Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα στην ομαδα. 

Μολις χθες επιασα δουλεια σε καταστημα Wind. 

Θα ηθελα καποια τιπς και συμβουλες απο εμπειρους πωλητες κινητης τηλεφωνιας, να προοθω σωστοτερα τα προγραμματα κλπ κλπ.

Οτιδηποτε μπορει να με συμβουλεψει ο καθενας θα ειναι βοηθεια διοτι πραγματικα την θελω αυτη τη δουλεια. 

Ηδη στην πρωτη μερα που εκανα καποιες προτασεις για καρτοσυνδεσεις εφαγα ακυρα, αλλα ξερω οτι ειναι μερος της αρχης, απλα σιγα σιγα να πετυχω και κατι. 

Ευχαριστω οσους ασχοληθουν. 

Φιλικα!

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, sstratos είπε

Να μην ακολουθείς συνέχεια τους πελάτες απο πίσω,σαν πιθανούς κλέφτες.  😃

οχι οχι στο γραφειο ειμαι εγω και οταν μπαινουν στο γραφειο ερχονται στο λαπτοπ να τους εξυπηρετησω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εννοει μεταφορικα φανταζομαι ,να τους κανεις follow up.

γενικα να μη σταματας τις προτασεις,το ακυρο που θα τρως ειναι μεσα στο παιχνιδι.

πρεπει γενικα να ξερεις τι γινεται με τις προσφορες ,πολυ βασικο ,για να εχεις ετοιμες απαντησεις-λυσεις στον τυχον ενδιαφερομενο !!

λαθη θα γινουν,μην απογοητευτεις ομως με τιποτα,ειναι και αυτα μεσα στο προγραμμα και η εταιρεια-account manager-συναδελφοι θα το σωσουν,μόλις πάρεις τον αέρα ,θα το λύνεις μόνος σου.

τέλος 1,5-2 μηνες χρειαζεται οπωσδηποτε για να εγκληματιστεις.

 

ζήτα τους να σε δηλώσουν στην basic εκπαιδευση που γίνεται στα κεντρικα ,οταν θα υπαρξει.

Επεξ/σία από kostakiss
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kostakiss είπε

εννοει μεταφορικα φανταζομαι ,να τους κανεις follow up.

γενικα να μη σταματας τις προτασεις,το ακυρο που θα τρως ειναι μεσα στο παιχνιδι.

πρεπει γενικα να ξερεις τι γινεται με τις προσφορες ,πολυ βασικο ,για να εχεις ετοιμες απαντησεις-λυσεις στον τυχον ενδιαφερομενο !!

λαθη θα γινουν,μην απογοητευτεις ομως με τιποτα,ειναι και αυτα μεσα στο προγραμμα και η εταιρεια-account manager-συναδελφοι θα το σωσουν.

ευχαριστω πολυ φιλος.

ναι ξερω προσπαθω οσο μπορω να μαθω ολα τα προγραμματα, και τα παιδια που δουλευω ειναι εξαιρετικα, σημερα που εκανα μια μικρη πατατα με βοηθησανε αμεσως χωρις να με κραξουν κλπ.

απλα το μπλα μπλα θελω να ενυσχησω.

Δημοσ.
25 minutes ago, thessalonikios17 said:

ευχαριστω πολυ φιλος.

ναι ξερω προσπαθω οσο μπορω να μαθω ολα τα προγραμματα, και τα παιδια που δουλευω ειναι εξαιρετικα, σημερα που εκανα μια μικρη πατατα με βοηθησανε αμεσως χωρις να με κραξουν κλπ.

απλα το μπλα μπλα θελω να ενυσχησω.

θα ερθει με το χρονο του.

θα τους ρωτας οτι χρειαζεσαι ,ειναι λογικο να μην γνωριζεις τις διαδικασιες τωρα στην αρχη και η αληθεια ειναι οτι ειναι πολλα !

Δημοσ.

