Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, billiboo είπε

καθολου θυμος, απλα δεν μπορω να βλεπω να φταινε ολοι εκτος απο αυτους που την πατησαν και να μην το καταλαβαινουν.

Όταν είσαι έξω από το χορό όλα είναι πιο εύκολα. Μιλάμε για 10.000 παραγγελίες κοντά. 

14 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Περιεργο γιατι στο παρον θεμα που φτανει κοντα 100σελιδες,ουτε ενας δεν ανεβασε φωτογραφια απο κινητο που του ηρθε,παρολο που ζητηθηκε απο αλλα μελη.

Εαν ειναι να επικοινωνειτε σε αλλη πλατφορμα,να το πειτε για να κλειδωσει το θεμα(και να ενημερωσετε και τους υπολοιπους που ερχονται εδω και σχολιαζουν που περιμενουν,μην ειναι τσαμπα ανοιχτο.

Τοσο πολύ ενοχλεί που είναι ανοιχτό ένα θέμα που καίει τόσο κόσμο?Δε καταλαβαίνω το σκεπτικό. Ο άλλος δε θέλει να ανεβάσει φώτο. Πρέπει να κλείσει το νήμα γι αυτό το λόγο? 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Επισης απο την στιγμη που παραλαβει καποιος την παραγγελια του παυει να εχει ενδιαφερον για την τυχη των υπολοιπων. Δεν μιλαω για το συνολο των μελων αλλα σιγουρα υπαρχει και αυτη η μεριδα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Περιεργο γιατι στο παρον θεμα που φτανει κοντα 100σελιδες,ουτε ενας δεν ανεβασε φωτογραφια απο κινητο που του ηρθε,παρολο που ζητηθηκε απο αλλα μελη.

Εαν ειναι να επικοινωνειτε σε αλλη πλατφορμα,να το πειτε για να κλειδωσει το θεμα(και να ενημερωσετε και τους υπολοιπους που ερχονται εδω και σχολιαζουν που περιμενουν,μην ειναι τσαμπα ανοιχτο.

Έχουν ανεβάσει στην ομάδα στο Facebook λίγες φωτογραφίες καθώς και υπάρχουν αναφορές παραλαβής πλέων των φωτογραφιών. 
Βέβαια είναι σταγόνα τον ωκεανό. 
Αντιγράφω τις φωτογραφίες αφού πρώτα έκανα επεξεργασία στην πρώτη για να αφαιρέσω προσωπικά δεδομένα του χρήστη που την ανέβασε στην ομάδα του Facebook. 
Όνομα ομάδας,    Anti-A-mobiles

 

45233684_10215133156895443_2367376438727802880_n.jpg

78528929_2721289447936870_6959882640744775680_o.jpg

80188192_1724245554377531_537068626524504064_o.jpg

80334238_10221114413239797_3503627573236072448_o.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε φιλε πως γινεται να στελνουν προιοντα και δεν εχουμε επικοινωνια...θα τρελαθουμε τελειως?

Επεξ/σία από spirostrio13
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, spirostrio13 είπε

ρε φιλε πως γινεται να στελνουν προιοντα και δεν εχουμε επικοινωνια...θα τρελαθουμε τελειως?

Είναι περίεργο, αλλά στο Facebook υπάρχουν αναφορές που λαμβάνουν την παραγγελία τους.

Αλλά σταγόνες στον ωκεανό.

 

Προσωπικά έχω κάνει αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής στην τράπεζα.

Δημοσ.

Γραφω και εδω αυτα που εγραψα στο Facebook για να τα δουνε ολοι !

 

Καλησπέρα σας, μόλις μου ήρθε μήνυμα ότι η παραγγελία μου έχει σταλεί. ΑΡ. 5583, δεν θα τη παραλάβω βέβαια, διότι έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και θέλω να πάρω τα λεφτά πίσω. Θα μιλήσω κ με τράπεζα και θα σας ενημερώσω τι μου είπαν.

