Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άρα με λίγα λόγια το Σκρουτζ είναι μια απλή σελίδα αναζητησης κάτι σαν το yahoo και το google ,μήπως να το βάλουμε και σαν αρχική σελίδα αναζητήσης στους πλοηγούς μας.παλι ο κοσμακης φταίει που δεν έμαθε πρώτα από πού κρατάει η σκούφια του κάθε μαγαζιού πριν ψωνίσει.

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Off topic 

Spoiler

 

Επειδή βλέπω ότι τα βάλατε με το skroutz εγώ να πω ότι το skroutz κάνει σύγκριση τιμών στην πλατφόρμα του με όσα καταστήματα πληρώνουν για τις υπηρεσίες του. Δεν γίνεται κάποια συναλλαγή μέσω του skroutz απλά σε ανακατευθύνει σε site του καταστήματος. 

Αν η x εταιρεία επώνυμη ή μη, παλαιά ή νέα , αν η τράπεζα που διεκπεραιώνει τη συναλλαγή ή η εταιρεία κουριερ πτωχεύσει, εξαπατά κλπ ουδεμία ευθύνη έχει το skroutz. 

Τώρα οποίος πιστεύει ότι το skroutz είναι συνυπαίτιο για όλη αυτή την κατάσταση δικαίωμα του είναι να κάνει καταγγελία, μήνυση, αγωγή. Βασικά όχι μόνο στο skroutz αλλα σε οποιονδήποτε θεωρεί υπαίτιο. 

 

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, trib said:

Αν το a-mobiles.gr δεν ήταν στο skroutz κανείς δεν θα αγόραζε, ούτε καν θα γνώριζε ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα. Καλώς ή κακώς, το skroutz και το κάθε "skroutz" δίνει τα λεπτά δημοσιότητας που επιθυμούν οι επιχειρηματίες με μοναδικό κριτήριο την τιμή.

Η γνώμη μου; Εφόσον ο πελάτης θεωρεί τα καταστήματα του listing αξιόπιστα και εν πάση περιπτώσει υπάρχει κάποια συμφωνία με το skroutz, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια. Δηλαδή:

- Άμεση ενημέρωση για αφαιρέσεις καταστημάτων

- Έρευνα σε περιπτώσεις που οι αρνητικές αξιολογήσεις έρχονται σωρηδόν για συγκεκριμένα καταστήματα

- Δημιουργία φίλτρου "Επίσημος μεταπωλητής" για το προϊόν που αναζητά ο χρήστης

- Συνεργασίες όχι μόνο με καταστήματα αλλά και προμηθευτές για τη διασταύρωση της σωστής πληροφορίας (iPhone 11 Pro με 750€ μάλλον είναι απάτη πχ)

- Δυνατότητα μόνιμης αφαίρεσης από το listing (ανά χρήστη αν το επιθυμεί) των "μη επίσημων μεταπωλητών"

- Σύγκριση τιμών μεταξύ επίσημων και μη επίσημων μεταπωλητών

- Ημερομηνία καταχώρησης καταστήματος άμεσα διαθέσιμη από την ίδια την αναζήτηση

- Περιοδικός έλεγχος των επιτυχημένων παραγγελιών στα καταστήματα που τρέχουν το script του skroutz

- Listing καταστημάτων by default με 'Αμεσα διαθέσιμα' προϊόντα

- Επιπρόσθετο section με καταστήματα τα οποία αναφέρουν διαθεσιμότητα μετά από 7 μέρες

Και χίλια δυο άλλα πράγματα για να αποφασίσει ο χρήστης έχοντας στη διάθεσή του περισσότερα κριτήρια.

Διαβάζω ότι το skroutz έχει όρους συνεργασίας και τα λοιπά. Συμφωνώ. Και οι πελάτες όμως έχουν δικαιώματα και μάλιστα χρησιμοποιώντας την αναζήτηση φέρνουν χρήματα στην επιχείρηση. Και στην τελική ας γίνουν 1-2-3 βήματα προς το δρόμο της εξασφάλισης της καλύτερης πώλησης. Ας μην γίνουν 40. Ας εκμεταλλευτούμε το χρόνο περνοντας παραδείγματα από περιπτώσεις πωλήσεων που οι πελάτες έμειναν άκρως δυσαρεστημένοι.

Το πως θα γίνουν αυτά τα βήματα, ποια τα προβλήματα που θα προκύψουν και ο οικονομικός παράγοντας, είναι άλλη κουβέντα.

Εγώ ξέρω πως το καλύτερο project σε μια εταιρία βασίζεται ΚΑΙ στο feedback των χρηστών. 83 σελίδες δεν είναι αρκετές λοιπόν;

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν βάζω στο ίδιο τσουβάλι το skroutz με τις περιπτώσεις καταστημάτων που εξαπάτησαν χρήστες ή δεν ολοκλήρωσαν την παραγγελία βάζοντας τους ίδιους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αντιθέτως, ο απλός χρήστης τάσσεται υπέρ του skroutz αλλά προσωπικά θεωρώ πως χρειαζόμαστε περισσότερη διαφάνεια.

Να κάνει το ίδιο και η Google για κάθε σελίδα που εμφανίζεται στα αποτελέσματα του. Και μετά να βάλει και συνδρομή σε κάθε χρήστη για να μπορεί να πατάει (safe) search! :) 
 

Νομίζω πως προσπαθούμε να χρεώσουμε την ανικανότητα ελέγχου από τις επίσημες αρχές σε τρίτους...