Αν και δεν είμαστε στην ίδια δουλειά, μοιάζει και η δική μου σε πολλά πράγματα. Θα σου πω τρία πράγματα που βοήθησαν εμένα να "βγω από το καβούκι μου" και να "πουλάω"

1. Μίλα πάντα και πρότεινε στον πελάτη. Αν δεν μιλήσεις δεν πρόκειται να πουλήσεις. Η αποτυχία πώλησης είναι το μεγαλύτερο ποσοστό των επαφών, οπότε ξεπέρασε γρήγορα το άγχος του θα πει όχι, απέτυχα κτλ.

2. Μάθε όσο καλύτερα γίνεται τα προϊόντα/προσφορές με τους όρους, τις προϋποθέσεις, τα πλεονεκτήματα και τυχόν μειονεκτήματα. Αν είσαι σίγουρος για αυτά που λες, αν αποπνέεις σιγουριά, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες ο πελάτης σου να σε πάρει στα σοβαρά και να σε ακούσει σε αυτά που θα του προτείνεις.

3. Βρες στη δουλειά σου 1-2 ή όσους μπορείς πωλητές έμπειρους και δες τι και πως κάνουν αυτοί. Τι λένε, πώς απαντάνε και πώς γενικά συμπεριφέρονται. Δεν εννοώ οποιονδήποτε "παλιό", κάποιον καλό στη δουλειά που μπορείς να "έχεις πρότυπο".

Και το βασικό, δεν πρέπει στη πώληση να λες ποτέ ψέμματα και ανακρίβειες. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και είπες ότι θες να μείνεις στη δουλειά. Και επίσης ο κάθε δυσαρεστημένος σε δυσφημεί σε περισσότερους από ότι θα πει καλά λόγια ο κάθε ευχαριστημένος πελάτης.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, panostza είπε

Αν και δεν είμαστε στην ίδια δουλειά, μοιάζει και η δική μου σε πολλά πράγματα. Θα σου πω τρία πράγματα που βοήθησαν εμένα να "βγω από το καβούκι μου" και να "πουλάω"

1. Μίλα πάντα και πρότεινε στον πελάτη. Αν δεν μιλήσεις δεν πρόκειται να πουλήσεις. Η αποτυχία πώλησης είναι το μεγαλύτερο ποσοστό των επαφών, οπότε ξεπέρασε γρήγορα το άγχος του θα πει όχι, απέτυχα κτλ.

2. Μάθε όσο καλύτερα γίνεται τα προϊόντα/προσφορές με τους όρους, τις προϋποθέσεις, τα πλεονεκτήματα και τυχόν μειονεκτήματα. Αν είσαι σίγουρος για αυτά που λες, αν αποπνέεις σιγουριά, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες ο πελάτης σου να σε πάρει στα σοβαρά και να σε ακούσει σε αυτά που θα του προτείνεις.

3. Βρες στη δουλειά σου 1-2 ή όσους μπορείς πωλητές έμπειρους και δες τι και πως κάνουν αυτοί. Τι λένε, πώς απαντάνε και πώς γενικά συμπεριφέρονται. Δεν εννοώ οποιονδήποτε "παλιό", κάποιον καλό στη δουλειά που μπορείς να "έχεις πρότυπο".

Και το βασικό, δεν πρέπει στη πώληση να λες ποτέ ψέμματα και ανακρίβειες. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και είπες ότι θες να μείνεις στη δουλειά. Και επίσης ο κάθε δυσαρεστημένος σε δυσφημεί σε περισσότερους από ότι θα πει καλά λόγια ο κάθε ευχαριστημένος πελάτης.

είμαι άσχετος με τη κουβέντα (δε δουλευώ σε wind ούτε ψάχνω δουλειά εκεί κτλ) αλλά έχω μια απορία με το όλο θέμα. Παίζει ρόλο (για τον υπάλληλο) αν θω πουλήσει ή όχι τα προϊόντα; Εννοώ, οι μισθοί δεν είναι στανταρ; Παίρνουν κάποιο bonus για το αν κάποιος πελάτης κάνει νέα σύνδεση doubleplay πχ (εφόσον τον "πείσει" ο υπάλληλος);

