trib Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη Δευτέρα οικονομικά πακέτα βοήθειας ύψους 3.2 δις ευρώ σε 7 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για έρευνες που αφορούν τις τεχνολογίες και τις μεθόδους βελτίωσης των μπαταριών. Έγκριση πήραν το Βέλγιο, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Πολωνία και η Σουηδία. Τα δημόσια κεφάλαια ύψους 3.2 δις ευρώ αναμένεται να φέρουν επιπλέον 5 δις ευρώ από ιδιωτικές επενδύσεις για την έρευνα στις μπαταρίες ενώ η ολοκλήρωση του project προγραμματίζεται για το 2031. Η Margrethe Vestager, εκτελεστική αντιπρόεδρος υπεύθυνη για τον ανταγωνισμό δήλωσε πως η παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη έχει στρατηγικό ενδιαφέρον για την οικονομία και την κοινωνία μας, λόγω της καθαρής ενέργειας που μπορεί να προσφέρει, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, της βιωσιμότητας αλλά και της ανταγωνιστικότητας. Συνέχισε λέγοντας πως η εγκριθείσα βοήθεια θα διασφαλίσει ότι το σημαντικό αυτό έργο μπορεί να προχωρήσει χωρίς συνέπειες στον ανταγωνισμό. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι το έργο αφορά έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα των μπαταριών, τόσο από την εξόρυξη και την επεξεργασία των πρώτων υλών, την παραγωγή των χημικών υλικών και τον σχεδιασμό των κυψελών έως και την ενσωμάτωσή τους σε έξυπνα συστήματα, την ανακύκλωσή τους αλλά και την επαναχρησιμοποίηση τους. Reuters Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
masteripper Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Ευτυχώς το πήραν χαμπάρι...οι μπαταρίες αυτή την στιγμή είναι μια βραδυφλεγης βόμβα που οι επιπτώσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ασύλληπτης σημασίας... Αν αγνοηθεί θα υπάρχει πελώριο πρόβλημα ισάξιο με αυτό των πυρηνικών αποβλήτων
Hellenicsun Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Αναφέρει επίσης στη πηγή του άρθρου πως "The 3.2 billion euro in public funding, is expected to unlock an additional 5 billion euro in private investments. The completion of the overall project is planned for 2031". Φαντάζομαι επίσης πως αυτή η έρευνα θα εξάγει αποτελέσματα των οποίων την εφαρμογή θα δούμε οπουδήποτε γίνεται χρήση μπαταριών - ένα πρόβλημα για παράδειγμα υφίσταται στις μπαταρίες των σύγχρονων, αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων - από τη χωρητικότητα ως το χρόνο φόρτισης και βέβαια την όποια επιβάρυνση του περιβάλλοντος για τη παραγωγή αυτών των μπαταριών.
fanourisfz6 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Ναι και λες δεν τις ανακαλυψαν στην αγγλια κατα λαθος μας δουλευουν
snapshot- Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 "...η παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη έχει στρατηγικό ενδιαφέρον για την οικονομία και την κοινωνία μας, λόγω της καθαρής ενέργειας που μπορεί να προσφέρει, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, της βιωσιμότητας αλλά και της ανταγωνιστικότητας..." Θεωρίες περί ευνοϊκότερης βιωσιμότητας με εγκρίσεις δημοσίων κεφαλαίων στις χώρες με τον ήδη υψηλότερο δείκτη βιωσιμότητας. 1
mourouzis2005 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Με το ζορι να επιδοτηθει το λόμπι της ηλεκτροκινησης, δωστου Γκρετες, "πρασινα" τελη κυκλοφοριας και Πρασινοι. Ναι, ξερω, συνωμοσιολογιες. Αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα πώς η ηλεκτροκινηση με τετοιες μπαταριες ειναι οικολογικοτερη πχ απο κινητηρες που καινε φυσικο αεριο, νερο, αλκοολ, υδρογονο κοκ Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2019 από mourouzis2005 2
Droulas13 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Τελείως άσχετοι εκεί στην Ε.Ε. Άκου εκεί 3.2 δις σε έρευνες για την "βελτίωση των μπαταριών". Λίγο να είχαν διαβάσει εδώ στο insomnia θα είχαν μάθει από τους μύστες της τεχνολογίας, ότι οι μπαταρίες είναι παμπάλαια τεχνολογία, η οποία ότι ανάπτυξη είχε να επιδείξει, την επέδειξε τις τελευταίες 3 δεκαετίες. Έλεος κάπου. 6
