SPANK Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Καλημέρα Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αγοράσω ένα τηλεκατευθυνόμενο ηλεκτρικό ή θερμικό , έχω δει ορισμένα της Kyosho που μου αρέσουν σε offtoad και onroad. Προσωπικά θα ήθελα να ασχοληθώ και για το χόμπυ της υπόθεσης με θερμικό αφού από ότι έχω διαβάσει λιγάκι πρέπει να δέσεις ορισμένα εξαρτήματα να το βάλεις μπροστά να το γεμίσεις με αυτό το υγρό ( δεν θυμάμαι ακριβώς πώς λέγεται ). Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι τι προτεινετε εσείς για αρχάριο αλλά θέλω να ασχοληθώ δηλαδή το θερμικό μπορώ να το κάνω μόνος μου συντήρηση ή θέλει εξειδικευμένες γνώσεις ; , δεν έχω πρόβλημα να ασχοληθώ και να παιδευτώ ίσα ίσα μάλιστα
CONAN_ Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Εγω ειχα τον ιδιο προβληματισμο με σενα και πηρα στην αρχή ένα ηλεκτρικό "για να μάθω" όπως μου ελεγαν τότε. Μεγάλη βλακεία. Οταν πήρα το θερμικό ουτε που το ξανακούμπισα το ηλεκτρικό. Το θερμικό βέβαια έχει κάποια έξοδα συντήρησης. (μπουζί-καύσιμο κ.α). Για να το βάλεις μπροστά , μιας και το ανέφερες, δεν ειναι κάτι ιδιαίτερο, θέλεις την ειδική επαναφορτιζόμενη μπουζόπιπα που ανάβει το μπουζί και κατόπιν με τον κλάσσικό τρόπο με το κορδόνι βάζεις μπρος. υπάρχουν άπειρα βίντεο που μπορείς να τα δείς ολα αυτά. Θέλει βέβαια καθαρισμό συχνά γιατι γεμίζει λάδια κλπ απο τα καυσαέρια, αλλα αν κινείσαι αποκλειστικά σε ασφαλτο δεν ειναι κάτι ιδιαίτερο. (αν πας χώμα μόνο έιναι η πολύ βρώμα) Πρακτικά με ενα θερμικό παίζεις όσο εχεις καύσιμο (νιτρομεθανόλη λέγεται) και γεμίζεις το τεπόζιτο. Στο ηλεκτρικό πρέπει να εφοδιάζεσαι με μπαταρίες. Αυτα για αρχή 2 1
babisgr Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Εγώ θα πρότεινα ηλεκτρικό....τα σύγχρονα είναι και πιο γρήγορα γενικά.Τα θερμικά απαιτούν πολλές ώρες ενασχόλησης για συντήρηση,πολύ καθάρισμα και βρομα...ειδικά αν δεν έχεις κάποιο χώρο όπως γκαράζ/αποθήκη αεριζόμενη κλπ είναι πολύ δύσκολο,αφού κάνουν τρελό θυρυβο και πολύ ντουμάνι μόνο και μόνο για ρυθμίσεις δοκιμές. 1
SPANK Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Από την μία είναι αυτό που λέτε για το καθάρισμα κτλπ ενώ δεν έχω πρόβλημα πραγματικά να ασχοληθώ να καθαρίσω κτλπ στο δωμάτιο μου θα γίνεται όλη η δουλειά , το ηλεκτρικό με ψήνει επίσης το φορτίζεις το βγάζεις παίζεις και τελος , γενικά μου αρέσουν και τα 2. Στο ηλεκτρικό σε σχέση με το θερμικό μπορείς να του κανεις αναβαθμίσεις όσο αφορά αμορτισέρ , λάστιχα η μεγαλύτερη μπαταρία γενικά τι βελτιώσεις παίρνουν το μεν και το δεν ;
piiii Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 To σπαστικό στο ηλεκτρικό είναι ότι απαξ και τελειώσουν οι μπαταρίες καληνύχτα. Θα πρέπει ένα δεύτερο σετ καβάτζα για να ευχαριστηθείς. Απο την άλλη μεριά στο θερμικό είναι σαν ενα κανονικό αμάξι, έχεις βενζίνη κάνεις βόλτα. Τελειώνει το ντεπόζιτο; Ξαναβάζεις. 1
SPANK Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Ίσως πάω για το θερμικό θα δω πάντως προτιμώ να βρω κάτι σαν Κιτ αν υπάρχει να το μοντάρω μόνος μου με οδηγίες κτλπ.