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, dim_mnia είπε

είμαι άσχετος με τη κουβέντα (δε δουλευώ σε wind ούτε ψάχνω δουλειά εκεί κτλ) αλλά έχω μια απορία με το όλο θέμα. Παίζει ρόλο (για τον υπάλληλο) αν θω πουλήσει ή όχι τα προϊόντα; Εννοώ, οι μισθοί δεν είναι στανταρ; Παίρνουν κάποιο bonus για το αν κάποιος πελάτης κάνει νέα σύνδεση doubleplay πχ (εφόσον τον "πείσει" ο υπάλληλος);

Στο τελος του μηνα κρατανε καποια νουμερα, ποσες αναβαθμησεις σε οπτικη ινα εχει κανει ο καθενας, ποσες καρτοσυνδεσεις, ποσα καρτοσυμβολεα κλπ κλπ, ε και λιγο πολυ παιζουν ρολο αυτα στο αν θα συνεχισεις να εισαι στη δουλεια η οχι. 

αν δηλαδη στο καταστημα που ειμαι εγω, ο Χ υπαλληλος κανει 20 αναθμησεις ινας το μηνα, 30 wind one και 40 καρτοσυνδεσεις, ενω εγω κανω το 1/3 αυτου τοτε κατι παει λαθος. 

δηλαδη αν ολοι κυμαινονται στα 20-40 της καθες κατηγοριας τον μηνα, ενω εγω κανω 5-10 στη καθε κατηγορια ανα μηνα τοτε μαλλον δεν ειμαι και καλος πωλητης.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, thessalonikios17 είπε

Στο τελος του μηνα κρατανε καποια νουμερα, ποσες αναβαθμησεις σε οπτικη ινα εχει κανει ο καθενας, ποσες καρτοσυνδεσεις, ποσα καρτοσυμβολεα κλπ κλπ, ε και λιγο πολυ παιζουν ρολο αυτα στο αν θα συνεχισεις να εισαι στη δουλεια η οχι. 

αν δηλαδη στο καταστημα που ειμαι εγω, ο Χ υπαλληλος κανει 20 αναθμησεις ινας το μηνα, 30 wind one και 40 καρτοσυνδεσεις, ενω εγω κανω το 1/3 αυτου τοτε κατι παει λαθος. 

δηλαδη αν ολοι κυμαινονται στα 20-40 της καθες κατηγοριας τον μηνα, ενω εγω κανω 5-10 στη καθε κατηγορια ανα μηνα τοτε μαλλον δεν ειμαι και καλος πωλητης.

wtf, δε το ήξερα καν αυτό, θενξ :D

Δημοσ.

 Σε όλες τις δουλειές αυτού του τύπου οσο το ζοριζεις τόσο κόντρα πάει...φρόντισε να είσαι όσο καλύτερα ενημερωμένος γίνεται και υπομονή.

Ευτυχώς που δεν είσαι στα κεντρικά... εκεί κάνουν ειδική εκπαίδευση στο ψεμα

Δημοσ.
18 ώρες πριν, dim_mnia είπε

είμαι άσχετος με τη κουβέντα (δε δουλευώ σε wind ούτε ψάχνω δουλειά εκεί κτλ) αλλά έχω μια απορία με το όλο θέμα. Παίζει ρόλο (για τον υπάλληλο) αν θω πουλήσει ή όχι τα προϊόντα; Εννοώ, οι μισθοί δεν είναι στανταρ; Παίρνουν κάποιο bonus για το αν κάποιος πελάτης κάνει νέα σύνδεση doubleplay πχ (εφόσον τον "πείσει" ο υπάλληλος);

Βασικά δεν δουλεύω στη wind, ούτε καν σε κάτι αντίστοιχο (εννοώ voda, cosmote κτλ.) οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω υπεύθυνα. Αλλά φαντάζομαι έχουν κάποια στοιχεία και κάποιο μέτρο του πόσο πουλάς. Όπως είπε και ο παραπάνω, αν όλοι πουλάνε μ.ο. 20 κι εσύ πουλάς 5, κάτι κάνεις λάθος, ή δεν κάνεις για αυτή τη δουλειά. Τώρα πόσο σοβαρά το παίρνουν και αν σε απολύουν στην ψύχρα γιατί έχεις τις λιγότερες πωλήσεις, δεν έχω ιδέα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...