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Είναι γεγονός ότι απο τότε που ανακαλύφθηκε το μαχαίρι , εμφανίστηκαν άνθρωποι που έκαναν φόνους. Το μαχαίρι είναι η χειρότερη εφεύρεση του κόσμου τελικά.

Αναρωτιέμαι γιατί οσοι έχετε γνώση και πληροφορία η και αποδείξεις ότι κάποιος κλεβει ΦΠΑ γιατί δεν το λέτε εκει που πρέπει και το λέτε στο όποιο Σκρουτζ. Και τι να κάνει το Σκρουτζ να παει απο εκει να δει αν πλήρωσαν το ΦΠΑ του μήνα, να δει αν έχουν ταμειακή κανονική ή μούφα , να στηθεί απέξω και αν ανοίγει όλα τα δέματα που στέλνουν για να δει αν έχουν απόδειξη? καμιά άλλη ιδέα  ίσως?  Δεν κατανοώ τι ζητάς ακριβώς , να πει αααα μου το είπες εσύ και αφού το λές εσύ έτσι είναι θα τον βγάλω άυριο το πρωί επειδή μου το είπες τι σημασία έχει αν ειναι  μια επιχείρηση που μία δημόσια αρχή της έδωσε ΑΦΜ, μία αλλη την έγραψε στο εμπορικό μητρώο, μία συστημική τράπεζα έλεγξε και έδωσε λογαριασμό και epos. Για να λες εσύ οτι αυτός κλέβει ΦΠΑ και μόνο που το λές αποδυκνείεται...

Και για να εξηγηθώ... Δεν λέω ότι δεν κλέβει... ενδεχομένως κάτι περίεργο συμβαίνει.... μπορώ να φανταστώ και να εικάσω πάρα πολλά... λέω ότι ότι και να κάνει οτι και να ειναι αυτό κανείς απο εμάς ούτε το Σκρουτζ ούτε το bestprice ουτε κανένας ότι και να πιστεύει και να νιώθει και να νομίζει , ΔΕΝ μπορεί να καταδικάσει , κλήσει, επιβάλει πρόστιμο, βαλει φυλακή ή οτιδήποτε άλλο στον θύτη.. ΕΙΝΑΙ αλλου δουλειά να βρει τι κάνει αν κάνει και να κάνει ότι πρέπει απο τα παραπάνω. 

Όσο για την διαθεσιμότητα που λες μάλλον δεν έχεις δει το φίλτρο που έχει και μπορεί ο καθένας απο εμάς να το επιλέξει και να εξαφανιστούς τα ΚΠ.
Αν τώρα το έβαζε by default μια και στο ηλεκτρονικό εμπόριου βάση νόμου επιτρέπεται η παράδοση των προϊόντων έως και 30 μέρες μετά την παραγγελία, θα έκρυβε τιμές καλύτερες σε χρήστες που ενδεχομένως όπως λες δεν θα τους ένοιζε να περιμένουν και 10 μέρες για 5 ευρώ φθηνότερα. Επομένως θα ηταν το κακό σκρουτζ που προμοτάρει τους ακριβότερους πελάτες του που εχουν την διαθεσιμότητα και έχουν τα φράγκα , έναντι των μικρών πλυν τίμιων μικροεμπόρων που δεν θέλουν να έχουν μεγάλο κέρδος αρκούνται και με τα λίγα επειδή πάλι θα τα παίρνει απο τους μεγαλοπελάτες του αυτή την φορά. by the way έχω διαβάσει και τέτοια τοποθέτηση στο παρελθόν εδώ.. δεν το λέω απο το κεφάλι μου αυτό :-)

Νομίζω ότι, ότι και να κάνει το Σκρουτζ το bestprice και όλα αυτά τα site πάντα θα φταίνε είτε για την μία περίπτωση είτε για την άλλη. Θα βγάζουν κατάστημα θα φταίνε, δεν θα βγάζουν θα φταίνε , θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που κάνουν, δεν θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που δεν κάνουν.  Ανάλογα με το σε ποια θέση ειναι ο καθένας απο εμάς στην εκάστοτε στιγμή. Είναι απλά τα πράγματα. :-)

Πολυ απλα με το να μην πουλαν με τιμολογιο παραβιαζει τους ορους πωλησης και θα επρεπε να τους βγαλουν απο το Σκρουτζ. Ειδικα τωρα που βγηκε και επισημα εφαρμογη απο την ΑΑΔΕ δεν υπαρχει δικαολογια. Στα παραπονα των χρηστων βεβαια το Σκρουτζ κανει τη παπια (συμπτωση ε?) και αφηνει στη μηχανη του να εμφανιζονται καταστηματα που παρανομουν. Ολες οι σχετικες μηχανες ειναι συν-υπευθυνες για το περιεχομενο που βγαζουν, δεν υπαρχει το ειμαι μηχανη αναζητησης και τελος η ευθυνη μου, διοτι απο αυτο βγαζουν κερδος. Απο τη στιγμη που υπαρχουν δεκαδες αξιολογησεις χρηστων που καταπατουνται τα δικαιωματα τους θα επρεπε να λαβουν μετρα. Ειναι υποχρεωση τους τα καταστηματα που εμφανιζουν να εφαρμοζουν τους νομους.

Αν βαλω αγγελια για ναρκωτικα στο ινσομνια, θα την αφησουν λες?

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως μια χαρά βρήκαν ότι παρανομούν οι ιστοσελίδες που σε παραπέμπουν απλώς με links σε παράνομο περιεχόμενο που δεν φιλοξενούν στους δικούς τους server. Πως γίνεται αυτό, αλλά η σελίδα που σε στέλνει να αγοράσεις από τον οποιοδήποτε κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, και να μην έχει καμία ευθύνη, έστω ελάχιστη δεν μου κολλάει.

Δημοσ.

Παιδια συγνωμη που δεν ξανα εγραψα. Εγω ευτυχώς παρέλαβα και ολα μια χαρα. Ελπιζω να παραλάβετε και εσεις και να ηρεμήσετε οσο ηρέμησα και εγω..

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, trib είπε

Αν το a-mobiles.gr δεν ήταν στο skroutz κανείς δεν θα αγόραζε, ούτε καν θα γνώριζε ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα. Καλώς ή κακώς, το skroutz και το κάθε "skroutz" δίνει τα λεπτά δημοσιότητας που επιθυμούν οι επιχειρηματίες με μοναδικό κριτήριο την τιμή.

Η γνώμη μου; Εφόσον ο πελάτης θεωρεί τα καταστήματα του listing αξιόπιστα και εν πάση περιπτώσει υπάρχει κάποια συμφωνία με το skroutz, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια. Δηλαδή:

- Άμεση ενημέρωση για αφαιρέσεις καταστημάτων

- Έρευνα σε περιπτώσεις που οι αρνητικές αξιολογήσεις έρχονται σωρηδόν για συγκεκριμένα καταστήματα

- Δημιουργία φίλτρου "Επίσημος μεταπωλητής" για το προϊόν που αναζητά ο χρήστης

- Συνεργασίες όχι μόνο με καταστήματα αλλά και προμηθευτές για τη διασταύρωση της σωστής πληροφορίας (iPhone 11 Pro με 750€ μάλλον είναι απάτη πχ)

- Δυνατότητα μόνιμης αφαίρεσης από το listing (ανά χρήστη αν το επιθυμεί) των "μη επίσημων μεταπωλητών"

- Σύγκριση τιμών μεταξύ επίσημων και μη επίσημων μεταπωλητών

- Ημερομηνία καταχώρησης καταστήματος άμεσα διαθέσιμη από την ίδια την αναζήτηση

- Περιοδικός έλεγχος των επιτυχημένων παραγγελιών στα καταστήματα που τρέχουν το script του skroutz

- Listing καταστημάτων by default με 'Αμεσα διαθέσιμα' προϊόντα

- Επιπρόσθετο section με καταστήματα τα οποία αναφέρουν διαθεσιμότητα μετά από 7 μέρες

Και χίλια δυο άλλα πράγματα για να αποφασίσει ο χρήστης έχοντας στη διάθεσή του περισσότερα κριτήρια.

Διαβάζω ότι το skroutz έχει όρους συνεργασίας και τα λοιπά. Συμφωνώ. Και οι πελάτες όμως έχουν δικαιώματα και μάλιστα χρησιμοποιώντας την αναζήτηση φέρνουν χρήματα στην επιχείρηση. Και στην τελική ας γίνουν 1-2-3 βήματα προς το δρόμο της εξασφάλισης της καλύτερης πώλησης. Ας μην γίνουν 40. Ας εκμεταλλευτούμε το χρόνο περνοντας παραδείγματα από περιπτώσεις πωλήσεων που οι πελάτες έμειναν άκρως δυσαρεστημένοι.

Το πως θα γίνουν αυτά τα βήματα, ποια τα προβλήματα που θα προκύψουν και ο οικονομικός παράγοντας, είναι άλλη κουβέντα.

Εγώ ξέρω πως το καλύτερο project σε μια εταιρία βασίζεται ΚΑΙ στο feedback των χρηστών. 83 σελίδες δεν είναι αρκετές λοιπόν;

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν βάζω στο ίδιο τσουβάλι το skroutz με τις περιπτώσεις καταστημάτων που εξαπάτησαν χρήστες ή δεν ολοκλήρωσαν την παραγγελία βάζοντας τους ίδιους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αντιθέτως, ο απλός χρήστης τάσσεται υπέρ του skroutz αλλά προσωπικά θεωρώ πως χρειαζόμαστε περισσότερη διαφάνεια.

πολύ σωστά όλα συμφωνώ 100%

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Androgk είπε

Παιδια συγνωμη που δεν ξανα εγραψα. Εγω ευτυχώς παρέλαβα και ολα μια χαρα. Ελπιζω να παραλάβετε και εσεις και να ηρεμήσετε οσο ηρέμησα και εγω..

Ποιο τηλέφωνο είχες παραγγείλει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Androgk είπε

Note 10 plus

Μέχρι τώρα αυτά που παραλαμβάνουν πελάτες της a-mobiles.gr είναι apple και samsung.

Είχα διαβάσει πως από βδομάδα περιμένουν Huawei.

Για να δούμε τι θα γίνει και με την δική μου παραγγελία.

Εάν παραλάβω και είναι σωστή, θα ακυρώσω την αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής.

Επεξ/σία από kostpap
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostpap είπε

Μέχρι τώρα αυτά που παραλαμβάνουν πελάτες της a-mobiles.gr είναι apple και samsung.

Είχα διαβάσει πως από βδομάδα περιμένουν Huawei.

Για να δούμε τι θα γίνει και με την δική μου παραγγελία.

Εάν παραλάβω και είναι σωστή, θα ακυρώσω την αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής.

Μπορει οντως ακομα να μην εχουν παραλάβει..

Ελπιζω συντομα να εχεις νεότερα, γιατι αυτη η αναμονή που βρεθήκαμε ολοι το τελευταιο διάστημα ειναι πραγματικα πολυ άσχημη.

παντως η δικη μου παραγγελία ηταν σωστη, το μονο που έλειπε ηταν το τζαμάκι που ηταν δωρο😂. Αλλα μετα απο τοση αναστάτωση προφανώς και ουτε που νοιάστηκα. 

Και μπορω να πω πως χτες που παρέλαβα δεν ένιωσα ικανοποίηση για το νέο που απόκτημα οπως συνηθως, παρα μονο τεράστια ανακούφιση και ηρεμία.

ελπιζω ολοι όσοι βρίσκεστε σε αναμονή να ηρεμήσετε συντομα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, akatsim είπε

Πολυ απλα με το να μην πουλαν με τιμολογιο παραβιαζει τους ορους πωλησης και θα επρεπε να τους βγαλουν απο το Σκρουτζ. Ειδικα τωρα που βγηκε και επισημα εφαρμογη απο την ΑΑΔΕ δεν υπαρχει δικαολογια. Στα παραπονα των χρηστων βεβαια το Σκρουτζ κανει τη παπια (συμπτωση ε?) και αφηνει στη μηχανη του να εμφανιζονται καταστηματα που παρανομουν. Ολες οι σχετικες μηχανες ειναι συν-υπευθυνες για το περιεχομενο που βγαζουν, δεν υπαρχει το ειμαι μηχανη αναζητησης και τελος η ευθυνη μου, διοτι απο αυτο βγαζουν κερδος. Απο τη στιγμη που υπαρχουν δεκαδες αξιολογησεις χρηστων που καταπατουνται τα δικαιωματα τους θα επρεπε να λαβουν μετρα. Ειναι υποχρεωση τους τα καταστηματα που εμφανιζουν να εφαρμοζουν τους νομους.

Αν βαλω αγγελια για ναρκωτικα στο ινσομνια, θα την αφησουν λες?

Προφανώς και δεν θα το αφήσουν γιατί η πώληση ναρκωτικών καθώς και η χρήση τουλάχιστον στην Ελλάδα απαγορεύεται δια νόμου και ειναι ποινικό αδίκημα.

Αφού λοιπόν λέμε ότι κάποιοι παρανομούν που δεν δέχονται να κόψουν τιμολόγιο ή στις περισσότερες περιπτώσεις απλά το κάνουν πολύ δύσκολο να σου κόψουν τιμολόγιο (και το οποίο ξαναλέω για εμένα τουλάχιστον ειναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά) , θα ήταν καλό να μας υποδείξεις τον νόμο βάση του οποίου ισχυρίζεσαι ότι παρανομούν. Θα ήθελα να δώ αν τον έχεις δηλαδή τον νόμο που λέει ότι απαγορεύεται η μη εκδοση τιμολογίου κατ' απαίτηση του πελάτη ή ότι απαγορεύεται να καθυστερείς πάνω απο χ μέρες να ελέγχεις τα στοιχεία που σου έδωσε κάποιος για να κόψεις τιμολόγιο με απαλαγή ΦΠΑ. Γιατί όσο και αν έχω ψάξει δυστυχώς δεν τον έχω βρει αυτό τον νόμο που θα μου επιτρέψει να πω όλους αυτούς που λες παράνομους και που φαντάζομαι θα επιστρέψει στις αρμόδιες αρχές να κάνουν ότι χρειάζεται.

Τέλος να το πούμε και αυτό. Το νόμο για την απαλαγή στα τιμολόγια τον έχει διαβάσει κανείς.? Ο νομοθέτης στο άρθρο Ε παράγραφος 3 λέει το εξής :

3. Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς Φ.Π.Α., ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή κάθε πρόσφορο αποδεικτικό στοιχείο (π.χ. η εκτύπωση των «στοιχείων μητρώου» του, από την εφαρμογή «προσωποποιημένη πληροφόρηση» στο σύστημα «TAXISnet» με ημερομηνία εκτύπωσης την προηγούμενη της συναλλαγής) και να ελέγχει τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας αυτού ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση του συστήματος από πρόσωπα που δεν είναι υποκείμενα με δικαίωμα έκπτωσης (π.χ. ιδιώτες). Οι εκπρόσωποι των υποκειμένων/αγοραστών προσκομίζουν κάθε πρόσφορο μέσο για να αποδείξουν την νομιμοποίηση αυτών για τις συναλλαγές που πραγματοποιούν. Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας του πωλητή θα πρέπει να επιβαρύνεται το φορολογικό στοιχείο με Φ.Π.Α..

Όλος ο νόμος εδώ : https://www.taxheaven.gr/circulars/27089

Και κάνω και την μετάφραση ως δημόσια υπηρεσία: Για να μην αξιοποιήσουν την απαλλαγή του ΦΠΑ και η κουτσή μαρία , και χάνουμε έσοδα γιατί ζούμε και στην Ελλάδα που όταν κάποιος δει ότι χαρίζονται λεφτά τρέχουν όλοι να πάρουν με ότι παγαποντιά σκεφτούν, αυτός που πουλάει το προϊόν με απαλλαγή , θα πρέπει να κάνει τα πάντα για να επιβεβαιώσει οτι αυτός που θα του το πουλήσει δικαιούται της απαλλαγής και μάλιστα έχει και την ευθύνη αυτού του ελέγχου, μια και εμείς όλα αυτά δεν παίζει να μπορέσουμε να τα ελέγξουμε ποτέ, δεν προλαβαίνουμε τόσοι λίγοι που είμαστε. Οπότε ας πάρει την ευθύνη ο πωλητής και να κάνει ότι χρειάζεται για να μην γινει η μαμακία, γιατί αλλιώς αυτός θα την πληρώσει θα καταβάλει πρόστιμο για να καλύψει την χασούρα μας.

Και τώρα κάνω την μετάφραση απο την πλευρά του "κακού" εμπόρου που δεν θέλει να κόβει τιμολόγια με απαλαγή για κάποιο λόγω και κανείς δεν το ψάχνει : Ωραία μπορώ να σκευτώ ότι μαμακία θέλω , και να το βάλω σαν διαδικασία έτσι ώστε απο την μία να ειμαι ο πιο αυστηρός ελεγκτής της αξιοπιστίας της διαδικασίας για να μην κλαπέι το ΦΠΑ , και να τα κάνω τόσο τσουρέκια στο κοσμάκι που δικαιούται να πάρει απαλλαγή , έτσι ώστε να συχτηρίζει και να μου ρίχνει άκυρο μετά απο 20 μέρες που τον πρήζω. Άλλωστε μπορώ όπως λέει ο νομοθέτης να ζητάω από τους εκπροσώπους των αγοραστών κάθε πρόσφορο μέσο για να αποδείξουν ότι δικαιούνται την απαλλαγή... Το κάθε πρόσφορο ειναι υποκειμένικό όπως κατανοούμε... εσύ μπορείς να ζητήσεις ταυτότητα νομίμου εκπροσώπου εγώ πάλι θέλω να έρθει εδώ ο νομιμος εκπρόσωπος να τον δω και να του πω καλημέρα για να ειμαι σίγουρος. Εντάξει θα με κράξουν 10 στους 100 για αυτό αλλά ότι και να πουν εγώ ότι λέει ο νόμος κάνω , ελέγχω αν πρέπει κάποιος να πάρει την απαλλαγή για να μην την πληρώσω εγώ. Και όποιος μου το παίξει και βαρύ πεπόνι θα πω μεγάλε δεν ειμαι τρελός να πληρώνω εγώ το κάθε τυπάκο που έρχεται να αγοράζει κινητό για πάρτη του με τα στοιχεία της εταιρείας της γιαγιάς του, ούτε που στέλνει να αγοράσουν 20 κινητά όλο του το σόι  έχοντας μία μονοπρόσωπη ΙΚΕ με μόνο εργαζόμενο τον εαυτό του, Εγώ προσπαθώ να καλύψω το ποπό μου  μου και εσύ φώναζε όσο θές... (και by the way συνεχίζω να κάνω με άλλο τρόπο αυτό που έκανα και πριν και κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς ειναι... ίσως αν με ελεγξει κάποτε κανείς να το βρουν .. ίσως και μέχρι τότε να ειμαι βραζιλία στο καρναβάλι του Ρίο... )

Και για να έχουμε την συνολική εικόνα. Όπως έχουμε ξαναπει αυτός ο νόμος βγήκε στις περισσότερες χώρες της ΕΕ για να παταχθεί το Καρουζέλ. (googlάρετε όσοι δεν το έχετε διαβάσει παλαιότερα εδώ). 150Β ευρω ανά έτος ηταν το κόστος του στην ΕΕ. Η αλήθεια ειναι όμως οτι μεν βελτίωσε αυτό το χάος του καρουζέλ αρκετά, δε δημιούργησε όπως πάντα ένα άλλο χάος σε άλλα πράγματα. Μέσα σε αυτά ειναι το παραπάνω αλλά και η προσπάθεια του κόσμου να βρει ενα φίλο με εταιρεία να πάρει το κινητό με τιμολόγιο για να γλιτώσει το ΦΠΑ παρόλο που θεωρητικά δεν δικαιούται να πάρει την απαλαγή.

Τέλος θέλω να πιστεύω ότι οι αξιολογήσεις που επιτρέπουν οι μηχανές να βγαίνουν δημόσια για το θέμα του τιμολογίου , ειναι μοχλός πίεσης για το οικοσύστημα μήπως και κάποια στιγμή σταματήσει αυτό το καρναβάλι ή έστω του δουν όσοι πρέπει να το δουν και να κάνουν αυτό που πρέπει.

 

1 ώρα πριν, akatsim είπε

Ειδικα τωρα που βγηκε και επισημα εφαρμογη απο την ΑΑΔΕ δεν υπαρχει δικαολογια.

Επειδή κάποιοι γνωστοί μου πάντως προσπάθησαν να την χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή ... έχει πέσει πολύ κλαμα... κυρίως ενημερωτικά το λέω...

 

1 ώρα πριν, telis είπε

Πάντως μια χαρά βρήκαν ότι παρανομούν οι ιστοσελίδες που σε παραπέμπουν απλώς με links σε παράνομο περιεχόμενο που δεν φιλοξενούν στους δικούς τους server. Πως γίνεται αυτό, αλλά η σελίδα που σε στέλνει να αγοράσεις από τον οποιοδήποτε κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, και να μην έχει καμία ευθύνη, έστω ελάχιστη δεν μου κολλάει.

Αυτό επίσης ειναι άσχετο. Οι ιστοσελίδες αυτές έχουν σαν κύριο αντικέιμενο να δείχνουν link για περιεχόμενο που ειναι παράνομο και κάνουν μόνο αυτό. Επίσης τα cases που μιλάς παραβιάζουν την νομοθεσία περι πνευματικών δικαιωμάτων που είναι μια άλλη μεγάλη πληγή στο διαδίκτυο και που έχουν γραφτει χιλιάδες νομοι διαφορετικοί για να σταματήσει το φαινόμενο αυτό. Αν φτιάξεις λοιπόν μία σελίδα που οδηγεί μόνο σε άλλες σελίδες που εχουν κλεμένο περιεχόμενο, το ξέρεις οτι ειναι κλεμένο είσαι σχεδόν συνεργός. Ξέρεις ότι αυτές οι σελίδες κάνουν κάτι παράνομο και πας και τις linkάρεις.Και τέσπα βγάλανε ένα νόμο που είπαν αν το linkaρεις παρανομείς.

Είναι το ίδιο με το να αποφάσιζε μια μηχανή αναζήτησης να εμφανίσει ένα  site που πουλάει ναρκωτικά και να το έκανε συνειδητά. Μάλλον δεν θα ήταν πια ενεργή.


Επίσης θυμάμαι παλιά την ιστορία με τα σπρέι πιπεριού αυτοάμυνας που πουλαγαν μερικά eshop. Τα προϊόντα αυτά απαγορεύονται στην Ελλάδα ειναι παράνομη η πώληση τους. Όταν προτοεμφανίστηκαν σε eshops, προτοεμφανίστηκαν και σε μηχανές αναζήτησης και τυπου σκρουτζ και τυπου google. Μετά απο λίγο καιρό βγήκε διευκρίνιση νόμου που όριζε οτι αυτα τα προϊόντα ΔΕΝ μπορούν να πουλιούνται στην Ελλάδα και η αγορά και η χρήση τους ειναι παράνομη. Όλοι τα κατέβασαν νύχτα και δεν εμφανίστηκαν ποτέ. Αν δεν τα κατέβαζαν τώρα υποθέτω θα είχαν τις σχετικές συνέπειες.

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, polaki είπε

Να σου δώσω 5€ να μου ανοίξεις 5 ΙΚΕ που θέλω? 

Όταν ανοίξεις μία ΙΚΕ, μονοπρόσωπη η μη, ξαναέλα να κράξεις, αφού έχεις πληρώσει σε λογιστή 300€ το μήνα για να στην κρατάει. Τί γράφετε ορισμένοι???

Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση το τί είδους εταιρεία είναι, αν ήταν δηλαδή ΟΕ θα είχες μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, ή να παίζουμε μόνο με ΑΕ? Γιατί αν το θέμα μας είναι οι ΑΕ, μπορώ να σας δώσω 2-3 σιγουράκια να αγοράζετε... Τύπου Πλαίσιο, Κοτσόβολους, και Public. 

Η κουτοπονηριά του καταναλωτή είναι που τον κρέμασε. Νόμιζε ότι θα γίνει "μαγκας" γλιτώνοντας 10€ αντί να ψωνίσει από τα ΓΝΩΣΤΑ τουλάχιστον Skroutzομάγαζα. 

Υπάρχουν συγκεκριμένα ΣΟΒΑΡΑ καταστήματα στο skroutz για κινητά που τα ξέρουμε όλοι, και όμως ο κόσμος παει σαν το πρόβατο και παίρνει από κάπου που άνοιξε το DOMAIN του (ούτε καν το site) "χτες" , και μετά κατηγορεί τις ΙΚΕ, το skroutz, τον Άγιο Βασίλη. Αλλά ποτέ το κουτοπόνηρο μυαλό του, που δεν έκανε ένα στοιχειώδη έλεγχο....... ο άλλος λέει πήρα tablet 70€ φθηνότερο απ'το αμέσως επόμενο site. Τί περίμενες φιλαράκο? Σοβαρά τώρα, τί περίμενες?...

image.png.c85a388b6b5d8a2d069b8cbd37b038b9.png

Δεν είναι βιαστική η άποψη μου και σίγουρα δεν θα διαβάσω 80φεύγα σελίδες για κάτι που δεν με αφορά, η ενόχληση μου είναι στο γεγονός ότι δεν μπορούμε να ζητάμε από μία ολόκληρη επιχείρηση με τζίρους που δε βλέπουμε ούτε στα όνειρά μας να αλλάξει τακτική επειδή εμείς δεν χρησιμοποιούμε το μυαλό μας για να προστατευτούμε. Δεν θα το κάνει ποτέ. Αν δε γουστάρουμε Skroutz (για λόγους που δεν μπορώ να φανταστώ, αλλά οκ μπορεί εμένα να μου φταίει το ότι δε γουστάρω το πορτοκαλί τους χρώμα) απλά δεν το χρησιμοποιούμε και τέλος. Το τί ζητάει ο Skroutz απ'τις επιχειρήσεις είναι ορατό σε όλους. Κρίνεις ότι σε καλύπτουν οι όροι που ζητάει απτις επιχειρήσεις για να εμφανίσει τα αποτελεσματά τους ναι ή όχι? Αν όχι, μην ψωνίζεις. Είναι μηχανή αναζήτησης, τίποτα παραπάνω. Τα λεφτά ο Skroutz θα τα πάρει, είτε έχει τον απατεώνα μέσα είτε όχι. Όταν ενημερώθηκε, αφαίρεσε το εν λόγω κατάστημα. Δεν βλέπω τί άλλο θα μπορούσε να κάνει. 

Η ερώτηση μου είναι γιατί δεν χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που υπάρχουν ήδη (κοινώς: όνομα επιχείρησης σε συνδυασμό με θετικές κριτικές) για να αγοράσουμε από κάπου που εμπιστευόμαστε, και πάμε τυφλά σορτάροντας με βάση το πιο φθηνό. Αν ΕΜΕΙΣ δεν θέλουμε να προστατευτούμε, τί μας φταίει το κάθε Skroutz δεν καταλαβαίνω..

