Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jzago είπε

Και εμένα πάντως με πήρε σήμερα το πρωί γύρω στις 12 μια κοπέλα και μου είπε ότι το κινητό που έχω παραγγείλει το έστειλαν σήμερα και ότι μέχρι το απόγευμα λογικά θα έχω μήνυμα από το κούριερ σχετικά με το πότε θα γίνει η παράδοση. Προς το παρών δεν έχω λάβει κάποιο μήνυμα. 
Σε έλεγχο που έκανα στη παραγγελία μου μέσα από το site τους πράγματι η κατάσταση της παραγγελίας έχει αλλάξει και γράφει ότι «στάλθηκε» ενώ μέχρι εχθές έλεγε  «επεξεργάστηκε». Αν είναι όλο αυτό απάτη τι λόγο θα είχαν να πάρουν τηλέφωνο και να ειδοποιήσουν;

Εγώ την αγορά την έκανα με πιστωτική mastercard στις 29-11 καθώς το προϊόν το είχα στο καλάθι αρκετές μέρες(νομίζω από τις 22 του μήνα) και απλά περίμενα μήπως υπάρξει κάποια καλύτερη τιμή λόγω Black Friday. 

Πιστεύετε ότι δεν πρέπει να παραλάβω και ότι υπάρχει κίνδυνος να μην έχει τηλέφωνο μέσα στο δέμα;

 Αν πω στον κούριερ να ανοίξω μπροστά του το δέμα πριν παραλάβω δεν θα δεχτεί ; 
Αν πάω ο ίδιος να παραλάβω από τη μεταφορική και το ανοίξω εκεί γίνεται; 

Τέλος πάντων αν παραλάβω και δεν είναι αυτό που πρέπει μετά μπορώ να κάνω αίτηση για επιστροφή χρημάτων από τη τράπεζα λόγω απάτης;

που την ειδες μεγαλε την απατη ? ξερετε ολοι σας οτι μπορει να σας μηνησει ο μαγαζατορας για συκοφαντικη δυσφημηση και οχι μονο να μην παρετε μια αλλα να τον πληρωσετε 10πλασια

  • Like 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι μηπως φταίει όντως ο προμηθευτής για όλο αυτο ...εχω αρχίσει να νιώθω λίγο τυχερή π εκανα κατάθεση κ δεν έβαλα κάρτα 🤣🤣🤣

ε δεν ειναι τοσο απλο νομιζω.. θελει επιβεβαιωση σμσ κλπ .. σε καποιες

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, geva1990 είπε

Και επιαης κατι ακομα π ξεχασα να πω ηρθαν δυο τυποι εκει π. Πληρωσαν την παραγγελια μεσω καρτας. Και απο τα στοιχεια της καρτας τους που δωσανε στην a mobile κλεισανε εισητηρια για ινδια. Αυτο το λεω σε οσους μυραστικατε μαζι τους τα προσωπικα σας δεδομενα

Και δεν ζήτησε επιβεβαίωση με κωδικό σε sms ή  email?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zestoulis είπε

που την ειδες μεγαλε την απατη ? ξερετε ολοι σας οτι μπορει να σας μηνησει ο μαγαζατορας για συκοφαντικη δυσφημηση και οχι μονο να μην παρετε μια αλλα να τον πληρωσετε 10πλασια

Ας μας μηνύσει. 
Εάν δεν ήθελε να γίνονται αρνητικά σχόλια, έπρεπε να έχει ανεβάσει στο site του ένα ενημερωτικό για το τι γίνεται, αντί να μας έχει να ξεροψηνόμαστε και να τρέχουμε στην αστυνομία. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, loukaspv είπε

Εγώ  που ζήτησα επιστροφή ενώ λειτουργούσε το κατάστημα μου είπανε σε 2-3  εργάσιμες θα μπούνε στον λογαριασμό μου αλλά δεν μου ζητήσαν  πότε το  iban μου.  

με καρτα πολλες φορες δν χρειαζονται Iban 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zestoulis είπε

που την ειδες μεγαλε την απατη ? ξερετε ολοι σας οτι μπορει να σας μηνησει ο μαγαζατορας για συκοφαντικη δυσφημηση και οχι μονο να μην παρετε μια αλλα να τον πληρωσετε 10πλασια

Ρε άνθρωπε μου ένας άνθρωπος εδω κ πόσες μέρες δεν εχει παραλάβει προϊόν. Έχουν ξεπεραστεί οι 15 εργασίμες δεν απάντανε σε τηλ εδω κ μια εβδομαδα και σου φαινεται λογικό όλο αυτο ;;;; Μάλλον εισαι βαλτός απο τον παρλεπο δεν εξηγείται αλλιως 

  • Like 3
Δημοσ.

