Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο κοσμος το χει τουμπανο και το σκρουτζ κρυφο καμαρι. δεκάδες μαγαζια κάνουν την κομπινα με το φπα (άκουσα οτι και ο παρλέπος ανοιγοκλείνει μαγαζιά χρόνια τωρα) και αλλάζουν αφμ κάθε τριμηνο δαγκωνοντας και μερικους πελάτες.

και δεν τον εχει πιασει η σδοε τοσα χρονια? περιεργο μ φαινεται

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο κοσμος το χει τουμπανο και το σκρουτζ κρυφο καμαρι. δεκάδες μαγαζια κάνουν την κομπινα με το φπα (άκουσα οτι και ο παρλέπος ανοιγοκλείνει μαγαζιά χρόνια τωρα) και αλλάζουν αφμ κάθε τριμηνο δαγκωνοντας και μερικους πελάτες.

Ναι και τι προτεινεις να σταματήσει να υπάρχει το σκρουτζ για να σαι σε ησυχία? Όταν η κοινή λογική δεν υπάρχει πάντα θα υπάρχουν θυματα, το τσουβαλιασμα ολων αποτελεί μια πρακτική αστεία . Και το άκουσα σοβαρη κουβέντα δεν στηριζει , άκουσματα ακούμε πολλά, καμιά σοβαρά επεξηγηση εκτός από γενικοτητες έχεις να προσφέρεις στο θέμα.?

Επεξ/σία από forgotten
Δημοσ.
Στις 16/12/2019 στις 9:04 ΜΜ, cupra20vt είπε

καθησα και διαβασα και τις 26 σελιδες, πραγματικα χρειαζεται κουραγιο, ψυχραιμια και μακαρι ολα τα παιδια που την πατησαν απο τον απατεωνα να βγαλουν ακρη, θελω να σταθω σε ενα σημειο που μου εκανε εντυπωση οσο αναφορα την τραπεζα που ανεφερε παρα πισω ενα παλικαρι, πως γινεται να φουλαρει ενας τραπεζικος λογαριασμος και πως ενας υπαλληλος της τραπεζας δινει σε καποιον τριτο προσωπικα στοιχεια για καποιον λογαριασμο... η κομπινα φενεται οτι ηταν παρα πολυ καλα στημενη και ο αλητης αυτος εξαφανισμενος, βασικα δεν ειναι ενας στο κολπο αλλα αρκετοι, γιατι τετοια κομπινα θελει και αλλους στο κολπο.. Λεει ενα παλικαρι λιγο ποιο πανω οτι δεν παραγγελνουμε ποτε αντικαταβολη? Θελω να ρωτησω γιατι απλα.. πιστευω οτι ειναι ο ασφαλεστερος τροπος κατα προσωπικη μου αποψη, ανοιγεις και μπροστα στον κουριερ το δεμα και αν δεν ειναι αυτο που θες το γυριζεις πισω με τα λεφτα να παραμενουν στην τσεπη σου. 

πρεπει να εχω παραγγειλει με αντικαταβολη πανω απο 300 φορες, ολες μα ολες τις φορες το δεμα  το ανοιγω μπροστα του. 

Προσωπικά προτιμώ να αγοράζω κάτι είτε από ελλάδα είτε από το εξωτερικό

από γνωστά και επώνυμα καταστήματα συμβουλεύομαι πάντα τις μηχανές αναζήτησης Skroutz , Bestprice και γενικά το Google

οι αγορές μου γίνονται πάντα μέσω 1. πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (visa/mastercard) ή μέσω paypal αν η αγορά είναι μέσω του Amazon ή του E-Bay ή από κάποιο κατάστημα ξένης αντιπροσωπίας.

ποτέ δεν προτιμώ την 2. κατάθεση σε λογαριασμό (για αυτό δεν είμαι και μέλος στις αγγελίες εδώ)

Θα σταθώ σε ένα σημείο που σχολιάζεις

3. Αντικαταβολή

Σου διαφεύγει μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια φίλε μου αν παραγγείλεις με αντικαταβολή κάτι και στο φέρει η εταιρεία ταχυμεταφορών θα πρέπει να υπογράψεις το σχετικό έντυπο που αποδεικνύει ότι είναι δικό σου το δέμα και μετά σε αφήνει ο υπάλληλος να το ανοίξεις αλλιώς δεν σε αφήνει να ανοίξεις δέμα που δεν σου ανήκει αλλά είναι στα χέρια της εταιρείας ταχυμεταφορών και το έχει χρεωθεί ο υπάλληλος άρα αν το ανοίξεις και έχει αυτό που έχεις παραγγείλει έχει καλώς αν το ανοίξεις και αντί για κινητό π.χ έχει κάτι άλλο απλά την πάτησες και θα πρέπει να κινηθείς ανάλογα.

