Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

το σταυρο σου μην πεσεις σε κουριερ σουβλατζιδικου :lol:

εχω τυχει να ειμαι μπροστα  ενα πρωι περιμενωντας ενα δεμα στα ελτα της περιοχης μου και εχει τυχει παλι να ειμαι μπροστα οταν τα φορτωνουν στα βαν. Δεν θες να ξερεις πως τα πετανε ,στα @ρχιδια τους αν εσυ μεσα στο κουτι εχεις μια περιουσια ... Ο τελευταιος ryzen που μου ηρθε προχθες με γενικη ταχυδρομικη ειχε τρυπα στο πλαι του κουτιου λες και το καρφωσαν πανω σε παλουκι ,ευτυχως δεν ηταν απο την μερια που ειναι η cpu

Και στα αεροδρόμια δεν πάν πίσω, οι βαλίτσες πρέπει να είναι τεθωρακισμένες για να μη γίνουν κιμάς 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Οπότε για να μη μας "τυχαίνουν" τέτοιες περιπτώσεις, θα πρέπει να βγάζουμε φωτογραφίες και video με την παράδοση του προϊόντος στο κατάστημα. Αν το στείλουμε με courier τι πρέπει να κάνουμε;

Ειναι και λιγο στην τυχη ειδικα αν το στειλεις με κουριερ. Με απλα ελτα ειχα στειλει την καρτα ουτε καν συστημενο καλο τυλιγμα με το κουτι και τη ζελατινα μεσα. Την παρελαβε το msystems και μου εστειλε αμεσα μηνυμα. Απο εκει και περα θελουν πιεση ειδικα ο αντιπρόσωπος γιατι σε κανουν νουμερα για τι τιποτα. Μεχρι και με την Αsus στην Αμερικη μιλησα τους εστειλα και το mail σε screenshot και να δεις τι καλα που συμμορφωθηκαν και εβαλαν ολο το ποσο στην τραπεζα. Και μιλαω για ενα απλο coil whine εδω ο φιλος εχει πολυ σοβαροτερο προβλημα και δεν πρεπει να το αφησει ετσι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Καήκαμε άμα χάλασε και το msystems... 

κι εγω δεν το πιστευα... γιατι πολλες φορες μου ειχαν φερθεί αψογα. Αυτη την φορα δεν ειδα καθολου διαθεση. Θα μου πεις αν επεσε η καρτα απο υπαλληλο κ δεν το ειδε κανεις αλλο το γεγονος.... δεν ξερω, δεν ειμαι κ σεναριογραφος. Το μονο σίγουρο είναι αυτα που γινανε κ περιγραφω. Πως ομως εγινε ετσι η καρτα, το μονο σιγουρο ειναι οχι απο εμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Οπότε για να μη μας "τυχαίνουν" τέτοιες περιπτώσεις, θα πρέπει να βγάζουμε φωτογραφίες και video με την παράδοση του προϊόντος στο κατάστημα. Αν το στείλουμε με courier τι πρέπει να κάνουμε;

Μόλις λάβεις ενα προϊόν:

α) Βίντεο unboxing, β) φωτογραφίες και Βίντεο λειτουργίας

Μόλις χρειαστείς RMA:

α) Βίντεο προβλήματος/αναφορά

β) Βίντεο πακεταρισματος με πλάνα κοντινά στο προϊόν όπως το συσκευάζεις μέχρι που κλείνεις τελείως τη κούτα

 

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Και για το Ευρωπαικο καταστημα της Evga εχουν γραφτει παραπονα και το μονο που μενει ειναι το Amazon.

Το κακο ομως με το Amazon ειναι οτι δεν αναλαμβανει/καλυπτει ολοκληρη την εγγυηση στις καρτες γραφικων αλλα τα πρωτα 1-2χρονια και αρα μετα θα πρεπει να μιλησεις με την εταιρεια για να βγαλεις ακρη.