το θεμα ειναι οτι οσο καλοπροαιρετος και να εισαι και να πεις οντως μπορει ν φαγανε φρικι με τις πολλες παραγγελιες και να τους κρεμασε ο προμηθευτης αλλο τοσο υποπτο ειναι οτι σε ενα τετοιο μπαχαλο ..πουθενα το αφεντικο.. μονο 2 κοπελιτσες που τραβανε ολο το ζορι 

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Μπορείς αλλα πρεπει να μιλήσεις με καποια υπάλληλο

Μπορείς αλλα πρεπει να μιλήσεις με καποια υπάλληλο αλλα άντε να τις βρεις 

Αν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

το θεμα ειναι οτι οσο καλοπροαιρετος και να εισαι και να πεις οντως μπορει ν φαγανε φρικι με τις πολλες παραγγελιες και να τους κρεμασε ο προμηθευτης αλλο τοσο υποπτο ειναι οτι σε ενα τετοιο μπαχαλο ..πουθενα το αφεντικο.. μονο 2 κοπελιτσες που τραβανε ολο το ζορι 

Εάν είχε ανεβάσει ένα ενημερωτικό για το τι γίνεται, θα είχε χάσει κάποιους πελάτες αλλά θα είχε κρατήσει αξιοπιστία. Δεν είναι και η μοναδική μικρή επιχείρηση που καθυστερεί στις παραδόσεις.

Αλλά το "κατεβάζω τα τηλέφωνα και εξαφανίζομαι" είναι ΥΠΟΠΤΟ. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kostpap είπε

Εάν είχε ανεβάσει ένα ενημερωτικό για το τι γίνεται, θα είχε χάσει κάποιους πελάτες αλλά θα είχε κρατήσει αξιοπιστία. Δεν είναι και η μοναδική μικρή επιχείρηση που καθυστερεί στις παραδόσεις.

Αλλά το "κατεβάζω τα τηλέφωνα και εξαφανίζομαι" είναι ΥΠΟΠΤΟ. 

ναι συμφωνω αλλωστε οπως εχω πει οταν κανω παραγγελια καποια σθγκεκριμενα προιοντα δινω οριο μεχρι κ 20-25 εργασιμες ..κατανοητο ειναι σε cpu-gpu-smartphones και τετοιου στυλ.. αρκει να μου λενε αληθεια κ οχι να εξαφανιζοντε

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Αυτο να κανεις. Κ μήνυση. Γενικώς μην κάθεσαι 

Ωραια και ευσι πιστεύεις πως υπάρχει περίπτωση να πάρω πίσω τα χρήματα;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Nickatha15 είπε

Ωραια και ευσι πιστεύεις πως υπάρχει περίπτωση να πάρω πίσω τα χρήματα;

Αυτοί που έχουν πληρώσεις με κάρτα έχουν πιθανότητες 

Δημοσ.

Καλησπέρα, συνέβη και σε εμένα ακριβώς το ίδιο πράγμα με το συγκεκριμένο κατάστημα, έχω ακυρώσει τη παραγγελία μου εδώ και μισο μήνα και βρήκα τυχαία αυτό το Forum υπάρχει περίπτωση να καταφέρουμε να μαζευτούμε όλοι και να κινηθούμε νομικά ; Εγώ δυστυχώς έκανα κατάθεση σε λογαριασμό επομένως τα χρήματα δε το βλέπω να επιστρέφονται αλλά τουλάχιστον να μη τη γλιτώσει 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PopiAlba είπε

Ρε άνθρωπε μου ένας άνθρωπος εδω κ πόσες μέρες δεν εχει παραλάβει προϊόν. Έχουν ξεπεραστεί οι 15 εργασίμες δεν απάντανε σε τηλ εδω κ μια εβδομαδα και σου φαινεται λογικό όλο αυτο ;;;; Μάλλον εισαι βαλτός απο τον παρλεπο δεν εξηγείται αλλιως 

προφανως δεν εχετε αγορασει απο αλλα καταστηματα, αυτο μου δειχνει ο τροπος που συμπεριφερεστε , πανικος , τρομο , νιωθετε εξαπατηση γιατι ειναι ενα μικρο αγνωστο μαγαζι που εχει μακραν τις καλυτερες τιμες τις αγορας.

Εγω εχω αγορασει πολλες φορες απο γνωστες αλυσιδες ηλεκτρονικων καταστηματων και ενω γραφουν 1-3 μερες κανουν 10 εως και 15 εργασιμες διχως ενημερωση. Τι επρεπε να κανω δλδ να φαω τον τοπο γιατι δεν μου ηρθε την 3 μερα ?  Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμος θελει να τον κλεισει καθως πουλαει μέχρι και 30% χαμηλοτερα από τα φθηνοτερα του σκρουτζ και του μπεστπραις

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...