Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδιά , τα διαβάζω όλα αυτά και πραγματικά εχω μείνει σοκαρισμένος με όλα αυτά που συμβαίνουν , και το πόσες εταιρείες μπλέκονται σε αυτό , αυτό που με απασχολεί εμένα είναι ότι πρόσφατα και εγώ έκανα παραγγελία από το netmobile.gr που είναι στο best price , και από ότι είδα και αυτό κάπως εμπλέκεται σε όλο αυτό , το είχε αναφέρει ένας στο φόρουμ , ότι τα μπλεγμένα μαγαζιά είναι worldmobile, trackstore, a-mobiles , και τα ονόματα των σερβερς βρίσκονται στο NETMOBILE.gr , τώρα η απορία μου είναι να ακυρώσω εγώ την παραγγελία μου η όχι , να σημειώσω εδώ ότι έκανα παραγγελία με αντικαταβολή , δηλαδή θα πληρώσω εφόσον έρθει το δέμα , το NETMOBILE.gr δεν βλέπω να έχει κάποιο θέμα , μηνύσεις κλπ , δουλεύει κανονικά το σάιτ λειτουργεί κανονικά κλπ κλπ , να πω επίσης πως ένας φίλος παλιά είχε αγοράσει από το trackstore , και όλα κομπλέ , βέβαια μετά από 6 μήνες του έβγαλε πρόβλημα το κινητό αλλά φαντάζομαι σε αυτό δεν φταίει το κατάστημα, όποτε να περιμένω τελικά να παραλάβω το κινητό , που αν έρθει πιστεύω θα είμαι οκ και δεν θα είναι προβληματικό κλπ ( iPhone 11 αγόρασα ) η να το ακυρώσω για καλό και κακό , αλλά να μου πεις δεν χάνω και κάτι ,θα δω όταν έρθει αν είναι σφραγισμένο το κουτί , κλειστό κλπ κλπ  , το αγοράζω , αν όχι το στέλνω πίσω και τέλος , εσείς τι λέτε; Και από ότι κατάλαβα το θέμα δεν είναι στην συσκευή ότι δηλαδή ήρθε ελαττωματική κλπ , αν τελικά θα ερχόταν η συσκευή όλα κομπλέ , το θέμα είναι ότι οι πελάτες πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτε τα κινητά τους. 

Επεξ/σία από MASTER9800
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jojoiop είπε

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

Ελπίζω να κάνεις πλάκα.Αν όχι πρέπει να το προσέξεις το θέμα.

4 ώρες πριν, jojoiop είπε

Πάντως ο xrivid είναι χρήστης από τις 16 Δεκεμβρίου 2019 οπότε δεν το έφτιαξε εχθές το προφίλ του. 

12-12-19 ανοιξε το θέμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά μέχρι το επόμενο blackfriday θα παραλάβετε μην αγχώνεστε, δεν χρειάζεται να κανετε τπτ. Παντως από τη καρέκλα του γραφείου και από τo κινητό να πάρετε κάτι δεν παίζει. Προσωπικά κατέβηκα 3 φορές Αθήνα για δικαστήριο για να παρευρεθώ μόνο σε δίκη εναντίον ενός αλ καπονε σε αυτό το φόρουμ που εξαπατησε ποσους. 

Επεξ/σία από dancer
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήλθε χθες δέμα από το a-mobiles μέσω ACS.

Έχω πληρώσει με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και όλα τα σχετικά, ενώ παράλληλα έχω ακυρώσει την παραγγελία.

Εννοείται δεν παρέλαβα, αλλά με έχει μπερδέψει λίγο. Δεν καταλαβαίνω τι παιγνίδι παίζεται …

Επεξ/σία από none14
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, none14 είπε

Μου ήλθε χθες δέμα από το a-mobiles μέσω ACS.

Έχω πληρώσει με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και όλα τα σχετικά, ενώ παράλληλα έχω ακυρώσει την παραγγελία.

Εννοείται δεν παρέλαβα, αλλά με έχει μπερδέψει λίγο. Δεν καταλαβαίνω τι παιγνίδι παίζεται …

Και έμεινες και χωρίς συσκευή και χωρίς τα λεφτά σου, ωραίος

  • Like 1
  • Sad 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ πάντως θαυμάζω όσους ενώ έγιναν όλα αυτά, εξακολουθούν να περιμένουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν χωρίς να έχουν κάνει καμία κίνηση αμφισβήτησης/ακύρωσης... 

Σύνδρομο Στοκχόλμης??? :p 

  • Like 7
  • Thanks 4
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εγώ πάντως θαυμάζω όσους ενώ έγιναν όλα αυτά, εξακολουθούν να περιμένουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν χωρίς να έχουν κάνει καμία κίνηση αμφισβήτησης/ακύρωσης... 