G.bar Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Αν πάρεις θερμικό, αξίζει να πάρεις μόνο 1/5. Τα 1/8 1/10 με τους μικρους κινητηρες, μπορει να ειναι γρηγορα αλλα θα πρεπει να κανεις καταθεση καθε τοσο για καυσιμα και ενα καρο αλλες ζημιες που βγαζουν. Πλεον τα ηλεκτρικα εχουν μεγαλο προβαδισμα. Πολυ πιο γρηγορα και το βασικοτερο, καλυτερες μπαταριες και πολυ πιο γρηγοροι φορτιστες. Μεχρι να αδειασεις τη μια μπαταρια εχει φορτισει η αλλη. Ουτε να ξερυθμιζεται μετα απο καθε παιχνιδι ουτε τιποτα. Εχω αλλάξει δεκάδες rc και πολλα πεταμένα λεφτα σε δοκιμες. Βρες ενα μεταχειρισμενο 5αρι αν θες βενζινοκινητο που θα εχει και ενα σωρο ανταλλακτικα μαζι γιατι το πιθανοτερο ειναι ο,τι μαι να παρεις να χρειαστεις ψαλιδια με το που θα το ψιλοτρακαρεισ καπου, ή ξεκίνα με ενα καλο ηλεκτρικο που θα εχει ανταλακτικα. Τα kyosho ως επι το πλειστον εχουν τα παντα. Κοιτα για μεταχειρισμένο, πολλοι τα βαριουνται και τα πουλανε στη βδομαδα. 3 λεπτά πριν, SPANK είπε Ίσως πάω για το θερμικό θα δω πάντως προτιμώ να βρω κάτι σαν Κιτ αν υπάρχει να το μοντάρω μόνος μου με οδηγίες κτλπ. 31 λεπτά πριν, piiii είπε To σπαστικό στο ηλεκτρικό είναι ότι απαξ και τελειώσουν οι μπαταρίες καληνύχτα. Θα πρέπει ένα δεύτερο σετ καβάτζα για να ευχαριστηθείς. Απο την άλλη μεριά στο θερμικό είναι σαν ενα κανονικό αμάξι, έχεις βενζίνη κάνεις βόλτα. Τελειώνει το ντεπόζιτο; Ξαναβάζεις. Τελειώνει το καυσιμο... 18€ το λιτρο και αν εισαι επαρχια μονο παραγγελία. Εκτος αν εχεις 1/5 5 λεπτά πριν, SPANK είπε Ίσως πάω για το θερμικό θα δω πάντως προτιμώ να βρω κάτι σαν Κιτ αν υπάρχει να το μοντάρω μόνος μου με οδηγίες κτλπ. Εννοείται αν κας σε καινουργιο πας σε κιτ, εκει ειναι ολη η φαση του μοντελισμου. 1
mcstefan7 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Πήγαινε σε ηλεκτρικό. Και με τα θερμικά έχεις θέμα σε μπαταρίες. Χρειάζεσαι μπαταρίες στο χειριστήριο και στον πομποδεκτη μέσα στο αμαξάκι. Μην πάρεις δρόμου θα το μετανιώσεις. Πάρε buggy ή μεγάλο τζιπ. Εγω έχω αγωνιστικό δρόμου. Εκτός της πίστας δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς πουθενά άλλου.