Δεν ειναι δυστηχως ολα τοσο ροδινα.

Δυστυχώς ναι, αλλά αν δε κάνω λάθος σου δίνουν αυτοί κάποιο μειλ το οποίο παραχωρείς στην εταιρεία ώστε να καταλάβει αυτή ότι δεν είσαι ξεμπαρκος και η αγορά έγινε από αυτούς. Εάν αρνηθούν ή κάνουν στραβοστομιες προωθείς τα μηνύματα στο Αμαζον και σε βοηθάνε αυτοί. Αρκεί να είσαι προσεκτικός, να κάνεις σωστά τη διαδικασία, να κρατήσεις αντίγραφο όλων των συνομιλιών γιατί τυχαίνει να πέσεις και σε υπάλληλο που να μπερδευτεί. Θέλει κ εκεί προσοχή.

Μετά μας μένει το caseking.de από Γερμανία που καλύπτει όλα τα χρόνια όσο έχει το προϊόν και αναγράφεται στη σελίδα. Μάλιστα έχουν και δωρεάν μεταφορικά επιστροφής - βασικά προπληρωμής του label

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπουρου Μπουρου πολλα λογια για το τιποτα...

Οταν επιστρεφουμε κατι σε καταστημα ειτε βρισκεται ελλαδα ειτε στο εξωτερικο φροντιζουμε να βγαλουμε ενα βιντεο κατα τη διαδικασια συσκευασιας του ωστε να υπαρχει ενα αποδεικτικο. Πας στο μαγαζι και παραλαμβανει ο τεχνικος, εκεινη τι στιγμη δεν ειδε οτι υπηρχε αυτη η μικρη φθορα; Στο σημειο που βρισκεται φαινεται και δε θελει και πολυ μυαλο να καταλαβεις οτι εφαγε τουμπα η καρτα οποτε κατι θα εγραφε στη φορμα που εκανε την παραλαβη. Αν τωρα υποθεσουμε οτι η καρτα ηταν χαρτι και εφτασε στην msi και υπηρχε εγγυηση επειδη εχει κυρος και χρημα θα στην αλλαζε. Οποτε που θελω να καταληξω.. 

Κατα τη γνωμη μου εγινε κατι απο τα παρακατω... αντρικα και παντελονατα

a.) Σου επεσε, συμβαινουν αυτα. Δεν ξαναπηρε μπρος τη δοκιμασες και σε δευτερο μηχανημα και τιποτα. Χαλασμενος πηγες στον τεχνικο και του ειπες αν μπορει να γινει κατι μπας και η msi δεν εδινε βαση και το περναγε ετσι ομορφα και ωραια.

b.) Επεσε του ανθρωπου που την παρελαβε και τη δοκιμασε. Αν ειχες το βιντεο του το κοπαναγες στη μουρη και τελειωνε η ιστορια. Τωρα μπορει να πει οτι θελει. Επειδη ομως κατι τετοια θεματα δεν πρεπει να τα αφηνουμε θα πηγαινα μια βολτα απο το μαγαζι, θα μιλαγα σαν ανθρωπος με ενα προισταμενο και αν δεν εβγαζα ακρη θα το τραβαγα με δικηγορο. Απλα ομορφα και ωραια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, geont είπε

Μπουρου Μπουρου πολλα λογια για το τιποτα...

Οταν επιστρεφουμε κατι σε καταστημα ειτε βρισκεται ελλαδα ειτε στο εξωτερικο φροντιζουμε να βγαλουμε ενα βιντεο κατα τη διαδικασια συσκευασιας του ωστε να υπαρχει ενα αποδεικτικο. Πας στο μαγαζι και παραλαμβανει ο τεχνικος, εκεινη τι στιγμη δεν ειδε οτι υπηρχε αυτη η μικρη φθορα; Στο σημειο που βρισκεται φαινεται και δε θελει και πολυ μυαλο να καταλαβεις οτι εφαγε τουμπα η καρτα οποτε κατι θα εγραφε στη φορμα που εκανε την παραλαβη. Αν τωρα υποθεσουμε οτι η καρτα ηταν χαρτι και εφτασε στην msi και υπηρχε εγγυηση επειδη εχει κυρος και χρημα θα στην αλλαζε. Οποτε που θελω να καταληξω.. 

Κατα τη γνωμη μου εγινε κατι απο τα παρακατω... αντρικα και παντελονατα

a.) Σου επεσε, συμβαινουν αυτα. Δεν ξαναπηρε μπρος τη δοκιμασες και σε δευτερο μηχανημα και τιποτα. Χαλασμενος πηγες στον τεχνικο και του ειπες αν μπορει να γινει κατι μπας και η msi δεν εδινε βαση και το περναγε ετσι ομορφα και ωραια.

b.) Επεσε του ανθρωπου που την παρελαβε και τη δοκιμασε. Αν ειχες το βιντεο του το κοπαναγες στη μουρη και τελειωνε η ιστορια. Τωρα μπορει να πει οτι θελει. Επειδη ομως κατι τετοια θεματα δεν πρεπει να τα αφηνουμε θα πηγαινα μια βολτα απο το μαγαζι, θα μιλαγα σαν ανθρωπος με ενα προισταμενο και αν δεν εβγαζα ακρη θα το τραβαγα με δικηγορο. Απλα ομορφα και ωραια.

κοιτα, πρεπει να ειμαι ο υπερμ@λάκας για να μου επεσε η κάρτα και να το κανω και θρεντακι. Και πιστεψε με, εχω βιδωσει εκατονταδες καρτες την μιση μου ζωη για να μου συμβει κατι τετοιο, να μου πεσει vga. Η καρτα πηγε για έλεγχο και ηταν πενα, η χαρα μου θα ηταν το σερβις του msystems να εχει καμερουλα κ να μου το επιβεβαιωσει αυτο. Οχι απλα οτι ελέγχθηκε σχολαστικα, μακαρι να ειναι κ γ@μάτη σε αναλυση κ να φαινεται το ισιο λαμακι. 😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα τη στείλανε όπως ναναι με το κουτί, μη σου πω και σε καμία σακούλα μέσα για περιτύλιγμα κουτιού αντί να τη συσκευασουν σαν τανκ, θα τσαλαπατηθηκε στην αποστολή,οπότε η MSI δεν θα κάτσει να ασχοληθεί. Έφτασε σε εμάς έτσι θα ισχυριστεί, ευθύνη δικιά τους δεν είναι οπότε τα άλλα είναι ιστορία.

Παίζει να έγινε ΚΑΙ αυτό. Μπορεί να ευθύνεται και η μεταφορική. 

Η συσκευασία της κάρτας που τη παραλαβές φαίνεται ανέπαφη;

 

 

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια τα ειπες, πηγαινε στο καταστημα. Ρωτησε αν μπορει να σου δωσει κατι που να αποδεικνυει οτι ο τεχνικος την εριξε κατω ή τελος παντων εγινε λαθος χειρισμος και το προβλημα λυθηκε. Ο τυπος ειναι υποχρεωμενος να σου παρει μια καρτα. Γιατι προσωπικα δε γνωριζω αλλα αν ο τεχνικος δεν ειναι και ο ιδιοκτητης τι φταει να το ριχνουμε στο καταστημα; Ερωτηση κανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που δεν ανέφερε ο τεχνικός κάτι πριν σταλεί , συνήγορο καταναλωτή . 20 λεπτά υπόθεση online .

Διεκπεραίωση σε μήνα - τρίμηνο . 