αυτά τα λέω καθώς πρόσφατα που έφτιαξα το σύστημα της υπογραφής μου είχα παραγγείλει πράγματα και πλήρωσα με αντικαταβολή αλλά και πράγματα που τα είχα πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε όλες τις περιπτώσεις έπρεπε να υπογράψω το χαρτί και μπροστά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορών να ανοίξω το δέμα να δω είναι όλα εντάξει σε ένα από αυτά τα δέματα είχαν στείλει από το κατάστημα ακριβότερο μοντέλο μητρικής από αυτό που είχα παραγγείλει και η απόδειξη έλεγε αυτό που είχα πληρώσει και είχα παραγγείλει μπροστά στον υπάλληλο μίλησα με το κατάστημα και τους το επέστρεψε ο ίδιος ο υπάλληλος της ταχυμεταφορών και μου έφερε την επόμενη μέρα το σωστό.

 

Ευτυχώς δεν έχω παραγγείλει από την συγκεκριμένη εταιρεία ποτέ δεν εμπιστεύομαι μικρά καταστήματα που σήμερα είναι αλλά αύριο μπορεί να μην είναι

Μετά το διάβασμα όλων των σελίδων του θέματος θα πω ότι χρειάζεται πολύ κουράγιο , ψυχραιμία

εύχομαι σε όλους που την πάτησαν με αυτόν τον "απατεώνα" από ότι δείχνουν τα πράγματα να βγάλουν άκρη και να δικαιωθούν

εν συντομία από τα λίγα που γνωρίζω (όσες φορές χρειάστηκε)

1. αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα όπου χρησιμοποιήσατε χρεωστική/πιστωτική κάρτα για πληρωμή και εννοείται ότι μιλάτε με το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας σας (μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης)

2. καταγγελία άμεσα στον συνήγορο του καταναλωτή και στην γενική γραμματεία του υπουργείου ανάπτυξης/εμπορίου (βοηθάει στην επίλυση)

3. καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος

4. μήνυση στο τοπικό αστυνομικό τμήμα (τα στοιχεία της επιχείρησης υπάρχουν δημοσιοποιημένα και αναρτημένα δημόσια)

από εκεί και πέρα μπορείτε να κινηθείτε μέσω δικαστηρίου

δεν ξέρω αν θα αποζημιωθείτε σε όλες τις περιπτώσεις γιατί αν είναι "απατεώνας" εννοείται ότι οι τραπεζικοί λογαριασμοί του θα έχουν αδείασει

δεν θα έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο στο όνομα του (αφμ)

και πολύ πιθανόν να έχει φύγει ήδη στο εξωτερικό

αν και δεν είναι δύσκολο στην χώρα μας να κηρύξει πτώχευση και να αλλάξει επωνυμία και αφμ και να συνεχίσει το έργο του...παραδείγματα πάρα πολλά....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, severuswill είπε

Παιδια στο site αναρτηθηκε οτι ζητουν συγγνωμη για την καθυστερηση κ οτι οι παραγγελιες θα εκτελεστουν κανονικα

Και πιθανόν να πιασετε άδεια κουτια  είτε απλά εξαγοραζει χρόνο μέχρι να φυγει, είτε προσπαθεί να καταλαγιασει ο ντορος, σε έτσι περιπτώσεις δεν παραλαμβανετε τίποτε γιατί με την παραλαβη έχει αυτος στοιχείο ότι παραλαβατε κάτι , και αντε αποδειξτε ότι δεν είχε τπτ μέσα.... Συνιστω απαιτηση χρηματων πίσω και τπτ άλλο.

Επεξ/σία από forgotten
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, severuswill είπε

Παιδια στο site αναρτηθηκε οτι ζητουν συγγνωμη για την καθυστερηση κ οτι οι παραγγελιες θα εκτελεστουν κανονικα

αν εσύ το πιστεύεις κάτι τέτοιο εγώ δεν έχω να πω κάτι ο λόγος μου περισσεύει

θα συμφωνήσω με τον φίλο @forgoten μην παραλάβετε τίποτα

κινηθείτε όπως πρέπει να κάνετε για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω (που είναι το πιο σημαντικό κατά την άποψη μου.)