Σύνδρομο Στοκχόλμης??? 😛

Εδώ ο άλλος ήθελε να παραγγείλει χθες πάλι απο το ίδιο μαγαζί :P 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Και έμεινες και χωρίς συσκευή και χωρίς τα λεφτά σου, ωραίος

Μετά από όλα αυτά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο μαγαζί φίλε μου.

Δεν ξέρω τι έχει μέσα το πακέτο, ακόμη και αν είναι το κινητό που παράγγειλα δεν γνωρίζω αν είναι διαλογής ή όχι. Στην καλύτερη περίπτωση αν όλα είναι εντάξει τι θα γίνει σε περίπτωση βλάβης ή αν χρειαστεί αντικατάσταση τις πρώτες 7 ημέρες? Νομίζεις ότι θα μπορώ να βρω τους υπαλλήλους του συγκεκριμένου μαγαζιού για να συνεννοηθώ?

Καλύτερα χωρίς την «υποθετική» συσκευή και με αμφισβήτηση συναλλαγής που έχω κάποιες πιθανότητες να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Άλλωστε έχω ακυρώσει την παραγγελία. Αν παραλάβω το πακέτο είναι σαν να τα διαγράφω όλα μέχρι τώρα και να αναιρώ τον εαυτό μου.

Επεξ/σία από none14
  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, none14 είπε

Μετά από όλα αυτά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο μαγαζί φίλε μου.

Δεν ξέρω τι έχει μέσα το πακέτο, ακόμη και αν είναι το κινητό που παράγγειλα δεν γνωρίζω αν είναι διαλογής ή όχι. Στην καλύτερη περίπτωση αν όλα είναι εντάξει τι θα γίνει σε περίπτωση βλάβης ή αν χρειαστεί αντικατάσταση τις πρώτες 7 ημέρες? Νομίζεις ότι θα μπορώ να βρω τους υπαλλήλους του συγκεκριμένου μαγαζιού για να συνεννοηθώ?

Καλύτερα χωρίς την «υποθετική» συσκευή και με αμφισβήτηση συναλλαγής που έχω κάποιες πιθανότητες να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Άλλωστε έχω ακυρώσει την παραγγελία. Αν παραλάβω το πακέτο είναι σαν να τα διαγράφω όλα μέχρι τώρα και να αναιρώ τον εαυτό μου.

Ελπίζω τουλάχιστον την συναλλαγή να την έκανες με κάρτα VISA/Mastercard

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexakos89 είπε

107 σελιδες νημα και οι 60 ειναι απαντησεις του ikoroli να την λεει σε ολους. Κουραστικος.

αν δεν ξέρουν να διαβάζουν τις πρώτες πέντε σελίδες του θέματος

εγώ φταίω

εγώ είμαι ο κακός

εγώ την λέω σε όλους

εγώ είμαι κουραστικός

ναι συμφωνώ ότι πεις καλώς όρισες στην "μαύρη λίστα" (λίστα αγνόησης)

άντε γεια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν δεν ξέρουν να διαβάζουν τις πρώτες πέντε σελίδες του θέματος

εγώ φταίω

εγώ είμαι ο κακός

εγώ την λέω σε όλους

εγώ είμαι κουραστικός

ναι συμφωνώ ότι πεις καλώς όρισες στην "μαύρη λίστα" (λίστα αγνόησης)

άντε γεια...

Φίλε , καλημέρα , επειδή βλέπω γνωρίζεις επι του θέματος με την a-mobiles.gr και τη έγινε κλπ , εγώ παράγγειλα ένα iPhone 11 από το NETMOBILE.gr που και αυτή εμπλέκεται κάπως σε αυτό , όχι ακριβώς αλλά άμα έχεις διαβάσει το άρθρο που κοινοποίησε ένας θα καταλάβεις , τελικά λες να προχωρήσω κανονικά στην παραγγελία η να το ακυρώσω , διότι το μαγαζί έχει πολύ καλές κριτικές , και αρκετά καλή τιμή , η μπορεί να επηρεαστω και εγώ από όλο αυτό , επίσης να πω ότι παράγγειλα με αντικαταβολή , όποτε θα περιμένω να έρθει το δέμα και να το αγοράσω εφόσον διαπιστώσω ότι είναι κλειστό και σφραγισμένο με ζελατίνες κλπ , παρόλα αυτά φοβάμαι μην είναι κατά κάποιο τρόπο προβληματικό , με βλάβη κλπ κλπ , η αν δημιουργηθεί μετά κάποιο πρόβλημα , πως θα το πάρει το κατάστημα , αν θα δεχτούν να κάνουν αλλαγή κλπ ( επειδή θεωρητικά μπορεί να τύχει και ελαττωματικό ) αλλά δεν ξέρω το κατάστημα είναι αξιόπιστο η όχι , επειδή πολλά γράφονται , δώσε τα φώτα σου , αν γνωρίζεις κάτι περισοτερρο σχετικά με το θέμα , ευχαριστώ 