 

Huawei mate 20 pro. θα μιλήσω με το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας, άλλωστε μου το είπε καθαρά η υπάλληλος πως σε περίπτωση οποιαδήποτε επικοινωνίας από το κατάστημα να τους ενημερώσω. Έχω στείλει ήδη 2 μαιλ στο κατάστημα για ακύρωση της παραγγελιών, αλλά δεν απάντησαν ποτέ. Θα τα στείλω και αυτά στην τράπεζα και θα δούμε.

 

Λοιπόν, για να μην προκαλώ σύγχυση θα σας πω ακριβώς τι παραγγελία έκανα. Στις 23/11 έκανα ένα huawei mate pro 20 black dual sum. 5 μέρες μετά, για να μη χάσω την ευκαιρία (εδώ γελάμε) παρήγγειλα ένα huawei tablet. Σήμερα το πρωί μου έρχεται SMS από a-mobile ότι η παραγγελία μου έφυγε. Μπαίνω στην acs και βάζω τον κωδικό αποστολής που μου έστειλαν, αλλά δε βγάζει τίποτα.Εχω κάνει αμφισβήτηση και των 2 συναλλαγών. Έχω ζητήσει εδώ και μέρες με 2-3 mail να γίνει ακύρωση των παραγγελιών. Θα μιλήσω με τράπεζα για να μου τι πρέπει να κάνω. Απ τις προηγούμενες συνομιλίες με τμήμα ασφαλείας της Πειραιώς μου είπαν να τους ενημερώσω αν εμφανιστεί και επικοινωνήσει μαζι μου το μαγαζί. Αυτό που έχω να πω είναι ότι καθόμαστε εδώ και 20 μέρες και ασχολούμαστε με έναν μ@λ@κ@.Προσωπικά, αν με περνάνε τηλ. και μου λέγανε, κάνε υπομονή θα έρθουν οι παραγγελίες σου, θα έκανα. Τωρα δε θα παραλάβω τίποτα και θα προσπαθήσω να πάρω τα λεφτά, γιατί οι συναλλαγές ήταν μέσω χρωστικής!

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, giannisfatouros είπε

Γειά  σας παρακολουθώ αυτό το θέμα από την πρώτη μέρα και ειμαι και εγώ ένας από εσάς...Λοιπόν παράγγειλα με ένα φίλο μου το iphone 11 Pro με 928 ευρώ τους βάλαμε τα λεφτά με κατάθεση και από κείνη τη μέρα δεν μας σήκωναν τηλέφωνα ούτε μας απάντησαν στα email Εγώ λέω να ηρεμήσετε και να σταματήσετε τις καταγγελίες Γιατί το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να καθυστερήσουμε και άλλο τις παραγγελίες. Του φίλου μου που το παράγγειλε την Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου και τα λεφτά φάνηκαν εκείνη τη μέρα το κινητό του ήρθε εγώ που Το παράγγειλα τις 2 Δεκεμβρίου δεν μου έχει έρθει ακόμα Οπότε περιμένω. τα στέλνουν όντως με προτεραιότητα

Εγω πάντως που παρηγγειλα iPhone 11 στις 26 και πλήρωσα την ίδια μέρα δεν εχω παρει τίποτα και ουτε θα πάρω οπως φαίνεται!τωρα όσοι λένε πως παρέλαβαν...δεν ξέρω τι παίζει!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειδα αυτο δεν ξερω κατι παραπανω .

0
1
στις 24/12/2019
Επιβεβαιωμένη αγορά

παιδια προσοχη στο skroutz!!!!!! δεν παρελαβα κανενα κινητο ουτε μου επιστραφηκαν χρηματα και το καταστημα αφαντο. εκανα μυνηση στην αστυνομια η οποια εχει στοιχεια οτι η εταιρεια ανηκει σε πρεζονι. μπαινοντας στις αναφορες προκυπτει και απο πολλους αλλους παθοντες οτι την παθαν με τον ιδιο τροπο με εμενα. αυτη ειναι η ασφαλεια του skroutz... φυσικα το skroutz δεν αναλαμβανει καμια ευθυνη παρα μονο λυπαται για την ταλαιπωρια οπως μου απαντησε μονο με μειλ η φαξ, γιατι εγω τουλαχιστον δεν καταφερα να βρω καποιο τηλεφωνο τους στην ιστοσελιδα τους. οι αναφορες στην ιστοσελιδα του εν λογω καταστηματος, a-mobiles, που αποσυρθηκε φυσικα απο το skroutz μετα την μπαζα που εκανε.

Επεξ/σία από oktavia
  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.

Σήμερα το απόγευμα πάντως που πέρασα απ'εξω φορτηγάκι της UPS κατέβαζε κούτες, ελπίζω να βρέθει για όλους μια λύση...πραγματικά απαράδεκτοι ειναι το λιγότερο που μπορεις να τους αποκαλέσεις!

Καλές γιορτές!

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dath είπε

 Αν εχεις Εθνικη γιατι να μην εγκριθει δηλαδη ?

Δεν ειναι οτι δεν θα πληρωθεις... απλα ειναι η τραπεζα του εμπορου οποτε σε περιπτωση που εχει αδειασει τον λογαριασμο του ο Παρλεπος τοτε η τραπεζα θα αργησει να στα δωσει( και καλα επειδη εισαι πελατης της... θα σε καθυστερησει κοινως)

Δημοσ.

Ούτε σεντ σε μαγαζιά με ένδειξη "κατόπιν παραγγελίας". Ή το έχεις ή δεν το έχεις. Τα κατόπιν παραγγελίας μόνο οι κολοσσοί μπορούν να το κάνουν.

  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα μπορουσατε να διακρινετε αν ειναι γνησιο το κινητο που παραλαμβανετε?

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, unameit είπε

θα μπορουσατε να διακρινετε αν ειναι γνησιο το κινητο που παραλαμβανετε?

Εάν ρωτήσεις την αντιπροσωπεία για την εγγύηση λέγοντας το S/N φαντάζομαι πως θα σου πουν 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tolisgr80 είπε

Τοσο πολύ ενοχλεί που είναι ανοιχτό ένα θέμα που καίει τόσο κόσμο?Δε καταλαβαίνω το σκεπτικό. Ο άλλος δε θέλει να ανεβάσει φώτο. Πρέπει να κλείσει το νήμα γι αυτό το λόγο? 

Ισα ισα το αντιθετο.

Υπαρχει ποσος κοσμος ο οποιος ειναι ''στον αερα''και περιμενει ενημερωση απο τους υπολοιπους,ειτε για το εαν καποιος παρελαβε κανονικα μια συσκευη ή εαν του εγινε επιστροφη χρηματων.

Εαν ειναι να μην απανταμε λοιπον σε αυτα(που οντως ενδιαφερουν τους υπολοιπους)και να αναγραφονται στην σελιδα στο Facebook,ας παρεπεμφουμε τον κοσμο που ερχεται εδω μηπως και ενημερωθει για την εξελιξη της υποθεσης,να παει στο αντιστοιχο group του Facebook.

3 ώρες πριν, kostpap είπε

Έχουν ανεβάσει στην ομάδα στο Facebook λίγες φωτογραφίες καθώς και υπάρχουν αναφορές παραλαβής πλέων των φωτογραφιών. 
Βέβαια είναι σταγόνα τον ωκεανό. 

Ευχαριστω,ειμαι σιγουρος οτι αν οντως ισχυουν,δινουν καποιες ελπιδες και στους υπολοιπους οτι με τον ενα ή αλλο τροπο θα βγαλουν ακρη.

Να υποθεσω εγινε ελεγχος του imei να δουν οτι ολα ειναι οκ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

25 λεπτά πριν, kostpap είπε

Εάν ρωτήσεις την αντιπροσωπεία για την εγγύηση λέγοντας το S/N φαντάζομαι πως θα σου πουν 

https://checkcoverage.apple.com/gr/el

https://consumer.huawei.com/gr/support/warranty-query/

οποτε θα πρεπει να επιβεβαιωσουν  αυτοι που παραλαμβανουν απο τριτους ενδιαμεσους και οχι απο τους επισημους συνεργατες/αντιπροσωπους.

τα κινητα κλωνοι πλεον "αναβαθμιζονται" χρονο με το χρονο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...