SPANK Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 20 λεπτά πριν, mcstefan7 είπε Πήγαινε σε ηλεκτρικό. Και με τα θερμικά έχεις θέμα σε μπαταρίες. Χρειάζεσαι μπαταρίες στο χειριστήριο και στον πομποδεκτη μέσα στο αμαξάκι. Μην πάρεις δρόμου θα το μετανιώσεις. Πάρε buggy ή μεγάλο τζιπ. Εγω έχω αγωνιστικό δρόμου. Εκτός της πίστας δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς πουθενά άλλου. Αυτό που λες το το έχω σκεφτεί αν και μου αρέσουν τα πιστά το άλλο μπορώ να το πάρω και στο χωριό και να το πάω και κάπου αλλού να το τρέξω στην εξοχή Από offroad μου αρέσει αυτό εδώ https://www.carmodels.gr/kyosho-inferno-mp9e-evo-readyset-ep-kt331p-off-road-1-8-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα-τηλεκατευθυνόμενα , σε αυτό πχ μπορώ να αλλάξω λάστιχα ή αμορτισέρ αν θέλω ;
duende Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 παρε ηλεκτρικο και ενα καλο σετ μπαταριες και εισαι κομπλε. θα τρως πιο πολλη ωρα να καθαριζεις και να ετοιμαζεις το θερμικο, απο το να το δουλευεις. εκτος και αν σου αρεσουν τα μηχανολογικα γενικοτερα 1
KokoblokoFPV Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 αφησε τα αυτοκινητακια και πιασε το φπβ... δυο παραδειγματα το ενα απο αγωνα και το αλλο απο ελευθερη πτηση
primeragt Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, SPANK είπε Αυτό που λες το το έχω σκεφτεί αν και μου αρέσουν τα πιστά το άλλο μπορώ να το πάρω και στο χωριό και να το πάω και κάπου αλλού να το τρέξω στην εξοχή Από offroad μου αρέσει αυτό εδώ https://www.carmodels.gr/kyosho-inferno-mp9e-evo-readyset-ep-kt331p-off-road-1-8-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα-τηλεκατευθυνόμενα , σε αυτό πχ μπορώ να αλλάξω λάστιχα ή αμορτισέρ αν θέλω ; Με το συγκεκριμενο μια χαρα κανεις οτι θελεις πανω στο στησιμο του αυτοκινητου, ακομα και αναβαθμισεις παιρνει. Επειδη ειναι σχεδον ιδιο με το αντιστοιχο θερμικο, στο μελλον το κανεις και θερμικο με παρα πολυ μικρες αλλαγες στα upper plates. Μεχρι και ασφαλτινο με διταχυτο το κανεις αν γουσταρεις, κοινως ειναι μια καλη πλατφορμα με απειρα ανταλακτικα αν ποτε χρειαστεις και αρκετα "βελτιωτικα" αν θες να παιξεις με τετοια. Αν και θα σου προτεινα να κοιταξεις μεταχειρα απο car.gr οπου θα βρεις αξιολογα μοντελακια στα μισα και πιο κατω λεφτα απο οτι καινουργια. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2019 από primeragt
original911 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Θεωρώ ότι η μεγαλύτερη διαφορά στις 2 κατηγορίες πέρα από αυτά που ανέφεραν οι προηγούμενοι είναι ο ήχος. Αν γουστάρεις να ακούς το μοτερακι τότε πας σε θερμικό. Εμένα προσωπικά όσο βολικά είναι τα ηλεκτρικά δεν τα προτιμώ λόγω το ότι είναι "αθόρυβα"
piiii Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, G.bar είπε Τελειώνει το καυσιμο... 18€ το λιτρο και αν εισαι επαρχια μονο παραγγελία. Εκτος αν εχεις 1/5 Θα διαφωνήσω. Εχω καιρό να αγοράσω καύσιμο η αλήθεια είναι, αλλά απο ένα τυπά που αγόραζα στην θεσσαλονίκη το έχει 23/ 2 λίτρα Τα δύο λίτρα αν δεν το τρέχεις κάθε μέρα θα αντέξει για αρκετό διάστημα. Και οι μπαταρίες δεν είναι φθηνές όταν θα έρθει η ώρα που θα παραδώσουν πνεύμα. Χρειάστηκε να δώσω 60 ευρώ για να πάρω καινούργια μπαταρία για ένα ηλεκτροκίνητο Traxxas που έχω. Και επίσης η μπαταρία μέχρι να τα φτύσει εντελώς θα αρχίσει να χάνει την αυτονομία της και εκεί που είχες 20 λεπτά καθαρού παιχνιδιού θα γίνουν 10... 5... Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2019 από piiii
dollyyy19 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 εγω προτεινω λεχτρικο χαλαρα.πολλα τα πλεονεκτηματα.απο το κοστος εως χρονος ενασχολησης για συντηρηση και καθαρισμα.αν αρχισει να εχει θεματα το μοτερ,εκει θα βλασθημισεις την ωρα και την στιγμη της επιλογης θερμικου.το ηλεκτρικο εχει οπισθεν,και ο θορυβος του θερμικου δεν σου επιτρεπει να παιζεις ολες τις ωρες.να μην αναφερω περι κλειστων χωρων και αναθυμιασεων.....με το ηλεκτρικο ,οτι ωρα θελεις και οπου θελεις,μπορεις να επιχειρησεις.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα