Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xrivid είπε

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά σε όλους εύχομαι!

Ήθελα να ενημερώσω ότι όλως παραδόξως παρέλαβα σήμερα την παραγγελία μου!

#5512 (Huawei p30 lite) στις 23.11.2019, εξόφληση με κάρτα.

Είμαι γνώστης της όλης κατάστασης και είχα κινηθεί νομικά με όλες τις γνωστές διαδικασίες ήδη από τις 14.12.19. Η αλήθεια είναι ότι είχα περίπου μια βδομάδα να μπω στο νήμα για να ενημερωθώ για νεότερα καθως και δεν περίμενα να αλλάξει κάτι, με εξαίρεση κάποιο νεότερο από την Τράπεζα για την επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο σήμερα το μεσημέρι έγινε αυτό! Παρέλαβα!

συγνώμη φίλε μου εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω ότι παρέλαβες κινητό τηλέφωνο από το συγκεκριμένο κατάστημα

μην μπεις στον κόπο να ανεβάσεις φωτογραφία απόδειξης του καταστήματος ή της συσκευής (από τα 100 μ έως το 1 χλμ απόσταση)

αν θες να πείσεις ίσως κάποιους ότι παρέλαβες μπορείς να το κάνεις βέβαια..

εγώ για να το λάβω υπόψιν μόνο φωτογραφία από το εσωτερικό της συσκευής (η ταμπέλα που αναγράφει την μάρκα και το μοντέλο) και μετά (η ταμπέλα που αναγράφει το Serial Number και το IMEI) τα οποία είναι μοναδικά για κάθε συσκευή.

γιατί εγώ το λέω ξεκάθαρα (και ας γίνομαι κακός δεν με ενδιαφέρει)

ότι κανείς από όσους/ες γραφτήκατε σε αυτήν την ιστοσελίδα αλλά και στην ομάδα του FB (το έχω αναφέρει και έγινα ο κακός δεν με ενδιαφέρει) δεν έχετε παραλάβει προίον

ότι κανείς δεν έχει πάρει τα χρήματα του πίσω (αν και έχετε ελπίδα αν κινηθήκατε γρήγορα και κάνατε αμφισβήτηση συναλλαγής όσοι πληρώσατε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα) οι άλλοι με αντικαταβολή ή έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση σε λογαριασμό μόνο με δικαστήριο

ότι αφορά τις καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές και τις μηνύσεις στα αστυνομικά τμήματα και τις καταγγελίες

αν κάνατε όσοι έχετε γράψει εδώ και στην ομάδα του FB

ειλικρινά θα είχατε βρει τον πραγματικό ιδιοκτήτη που πήρε τα χρήματα σας και όχι τον ιδιοκτήτη που φαίνεται..και θα είχατε αποζημιωθεί

αν παρακολουθείτε τις εξελίξεις το a-mobiles.gr έχει και αδερφάκια/ξαδερφάκια

αλλά περισσότερο αναλωθήκατε στο να γράφετε σε αυτήν την ιστοσελίδα και στην ομάδα του FB παρά να κάνετε τα αυτονόητα βήματα που πρέπει να κάνει κάθε ένας πολίτης/πελάτης/καταναλωτής που δεν τον εξυπηρετεί το κατάστημα στο οποίο έκανε μια παραγγελία κάποιο προιόν.

αντιθέτως εσείς φτάσατε στο σημείο της ειρωνείας/προσβολής/ύβρεων απέναντι σε κάθε συνομιλητή που προσπαθούσε να σας βοηθήσει.

και να κλείσω γιατί καταντάω κουραστικός...δεν είναι το πρώτο κατάστημα (έχω χάσει την σειρά) ούτε το τελευταιό

ξυπνήστε επιτέλους μην σας πιάνει κανείς κορόιδο

προστατεύστε τον εαυτό σας

προστατεύστε τα χρήματα σας

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παιδιά έχω νέα...!

Η μοναδική υπάλληλος που είχε μείνει στο μαγαζί, έμεινε και αυτή έγγυος!!

Λίγη υπομονή ακόμα μέχρι να γεννήσει και αυτή και μετά θα παραλάβουμε...!!!!

 

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Makkaros είπε

Παιδιά έχω νέα...!

Η μοναδική υπάλληλος που είχε μείνει στο μαγαζί, έμεινε και αυτή έγγυος!!

Λίγη υπομονή ακόμα μέχρι να γεννήσει και αυτή και μετά θα παραλάβουμε...!!!!

τελικά το κατάστημα έχει την λύση στην υπογεννητικότητα.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γ@@@ει τους πελάτες του οπότε σίγουρα ξέρουν απο σεξ...

το κακό είναι ότι δεν είναι το πρώτο (έχω χάσει την σειρά) και φυσικά ούτε το τελευταίο

άρα τελικά αυτοί οι κύριοι γνωρίζουν πολλά γύρω από το σεξ...

Δημοσ.

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

 

 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

  • Confused 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

Εγώ ξέρω τι θα πω !!! Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος χρειαζόμαστε όλοι εμείς που διαμενουμε στην εξωτικη ελλαδα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Εγώ ξέρω τι θα πω !!! Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος χρειαζόμαστε όλοι εμείς που διαμενουμε στην εξωτικη ελλαδα

Το μνημόνιο πέτυχε στις σοβαρές και πολιτισμένες χώρες αλλά απέτυχε στην Ελλάδα

Γιατί δεν είναι η λύση για εμάς

Επειδή ως Έλληνες δεν αλλάζουμε νοοτροπία

Η λύση για την Ελλάδα είναι μία

να έρθει ο Κιμ Γιονγκ Ουν ως πρόεδρος/πρωθυπουργός (ανώτατος ηγέτης) και να μας κυβερνήσει (όπως κυβερνάει την χώρα του την Βόρεια Κορέα) μέχρι να μάθει κορεάτικα και ο τελευταίος έλληνας...
 
γιατί αυτός μας αξίζει να μας κυβερνάει
33 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

δεν θέλω να σου απαντήσω όπως θα έπρεπε να κάνω με αυτά που γράφεις

γιατί πίστεψε με δεν θα σου αρέσει

για τιμωρία κάτσε και διάβασε 106+ σελίδες του θέματος

και αύριο περιμένω μια περίληψη τι κατάλαβες

Καλό Βράδυ

41 λεπτά πριν, Makkaros είπε

Παιδιά.....

Μου ήρθε το κινητό!!!!

Αλλά αντί για το τζαμάκι δώρο, είχε το ΚΑΜΑ ΣΟΎΤΡΑ

αν ήρθε το κινητό χωρίς τζαμάκι αλλά είχε το κάμα σούτρα

πρόσεχε μην έρθουν και οι 78 μάυροι γιατί μετά ξέρεις τι σε περιμένει...δεν θα σου αρέσει

(εννοείται ότι κάνω πλάκα)

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδιά , τα διαβάζω όλα αυτά και πραγματικά εχω μείνει σοκαρισμένος με όλα αυτά που συμβαίνουν , και το πόσες εταιρείες μπλέκονται σε αυτό , αυτό που με απασχολεί εμένα είναι ότι πρόσφατα και εγώ έκανα παραγγελία από το netmobile.gr που είναι στο best price , και από ότι είδα και αυτό κάπως εμπλέκεται σε όλο αυτό , το είχε αναφέρει ένας στο φόρουμ , ότι τα μπλεγμένα μαγαζιά είναι worldmobile, trackstore, a-mobiles , και τα ονόματα των σερβερς βρίσκονται στο NETMOBILE.gr , τώρα η απορία μου είναι να ακυρώσω εγώ την παραγγελία μου η όχι , να σημειώσω εδώ ότι έκανα παραγγελία με αντικαταβολή , δηλαδή θα πληρώσω εφόσον έρθει το δέμα , το NETMOBILE.gr δεν βλέπω να έχει κάποιο θέμα , μηνύσεις κλπ , δουλεύει κανονικά το σάιτ λειτουργεί κανονικά κλπ κλπ , να πω επίσης πως ένας φίλος παλιά είχε αγοράσει από το trackstore , και όλα κομπλέ , βέβαια μετά από 6 μήνες του έβγαλε πρόβλημα το κινητό αλλά φαντάζομαι σε αυτό δεν φταίει το κατάστημα, όποτε να περιμένω τελικά να παραλάβω το κινητό , που αν έρθει πιστεύω θα είμαι οκ και δεν θα είναι προβληματικό κλπ ( iPhone 11 αγόρασα ) η να το ακυρώσω για καλό και κακό , αλλά να μου πεις δεν χάνω και κάτι ,θα δω όταν έρθει αν είναι σφραγισμένο το κουτί , κλειστό κλπ κλπ  , το αγοράζω , αν όχι το στέλνω πίσω και τέλος , εσείς τι λέτε; Και από ότι κατάλαβα το θέμα δεν είναι στην συσκευή ότι δηλαδή ήρθε ελαττωματική κλπ , αν τελικά θα ερχόταν η συσκευή όλα κομπλέ , το θέμα είναι ότι οι πελάτες πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτε τα κινητά τους. 

Επεξ/σία από MASTER9800
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, jojoiop είπε

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

Ελπίζω να κάνεις πλάκα.Αν όχι πρέπει να το προσέξεις το θέμα.

4 ώρες πριν, jojoiop είπε

Πάντως ο xrivid είναι χρήστης από τις 16 Δεκεμβρίου 2019 οπότε δεν το έφτιαξε εχθές το προφίλ του. 

12-12-19 ανοιξε το θέμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά μέχρι το επόμενο blackfriday θα παραλάβετε μην αγχώνεστε, δεν χρειάζεται να κανετε τπτ. Παντως από τη καρέκλα του γραφείου και από τo κινητό να πάρετε κάτι δεν παίζει. Προσωπικά κατέβηκα 3 φορές Αθήνα για δικαστήριο για να παρευρεθώ μόνο σε δίκη εναντίον ενός αλ καπονε σε αυτό το φόρουμ που εξαπατησε ποσους. 

Επεξ/σία από dancer
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήλθε χθες δέμα από το a-mobiles μέσω ACS.

Έχω πληρώσει με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και όλα τα σχετικά, ενώ παράλληλα έχω ακυρώσει την παραγγελία.

Εννοείται δεν παρέλαβα, αλλά με έχει μπερδέψει λίγο. Δεν καταλαβαίνω τι παιγνίδι παίζεται …

Επεξ/σία από none14
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, none14 είπε

Μου ήλθε χθες δέμα από το a-mobiles μέσω ACS.

Έχω πληρώσει με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και όλα τα σχετικά, ενώ παράλληλα έχω ακυρώσει την παραγγελία.

Εννοείται δεν παρέλαβα, αλλά με έχει μπερδέψει λίγο. Δεν καταλαβαίνω τι παιγνίδι παίζεται …

Και έμεινες και χωρίς συσκευή και χωρίς τα λεφτά σου, ωραίος

  • Like 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...