Απο την άλλη καταλαβαίνω ότι και αυτά τα 20 λεπτά είναι ψυχοφθόρα (πχ εγώ ακόμα δεν έχω μπει στον κόπο για 4€ που μου φάγαν από 5ψηφια), αλλά εδώ είναι σεβαστό το ποσό 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω ετσι λεω, ο τεχνικος θα ελεγε κατι οποτε η τη συσκευασε λαθος και εφαγε στραπατσο ή την εκανε εκεινος τη δουλεια και λογω κοστους κανει την κοροιδα.

Και στις δυο περιπτωσεις ομως ο TS πρεπει να παρει μια καρτα πισω. Το ποιος εκανε τι δεν εχει σημασια. Πελατης ειναι την καρτα του θελει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνεις φασαρία στο φόρουμ της MSI .εδώ κακά τα ψέματα δεν θα έχει αποτέλεσμα.. εκεί με λίγη τύχη μπορείς να προκαλέσεις το "κοινό αίσθημα" και να βρεις άκρη...

Ξεκίνα με το γεγονός ότι εσύ απλώς είχες μια κάρτα που απλώς δεν είχε σήμα...φούσκωσε όσο μπορείς το τεχνικό σου επίπεδο και φουλ επίθεση...λίγο τι εταιρεία είσαστε...τι υποστήριξη παρέχετε....στέλνουμε για RMA για προβληματική έξοδο και μας την βγάζετε σπασμένη...βρες 1 καλό τίτλο και Όρμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Απλα τη στείλανε όπως ναναι με το κουτί, μη σου πω και σε καμία σακούλα μέσα για περιτύλιγμα κουτιού αντί να τη συσκευασουν σαν τανκ, θα τσαλαπατηθηκε στην αποστολή,οπότε η MSI δεν θα κάτσει να ασχοληθεί. Έφτασε σε εμάς έτσι θα ισχυριστεί, ευθύνη δικιά τους δεν είναι οπότε τα άλλα είναι ιστορία.

Παίζει να έγινε ΚΑΙ αυτό. Μπορεί να ευθύνεται και η μεταφορική. 

Η συσκευασία της κάρτας που τη παραλαβές φαίνεται ανέπαφη;

η συσκευασια ειναι σαν να την παιρνεις απο το ραφι. Ούτε αμυχη. Η ζελατινα μεσα σκισμενη αλλα μπορει να βαλανε αλλη.... 

43 λεπτά πριν, geont είπε

Ωραια τα ειπες, πηγαινε στο καταστημα. Ρωτησε αν μπορει να σου δωσει κατι που να αποδεικνυει οτι ο τεχνικος την εριξε κατω ή τελος παντων εγινε λαθος χειρισμος και το προβλημα λυθηκε. Ο τυπος ειναι υποχρεωμενος να σου παρει μια καρτα. Γιατι προσωπικα δε γνωριζω αλλα αν ο τεχνικος δεν ειναι και ο ιδιοκτητης τι φταει να το ριχνουμε στο καταστημα; 

σωστά λες, και ο αλλος ο φιλος, να παω για μια ηρεμη κουβεντα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, akoinonitos είπε

το σταυρο σου μην πεσεις σε κουριερ σουβλατζιδικου :lol:

εχω τυχει να ειμαι μπροστα  ενα πρωι περιμενωντας ενα δεμα στα ελτα της περιοχης μου και εχει τυχει παλι να ειμαι μπροστα οταν τα φορτωνουν στα βαν. Δεν θες να ξερεις πως τα πετανε ,στα @ρχιδια τους αν εσυ μεσα στο κουτι εχεις μια περιουσια ... Ο τελευταιος ryzen που μου ηρθε προχθες με γενικη ταχυδρομικη ειχε τρυπα στο πλαι του κουτιου λες και το καρφωσαν πανω σε παλουκι ,ευτυχως δεν ηταν απο την μερια που ειναι η cpu

Από σήτα κομμένη ήταν 99%. (σήτα από το μεταλλικό πλέγμα/καλάθι που βάζουν τα δέματα και όταν κοπεί και στραβώσει εξέχει σίδερο σαν καρφί )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...