Επεξ/σία από MASTER9800
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, MASTER9800 είπε

Φίλε , καλημέρα , επειδή βλέπω γνωρίζεις επι του θέματος με την a-mobiles.gr και τη έγινε κλπ , εγώ παράγγειλα ένα iPhone 11 από το NETMOBILE.gr που και αυτή εμπλέκεται κάπως σε αυτό , όχι ακριβώς αλλά άμα έχεις διαβάσει το άρθρο που κοινοποίησε ένας θα καταλάβεις , τελικά λες να προχωρήσω κανονικά στην παραγγελία η να το ακυρώσω , διότι το μαγαζί έχει πολύ καλές κριτικές , και αρκετά καλή τιμή , η μπορεί να επηρεάστηκε και εγώ από όλο αυτό , επίσης να πω ότι παράγγειλα με αντικαταβολή , όποτε θα περιμένω να έρθει το δέμα και να το αγοράσω εφόσον διαπιστώσω ότι είναι κλειστό και σφραγισμένο με ζελατίνες κλπ , παρόλα αυτά φοβάμαι μην είναι κατά κάποιο τρόπο προβληματικό , με βλάβη κλπ κλπ , η αν δημιουργηθεί μετά κάποιο πρόβλημα , πως θα το πάρει το κατάστημα , αν θα δεχτούν να κάνουν αλλαγή κλπ ( επειδή θεωρητικά μπορεί να τύχει και ελαττωματικό ) αλλά δεν ξέρω το κατάστημα είναι αξιόπιστο η όχι , επειδή πολλά γράφονται , δώσε τα φώτα σου , αν γνωρίζεις κάτι περισοτερρο σχετικά με το θέμα , ευχαριστώ 

σε προηγούμενη σελίδα έβαλα κάποια λινκ

κάνε ένα κόπο και ρίξε μια ματιά καθώς θα δεις συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες χάρη στον κόπο κάποιων φίλων από εδώ μέσα

προσωπικά δεν θα επέλεγα κανένα από τα καταστήματα που "αναφέρονται"

μερικά λάθη που όλοι κάνετε

επιλέγεται πληρωμή μέσω αντικαταβολής αυτό σημαίνει ότι το κατάστημα θα δώσει την παραγγελία σου στην εταιρεία ταχυμεταφορών που θα αναλάβει να στο παραδώσει αλλά αν δεν πληρώσεις και υπογράψεις δεν μπορείς να το ανοίξεις ή να πάρεις το πακέτο/δέμα σου το οποίο μπορεί να έχει το πακέτο/δέμα αλλά μπορεί να έχει πέτρες ή ένα σημείωμα.

επιλέγεται πληρωμή μέσω "εμβάσματος/μεταφοράς/κατάθεσης" σε αυτή την περίπτωση αν γίνει κάτι με την παραγγελία σας και την ακυρώσετε βασίζεστε στο κατάστημα να σας επιστρέψει τα χρήματα σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να προσλάβετε δικηγόρο και να κινηθείτε δικαστικώς.

για μένα η πιο ασφαλής τρόπος είναι

αν η αγορά είναι από εξωτερικό το PAYPAL

αν η αγορά είναι από ελλάδα πιστωτική/χρεωστική κάρτα

και στα δύο αν κάτι στραβώσει και δεν σου επιστρέψει τα χρήματα ο πωλητής

κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και τα παίρνεις πίσω τα χρήματα σου

όλα τα παραπάνω δυστυχώς τα έχω διαβάσει και στην παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα να συμβαίνουν

στις αγγελίες

λέει ο άλλος κατάθεση

εγγύηση οι αξιολογήσεις μου...

λυπάμαι αλλά δεν είναι καμία εγγύηση οι αξιολογήσεις ενός χρήστη για να με πείσει να κάνω έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Κατάθεση μόνο στους γονείς σας και τη γυναίκα σας. Σε κανέναν άλλο. Αν είναι δυνατόν να αγοράζεις απο μαγαζιά αμφιβόλου προέλευσης με κατάθεσης. Μετά σας φταίει το μαγαζί που σας δαγκώνει. 

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...