Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια ειναι οτιδηποτε έχω πάρει απο το εν λόγω κατάστημα εχει βγει καλό. Επίσης έχω την εντύπωση πως τα άτομα που ηταν εκει έχουν αλλάξει απο τοτε που είχα ψωνίσει και μου είχε τύχει να έχω θέμα με mobo την οποία την αντικαταστήσανε μετά απο μηνα. Δε καταλαβαίνω τι ενοείς.. κάηκε η καρτα γραφικών δεν έδινε απο εξόδους τα fan παίζανε?? Τι σου είπαν γιατι δε γράψανε κάτι στις παρατηρήσεις? Αμφιβάλω αν η κάρτα έφυγε για MSI πάντως πάντα πιστευω λένε για πιο λόγω δε καλύπτουν ένα προιον.Πόσο καιρό την είχες? Σε εκείνο το σημείο πάντως δύσκολο να καεί ...είναι χέρι. Πιο πιθανό ειναι να γίνει σε πινακι αν δεν την κουμπώσεις καλα πάνω στη mobo

Επεξ/σία από nosstrom
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, kanesaxo είπε

Φυσικα ένα γεγονός δε το κάνει ασόβαρο.

Διαφωνώ σε αυτό, ακάμα και το ένα περιστατικό κάνει το μαγαζί ασόβαρο. Δείχνουν την νοοτροπία του καταστήματος τέτοια περιστατικά και το πόσο σέβεται τους πελάτες του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TheMechanic1 είπε

Διαφωνώ σε αυτό, ακάμα και το ένα περιστατικό κάνει το μαγαζί ασόβαρο. Δείχνουν την νοοτροπία του καταστήματος τέτοια περιστατικά και το πόσο σέβεται τους πελάτες του.

ε καλα, και εγω εργαζομενος ειμαι, ολοι κανουμε λαθος καποιες στιγμες στην δουλειά μας, συμφωνώ με τον φίλο που λεει οτι ένα γεγονος δεν σε κανει ασόβαρο. Ξερω ομως προσωπικα ιδιοκτητη γνωστου μαγαζιου στο Χαλανδρι που ασχολειται με αξεσουαρ κινητων κατω κανονα και τωρα τελευταια ασχολειται και λιγο με PC parts, o οποιος δουλευει μεσω Skroutz κυριως. Ε, ο ανθρωπος εχει 300+ αξιολογησεις με Μ.Ο 5 αστερια. Μαντεψτε πως το κάνει. Ακομα και πραγματα που εγω δεν θα αλλαζα (noob πελατες), αυτος αδιαφορει και τα αλλαζει με καινουργια την ιδια  μερα, δειχνοντας ποση σημασια εχει στο image του να ειναι ολα αψογα, να μην εχει ουτε ενα πελατη να παραπονεθει. Ειναι να το εχεις και λοξα ομως....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, SeXBOX είπε

Δεν είναι εκτός εγγύησης να ζητήσεις από το κατάστημα μια υπηρεσία επί πληρωμή και να μην στην κάνουν λόγο της δικαιολογίας ότι ήταν εκτός εγγύησης και ότι δεν γίνεται αυτό που ζητάω και ο κολλητός μου στην αλυσίδα που είναι να την κάνει απόλυτα λειτουργική σε 15 λεπτά. Απλά βαριόντουσαν και χάσανε και λεφτά.

Επίσης τους έστειλα hardware μη λειτουργικό κατόπιν συνεννόησης και εκτός εγγύησης  να πάνε ανακύκλωση μιας και έστειλα την μητρική ευκαιρία να τα ξεφορτωθώ και μου είπαν εντάξει να τα στείλω. Το αποτέλεσμα ήταν να μου τα στείλουν πίσω και να πληρώσω μεταφορικά εγώ τον courier που όταν μου είπε ότι το κόστος επιβαρύνει εμένα και κάνει τόσο λόγο βάρους έμεινα @%$^ας και για να μην πείτε ότι με εκμεταλλεύτηκε ο courier και υπογραφή έβαλα και απόδειξη έκοψε.

Η απλά δεν έχουν τεχνικούς για αυτή την δουλειά και έχουν μόνο τον τεχνικό που κάνει General check και στέλνει στην αντιπροσωπεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, bringmevictims είπε

Και κάτι τελευταίο :) , επιλέγουμε πάντα gigabyte για σε σχέση με άλλες εταιρείες δίνει 3 χρόνια εγγύηση :D 

Τι εννοεις με το παραπανω?Ολες οι nvidia καρτες ολων των εταιρειων δινουν 3χρονια εγγυηση.

Msi,asus,gigabyte,Palit,Evga,Zotac(λογικα και Gainward).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Τι εννοεις με το παραπανω?Ολες οι nvidia καρτες ολων των εταιρειων δινουν 3χρονια εγγυηση.