sakatema Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εδώ και χρόνια θα έπρεπε να είχαν επενδύσει στην μαγνητική ενέργεια αλλά μάλλον δεν εξυπηρετεί την δομή την σημερινής κοινωνίας να έχουν όλοι απεριόριστη δωρεάν ενέργεια. Θα καταρρεύσει το οικονομικό σύστημα. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια ένας επιστήμονας είχε φτιάξει μέσα σε μια μικρή βαλίτσα χειρός ένα σύστημα με μαγνήτες και πηνία, βίδωνε μια λάμπα και αυτή λειτουργούσε για π α ν τ α. Αν είχε αυτός ένα καλό επιτελείο γύρω του και κάνα δις μαρούλι, η βαλίτσα θα ήταν αυτή τη στιγμή σε μέγεθος κινητού, οπότε θα είχαμε δωρεάν φωτισμό όλοι για πάντα και ίσως σε μέγεθος δωματίου να τροφοδοτούσε τις ανάγκες μιας πολυκατοικίας με σχεδόν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Από την άλλη αν καταφέρουν να βγάλουν μπαταρίες από πιο απλά υλικά χωρίς να πεθαίνουν παιδάκια για το κοβάλτιο στα κινητά μας, φορτίζουν γρηγορότερα/ασύρματα/κρατάνε περισσότερο/ανακυκλώνονται κτλ αξίζει και τρις. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2019 από sakatema 2 1 1
aris1986 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Πάντως Φιλανδία και Σουηδία δεν είναι στην EE αλλά θα πάρουν και αυτές χρήμα για την ανάπτυξη της μπαταρίας... 3
Whargoul Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, mourouzis2005 είπε Με το ζορι να επιδοτηθει το λόμπι της ηλεκτροκινησης, δωστου Γκρετες, "πρασινα" τελη κυκλοφοριας και Πρασινοι. Ναι, ξερω, συνωμοσιολογιες. Αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα πώς η ηλεκτροκινηση με τετοιες μπαταριες ειναι οικολογικοτερη πχ απο κινητηρες που καινε φυσικο αεριο, νερο, αλκοολ, υδρογονο κοκ Το 2020, με πλήρη ισχύ το 2021, μπαίνουν στην Ευρώπη τα νέα όρια για τους ρύπους 95gCO2/km (μέσο όρο πωλήσεων επιβατικών αμαξιών κάθε εταιρείας), και το πρόστιμο είναι 95Eur, για κάθε επιπρόσθετο γραμμάριο για κάθε αμάξι που πουλά η ετερεία... Από όλες τις εταιρείες, οι μόνες χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα είναι Mazda και Toyota, γιατί εξέλιξαν κινητήρες ή/και υβριδισμό. Αντιθέτως, η ετερεία με το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η VW, που αντιμετωπίζει ποινές της τάξης των 9δις, ~ 3 δις η Mercedes ~2.5δις η BMW, ~5.5 δις PSA κλπ (συνολικά πάνε στα 30-35δις) Οπότε, η πιο εύκολη λύση για να λύσουν γρήγορα το πρόβλημα είναι να εντάξουν BEV και PHEV στις πωλήσεις τους (ή να αγοράσουν πράσινα credits). Χρειάζονται να πωλήσουν ~5-10% ηλεκτρικά αναλόγως εταιρείας. (Ναι ναι, γι αυτό και όλες ανακοινώνουν αρκετά BEV για το 20/21). Οπότε για να μπορεί ο κόσμος να αγοράζει τα ηλεκτρικά και να την γλιτώσουν, πρέπει αναγκαστικά να στηθούν άμεσα υποδομές γι αυτά, με έξοδα προφανώς είτε των κρατών, είτε μέσω προγραμμάτων της EE. Ταυτόχρονα κάποιος πρέπει να τους καλύψει και ένα σημαντικό μέρος των εγκαταστάσεων, R&D κλπ κλπ PS. Δεν είναι τυχαία που η Toyota δεν ασχολείται ιδιαιτέρως με τα BEV, και ψάχνεται με το υδρογόνο του 2025-2030. Δεν τα έχει ανάγκη για να γλιτώσει τις ποινές. Όπως και με τα υβριδικά, είναι 10 χρόνια μπροστά από τους άλλους. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2019 από Whargoul 2
NT1G Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, aris1986 είπε Πάντως Φιλανδία και Σουηδία δεν είναι στην EE αλλά θα πάρουν και αυτές χρήμα για την ανάπτυξη της μπαταρίας... Facepalm.jpg ; Η Φινλανδία έχει και ευρώ σαν νόμισμα παραδόξως. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2019 από NT1G
Stoliver Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, aris1986 είπε Πάντως Φιλανδία και Σουηδία δεν είναι στην EE αλλά θα πάρουν και αυτές χρήμα για την ανάπτυξη της μπαταρίας... Από πότε; 1 ώρα πριν, NT1G είπε Facepalm.jpg ; Η Φινλανδία έχει και ευρώ σαν νόμισμα παραδόξως. Θα μπέρδεψε τις χώρες με την Νορβηγία... 1
NT1G Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2019 από NT1G
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα