Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, fragma είπε

Έχει γίνει πολλές φορές αυτή η συζήτηση. Το ρεζουμέ ειναι οτι τα λεφτά που γλιτώνεις αγοράζοντας απο σκρουτζομάγαζα και μικρούς εμπόρους τα πληρώνεις σε ρίσκο να μείνεις ακάλυπτος σε περίπτωση που χρειαστείς after sales support.

Δεν θα σας πώ απο που είναι προτιμότερο να αγοράζεις, γιατί ούτε εγώ είμαι σίγουρος και είναι και θέμα τύχης. Απλά σας λέω οτι μου έχει πέσει (ακριβό) λάπτοπ σε πισίνα ξενοδοχείου, τα έφτυσε ασφαλώς, και το πήγα ενα μήνα μετά (νεκρό πάντα) σε γνωστό μεγάλο πολυκατάστημα απο όπου το είχα αγοράσει (και μια βδομάδα μόλις πριν λήξει η εγγύηση 1 έτους), είπα απλα οτι σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά και 8 μέρες μετά αφού επικοινώνησαν με την κατασκευαστρια εταιρία, μου το αντικατέστησαν με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και μάλιστα με καλύτερα χαρακτηριστικά. 

Ε αυτό δεν πρόκειται να σας το κάνει κανένα e-shop. 

Εσύ απλά εξαπάτησες το μαγαζί και είσαι τυχερός γιατί δεν είχε κάποια ταινία ασφαλείας να δείξει ότι πέρασε υγρασία και τα έκαψε όλα φαντάζομαι. Μετά απο 1 μήνα νερο δε θα βρίσκανε ούτως ή αλλως οπότε έκαναν το αυτονόητο. Είτε ήταν e-shop είτε μεγάλο κατάστημα το ίδιο θα γινόταν. 

5 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

παντα οταν αγοραζουμε δευτερο χερι σβηνουμε το ονοματεπωνυμο του προηγουμενου απο την αποδειξη και ενημερωνουμε το καταστημα.Στη δικη σου περιπτωση σωστα επραξε το καταστημα και βασει νομου,σκεψου να ηταν 2080ti και το καταστημα να εδινε πιστωτικο στην τιμη αγορας και να ειχε μεταπουληθει η καρτα δυο φορες...ο τελευταιος αγοραστης που θα εκανε το rma να ειχε δωσει 250 ευρω...και να πηγαινε να τσεπωσει 1100,επειδη μου εχει συμβει (ημουν εγω ο αρχικος αγοραστης της καρτας και τσεπωσα εγω τα 1000)

Από τη στιγμή που την πουλάς δε σου πέφτει λόγος. Απλώς ο άλλος ήταν απατεώνας. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, 3DJIN είπε

παντα οταν αγοραζουμε δευτερο χερι σβηνουμε το ονοματεπωνυμο του προηγουμενου απο την αποδειξη και ενημερωνουμε το καταστημα.Στη δικη σου περιπτωση σωστα επραξε το καταστημα και βασει νομου,σκεψου να ηταν 2080ti και το καταστημα να εδινε πιστωτικο στην τιμη αγορας και να ειχε μεταπουληθει η καρτα δυο φορες...ο τελευταιος αγοραστης που θα εκανε το rma να ειχε δωσει 250 ευρω...και να πηγαινε να τσεπωσει 1100,επειδη μου εχει συμβει (ημουν εγω ο αρχικος αγοραστης της καρτας και τσεπωσα εγω τα 1000)

Σωστά τα λες.

Αργότερα κατάλαβα ότι θα έπρεπε να τα έχω σβήσει τα στοιχεία της απόδειξης.

Στην πράξη αυτή πίστεψαν ότι πήγα να τους εξαπατήσω κι εγώ (ακόμα) πιστεύω ότι ίσως και να μου τον έφαγαν οι ίδιοι τον SSD.

Γιατί δεν είδα και ποτέ κάποια απόδειξη ότι παρεδόθη κάπου.

Πάθημα-Μάθημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, thetiesthatbind said:

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Η GIGABYTE έχει το χειρότερο support. Είναι αργό σε απόκριση και δε ξέρει καλά αγγλικά. Επίσης όλοι δίνουν 3 ετη εγγύηση, η Giga πλέον 4. 

