Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

καλησπερα στην ομαδα. ημουν και εγω ενας απο εσας. χθες πηγα απο το μαγαζι. δωσαμε στην υπαλληλο αρ. τραπεζης. μολις τωρα ειδα οτι μου επιστρεψανε τα λεφτα.

  • Like 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Η ιστοσελίδα του δουλεύει μια χαρά 

Δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση.

Δημοσ.

Όπως έγραψα κάπου στην αρχή του νήματος είμαι και εγώ ένας από αυτούς που παρήγγειλαν από το συγκεκριμένο μαγαζί μέσω πιστωτικής, ευτυχώς ένα σχετικά μικρό ποσό.

Θα αναφέρω κάποια χρήσιμα στοιχεία που ίσως βοηθήσουν κάποιους:

Μετά την αμφισβήτηση συναλλαγής που έκανα στην Τράπεζα επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου υπάλληλος από το τμήμα καρτών και με συμβούλεψε να ακυρώσω και να επανεκδώσω την πιστωτική. Μου είπε ότι επειδή υπάρχουν υπόνοιες απάτης δεν μπούμε να είμαστε σίγουροι σε τι έκταση έχει γίνει και αν τα στοιχεία της κάρτας έχουν υποκλαπεί ή όχι. Αν και δεν ήταν απαραίτητο εγώ το έκανα καθώς η διαδικασία γίνεται τηλεφωνικά και η νέα κάρτα βγαίνει σε 5 εργάσιμες. Η κάρτα έχει διαφορετικό νούμερο αλλά είναι συνέχεια της προηγούμενης, δηλαδή όλες οι δόσεις και εκκρεμότητές μεταφέρονται, εκτός από τις πάγιες εντολές.

Σχετικά με την πληροφορία που διακινείται να σημειώσω ότι αυτό είναι ένα δημόσιο νήμα και μπορεί να το βλέπει και να συμμετέχει ο καθένας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που μπορεί να συμμετείχαν στην ενδεχόμενη απάτη. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει συμφέρον να «θολωθούν τα νερά» και να αποπροσανατολιστεί η συζήτηση, γι΄ αυτό θα πρέπει να φιλτράρουμε καλά το τι γράφεται εδώ. Είναι προφανές ότι δεν γνωρίζουμε με τι σκοπό γράφει ο καθένας αυτό που γράφει.

Σε κάθε περίπτωση όλοι οι πελάτες που έχουν πληρώσει και δεν έχουν παραλάβει θα πρέπει να κάνουν άμεσα (αν δεν το έχουν κάνει ήδη) όλα τα βήματα που έχουν αναφερθεί εδώ πολλές φορές χωρίς να περιμένουν μήπως και ο κακός λύκος μετανοήσει.

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nm2570 είπε

καλησπερα στην ομαδα. ημουν και εγω ενας απο εσας. χθες πηγα απο το μαγαζι. δωσαμε στην υπαλληλο αρ. τραπεζης. μολις τωρα ειδα οτι μου επιστρεψανε τα λεφτα.

Θετικό νέο. 

Δημοσ.

προτεινω να κλειδωσει το τοπικ καθως εχουν μπει ΠΟΛΛΑ τρολλακια μεσα που τρομοκρατουν τον κοσμο. Οποιος θέλει πληροφοριες ας παιξει με το φεις που εχουν κανει ομαδες

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tozmoz είπε

προτεινω να κλειδωσει το τοπικ καθως εχουν μπει ΠΟΛΛΑ τρολλακια μεσα που τρομοκρατουν τον κοσμο. Οποιος θέλει πληροφοριες ας παιξει με το φεις που εχουν κανει ομαδες

Φυγε

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ (όπως και άλλοι συνομιλητές μας) πάντως είχα όλη την καλή διάθεση αν και δεν με ενδιαφέρει το θέμα να σας δώσω όσες χρήσιμες πληροφορίες βρήκα για το συγκεκριμένο μαγαζί (αν ανατρέξετε στις προηγούμενες σελίδες του θέματος θα τις βρείτε)

εδώ πέρα θα βρείτε τις πληροφορίες για το κατάστημα

όπως και τα βήματα που πρέπει να κάνετε για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω και να υπάρξει τιμωρία για τον υπεύθυνο. (αν ανατρέξετε στις προηγούμενες σελίδες του θέματος θα βρείτε και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε) και εδώ πέρα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

από εκεί και πέρα είναι δική σας ευθύνη το τι θα κάνετε.

δεν έχω να πω κάτι άλλο παρά καλή τύχη και καλό κουράγιο

απλά να είστε προσεκτικοί στις αγορές σας την επόμενη φορά.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, none14 είπε

υπάρχει συμφέρον να «θολωθούν τα νερά» και να αποπροσανατολιστεί η συζήτηση

Το πιο σημαντικό που έχει γραφτεί στο παρόν θέμα. Έχω διαβάσει πολλές σελίδες από ενδιαφέρον για την υπόθεση. Ανατρέχοντας στις προηγούμενες σελίδες υπάρχουν δεκάδες απαντήσεις που η μία αντικρούει την άλλη και μάλιστα από άτομα τα οποία επισκέφθηκαν το κατάστημα. Ο καθένας πρέπει να κάνει τις κινήσεις που πρέπει πρώτα ΑΤΟΜΙΚΑ και μετά να φιλτράρει τι διαβάζει. Προσωπικά δεν με πείθει καμία φωτογραφία και καμία απάντηση παρά μόνο αυτές που θα έπαιρνα από τις αρμόδιες αρχές.

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, trib είπε

Το πιο σημαντικό που έχει γραφτεί στο παρόν θέμα. Έχω διαβάσει πολλές σελίδες από ενδιαφέρον για την υπόθεση. Ανατρέχοντας στις προηγούμενες σελίδες υπάρχουν δεκάδες απαντήσεις που η μία αντικρούει την άλλη και μάλιστα από άτομα τα οποία επισκέφθηκαν το κατάστημα. Ο καθένας πρέπει να κάνει τις κινήσεις που πρέπει πρώτα ΑΤΟΜΙΚΑ και μετά να φιλτράρει τι διαβάζει. Προσωπικά δεν με πείθει καμία φωτογραφία και καμία απάντηση παρά μόνο αυτές που θα έπαιρνα από τις αρμόδιες αρχές.

Παρακολουθώ τη συζήτησή σας από την αρχή, να αναφέρω πως δεν έχω αγοράσει από το κατάστημα ποτέ. 

Μου κάνει εντύπωση το πόσα νέα προφίλ υπάρχουν στη συζήτηση. (Με κλικ επάνω στο όνομα του χρήστη σας πάει στο προφίλ του και εκεί μπορείτε να δείτε που γράφει ΜΕΛΟΣ και από κάτω πότε γράφτηκε στο insomnia).

Μεγάλη προσοχή λοιπόν, μην πιστεύετε όλα όσα γράφονται εδώ μέσα από όλους. Εννοείται πως είναι πολύ πιθανό να έχουν γραφτεί και άνθρωποι από το κατάστημα και να σχολιάζουν, ώστε να θολώσουν τα νερά, όπως πολύ σωστά ανέφερε και άλλος εδώ μέσα.  

Προτείνω να μην κλείσει το θέμα.

Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο σε όσους έμπλεξαν, εύχομαι την καλύτερη δυνατή κατάληξη και να πάρετε πίσω τα λεφτά σας.

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, trib είπε

Το πιο σημαντικό που έχει γραφτεί στο παρόν θέμα. Έχω διαβάσει πολλές σελίδες από ενδιαφέρον για την υπόθεση. Ανατρέχοντας στις προηγούμενες σελίδες υπάρχουν δεκάδες απαντήσεις που η μία αντικρούει την άλλη και μάλιστα από άτομα τα οποία επισκέφθηκαν το κατάστημα. Ο καθένας πρέπει να κάνει τις κινήσεις που πρέπει πρώτα ΑΤΟΜΙΚΑ και μετά να φιλτράρει τι διαβάζει. Προσωπικά δεν με πείθει καμία φωτογραφία και καμία απάντηση παρά μόνο αυτές που θα έπαιρνα από τις αρμόδιες αρχές.

Το θέμα είναι πως κατάντησε κουτσομπολιό. Τοσα άτομα πηγαν υποτίθεται και ούτε μια πληροφορία δεν δόθηκε, καμία ουσία. Δεν βρίσκω λόγο επιπλέον σχολιασμού. Ο καθένας ας κοιτάξει μόνος του να πραξει το πιο σωστό

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να το πω με την ματιά ενός απλού χρήστη που δεν έχε αγοράσει από το συγκεκριμένο κατάστημα

το θέμα έχει καταντήσει σαν το FB

έχει φτάσει 58+ σελίδες ακόμα και κάποιος να θέλει να αντλήσει πληροφορία δεν μπορεί να το κάνει...

ενώ θα έπρεπε κατά την προσωπική μου γνώμη να είναι 1-2-3-4-5 σελίδες το μέγιστο παραπάνω δεν έχει νόημα.

με την 1η σελίδα (υποσημείωση) που να περιλαμβάνει τα δημοσιευμένα στοιχεία της επιχείρησης/εταιρείας/καταστήματος/ιδιοκτήτη και τους τρόπους που υπάρχουν για επιστροφή χρημάτων και υπόλοιπες κινήσεις που πρέπει να γίνουν από ανθρώπους που έχουν τις γνώσεις (υπάρχουν πάρα πολλοί σε αυτή την κοινότητα).

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Καλησπέρα , παρήγγειλε ο κολλητός μου από 22/11.. φυσικά στις πρώτες μέρες απάντησαν κανονικά σε email και τηλέφωνα όμως μετά από 15 μέρες εξαφανίστηκαν. Δεν απαντάει κανένας ούτε σε email ούτε στα τηλέφωνα! Πήγα από εκεί 

ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ 86 δίπλα σε κατάστημα ΟΠΑΠ. Ένα μαγαζί με κατεβασμένα τα ρολά από μέσα με 2-3 πόρτες ασφαλείας. Περίμενα πολύς κόσμος ενημερώθηκα και συζητήσα. Όποτε θυμάται είναι μια κοπέλα μέσα που ανοίγει για να μπει ένας - ένας και να μιλήσουν! Είτε σου κάνει  επιστροφή  χρημάτων είτε σου λέει πως το κινητό θα έρθει σε 2-3 μέρες . Προφανώς και έκανα ακύρωση παραγγελίας κ επιστροφή χρημάτων. Μου είπε σε 1-2 μέρες θα γίνει! Δεν είμαι αισιόδοξος , μεγάλη απάτη . Μακάρι να καταφέρουμε να πάρουμε πίσω λεφτά!!! 
 

 


 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...