Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 15/12/2019 στις 2:59 ΜΜ, Geocheats2 είπε

Οι ζημιές είναι ζημιές και όσο περισσότερα εξαρτήματα υπάρχουν τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να την πάθεις. Το πρόβλημα κατά την άποψη μου εντοπίζεται στο ότι δεν μοιράζονται την τεχνογνωσία της επισκευής ώστε να το επισκευάσεις μόνο σου ή να πας σε έναν μάστορα και αυτός να βρει κατευθείαν που εντοπίζεται το πρόβλημα. Γιαυτό και βλέπετε όλο τον κόσμο να λέει οτι δεν μπορεί να βρει ένα συνεργείο της προκοπής, όχι γτ οι άνθρωποι δεν ξέρουν την δουλεία τους άλλα άπλα γτ δεν έχουν την διαθέσιμη τεχνογνωσία και το στοκ των ανταλλακτικών να βρουν το πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο οπότε η εύκολη για αυτούς λύση είναι βάση της εμπειρίας τους να αρχίσουν να πετάνε ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο μέχρι να δουν τι δημιουργεί το πρόβλημα με το αντίστοιχο κόστος.

Αντιθέτως στις αντιπροσωπίες πας και σε 1-2-5-24 ωριτσες το πρόβλημα λύθηκε όχι μόνο γτ έχουν την τεχνογνωσία ( που μπορεί καν να μην ξέρουν να την χειριστούν ) αλλά γτ έχουν μια αποθήκη γεμάτη ανταλλακτικά από τα οποία θα δοκιμάσουν αυτά τα 2-3-5 μέχρι να βρουν το προβληματικό και βάση του manual να σου φτιάξουν το αυτοκίνητο. ΑΛΛΑ πάντα με το αντίστοιχο αντίτιμο

Η άποψη μου

Γιώγος

Για ποιον λόγο η VW, η Toyota, η PSA ή ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής να "εκπαιδεύσει" μάστορες με τους οποιους δεν έχει σχέση; Για να το φτιάχνει ο Μήτσος απο την Κάτω Τούμπα στο μάστορα του φθηνά και να μη το πηγαίνει στην αντιπροσωπεία; Πολλά αυτοκίνητα έχουν μικρό περιθώριο κέρδους για τις εταιρίες, αν βρω το άρθρο κιολας θα το ποστάρω. Τα σέρβις και τα ανταλλακτικά είναι μια εξαιρετικά επικερδής δραστηριότητα και είναι ένας απο τους βασικούς λόγους που κάποιοι κατασκευαστές δίνουν τόσο μεγάλη εγγύηση, έχεις π.χ. 5 χρόνια και χαίρεσαι αλλά αυτα τα 5 χρόνια η αντιπροσωπεία σε "γδέρνει" με ακριβό σέρβις. 

Στις 15/12/2019 στις 2:38 ΜΜ, Kamil είπε

Συμφωνείτε οτι τα αυτοκίνητα νεας γενιας λογω των πολλων ηλεκτρολογικών τους βγάζουν πολλες ζημιες σε αντίθεση με αυτοκινητα προηγούμενων δεκαετιών; 

Εχουν γίνει πιο αξιόπιστα ή οι εταιρίες κοιτάνε να πλουτίσουν απο τα ανταλλακτικά και τις επισκευες;

Μη το πάμε αμέσως στη συνομωσία, τα φτιάχνουν ευαίσθητα για να χαλάνε. Όπως έγραψε ένας φίλος πιο κάτω τα αυτοκίνητα του 90 ήταν πρωτόγονα σε σχέση με τα σημερινά. Προφανώς θα είναι πιο ευαίσθητα σε τέτοιου είδους βλάβες και άλλωστε μιλάμε για μαζική παραγωγή που ούτως ή αλλως υπάρχει κι ένα ποσοστό λάθους και αστοχίας. Το ηλεκτρικό παράθυρο είναι σίγουρα πιο ευαίσθητο απο το παράθυρο με τη μανιβέλα. 

Επίσης, κάτι γενικότερο που βρίσκει εφαρμογή σε πολλές περιπτώσεις της ζωής, και εδώ: όταν μπαίνουμε σε ένα φόρουμ ή διαβάζουμε νέα, διαβάζουμε για προβλήματα, ατυχήματα κλπ και δημιουργείται η εντύπωση πως αυτά τα θέματα είναι πολύ πιο συχνά απο ότι είναι στην πραγματικότητα.

Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα για να το εξηγήσω καλύτερα. Στις ειδήσεις θα ακούσεις πως έπεσε το τάδε αεροπλάνο στις ΗΠΑ και σκοτώθηκαν 150 άτομα (τυχαίο παράδειγμα). Η λογική σου αντίδραση θα είναι να σκεφθείς κάτι του στυλ "Πω ρε φίλε, επικίνδυνα τα αεροπλάνα τελικα". Δε θα διαβάζεις ποτέ όμως είδηση που να λέει "Άλλη μια μέρα που 2.5εκ επιβάτες έφτασαν ασφαλείς στον προορισμό τους". Τα καλά νέα δε θα τα διαβάσεις. Έτσι κι εδώ. Στο φόρουμ της VW π.χ. θα μπει αυτός που έχει πρόβλημα και ψάχνει λύση. Δε θα μπω εγώ να γράψω: "Άλλη μια μέρα που το Golf μου δουλεύει ρολόι".

Επίσης στην εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε και την παράμετρο πως πολύς κόσμος δε συντηρεί το αυτοκίνητο του. Το αν τα πρωτόγονα αυτοκίνητα που είχαν οι γονείς μας και οι παππούδες μας την έβγαζαν καθαρή με ένα σέρβις στον κυρ Μπαμπη μια φορά τα 3 χρόνια, δε σημαίνει πως είναι σωστό ή έξυπνο να το κάνουμε κι εμείς. Ένα αυτοκίνητο καλοσυντηρημένο χοντρές βλάβες δε βγάζει εκτός αν είναι καραμπινάτη αστοχία που τότε συνήθως το φτιάχνει η αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς

4 ώρες πριν, Haldol είπε

Πολλά μπορεί να σημαίνει. Ο καθένας θα δώσει τη δική του ερμηνεία. Εγώ μπορώ να σου πω ότι οι μηχανικοί αυτοκινήτων προτιμούν τα παλιότερα αυτοκίνητα επειδή είναι πιο ευκολοσυντήρητα και τα "ξεπετάνε" σε 30', χωρίς εγκεφάλους, reset, κλπ. Άλλος θα σου πει ότι ο μηχανικός αυτοκινήτων δεν είναι και το πιο επικερδές επάγγελμα, οπότε δεν έχουν την άνεση να αγοράζουν νέο όχημα κάθε 5-7 χρόνια.

Και ο δικός μου μηχανικός (που δεν έχω "πελατειακή σχέση" μαζί του, ενώ όταν του πήγα το T-ROC για λάδια, μου είπε "ω μαλάκα τι πήρες...") παράτησε το Golf V που είχε και πήρε... μία BMW R1200GS, ενώ είναι μηχανικός αυτοκινήτων. Αυτό τι πάει να πει; Όλα τα αυτοκίνητα είναι αναξιόπιστα, άρα να τα πετάξουμε; Ή απλά έκανε το γούστο του; Ή τον εξυπηρετεί καλύτερα; Ή... οτιδήποτε;

Ή μήπως (για να δούμε και τη γενικότερη εικόνα) πιστεύεις ότι ο #1 παράγοντας επιλογής οχήματος είναι... οι λίγες βλάβες; 

Ο δικός μου μηχανικός στην Ελλάδα παινεύει τα Toyota πως είναι γερά αλλά ο ίδιος έχει VW :P 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Για ποιον λόγο η VW, η Toyota, η PSA ή ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής να "εκπαιδεύσει" μάστορες με τους οποιους δεν έχει σχέση; Για να το φτιάχνει ο Μήτσος απο την Κάτω Τούμπα στο μάστορα του φθηνά και να μη το πηγαίνει στην αντιπροσωπεία; Πολλά αυτοκίνητα έχουν μικρό περιθώριο κέρδους για τις εταιρίες, αν βρω το άρθρο κιολας θα το ποστάρω. Τα σέρβις και τα ανταλλακτικά είναι μια εξαιρετικά επικερδής δραστηριότητα και είναι ένας απο τους βασικούς λόγους που κάποιοι κατασκευαστές δίνουν τόσο μεγάλη εγγύηση, έχεις π.χ. 5 χρόνια και χαίρεσαι αλλά αυτα τα 5 χρόνια η αντιπροσωπεία σε "γδέρνει" με ακριβό σέρβις.

Δεν είπα να εκπαιδεύσει αλλά να σου δίνει ενα βασικό manual εγώ στα μηχανήματα που φτιάχνω, έχω στον πινάκα το βιβλίο του, που έχει μέσα ηλεκτρολογικά υδραυλικά ψυκτικά κλπ σχεδία ώστε να μπορεί ο τοπικός μάστορας που του κόβει λίγο να ρίξει μια ματιά και να βρει το πρόβλημα, αν πάλι δεν το βρει από κάτω έχει το τηλ μου που φέρει και την αντιστοίχηση χρέωση. Δεν νομίζω ότι ζητάω πολλά.

Γιώργος

Επεξ/σία από Geocheats2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Geocheats2 είπε

Δεν είπα να εκπαιδεύσει αλλά να σου δίνει ενα βασικό manual εγώ στα μηχανήματα που φτιάχνω, έχω στον πινάκα το βιβλίο του, που έχει μέσα ηλεκτρολογικά υδραυλικά ψυκτικά κλπ σχεδία ώστε να μπορεί ο τοπικός μάστορας που του κόβει λίγο να ρίξει μια ματιά και να βρει το πρόβλημα, αν πάλι δεν το βρει από κάτω έχει το τηλ μου που φέρει και την αντιστοίχηση χρέωση. Δεν νομίζω ότι ζητάω πολλά.

Γιώργος

Πολλα ζητας, στα αυτοκινητα υπαρχουν τα εξουσιοδοτημένα, και καποιοι μηχανικοί που δουλευαν σε εξουσιοδοτημένα και μετα ανοιξαν δικα τους συνεργεία.

Manual υπάρχουν ακόμα και για μια ροδέλα του αυτοκινητου, πως μπαίνει και πως βγαίνει,  αλίμονο

Ασε που το προβλήμα σημερα ειναι πολύ πιο εύκολο να το εντοπίσεις αν ξέρεις να χειρίζεσαι τα διαγνωστικά, ακόμα και απο ιδιώτες οχι μηχανικούς

Δημοσ.

Παντός χθες που παλεβα με ένα ecu ενός touareg ούτε το pinout δεν μπορούσα να βρω, καλά μην μιλήσω για ολοκληρωμένα κλπ που έχουν δικούς τους κωδικούς για τα πάντα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...