πάντως θα συμφωνήσω σε ένα πράγμα το a mobiles δεν είναι το μόνο

θυμάμαι το mx store αλλά υπάρχει και ένα άλλο που είχε αναφερθεί εδώ (αλλά δεν θυμάμαι την επωνυμία του)

την θυμήθηκα κάνοντας αναζήτηση στο google XCITE

βρήκα και αυτά τα χρήσιμα δεν ξέρω αν μπορούν να σας βοηθήσουν

http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

https://portal.astynomia.gr/webcenter/portal/eCrime/new-complaint;jsessionid=tu0Vq-_oU8j1oLHeFBSC97zYzJ21UfMaJuza7klJoffBWMF2eAcI!497161970!-873613661?_afrLoop=118310014016368620#!%40%40%3F_afrLoop%3D118310014016368620%26centerWidth%3D66%25%26rightWidth%3D33%25%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3D3cwa80nse_4

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, forgotten είπε

Και πιθανόν να πιασετε άδεια κουτια  είτε απλά εξαγοραζει χρόνο μέχρι να φυγει, είτε προσπαθεί να καταλαγιασει ο ντορος, σε έτσι περιπτώσεις δεν παραλαμβανετε τίποτε γιατί με την παραλαβη έχει αυτος στοιχείο ότι παραλαβατε κάτι , και αντε αποδειξτε ότι δεν είχε τπτ μέσα.... Συνιστω απαιτηση χρηματων πίσω και τπτ άλλο.

Το εκανα αλλα λογω τραπεζικης μεταφορας που εκανα, δυσκολο να παρω τα χρηματα μου πισω

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, severuswill είπε

Το εκανα αλλα λογω τραπεζικης μεταφορας που εκανα, δυσκολο να παρω τα χρηματα μου πισω

εσύ πρέπει να κινηθείς διαφορετικά (έχει γίνει σχετική περιγραφή σε προηγούμενες σελίδες τι πρέπει να κάνεις για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω)

επίσης να πω ότι οι συναλλαγές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών (του σήμερα) που σε διαδικτυακές αγορές στέλνουν sms κάποιο κωδικό ασφαλείας στο κινητό τηλέφωνο του κατόχου

εννοείται πάντα σε "προστατευμένο περιβάλλον ασφαλείας τράπεζας"

να προσέχετε να υπάρχει το γνωστό λουκέτο της ασφαλής σύνδεσης

να είναι περιβάλλον τράπεζας

αρκετά γνωστά καταστήματα έχουν τέτοιου είδους δυνατότητες που μπορείτε να δείτε πως είναι για να τα ξεχωρίζετε

Εθνικής Τράπεζας

Τράπεζας Πειραιώς

Alpha Bank

Eurobank

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Οπότε αυτοί τα φάγανε και την έκαναν? Να πω του φίλου να μην περιμένει τίποτα? 

Τι να περιμενει τον αγιο βασιλη την πρωτοχρονια...αυτοι εξαφανιστηκαν ταχα για μετακομιση...στο εξωτερικο!!!                                                                                                                                                                                                     

Δημοσ.
Στις 16/12/2019 στις 1:26 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Απο που να τα πάρει τα λεφτά;Πέταξαν!!!

λοιπον ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΔΩ!!!!!!!

ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΦΩΤΟ 

ΜΕΤΑ ΠΟ ΤΟΥΣ 5 Η 2 ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟ

ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΛΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΤΡΕΜΕ ΚΑΙ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΛΑ ΠΟΥ Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΛΕΠΟ

ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ

ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΙΒΑΝ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Η ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΛΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ?!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΓΕΛΛΙΑ 5611 ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΩ ΚΑΤΙ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30-50-100 ΜΕΡΕΣ

ΝΟΜΙΖΩ ΗΜΑΣΤΕ ΑΝΤΡΕΣ ΕΔΩ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΝΤΡΟΠΗ

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ 

ΟΥΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ , ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ SITE ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ \

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΙΩΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΜΕ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ 

 

 

21 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν εσύ το πιστεύεις κάτι τέτοιο εγώ δεν έχω να πω κάτι ο λόγος μου περισσεύει

θα συμφωνήσω με τον φίλο @forgoten μην παραλάβετε τίποτα

κινηθείτε όπως πρέπει να κάνετε για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω (που είναι το πιο σημαντικό κατά την άποψη μου.)

