναι:
https://apps.apple.com/gr/app/7-lexeis/id1104796100?l=el

Το link για το Google Play Store είναι:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greenblueinteractive.eptalekseis

Καμια ιδέα για νέα κατηγορία;
Σας ευχαριστώ :)

Επεξ/σία από FanisKo
  • Like 3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το 7 Λέξεις έχει περάσει το 1.300.000 κατεβάσματα και ετοιμάζω ένα ποστ με θέμα τη δημιουργία εφαρμογών.

Πως μπορεί να αρχίσει κανείς εύκολα (γνώσεις, software, hardware), ανέβασμα σε ηλεκτρονικά καταστήματα, τρόπους προώθησης, έσοδα, tips, προβλήματα, προκλήσεις κτλπ.

Υπάρχει κάποιο θέμα που θα θέλατε να αναλύσω περισσότερο (σε 2-3 μέρες θα έχει γίνει το ποστ);

Ξεκίνησα από το μηδέν, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις και ίσως βοηθηθούν όσοι ξεκινάνε τώρα, το σκέφονται ή απλά θέλουν να ξέρουν!

  • Like 3
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι πως είχα απορία για τα έσοδα και την επιλογή διαφημίσεων. Είναι μονόδρομος το adsense της google? μπορείς να βάλεις ότι θες εσύ;

πώς υπολογίζονται τα έσοδα; σου έρχεται αναφορά με ποσοστά και πόσα καταλήγουν σε σένα;

πώς γίνονται οι πληρωμές; πού έχεις hosted τον server για τις ανανεώσεις κτλ;

Από τεχνικής άποψης, τι χρειάζεται να έχεις από τη στιγμή που είναι live η εφαρμογή σου στο κατάστημα;

Ευχαριστούμε για την προσφορά για πληροφορίες :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
ΓΕΝΙΚΑ
Σε αυτό το κείμενο αναφέρομαι μόνο σε παιχνίδια για κινητά και τάμπλετ με Android ή iOS.
Γράφω τα πάντα όσο πιο απλά και αναλυτικά μπορώ ώστε να καταλάβουν όλοι όσοι διαβάσουν το ποστ!
 
HARDWARE
Για δημιουργία iOS εφαρμογών χρειαζόμαστε οπωσδήποτε υπολογιστή Macintosh. Μπορεί να γίνει (δεν το έχω δοκιμάσει) και με Hackintosh. Δηλαδή PC κατάλληλα στημένο για να τρέχει MacOS (έτσι λέγεται το λειτουργικό σύστημα της Apple για Macintosh).
Για δημιουργία Android εφαρμογών μπορούμε να δουλέψουμε είτε σε PC είτε σε Macintosh. Ο Mac λοιπόν κάνει και τα δύο!
 
SOFTWARE
Ας φανταστούμε ότι θέλουμε να γράψουμε ένα κείμενο. Θέλουμε το κατάλληλο λογισμικό - περιβάλλον και γνώση μίας γλώσσας. Για παράδειγμα το λογισμικό - περιβάλλον μας μπορεί να είναι το Word και η γλώσσα τα Ελληνικά.
Ακριβώς την ίδια λογική ακολουθούμε όταν θέλουμε φτιάξουμε μια εφαρμογή. Κάποιες εταιρείες μας παρέχουν το λογισμικό και πρέπει να γνωρίζουμε την γλώσσα προγραμματισμού που απαιτεί.
Η Apple (iOS) και η Google (Android) παρέχουν πολύ ισχυρά εργαλεία. Παράλληλα υπάρχουν και άλλες λύσεις όπως η Unity. 
Αν δουλέψουμε με εφαρμογές όπως η Unity έχουμε διάφορα ωφέλη. Θα αναφέρω μερικά από αυτά. Είναι πιο εύκολo για τον αρχάριο. Έχουν πολλά tutorial. Σε διάφορα φόρουμ μπορείτε να λύσετε σχεδόν κάθε απορία σας. Γράφετε τον κώδικα μία φορά και με μικρές αλλαγές τρέχει σε iOS, Android, PC, Mac μέχρι και σε κονσόλες όπως το PS4!
 
ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΑΩ
Δεν πληρώνομαι από την Unity ούτε έχω δημιουργήσει κάποια ολοκληρωμένη εφαρμογή με Unity αλλά θα τη χρησιμοποιήσω σαν παράδειγμα. Είναι πολύ γνωστή, πολύ ισχυρή, δωρεάν και με τεράστια βάση χρηστών. Το πρώτο που έχουμε να κάνουμε είναι να την κατεβάσουμε από την επίσημη ιστοσελίδα. Βρίσκεται πολύ εύκολα με ένα απλό Google search.
Μόλις κάνετε την εγκατάσταση και την τρέξετε θα δείτε ότι έχει έτοιμα πολλά tutorial. Εκτός από αυτά θα βρείτε πολύ περισσότερα στο Youtube. Πραγματικά αρκεί να έχετε χρόνο να βλέπετε βίντεο και το πλήθος των πληροφοριών που μπορείτε να πάρετε είναι άπειρο!
 
ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ
Για πρώτο παιχνίδι θα πρότεινα κάτι μικρό. Διαλέγουμε μια κατηγορία που μας αρέσει και βλέπουμε ποια παιχνίδια κυριαρχούν. Στόχος είναι να αντιγράψουμε κάτι πετυχημένο αλλά να προσθέσουμε κάτι που να το διαφοροποιεί.
Ένα πολύ πετυχημένο αποτέλεσμα τέτοιας λογικής είναι το Angry Birds. Η βασική διαφορά με τα προηγούμενα είναι ότι αντί για κανόνια και στρατιώτες εμφανίστηκαν πουλάκια και γουρουνάκια!
Αξίζει να διαβάσει κανείς και την ιστορία του 2048. Είναι ένας κλώνος που ξεπέρασε το πρωτότυπο!
 
APP STORE, GOOGLE PLAY
Ωραία, έφτιαξα το παιχνίδι μου! Μετά; 
Για να γίνουν διαθέσιμες οι εφαρμογές στο κοινό πρέπει να τις ανεβάσετε στο App Store (iOS εφαρμογές) και στο Google Play (Android εφαρμογές). Αυτό γίνεται μεσα από developer account που φτιάχνονται πολύ απλά (πάλι το Youtube είναι πολύτιμος σύμμαχος) πληρώνοντας το ανάλογο ποσό. Για το Google Play, αν θυμάμαι καλά, είναι 25 δολάρια και ξεμπερδεύετε. Για App Store είναι 100 δολάρια κάθε χρόνο!
 
ΕΣΟΔΑ
Χρήματα από τα παιχνίδια βγαίνουν κυρίως με τρεις τρόπους. 
Μπορεί πολλά παιχνίδια να κατεβαίνουν δωρεάν αλλά υπάρχουν αρκετά που πρέπει να τα πληρώσουμε.
Επίσης πολύ συνηθισμένες είναι οι αγορές μέσα από τις εφαρμογές. Για παράδειγμα εικονικά νομίσματα, περισσότερες πίστες ή νέα ρούχα για τον ήρωα. Αυτό γίνεται μέσα από εργαλεία που δίνονται στον developer από την Google και την Apple. 
Ο τρίτος τρόπος είναι οι διαφημίσεις. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που τις προσφέρουν, όπως η Admob (ανήκει στην Google), η StartApp και η InMobi. 
Όλες αυτές οι εταιρείες δεν αποδίδουν το ίδιο καλά σε όλες τις περιπτώσεις. Παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες όπως το είδος της εφαρμογής ή η χώρα που έχει τους περισσότερους χρήστες η εφαρμογή. Για αυτό το λόγο υπάρχουν εταιρείες όπως η Appodeal. Η Appodeal παίρνει διαφημίσεις από όλες τις άλλες  και εμφανίζει μόνο αυτές που τα πηγαίνουν καλύτερα.
 
ΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ
Με ένα Google search θα απογοητευτείτε. Οι εφαρμογές που φέρνουν χρήματα σε σχέση με το σύνολο των διαθέσιμων εφαρμογών είναι πραγματικά ελάχιστες. Τα στατιστικά είναι αποκαρδιωτικά. Πολλές όμως είναι 100% αντίγραφα ήδη επιτυχημένων εφαρμογών, κακοφτιαγμένες, φτωχές, πρόχειρες ή απλά κακές! Κατα την προσωπική μου άποψη αξίζει να κάνει κάποιος την προσπάθειά του. Αρκεί να την κάνει σωστά!
 
