Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Ας επικοινωνήσει μαζί μας κάποιος υπεύθυνος έστω μέσω email η συμπεριφορά σας είναι εντελώς αντι-επαγγελματική. Ας υπάρξει κάποια ενημέρωση αλλιώς η μηνύσεις και οι καταγγελίες θα αυξηθούν. Αρ. Παραγγελίας 6156

Επεξ/σία από Amath
  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Ευτυχώς που δεν είμαι πελάτης σας (και μέχρι τώρα με έχει αξιώσει η κρίση μου να αποφεύγω τις κακοτοπιές στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr , bestprice.gr και όταν βλέπω κάτι ύποπτο να το αναφέρω σε αυτές ώστε να κάνουν σχετικούς ελέγχους και να το αφαιρέσουν από τα συνεργαζόμενα καταστήματα τους.)

γιατί αν ήμουν πελάτης σας όπως αρκετοί εδώ πέρα αλλά και στο FACEBOOK και σας είχα παραγγείλει προιόν από 11/2019 και τώρα έχουμε 12/2019

δεν θα δεχόμουν επιστροφή χρημάτων από εσάς

δεν θα δεχόμουν συγνώμη για το δικό σας λάθος ή του προμηθευτή σας

θα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα μου

φυσικά δεν θα δεχόμουν καμία αποστολή/παραλαβή προιόντος από εσάς

θα έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή

θα έκανα καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (ΕΛ.ΑΣ) και μήνυση

θα έκανα έγκληση και ασφαλιστικά μέτρα εναντίων σας με τον δικηγόρο μου.

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Και οι επιστροφές χρημάτων σε όσους έκαναν ακύρωση παραγγελίας;

Δημοσ.

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας με σκοπό να απολογηθούμε για την καθυστέρηση στην διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, η οποία σας γνωστοποιούμε ότι δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της εταιρείας μας αλλά σε καθυστέρηση παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Επιπροσθέτως σας ζητάμε συγνώμη για την δυσκολία στην επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο η οποία οφείλεται στον αυξημένο όγκο κλήσεων που δέχεται το τηλεφωνικό μας κέντρο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η εταιρία μας εργάζεται με μειωμένο προσωπικό λόγω προβλήματος υγείας εγκυμονούσας υπαλλήλου του τηλεφωνικού μας κέντρου. Ως εκ τούτου η μια τηλεφωνήτρια αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις πολλές κλήσεις που δέχεται καθημερινά το κέντρο μας. Σας ενημερώνουμε ότι το ζήτημα της καθυστέρησης παραλαβής έχει επιλυθεί και ήδη από την 16.12.2019 έχει ξεκινήσει η εκτέλεση και αποστολή των παραγγελιών μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Οι παραγγελίες εκτελούνται και αποστέλλονται αμέσως μόλις παραλαμβάνονται τα προιόντα εκάστης μιας παραγγελίας. Κατά την αποστολή ενημερώνεστε με μήνυμα SMS στον αριθμό που έχει δηλωθεί κατά την παραγγελία. Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την a-mobiles για τις αγορές σας. Με τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας για την κατανόηση. 

A-mobiles.gr

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, A-mobilesGR είπε

Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την a-mobiles για τις αγορές σας.

Oριστε με μια συγνωμη και τις ευχαριστιες εληξε το πραγμα😂🤣

 

 

Δημοσ.

Σοβαρευτείτε...

Ιδιοκτήτης καταστήματος να μην ενημερώνει τους πελάτες του μέσω της σελίδας του αλλά από το ινσομνια.... Χαχα 

Απαίτηση επιστροφής χρημάτων και τελειώνετε

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλετε τωρα να σας πιστεψουμε δηλαδή. Απαντήστε στα μειλς που σας έχουμε στείλει και αφήστε τα μηνύματα σε φόρουμ. Αν βεβαίως βεβαίως είστε όντως το μαγαζί. Έχω ζητήσει ακύρωση εδώ και μέρες και απάντηση δεν έχω λάβει. Θα ανοίξουμε τώρα δημόσιο διάλογο σε φόρουμ? Συνεχίζετε να συμπεριφέρεστε αλλοπρόσαλλα. 

Επεξ/σία από dsxls
Δημοσ.

Δεν θα συμβεί λόγω προσωπικών δεδομένων, αλλά θα μπορούσε το Insomnia να μας επιβεβαιώσει ότι ο λογαριασμός που postάρει παραπάνω έχει κάνει επιβεβαίωση κατά την εγγραφή με κάποιο εμαιλ με κατάληξη @amobiles.gr

 

 

Δημοσ.