πάντως θα συμφωνήσω σε ένα πράγμα το a mobiles δεν είναι το μόνο

θυμάμαι το mx store αλλά υπάρχει και ένα άλλο που είχε αναφερθεί εδώ (αλλά δεν θυμάμαι την επωνυμία του)

an ontos einai etsi gia kauysterhsh giati den ebaze tin kopella tin idia na sikosei 1 fora to tlefono oxi 1000 kai na pi se 1 oxi stous 10000 oti iparxei kathisteris?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

δν εχει ν κανει παλια καινουργια εχει ν κανει εαν εχεις ενεργοποιησει το phone -sms secury πως @@@ λεγετε...

πλέον η αποστολή κωδικού μέσω γραπτού μηνύματος (sms) στο κινητό του κατόχου έχει γίνει υποχρεωτική από όλες τις ελληνικές τράπεζες

αλλιώς δεν κάνεις συναλλαγές

επίσης στις ανέπαφες συναλλαγές έχει μπει το όριο των 150 ευρώ όταν το φτάσεις σου ζητάει το PIN και μηδενίζει το όριο...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alexnen2019 είπε

λοιπον ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΔΩ!!!!!!!

ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΦΩΤΟ 

ΜΕΤΑ ΠΟ ΤΟΥΣ 5 Η 2 ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟ

ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΛΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΤΡΕΜΕ ΚΑΙ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΛΑ ΠΟΥ Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΛΕΠΟ

ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ

ΑΛΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΙΒΑΝ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Η ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΛΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ?!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΓΕΛΛΙΑ 5611 ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΒΩ ΚΑΤΙ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30-50-100 ΜΕΡΕΣ

ΝΟΜΙΖΩ ΗΜΑΣΤΕ ΑΝΤΡΕΣ ΕΔΩ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΝΤΡΟΠΗ

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ 

ΟΥΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ , ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ SITE ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ \

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΙΩΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΜΕ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ 

an ontos einai etsi gia kauysterhsh giati den ebaze tin kopella tin idia na sikosei 1 fora to tlefono oxi 1000 kai na pi se 1 oxi stous 10000 oti iparxei kathisteris?

φίλε μου αν θες να πάρεις τα λεφτά σου πίσω (ανάλογα με τον τρόπο που πλήρωσες) υπάρχουν τα ανάλογα μέσα να κινηθείς έχουν ειπωθεί από άλλα μέλη της ιστοσελίδας που γνωρίζουν περισσότερα

εδώ έχετε φτάσει 51+ σελίδες θέμα αντί για 1-2-3-4 και δεν μπορεί να υπάρξει συνεννόηση αναμεταξύ σας για το τι πρέπει να κάνετε

σε αυτές τις 51+ σελίδες θέμα υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες που δυστυχώς χάνονται γιατί ο ένας λέει για κάποιον πακιστανό που πουλάει χωρίς ΦΠΑ , άλλος για χρεώση κάρτας για εισιτήρια κτλ...

είμαστε στα τέλη του 2019 αρχές του 2020 αν δεν ξέρουμε να ψωνίζουμε με ηλεκτρονικά μέσα (πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες) και διαδικτυακά τότε...

εδώ δεν έχει γράψει κανένα παλιό μέλος της ιστοσελίδας (δεν σας φαίνεται περίεργο καθώς το insomnia.gr είναι πολύ γνωστή τεχνολογική ιστοσελίδα στην ελλάδα)

εγώ ότι γνώσεις και πληροφορίες ήξερα τις είπα από εκεί και πέρα κάντε ότι καταλαβαίνετε.

τέλος της συζήτησης από μένα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dsxls είπε

Στις παλιές κάρτες δεν ζητάει. Στη δική μου τουλάχιστον όχι. Βάζεις αριθμό, ccv και τέλος.. Ούτε μήνυμα ούτε τίποτα. Σε κάρτα Πειραιώς τουλάχιστον. Δεν ξέρω σε άλλες τραπεζες

Δεν ειναι θέμα καρτών το pin. Η εε εδώ και 1,5 μήνα απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση όταν κάνεις συναλλαγές με κάρτα. Αυτό σημαίνει μηνυμα στο κινητό. Οποίο κατάστημα δεν το διαθέτει, είναι παρανομο και τρώει πρόστιμο.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...