ΠΡΟΩΘΗΣΗ
Είναι εύκολο μέσα σε εκατοντάδες χιλιάδες εφαρμογές μια καλή δημιουργία να χαθεί. Γίνεται σπάνια αλλα μια μεγάλη εταιρία μπορεί να εντοπίσει μια καλή ιδέα και με ένα καλά προωθημένο κλώνο να κάνει επιτυχία. Για αυτό πρέπει να κάνουμε γνωστό το παιχνίδι  μας με κάθε τρόπο. Social media, forum, reviews είναι σύμμαχοί μας. Απαιτεί πολύ τρέξιμο αλλά είναι το 50% της επιτυχίας. Επίσης αν μια εφαρμογή μπει στις προτεινόμενες υπάρχει εκτίναξη στα κατεβάσματα!
 
ΕΛΛΑΔΑ
Τα παιχνίδια που είναι μόνο στα Ελληνικά και έχουν πετύχει είναι ελάχιστα. Αυτά που έχουν δημιουργήσει μια μεγάλη βάση χρηστών και αντέχουν στον χρόνο είναι ακόμα λιγότερα. Ίσως ένας κλώνος ενός πολύ πετυχημένου νέου Ελληνικού παιχνιδιού να έχει κάποια κατεβάσματα στην αρχή. Όμως όσο περνάει ο καιρός, ακόμα και αν πετύχει 100.000 ή 200.000 κατεβάσματα η βάση χρηστών που θα μείνει θα είναι τόσο μικρή που δεν θα έχει νόημα η υποστήριξή του.
 
@mariosCS
Μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε πολλές εταιρείες (ad networks) και έχουν αρκετές διαφημίσεις ακόμα και για Ελλάδα. Θεωρώ ότι η Admob (Google) αποδίδει καλύτερα.
 
Τα έσοδα υπολογίζονται με την λογική CPM (cost per 1000 impressions). Βγαίνει ένας μέσος όρος εσόδων ανα 1000 διαφημίζεις που εμφανίζονται. Ένα δολάριο ανα 1000 διαφημίσεις είναι μια σχετικά καλή απόδοση για Ελλαδα. Κάποιο ad network μπορεί δίνει 10 σεντ για κάθε κλικ σε διαφήμιση ενω κάποιο άλλο 1 δολάριο κάθε φορά που κατεβάζεις ένα παιχνίδι από κάποια διαφήμιση. Πάντα όμως υπολογίζουμε το CPM.
 
Τα έσοδα έρχονται μέσα από τράπεζα ή paypal. Ανάλογα με τις επιλογές που προσφέρει το ad network και τις ανάγκες του developer. Τα περισσότερα χρήματα πάνε στον developer. Είναι λίγο περίπλοκο για αυτό δεν το αναλύω περισσότερο. Πάντως υπάρχει διαφάνεια και σε καμία περίπτωση δεν "ρίχνεται" ο developer. Τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ.
 
Τα παιχνίδια μου δεν έχουν αποθηκευμένες πληροφορίες σε κάποιο server (εκτός από τα Google Play Services αλλά τα διαχειρίζεται η Goole). Αν θέλω να προσθέσω νέες πίστες κάνω αναβάθμιση. Άρα δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο.
 
Η δημιουργία παιχνιδιών είναι για εμένα χόμπυ.
Οι επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να ασχολούμαι όσο θα ήθελα. 
Δουλεύω συνέχεια σε κάτι νέο αλλά με ρυθμούς χελώνας!
Φυσικά αν υπάρχει κάποια άλλη απορία και γνωρίζω θα απαντήσω ευχαρίστως!! :)
 
 
 
 
 
Επεξ/σία από FanisKo
  • Like 3
Δημοσ.

Είσαι μεγάλος ! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Και για το παιχνίδι επίσης. Το έχουν στα κινητά τους 4-5 συγγενείς μου και άτομα στη δουλειά ! (εγώ προσωπικά δεν έχω παιχνίδια στο κινητό αλλά λύνουμε κανένα στάδιο μαζί με τους άλλους!)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...