επειδή δεν μου αρέσουν οι εξυπνάκηδες ή αλλιώς ξερόλες (να με συγχωρείς αν σε πειράζουν οι παραπάνω εκφράσεις αλλά εσύ το ξεκίνησες όχι εγώ)

η συγκεκριμένη εταιρεία άνοιξε με 1000 ευρώ κεφάλαιο αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις από το ΓΕΜΗ το καταστατικό της που έχει αναρτημένο δημόσια (ούτε το κόστος ενός apple iphone δεν φτάνει)

και επειδή γνωρίζω από λογιστικά ξέρεις καθώς δουλεύω στο λογιστήριο μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας μπορώ να σου πω δεν χρειάζεται να πληρώσεις κανένα λογιστή για να ανοίξεις μια ΙΚΕ αρκεί μια επίσκεψη στο ΓΕΜΗ να κάνεις στο ανάλογο τμήμα (μιας στάσης) και την ανοίγεις.

ότι αφορά τα καταστήματα που μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη θα συμφωνήσω μαζί σου

οι φίλοι μας είδαν ένα 20-40% κάτω από την φτηνότερη τιμή στο skroutz.gr και τσίμπησαν το τυράκι αλλά δεν είδαν την φάκα

έτσι ακόμα και να δεχτούμε το γεγονός ότι πήγαν να γλυτώσουν ένα 20-40% στην τιμή

η ταλαιπωρία που τραβάνε τώρα πηγαίνοντας στο μαγαζί στην Ελευσίνα για να ακυρώσουν την παραγγελία και να ζητήσουν επιστροφή

ή να πάνε μέχρι την τράπεζα τους να κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής ή αν έχουν κάνει κατάθεση/αντικαταβολή να πάνε σε δικηγόρο να υποβάλουν αίτημα για ένδικα μέσα (δικαστήριο)

καταλαβαίνεις ότι φάγανε περισσότερο χρόνο και χρήμα από όσο θα τους κόστιζε να αγοράσουν αυτό που παράγγειλαν από ένα πιο αξιόπιστο μαγαζί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λετε οτι τσιμπήσαμε και πέσαμε στη φάκα με το τυράκι λόγω των χαμηλών τιμών.

Αν ρωτήσεις όλους αυτούς που αγοράσαμε θα σας πούμε άλλα, για αυτό μη βγάζετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Στοιχηματίζω οτι το 90% απο εδώ, ΔΕ ρισκαρε.

Νόμιζε οτι το skroutz, εβαζε στην πλατφόρμα του μόνο σοβαρούς επιχειρηματίες. Το ίδιο θα έκανα και εγώ αν ήμουν σκρουτζ.

Και για αυτό έχει κυριαρχήσει στην αγορά.

Το πως βρίσκουν χαμηλές τιμές, ως καταναλωτή δε με ενδιαφέρει. 

Όπως και εσάς αν βγάλει μια χαμηλή τιμή το πλαίσιο και μάλιστα σε black friday, θα πάτε να το αγοράσετε χωρίς να σας νοιάζει πως την πέτυχε.

Το ίδιο εγινε και με εμας. Εφόσον έχει περάσει τον έλεγχο του skroutz σημαίνει οτι το μαγαζί είναι ΟΚ, όπως ήταν και όλα αυτά τα no name μαγαζιά τα τελευταία 10-15 χρόνια.

ΥΓ. Προφανώς απο 'δω και μπρος μόνο αντικαταβολή, unboxing και πληρωμή με κάρτα ή paypal... - τέτοια περιστατικά όμως κάνουν τεράστια ζημιά στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

Επεξ/σία από Valdazzar
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Valdazzar είπε

Λετε οτι τσιμπήσαμε και πέσαμε στη φάκα με το τυράκι λόγω των χαμηλών τιμών.

Αν ρωτήσεις όλους αυτούς που αγοράσαμε θα σας πούμε άλλα, για αυτό μη βγάζετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Στοιχηματίζω οτι το 90% απο εδώ, ΔΕ ρισκαρε.

Νόμιζε οτι το skroutz, εβαζε στην πλατφόρμα του μόνο σοβαρούς επιχειρηματίες. Το ίδιο θα έκανα και εγώ αν ήμουν σκρουτζ.

Και για αυτό έχει κυριαρχήσει στην αγορά.

Το πως βρίσκουν χαμηλές τιμές, ως καταναλωτή δε με ενδιαφέρει. 

Όπως και εσάς αν βγάλει μια χαμηλή τιμή το πλαίσιο και μάλιστα σε black friday, θα πάτε να το αγοράσετε χωρίς να σας νοιάζει πως την πέτυχε.

Το ίδιο εγινε και με εμας. Εφόσον έχει περάσει τον έλεγχο του skroutz σημαίνει οτι το μαγαζί είναι ΟΚ, όπως ήταν και όλα αυτά τα no name μαγαζιά τα τελευταία 10-15 χρόνια.