Το service της Gigabyte το έχει επίσημα η infoquest. Έστειλα μη λειτουργική μητρική μετά από chat που έκανα με το support και μου έδωσαν οδηγίες οι οποίες την brickαραν. Την 2 μέρα μετά από την αποστολή με παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα που αγόρασα την μητρική και είχαν εντολή από infoquest να μου γυρίσουν τα λεφτά, μετά από 2 χρόνια που την είχα. Την επόμενη είδα στον λογαριασμό μου πολύ απλά και συνοπτικά να έχουν μπει 420€ άσχετα αν πλέον έκανε 240€... μου επέστρεψαν όσα την αγόρασα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, fragma είπε

Το ρεζουμέ ειναι οτι τα λεφτά που γλιτώνεις αγοράζοντας απο σκρουτζομάγαζα και μικρούς εμπόρους τα πληρώνεις σε ρίσκο να μείνεις ακάλυπτος σε περίπτωση που χρειαστείς after sales support.

Όλα σχετικά είναι.
Είχα παρόμοιο σκεπτικό κι εγώ πριν 3 μήνες περίπου που πήρα μια τηλεόραση για μια θεία μου από το you.
Κόστος κοντά στα 280. Αποφάσισα να την πάρω από το you και όχι από κάποιο άλλο "άγνωστο" κατάστημα, ακριβώς με το σκεπτικό αυτό.
Αν τυχόν προκύψει κάτι, να έχω μια πιο ανθρώπινη και άμεση συνεννόηση, να μπορέσω να βγάλω άκρη κτλ.
Το you ήταν το πιο γνωστό κατάστημα που είχε το συγκεκριμένο μοντέλο.
Αν και κόστιζε 20-30€ παραπάνω από εκεί, την παρήγγειλα.

Εν ολίγοις δεν "έκανε" στη θεία μου και κάνω αίτηση υπαναχώρησης να την επιστρέψω πίσω.
Παράλληλα, είχα παρατηρήσει 2 μικρά θέματα
1 - λίγο φως που βγαίνει στο κάτω μέρος της οθόνης
2 - η οθόνη είναι λίγο ξεκολλημένη στις κάτω γωνίες
Θεωρώ τα θέματα αυτά ασήμαντα, οφειλόμενα απλά στην χαμηλή ποιότητα κατασκευής και αμφιβάλλω αν θα τα θεωρούσαν πρόβλημα που καλύπτει η εγγύηση αν τα ανέφερα.
Εκτός από εμένα δεν τα πρόσεξε κανείς άλλος από 6-7 άτομα που είδαν την τηλεόραση.

Περνάει καμιά βδομάδα μέχρι να δεχτούν την αίτηση και να μου πούνε να την επιστρέψω.
Λόγο επιστροφής δεν είχα αναφέρει στην αρχική αίτηση, μιας και απ'ό,τι γνωρίζω δεν είναι απαραίτητο στην υπαναχώρηση και για να μην κάνω τη διαδικασία πιο πολύπλοκη απ'ό,τι χρειάζεται.
Παρ'όλα αυτά όταν μου είπαν να την επιστρέψω μετά από μια βδομάδα, θεώρησα σωστό να αναφέρω κι αυτά τα μικροθέματα.
Μου λένε οκ, ό,τι είναι θα το δούνε οι τεχνικοί, μην ανησυχείτε κτλ.
Λίγες μέρες μετά αφού την επέστρεψα, μου λένε το θέμα είναι εργοστασιακό και θα σταλεί στο service για έλεγχο κτλ..
Περνάνε άλλες 2 βδομάδες που όποτε τους παίρνω τηλέφωνο για ενημέρωση, κάθε φορά μου λένε περιμένουμε απάντηση από το service κτλ. και γενικά "θα δούμε..."
Τους αναφέρω λοιπόν, πως είναι υπερβολικό το διάστημα για την υπαναχώρηση και θα αναγκαστώ να κάνω μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Φυσικά, δεν υπήρχε κάποια εξέλιξη και προχώρησα στην καταγγελία με την ελπίδα να επισπευθεί η διαδικασία. Που να'ξερα..

