Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, godfather0991 είπε

Δεν μπορώ να σου πω από που θα αγοράσεις αλλά σκέψου το εξής:

Πόσο μεγάλη διαφορά είναι στην τιμή να αγοράσεις από πιο αξιόπιστα μαγαζιά και πόσο κοστολογείς τον χρόνο σου και την ταλαιπωρία που θα περάσεις αν σου συμβεί μια στραβή. Και να παραλάβεις, αν σου βγάλει πρόβλημα μετά ποιος εγγυάται ότι θα υπάρχει το μαγαζί κτλ.

Εγώ προσωπικά κινητά (στην ζωή μου είχα μόνο τρια) αγοράζω από επίσημο αντιπρόσωπο π.χ. το xiaomi που έχω το πήρα κατευθείαν από το mistore, υπήρχαν σαφέστατα και πιο φθηνά μαγαζιά στην Ελλάδα ή να το πάρω από Κίνα αλλά προτίμησα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από διάφορες στραβές που μπορεί να τύχουν αν το αγόραζα αλλιώς.

Οπότε εσύ πρέπει να ζυγίσεις τα υπερ και τα κατα και να αποφασίσεις. 

ακριβώς έτσι

εγώ το xiaomi redmi note 4X που ήθελε η μάνα μου το πήρα από το mi store

το δικό μου lenovo/motorola το πήρα από το μαγαζί τους στην θεσσαλονίκη

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Δεν μπορώ να σου πω από που θα αγοράσεις αλλά σκέψου το εξής:

Πόσο μεγάλη διαφορά είναι στην τιμή να αγοράσεις από πιο αξιόπιστα μαγαζιά και πόσο κοστολογείς τον χρόνο σου και την ταλαιπωρία που θα περάσεις αν σου συμβεί μια στραβή. Και να παραλάβεις, αν σου βγάλει πρόβλημα μετά ποιος εγγυάται ότι θα υπάρχει το μαγαζί κτλ.

Εγώ προσωπικά κινητά (στην ζωή μου είχα μόνο τρια) αγοράζω από επίσημο αντιπρόσωπο π.χ. το xiaomi που έχω το πήρα κατευθείαν από το mistore, υπήρχαν σαφέστατα και πιο φθηνά μαγαζιά στην Ελλάδα ή να το πάρω από Κίνα αλλά προτίμησα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από διάφορες στραβές που μπορεί να τύχουν αν το αγόραζα αλλιώς.

Οπότε εσύ πρέπει να ζυγίσεις τα υπερ και τα κατα και να αποφασίσεις. 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , tokinito.gr πως το βλέπεις , έχεις κάποια εμπειρία μαζί του; Καλό φενεται. Είναι 70 ευρώ παραπάνω 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MASTER9800 είπε

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , tokinito.gr πως το βλέπεις , έχεις κάποια εμπειρία μαζί του; Καλό φενεται. Είναι 70 ευρώ παραπάνω 

Έχω ψωνίσει αρκετές φορές από κει, μου είναι αξιόπιστο.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 27/12/2019 στις 10:31 ΜΜ, vsiamat είπε

περιμενω iphone 11 pro max απο 27/11. Ελπιζω να παραλαβω συντομα αν τα παραπανω αληθευουν.

Και γω το ίδιο ελπιζω ίδια ημερομηνία την έβαλα την παραγγελία και πριν μια εβδομάδα μου απολογήθηκαν και μου είπαν ότι προχωράει κανονικά.στο τηλέφωνο φυσικα δεν τους βρήκα ποτε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Deli22 είπε

Και γω το ίδιο ελπιζω ίδια ημερομηνία την έβαλα την παραγγελία και πριν μια εβδομάδα μου απολογήθηκαν και μου είπαν ότι προχωράει κανονικά.στο τηλέφωνο φυσικα δεν τους βρήκα ποτε 

φαντάζομαι μιας και μόλις γράφτηκες ότι μας κάνεις πλάκα (δεν έχεις διαβάσει τις συνολικά 108+ σελίδες του θέματος ούτε τις 5 πρώτες σελίδες...)

παραγγελία 27/11/2019

έχουμε 8/1/2020

περιμένεις ακόμα να παραλάβεις το οποιοδήποτε κινητό...μάλλον θα περιμένεις μέχρι την επόμενη Black Friday

ελπίζω

να πλήρωσες με πιστωτική/χρεωστική κάρτα για να έχεις δικαίωμα αμφισβήτησης συναλλαγής

αλλιώς αν πλήρωσες με διαφορετικό τρόπο θα πρέπει να στα επιστρέψει το κατάστημα (δύσκολο έως αδύνατο) ή να πας στα δικαστήρια

δεν συνεχίζω άλλο καταντάει κουραστικό όπως είπε ένας συνομιλητής μας...

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
Στις 31/12/2019 στις 5:59 ΜΜ, Pitia είπε

Παιδια εχω τον αριθμό κατάθεσης 5191 και απαντηση ακομα καμια...Εκτός απο ενα  email να μην ανησυχω θα γινει η παραδοση....έλεος τι θα γίνει δε ξερω....εχουν παθει τα νευρα μου με ολο αυτο.

Έκανα τη κατάθεση βρε παιδιά στις 26/11 και απο τοτε το μόνο που έκανα ηταν να παιρνω τηλ μέρα παρα μέρα και να μου λένε το ίδιο κατεβατο απο βδομάδα και απο βδομάδα..μου στειλαν ενα email και με καθυσηχουσαν  οτι το κιν υπαρχει και θα σταλθει....Τώρα διαβάζω όλα αυτά και μου χει έρθει ο ουρανός σφοντιλι...τι πρέπει να κανω;;; κατατοπιστε με !!!!

 

Τα ίδια και εγω!!! 

9 λεπτά πριν, ikorolis είπε

φαντάζομαι μιας και μόλις γράφτηκες ότι μας κάνεις πλάκα (δεν έχεις διαβάσει τις συνολικά 108+ σελίδες του θέματος ούτε τις 5 πρώτες σελίδες...)

παραγγελία 27/11/2019

έχουμε 8/1/2020

περιμένεις ακόμα να παραλάβεις το οποιοδήποτε κινητό...μάλλον θα περιμένεις μέχρι την επόμενη Black Friday

ελπίζω

να πλήρωσες με πιστωτική/χρεωστική κάρτα για να έχεις δικαίωμα αμφισβήτησης συναλλαγής

αλλιώς αν πλήρωσες με διαφορετικό τρόπο θα πρέπει να στα επιστρέψει το κατάστημα (δύσκολο έως αδύνατο) ή να πας στα δικαστήρια

δεν συνεχίζω άλλο καταντάει κουραστικό όπως είπε ένας συνομιλητής μας...

Ναι μολις γράφτηκα!και διάβασα όλες τις σελίδες.πηγα αμέσως στην eurobank όπου και εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής.δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω κάτι περεταίρω.απο την τράπεζα μου είπε ότι αρκεί αυτό και τώρα θα περιμενω ένα μηνα αν και εφόσον.....

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Deli22 είπε

Τα ίδια και εγω!!! 

Ναι μολις γράφτηκα!και διάβασα όλες τις σελίδες.πηγα αμέσως στην eurobank όπου και εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής.δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω κάτι περεταίρω.απο την τράπεζα μου είπε ότι αρκεί αυτό και τώρα θα περιμενω ένα μηνα αν και εφόσον.....

αυτό αρκεί για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω

αν τώρα θες να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

θα πρέπει να κάνεις καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή - Γενική γραμματεία καταναλωτή

θα πρέπει να κάνεις καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και μήνυση στο τοπικό αστυνομικό τμήμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αυτό αρκεί για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω

αν τώρα θες να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

θα πρέπει να κάνεις καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή - Γενική γραμματεία καταναλωτή

θα πρέπει να κάνεις καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και μήνυση στο τοπικό αστυνομικό τμήμα

Να σε ρωτήσω κάτι τελευταίο και διευκρινιστικό ; Μήνυση πρέπει να παω Ελευσίνα η την κάνω και εδώ στο τμήμα κηφισιας που μένω; Κάποιοι είπαν δεν την πληρώνω,κανονικά όλες οι μηνύσεις δεν πληρώνονται; Τελος καταγγελία στον συνήγορο και στην δίωξη κάνω τηλεφωνικά; Σε ευχαριστώ! 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Deli22 είπε

Να σε ρωτήσω κάτι τελευταίο και διευκρινιστικό ; Μήνυση πρέπει να παω Ελευσίνα η την κάνω και εδώ στο τμήμα κηφισιας που μένω; Κάποιοι είπαν δεν την πληρώνω,κανονικά όλες οι μηνύσεις δεν πληρώνονται; Τελος καταγγελία στον συνήγορο και στην δίωξη κάνω τηλεφωνικά; Σε ευχαριστώ! 

για το θέμα της μήνυσης πας στο τοπικό αστυνομικό τμήμα (της περιοχής κατοικίας σου εννοώ με το τοπικό)

δεν πληρώνεις κάτι η μήνυση είναι δωρεάν (από τα όσα γνωρίζω μέχρι τώρα)

καταγγελία την κάνεις ηλεκτρονικά - φυσική παρουσία - με φαξ και νομίζω μέσω email.

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα. 

Μόλις με πήραν από ΑCS και μου είπαν ότι έχω ένα πακέτο από τον παρλεπο. 

Φυσικά και δεν το παραλαμβάνω. 

Προσοχή μάγκες, μπορεί το πακέτο να είναι σωστό αν ήμαστε _είστε τυχεροί η πιθανόν να έχει μέσα τούβλο. 

ΥΓ. Δεν μου έστειλε ποτέ email η μνμ με τον αριθμό αποστολής του πακετου ο παρλεπος και βέβαια ποτέ δεν μου απάντησε στα email όταν του είπα θέλω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων πριν πολύ καιρό. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Παιδιά καλησπέρα. 

Μόλις με πήραν από ΑCS και μου είπαν ότι έχω ένα πακέτο από τον παρλεπο. 

Φυσικά και δεν το παραλαμβάνω. 

Προσοχή μάγκες, μπορεί το πακέτο να είναι σωστό αν ήμαστε _είστε τυχεροί η πιθανόν να έχει μέσα τούβλο. 

ΥΓ. Δεν μου έστειλε ποτέ email η μνμ με τον αριθμό αποστολής του πακετου ο παρλεπος και βέβαια ποτέ δεν μου απάντησε στα email όταν του είπα θέλω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων πριν πολύ καιρό. 

Τι είχες παραγγείλει και με τι τρόπο πλήρωσες;

Ρωτάω για το είδος της παραγγελίας για να δω τι στέλνει. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kostpap είπε

Τι είχες παραγγείλει και με τι τρόπο πλήρωσες;

Ρωτάω για το είδος της παραγγελίας για να δω τι στέλνει. 

Κινητό και πλήρωσα μέσω κάρτας που έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής εννοείται 

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Παιδιά καλησπέρα. 

Μόλις με πήραν από ΑCS και μου είπαν ότι έχω ένα πακέτο από τον παρλεπο. 

Φυσικά και δεν το παραλαμβάνω. 

Προσοχή μάγκες, μπορεί το πακέτο να είναι σωστό αν ήμαστε _είστε τυχεροί η πιθανόν να έχει μέσα τούβλο. 

ΥΓ. Δεν μου έστειλε ποτέ email η μνμ με τον αριθμό αποστολής του πακετου ο παρλεπος και βέβαια ποτέ δεν μου απάντησε στα email όταν του είπα θέλω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων πριν πολύ καιρό. 

Φίλε μην φοβάσαι, όλα είναι οκ με το πακέτο..

Απλά δεν στέλνει πλέον sms με τον αριθμό αποστολής γιατί του τελείωσε η κάρτα και δεν μπορεί να βρει σε κανένα περίπτερο κάρτα ανανέωσης της Q.!!!

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Κινητό και πλήρωσα μέσω κάρτας που έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής εννοείται 

Από ότι βλέπω στην ομάδα στο facebook δήλωσε μέλος που παρέλαβε Huawei, το P30.
Άνοιξε το πακέτο και ανέβασε φωτογραφίες.

Εσύ τι είχες παραγγείλει;

Εγώ περιμένω το Huawei mate 20 Pro.

Εννοείται πως έχω κάνει αίτηση αμφισβήτησης αλλά δεν θα με χαλούσε η παραλαβή αντί των χρημάτων. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει χάσει κάθε αξιοπιστία το νήμα για ευνόητους λόγους, καλύτερα να κλειδωθεί.

Επεξ/σία από Vangelis_D9
  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...