Msi,asus,gigabyte,Palit,Evga,Zotac(λογικα και Gainward).

και οι Aorus 4 χρονια αν την κανεις register εντος 30 ημερων από την αγορά της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Τι εννοεις με το παραπανω?Ολες οι nvidia καρτες ολων των εταιρειων δινουν 3χρονια εγγυηση.

Msi,asus,gigabyte,Palit,Evga,Zotac(λογικα και Gainward).

Από ότι ξέρω τουλάχιστον η gigabyte δίνει 3 χρόνια σίγουρα ,,, τώρα για τις άλλες είναι 2 χρόνια ,, σίγουρα για την asus γιατί είχα και τόσο ήτανε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Black Demis said:

Η απλά δεν έχουν τεχνικούς για αυτή την δουλειά και έχουν μόνο τον τεχνικό που κάνει General check και στέλνει στην αντιπροσωπεία

Μια χαρά τεχνικούς έχουν και μερικοί είναι γνωστοί... δλδ ξέρω ονόματα κλπ. από social media

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγάλε φωτοτυπία το χαρτί που σου έδωσαν  πήγαινε και πες τους νε ωραίο τρόπο η βρίσκουμε την λύση άμεσα η πάω σε δικηγόρο και πάω νομικά γιατί δεν την παρέδωσα έτσι από εκεί και πέρα θα αντιμετωπίσει μια/ένας με τα κουταβισια μάτια ζητάς τον υπεύθυνο απευθείας και συνεχίζεις διότι την στιγμή που κάνουν τον διαμεσολαβητη με την msi αυτοί έχουν την ευθύνη για ότι συμβεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά θα συμφωνήσω στο να μιλήσεις αν γίνεται με τον υπεύθυνο η τον ιδιοκτήτη του καταστήματος. Είναι τελείως διαφορετικό σε σχέση με έναν υπάλληλο. Ο ιδιοκτήτης δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει να δυσφημιστει η εταιρεία του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Skrez1982 είπε

Βασικά θα συμφωνήσω στο να μιλήσεις αν γίνεται με τον υπεύθυνο η τον ιδιοκτήτη του καταστήματος. Είναι τελείως διαφορετικό σε σχέση με έναν υπάλληλο. Ο ιδιοκτήτης δεν υπάρχει περίπτωση να θέλει να δυσφημιστει η εταιρεία του. 

Πόσο μάλλον να μπλέξει με δικαστήρια ενώ θα ξέρει ότι θα χάσει πολλά παραπάνω απτο να τον εξυπηρετήσει σωστά και επαγγελματικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bringmevictims είπε

Από ότι ξέρω τουλάχιστον η gigabyte δίνει 3 χρόνια σίγουρα ,,, τώρα για τις άλλες είναι 2 χρόνια ,, σίγουρα για την asus γιατί είχα και τόσο ήτανε 

Λυπαμαι αλλα λαθος τα ξερεις. Δεν ξερω ποσο παλια αναφερεσαι στην Asus αλλα εδω και τουλαχιστον 7-8χρονια,3χρονια δινουν ολες οι παραπανω,μεταξυ αυτων και η Asus.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αγοράσει κάμποσα πράγματα από το συγκεκριμένο κατάστημα,  μια φορά που χρειάστηκε αλλαγή μια μητρική λόγο προβλήματος που έβγαλε στο σοκετ και φυσικά ήταν εντός εγγύησης μου την άλλαξαν. Άργησαν λίγο γιατί την έστειλαν Κορέα αλλά όλα καλά και είχα από την αρχή συνεχή ενημέρωση. Προσωπικά θα συνεχίσω να αγοράζω από το Msystems. 

Η κάρτα σου δεν κατάλαβα,  ήταν εντός ή εκτός εγγύησης? 

Τέλος πάντων πρόσεχε με την δυσφήμιση, την έχουμε πολύ εύκολη στην Ελλάδα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας όλο το θέμα, δύο πράγματα σκέφτομαι.

1. (ουτοπικό): Μακάρι με κάποιο τρόπο η επιλογή των parts, η επιλογή του καταστήματος, η συναρμολόγησή τους και η εκ των υστέρων τυχόν συντήρηση σε θεματάκια να γινόταν μεταξύ μας..

Από εσάς. Για εμένα τον ημιμαθή, θα ήταν ευχής έργο..

2. Όσον αφορά το εν λόγω κατάστημα, είχα αγοράσει δύο φορές laptops ένα για την γυναίκα μου και 'ένα για την αδελφή μου, δεν είχα θέμα. Πριν λίγο καιρό αντιμετώπισα ένα θεματάκι με τον πύργο που μου φάνηκαν λίγο κουλά αυτά που μου λέγανε στο service αλλά δυστυχώς είμαι ημιμαθής/αδαής και δεν μπορώ/ξέρω να αντιπροτείνω..  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...