Περνάνε 3 βδομάδες κι ενώ σε κάθε τηλεφωνική επικοινωνία η ενημέρωση από πλευράς τους είναι πως ακόμα περιμένουν απάντηση από το service, λαμβάνω από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή την απάντησή τους, η οποία αναφέρει την απάντηση του service (η οποία είχε έρθει 20 μέρες νωρίτερα- ακριβώς την επόμενη της έγγραφης καταγγελίας μου). Η απάντηση από το service αναφέρει πως η τηλεόραση έχει ώρες λειτουργίας και ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΟΘΟΝΗ και η θέση του you είναι πως η τηλεόραση έχει χτυπήματα, είναι εκτός εγγύησης και οφείλεται σε δική μου κακομεταχείριση!! Φυσικά αρνείται την υπαναχώρηση, το οποίο οκ εδώ που φτάσαμε να το δέχτω, αλλά θέλει να παραλάβω την τηλεόραση με ό,τι θέμα μπορεί να έχει κι εκτός εγγύησης...

 Έκτοτε το you απλά με αγνοεί. Έχω επικοινωνήσει αρκετές φορές τηλεφωνικά, ζητώντας εξηγήσεις και διευκρινίσεις για την κατάσταση που παρέλαβε το service την τηλεόραση και ζητάω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο από το κατάστημα. Ενώ μου λένε πως θα επικοινωνήσει ο υπεύθυνος σε συγκεκριμένη ημερομηνία, απλά δεν έχω καμία επικοινωνία.

Έκανα άλλη μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αναφέροντας όλη την κατάσταση και ακόμα περιμένω..
Η τηλεόραση είναι ακόμα κάπου εκεί στο service, ποιος ξέρει...

Αυτά τα ολίγα..
Το πόσο "μεγάλο" ή "μικρό" είναι ένα κατάστημα φαίνεται στην πράξη και όχι στο όνομα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η υπάναχώρηση προϊόντων στην Ελλάδα βρίσκεται σε βρεφικό στάδιο. Τα μαγαζιά βάζουν δικούς τους κανόνες και γενικώς κάνουν ό,τι γουστάρουν ανά περίπτωση.Ο κόσμος δεν είναι σωστά ενημερωμένος ,κι αυτό λειτουργεί πρός όφελός τους.

Καλό είναι ,αν σκέφτεται κάποιος αυτό το ενδεχόμενο πριν την αγορά,να το ξεκαθαρίζει και μάλιστα αν γίνεται εγγράφως ή σε mail. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα αγόρασα ένα rgb case fan της coolermaster, και από τα λαμπάκια άνοιγε μόνο το μπλε. Το πήγα στο msystems, έκαναν διάγνωση επιτόπου και μου δώσανε καινούργιο. Δεν είχα παράπονο δηλαδή, βέβαια με αυτά που άκουσα θλίβομαι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ ειμαι πολυ περίεργος, παρόλο που εχει πεσει τοσο κράξιμο στο εν λογω κατάστημα, θα  φτιάσει στ'αυτιά τους και δεν εχουν μπει στο κόπο να πουν την άποψη τους.

Μαλλον γνωριζουν οτι καναν μαλακια....

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, kanesaxo είπε

εγώ ειμαι πολυ περίεργος, παρόλο που εχει πεσει τοσο κράξιμο στο εν λογω κατάστημα, θα  φτιάσει στ'αυτιά τους και δεν εχουν μπει στο κόπο να πουν την άποψη τους.

Μαλλον γνωριζουν οτι καναν μαλακια....

Θα κανω το συνηγορο του διαβολου. Πως εισαι σιγουρος οτι εκαναν μαλακια? Μπορει h καρτα να χτυπηθηκε στη μεταφορα απο την κουριερ, μπορει εκει στην ΜSI να εκαναν παλι καμια μαλακια. Το καστημα στην προκειμενη περιπτωση οπως και ολα σχεδον σε τετοιες περιπτωσεις απλα το μεσαζοντα κανουν και στελνουν το προιον στην εκαστοτε εταιρεια. Το κακο ειναι οτι στην ολη διαδικασια πολλα μπορει να συμβουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, veider είπε

Θα κανω το συνηγορο του διαβολου. Πως εισαι σιγουρος οτι εκαναν μαλακια? Μπορει h καρτα να χτυπηθηκε στη μεταφορα απο την κουριερ, μπορει εκει στην ΜSI να εκαναν παλι καμια μαλακια. Το καστημα στην προκειμενη περιπτωση οπως και ολα σχεδον σε τετοιες περιπτωσεις απλα το μεσαζοντα κανουν και στελνουν το προιον στην εκαστοτε εταιρεια. Το κακο ειναι οτι στην ολη διαδικασια πολλα μπορει να συμβουν

εστω να ελαφρώσουν τη θεση τους...

Βέβαια, απο την άλλη, ο φιλος, την πήγε στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, συνεπως ευθύνη δικη τους. Εαν πχ χτυπηθηκε κατα τη μεταφορα, ας τα ζητησουν απ'τη ταχυμεταφορική (παράδειγμα).

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, veider είπε

Θα κανω το συνηγορο του διαβολου. Πως εισαι σιγουρος οτι εκαναν μαλακια? Μπορει h καρτα να χτυπηθηκε στη μεταφορα απο την κουριερ, μπορει εκει στην ΜSI να εκαναν παλι καμια μαλακια. Το καστημα στην προκειμενη περιπτωση οπως και ολα σχεδον σε τετοιες περιπτωσεις απλα το μεσαζοντα κανουν και στελνουν το προιον στην εκαστοτε εταιρεια. Το κακο ειναι οτι στην ολη διαδικασια πολλα μπορει να συμβουν

Κοιτα σε δικη μου περιπτωση τυλιγμενο με αφρο το έστειλα - με σπασμενες βιδες το γυρισαν απο easybuyworld - δηλαδη φαινεται καθαρα οτι ειχε γινει φοβερη ατσαλοσύνη στο service . Επισημη απαντηση ηταν - ετσι μας το στείλατε σπασμενο . Πιστευω οτι ειναι παγια πλεων τακτικη ολων να ριχνουν τις ευθυνες αλλου .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Apati-menos είπε

Σωστά τα λες.

Αργότερα κατάλαβα ότι θα έπρεπε να τα έχω σβήσει τα στοιχεία της απόδειξης.

Στην πράξη αυτή πίστεψαν ότι πήγα να τους εξαπατήσω κι εγώ (ακόμα) πιστεύω ότι ίσως και να μου τον έφαγαν οι ίδιοι τον SSD.

Γιατί δεν είδα και ποτέ κάποια απόδειξη ότι παρεδόθη κάπου.

Πάθημα-Μάθημα.

Όταν αγόρασες το μεταχειρισμένο  ή όπως ήλθε στα χέρια σου το αντικείμενο, δεν έχεις κανένα φίλο σου για "μάρτυρα", να επιβεβαιώσει ότι είτε το αγόρασες από τρίτον ως μεταχειρισμένο ή  με άλλο τρόπο, συμβατικό τρόπο, π.χ. αγόρασες μεταχειρισμένο σύστημα pc κι αυτό ήταν μέσα....  Τελοσπάντων υπάρχουν πολλοί τρόποι απόδειξης, π.χ. έστειλες κάποια στιγμή τη σύνθεση του pc σου σε κάποιο website  που τα επιζητούν αυτά, μαζί με την ip σου. Με λίγα λόγια αν ήλθε στην κατοχή σου αυτό το αντικείμενο, με νόμιμο - συμβατό με τα συναλλακτικά ήθη, τότε μπορείς να αποδείξεις.

Στην περίπτωσή σου, αν έδωσαν στον προηγούμενο κάτοχο το επιστραφέν της εγγύησης, αν το πήρε ο άλλος, τότε διώκεται ποινικά. έχεις είπες την απόδειξη της αρχικής αγοράς με τα στοιχεία του! 

Επίσης, το κατάστημα που σε αντιμετώπισε σαν "κλέφτη,"   ενώ γνώριζε ότι εσύ τους πήγες το εξάρτημα στο μαγαζί,σέρβις,  διώκεται και ποινικά (σε συκοφάντησε)  και πρέπει να σε αποζημιώσει αστικά! Συνήργησε και στην απάτη!

Για όλα αυτά, ακόμα και χτεσινό χασοδίκη να βάλεις - να του δώσεις την υπόθεση, θα τον κάνεις Κούγια την επόμενη ημέρα!

 

Ακόμα: Νομίζω ότι για αυτά που συμβαίνουν, σε αυτές τις περιπτώσεις, το αφεντικό της επιχείρησης δεν είναι κακοπροαίρετος-πονηρός δεν πάει να σε ρίξει! Συνήθως ο υπάλληλος που έκανε τη ζημιά, προκειμένου να αποφύγει την μελλοντική ενοχική επαγγελματική κατάσταση - μην δυσαρεστηθεί το αφεντικό,  γίνεται "βασιλικότερος του βασιλιά", ισχυρίζεται διάφορα. Έπεσες σε κακό άνθρωπο. Αυτός  μπορεί να κάνει χειρότερα  και σε άλλες περιπτώσεις κι εκτός δουλειάς. Θα ζημιώσει πολύ κόσμο!

Θυμούμαι παλιότερα, στο ΠΛΑΣΙΟ, στις αρχές του 2000, καίγαμε (από άγνοια) τα mobos, ακουμπώντας τα κάπου σε κάποιο μέταλλο, καθώς τα συναρμολογούσαμε, και μετά τα πηγαίναμε στο σέρβις και ισχυριζόμασταν ότι ήταν χαλασμένα από πριν!  Αν πιάναν οι δικαιολογίες μας! Και τα παιδιά του σέρβις δεν ήταν αυστηροί - μας τα αντάλλασσαν αμέσως!  Μόνο ένας περίεγος μου βρέθηκε στις 10 περιπτώσεις αλλαγής, ένας τυπάς στο κατάστημα της Καλλιθέας, που βρήκε "στραβωμένο ή σπασμένο πιν στη θήκη του επεξεργαστή!  Για το οποίο ήμουν απόλυτα ανεύθυνος! Τον ξ...σα και πήγα στο Πλαίσιο Γλυφάδας και το άλλαξα εκεί!   Έπεσα στον περίεργο, αλλά τον απόφυγα. Στα μικρομάγαζα των υπολογιστών, αυτό δεν γίνεται εύκολα. Παρουσιάζονται συχνά "βασιλικότερες συμπεριφορές" από υπαλλήλους τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, 3DJIN είπε

σκεψου να ηταν 2080ti και το καταστημα να εδινε πιστωτικο στην τιμη αγορας και να ειχε μεταπουληθει η καρτα δυο φορες...ο τελευταιος αγοραστης που θα εκανε το rma να ειχε δωσει 250 ευρω...και να πηγαινε να τσεπωσει 1100,επειδη μου εχει συμβει (ημουν εγω ο αρχικος αγοραστης της καρτας και τσεπωσα εγω τα 1000)

What?🙄
Μπορεί να έχω αγοράσει ένα προϊόν 10€ μεταχειρισμένο και ξαφνικά αυτό για οποιονδήποτε λόγω, είτε επειδή έγινε πιστωτικό όπως λες, είτε επειδή ανέβηκε η τιμή του επειδή έχει κάτι μοναδικό, αυτό ξαφνικά μου φέρνει πίσω 1000€. Δικά μου είναι. Ο άλλος το πούλησε, γεια σας, έφυγε από την εξίσωση.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, SeXBOX είπε

Το service της Gigabyte το έχει επίσημα η infoquest. Έστειλα μη λειτουργική μητρική μετά από chat που έκανα με το support και μου έδωσαν οδηγίες οι οποίες την brickαραν. Την 2 μέρα μετά από την αποστολή με παίρνει τηλέφωνο το κατάστημα που αγόρασα την μητρική και είχαν εντολή από infoquest να μου γυρίσουν τα λεφτά, μετά από 2 χρόνια που την είχα. Την επόμενη είδα στον λογαριασμό μου πολύ απλά και συνοπτικά να έχουν μπει 420€ άσχετα αν πλέον έκανε 240€... μου επέστρεψαν όσα την αγόρασα.

Η InfoQuest το έχει στην Ελλάδα. Για να φτάσεις να είσαι καλυμμένος όμως και στην IQ πρώτα πρέπει να μιλήσεις με το support στη Γερμανία.

Ειχε γίνει bricked το Main BIOS σε Gaming 7, μίλησα πρώτα με την GA η οποία με καθοδήγησε και αφού κατάλαβε τι έγινε μου είπε να τη στείλω στο κατάστημα αγοράς (στην IQ μιας και ήταν από το You) και κόψανε πιστωτικό και το γύρισα σε Maximus X τότε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, thetiesthatbind said:

Η InfoQuest το έχει στην Ελλάδα. Για να φτάσεις να είσαι καλυμμένος όμως και στην IQ πρώτα πρέπει να μιλήσεις με το support στη Γερμανία.

Ειχε γίνει bricked το Main BIOS σε Gaming 7, μίλησα πρώτα με την GA η οποία με καθοδήγησε και αφού κατάλαβε τι έγινε μου είπε να τη στείλω στο κατάστημα αγοράς (στην IQ μιας και ήταν από το You) και κόψανε πιστωτικό και το γύρισα σε Maximus X τότε. 

Και εμένα Gaming 7 όταν ήταν να τα στείλω μου είπαν τι να στείλω μαζί... δλδ ένα σημείωμα τι ακριβός πρόβλημα αντιμετωπίζω. Για τον φόβο των ιουδαίων όμως έκανα print και την συνομιλία μου με το support, τα έστειλα και σε 4 ήμερες ή 3 δεν θυμάμαι είχα τα λεφτά μου πίσω στον τραπεζικό λογαριασμό, από Υou κι εγώ, δεν μεσολάβησε καμία Γερμανία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/12/2019 στις 3:06 ΜΜ, crio είπε

Από τη στιγμή που ο τεχνικός κάνει εκτεταμένο οπτικό έλεγχο και παραλαμβάνει την ελαττωματική κάρτα γραφικών χωρίς εμφανή σημάδια κακομεταχείρισης είναι απαράδεκτο να λέει κατόπιν εορτής ότι η κάρτα τίθεται εκτός εγγύησης λόγω κακομεταχείρισης του ιδιοκτήτη. Σε παρόμοια περίπτωση που είχα αντιμετωπίσει πριν από χρόνια με το e-shop και την κλασσική περίπτωση που έθετε μητρικές εκτός εγγύησης λόγω στραβωμένου PIN, ακριβώς επειδή ο τεχνικός είχε κάνει εκτεταμένο αρχικό έλεγχο όταν την παρέδωσαν στον οποίον έλεγξε και το socket χωρίς να βρει το παραμικρό, είχα καταφύγει στο ινστιτούτο καταναλωτή το οποίο με δικαίωσε και πήρα πιστωτικό τιμολόγιο στην αρχική τιμή που είχα αγοράσει τη μητρική. 

το ιδιο ειχαν κανει και σε μενα στο eshop σε μητρικη ASUS....μου την παρουσιαζαν εκτος εγγυησης λογω στραβωμενου pin..που προφανως το επραταν οι ιδιοι..το τσεκαρισα δυο φορες ...γιατι την πηγα δυο φορες σε αλλα υποκαταστηματα μετα απο αρκετο καιρο...παντα εντος εγγυησης...δεν δουλευε το ενα σοκετ μνημης...ετσι εχασα 60 ευρω (τιμη μητρικης) χωρις να φταιω εγω σε κατι !!!ΑΙΣΧΟΣ!!

 

Με ολα αυτα που διαβαζω,μαλλον το after sales ειναι σχεδον ανυπαρκτο στην χωρα μας...ειδικα για ακριβα προιοντα τα μαγαζια προσπαθουν να αποφυγουν την αντικατασταση με χιλιους δυο εντεχνουςτροπους....Μηπως πρεπει να αρχισουμε ολοι να ψωνιζουμε απο εξωτερικο..amazon κλπ που ισως συμπεριφερονται καλυτερα σε τετοιες περιπτωσεις? Αλλα πχ πως θαρθει τηλεοραση η κατι ογκωδες απο μακρια?Ειναι λιγο περιεργη η μεταφορα με courier και εχει μεγαλη χρεωση...γιαυτο ολοι μας την παταμε εντος Ελλαδας !! 

Επεξ/σία από agap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...