ΥΓ. Προφανώς απο 'δω και μπρος μόνο αντικαταβολή, unboxing και πληρωμή με κάρτα ή paypal... - τέτοια περιστατικά όμως κάνουν τεράστια ζημιά στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

υπόψη δεν το λέω καθόλου υποτιμητικά ούτε θέλω να ειρωνευτώ κανέναν από σας (όπως είδες εσύ που άνοιξες το θέμα αυτό κατευθείαν και εγώ αλλά και άλλοι είπαμε τι πρέπει να κάνετε άμεσα)

το αν κάποια επιχείρηση/κατάστημα έχει τιμές 20-40% κάτω από την φτηνότερη τιμή που υπάρχει στο skroutz.gr/bestprice.gr καταρχήν πρέπει να σας βάζει σε σκέψεις

μετά θα πρέπει να τσεκάρετε οι ίδιοι (πελάτες/καταναλωτές) τα καταστήματα που δίνουν την φτηνότερη τιμή στο skroutz.gr/bestprice.gr είναι οι καλύτερες μηχανές αναζήτησης προιόντων/τιμών

αλλά δεν είναι "αλάθητες" όσο και αν έχουν αυστηρούς όρους συνεργασίας και κανόνες

δεν είναι αρμόδια αρχή για να κάνει έλεγχο σε μια επιχείρηση/κατάστημα αυτό είναι αρμοδιότητα της αρμόδιας αρχής (κράτος)

αφού τελειώσετε τον έλεγχο θα διαπιστώσετε και οι ίδιοι (πελάτες/καταναλωτές) ότι τα αξιόπιστα καταστήματα πιθανόν να μην έχουν την φτηνότερη τιμή (που επιθυμούσατε) αλλά σίγουρα δεν έχουν και το ρίσκο να χάσετε τα χρήματα σας ή να μπείτε σε μια ταλαιπωρία.

αυτό λέει η δική μου εμπειρία από την ελληνική αγορά αλλά και από τις αγορές του εξωτερικού

ναι είμαι άνθρωπος όχι θεός έτσι κάνω λάθη προσπαθώ όμως να κάνω τα λιγότερα λάθη και τα λιγότερα επιβλαβή για την τσέπη μου (αυτό σε προσωπικό επίπεδο)

γιατί σε επαγγελματικό επίπεδο επειδή λογοδοτώ είμαι 500% για να μην πω 1000% πιο προσεκτικός στις αγορές που αφορούν την εταιρεία που εργάζομαι (βέβαια καμία από τις επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε (που στην πλειοψηφία τους είναι μεγάλες επιχειρήσεις/καταστήματα) δεν τολμούν καν να κάνουν κάτι που θα τους κοστίσει σε χρήματα αλλά και αργότερα στα δικαστήρια γιατί ξέρεις δεν μπορείς να τα βάλεις με ένα τεράστιο νομικό τμήμα πολυεθνικής εταιρείας που έχει εκατοντάδες/χιλιάδες νομικούς συμβούλους/δικηγόρους.

προσωπικά επιλέγω την αγορά μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (για αγορές από ελλάδα)

αλλιώς πληρωμή μέσω PAYPAL (για αγορές από το εξωτερικό)

για το αντικαταβολή δεν συμφωνώ

για τον απλό λόγο καμία εταιρεία ταχυμεταφορών δεν θα σε αφήσει να κάνεις unboxing αν δεν πληρώσεις πρώτα και υπογράψεις το σχετικό έντυπο

άρα από την στιγμή που θα πληρώσεις για να πάρεις το πακέτο που έχεις παραγγείλει

μπορεί να έχει μέσα κινητό τηλέφωνο αλλά μπορεί να έχει και το οτιδήποτε

ούτε φυσικά έμβασμα ή τραπεζική κατάθεση

καθώς και για τις δύο αυτές επιλογές για να πάρετε τα χρήματα σας θα πρέπει να βρείτε δικηγόρο (πράγμα που κοστίζει) και να προχωρήσετε σε ένδικα μέσα δηλαδή δικαστήρια (πράγμα επίσης που κοστίζει)

ενώ αν πληρώσετε μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

και αρνηθεί την ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων σας το κατάστημα

κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω

παράλληλα κάνετε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή/γενική γραμματεία καταναλωτή

καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και μήνυση στο αστυνομικό τμήμα

όλα τα παραπάνω είναι δωρεάν και δεν σας απασχολεί η έκβαση θα γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και αν κριθεί ένοχος η επιχείρηση θα λογοδοτήσει στις αρμόδιες αρχές.

ότι αφορά τα "μεγάλα καταστήματα" που θίγεις φίλε μου να σου εξηγήσω πως το καταφέρνουν...πάρα πολύ απλά μέσω συμφωνιών με τις αντιπροσωπίες

σκέψου ένα απλό παράδειγμα

έχω εγώ ένα μικρό κατάστημα οι οικονομικές μου δυνατότητες που έχω είναι περιορισμένες άρα κατά την διάρκεια των εορτών (Χριστούγεννα / Πρωτοχρονιά) μπορώ να φέρω το XBOX Series X /PLAYSTATION V στην τιμή που το διαθέτει η αντιπροσωπεία MICROSOFT/SONY δηλαδή 499 ευρώ αλλά κατόπιν παραγγελίας ή περιορισμένα κομμάτια.

το μεγάλο όμως κατάστημα ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (DIXONS) , MEDIAMARKT/PUBLIC , ΓΕΡΜΑΝΟΣ , ΠΛΑΙΣΙΟ επειδή θα κάνει συμφωνία και θα κάνει παραγγελία 1000-10.000-100.000 κομμάτια

μπορεί να το διαθέσει σε χαμηλότερη τιμή από τα 499 ευρώ και αν θέλει μπορεί να το δώσει 499 ευρώ μαζί με κάποιο παιχνίδι ή αξεσουάρ (εσύ που θα το αγοράσεις θα το θεωρήσεις ευκαιρία)

δεν είναι όμως είναι αποτέλεσμα συμφωνίας ή όπως το λένε αυτοί που γνωρίζουν κόλπα του τμήματος MARKETING και του τμήματος SALES της εκάστοτε αντιπροσωπείας είτε λέγεται MICROSOFT είτε SONY (μιας και αναφέρομαι στις κονσόλες)

Επεξ/σία από ikorolis
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...