έχει γίνει αναφορά στους υπευθύνους του insomnia.gr από μένα προσωπικά ο λογαριασμός a-mobiles.gr αυτοί έχουν όλα τα κατάλληλα εργαλεία να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους για αν είναι γνήσιος ο λογαριασμός και εκφράζει το κατάστημα/επιχείρηση ή αν είναι ψεύτικος για να σπάσει κάποιος πλάκα μαζί σας.

βέβαια δεν έχει καμία σημασία ο λογαριασμός

αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν αρκετοί φίλοι που γνωρίζουν

θα πάρετε τα χρήματα σας και θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι από τις αρμόδιες αρχές

  • Super Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, gaidouri said:

Δεν θα συμβεί λόγω προσωπικών δεδομένων, αλλά θα μπορούσε το Insomnia να μας επιβεβαιώσει ότι ο λογαριασμός που postάρει παραπάνω έχει κάνει επιβεβαίωση κατά την εγγραφή με κάποιο εμαιλ με κατάληξη @amobiles.gr

Είναι οκ! 

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H ίδια ανακοίνωση βγήκε και αστο σαιτ τους οπότε αυτοί είναι μάλλον.το αστείο είναι οτι συνεχίζουν να μην απαντούν πουθενά. Σε αναγκάζουν ή να πας από εκεί ή σώνει και καλά να παραλάβεις τον προιόν όταν αυτοί δεήσουν. Εγώ προσωπικά ΔΕΝ παω από εκεί και ΔΕΝ θα παραλάβω.

Επεξ/σία από dsxls
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας με σκοπό να απολογηθούμε για την καθυστέρηση στην διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, η οποία σας γνωστοποιούμε ότι δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της εταιρείας μας αλλά σε καθυστέρηση παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Επιπροσθέτως σας ζητάμε συγνώμη για την δυσκολία στην επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο η οποία οφείλεται στον αυξημένο όγκο κλήσεων που δέχεται το τηλεφωνικό μας κέντρο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η εταιρία μας εργάζεται με μειωμένο προσωπικό λόγω προβλήματος υγείας εγκυμονούσας υπαλλήλου του τηλεφωνικού μας κέντρου. Ως εκ τούτου η μια τηλεφωνήτρια αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις πολλές κλήσεις που δέχεται καθημερινά το κέντρο μας. Σας ενημερώνουμε ότι το ζήτημα της καθυστέρησης παραλαβής έχει επιλυθεί και ήδη από την 16.12.2019 έχει ξεκινήσει η εκτέλεση και αποστολή των παραγγελιών μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Οι παραγγελίες εκτελούνται και αποστέλλονται αμέσως μόλις παραλαμβάνονται τα προιόντα εκάστης μιας παραγγελίας. Κατά την αποστολή ενημερώνεστε με μήνυμα SMS στον αριθμό που έχει δηλωθεί κατά την παραγγελία. Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την a-mobiles για τις αγορές σας. Με τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας για την κατανόηση. 

A-mobiles.gr

Η αναστάτωση δημιουργήθηκε με ευθύνη σας καθώς δεν φροντίσατε να βάλετε εγκαίρως μία ανακοίνωση στο site σας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, dsxls είπε

H ίδια ανακοίνωση βγήκε και αστο σαιτ τους οπότε αυτοί είναι μάλλον

 

2 λεπτά πριν, Aevum είπε

1911017640_Screenshot_2019-12-19Tablets.png.c04d66c9e9a58f32030df69651a86cd3.png

Από την ομάδα στο FB:

1737236504_Screenshot_2019-12-19Anti-A-mobiles.png.e357e62748ea2297c8a5812e99599702.png

Οπότε, calm down.

Εγώ προσωπικά περιμένω έναν μήνα. Οπότε δεν καλμάρω. Και οι κύριοι εδω και 10 μέρες ήταν εξαφανισμένοι. Τώρα είναι αργά για ανακοινώσεις.

Επεξ/σία από dsxls
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Aevum είπε

1911017640_Screenshot_2019-12-19Tablets.png.c04d66c9e9a58f32030df69651a86cd3.png

Από την ομάδα στο FB:

1737236504_Screenshot_2019-12-19Anti-A-mobiles.png.e357e62748ea2297c8a5812e99599702.png

Οπότε, calm down.

εαν πανε ολα καλα παιζει να ειναι και απο τις καλυτερες διαφημίσεις αυτο το στορι :P 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...