kanesaxo Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 58 λεπτά πριν, greekfragma είπε Εφόσον το κατάστημα αποδέχεται οτι παρέλαβε την κάρτα χωρίς χτύπημα από εσένα, εσύ σαν πελάτης οφείλεις να αποζημιωθείς από τους ίδιους και άμεσα μιας και ο χρόνος που τους δόθηκε είναι παραπάνω από αρκετός. Απορώ δηλαδή γιατί καθυστερούν ΞΑΝΑ να αποζημιώσουν τον πελάτη εφόσον αναγνώρισαν οτι το πρόβλημα δημιουργήθηκε ΜΕΤΑ την δική σου παράδοση στο service τους. Απαράδεκτη εικόνα. Ακριβώς!!! Οπως το ειπα στα πρωτα ποστ μου, στο τοπικ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που το προξένησαν αυτοί, προβλημα τους και ΟΧΙ της MSI. Το κατάστημα πρέπει να τουλάχιστο να σου δώσει πιστωτικό, αν δεν υπάρχει ίδια κάρτα και ΑΝ μπορέσουν αυτοι να κυνηγήσουν αντικατάσταση κτλ απο την ΜSI μπράβο τους. Αρα, μιλάμε τοσο καιρό για ΑΠΑΤΗ. Εσυ έπρεπε απο τοτε να αποζημιωθεις και αυτοι να πραξουν τα δεοντας, όποτε και εαν, χωρις να σε ενδιαφέρει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thetiesthatbind Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 52 λεπτά πριν, junior-21- είπε 3ος χρονος εγγυησης, 3 μηνες πριν ληξει βασικα Δεν έχει απολύτως καμία σημασία αυτό. Για να καταλαβεις τι εννοώ. Το κατάστημα από τη στιγμή που δε γράφει 2 χρόνια εγγύηση πωλητή και ένα της εταιρίας, η ευθύνη πέφτει σε αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 2 ώρες πριν, junior-21- είπε Η απορία μου γιατι να φαω την καρτα στον κ*λό ισχυει ακομα, αλλα πλεον κυνηγαμε την MSI. Που το ειδες το κυνηγι?Εσυ εισαι ακομα και χωρις καρτα,και χωρις αποζημιωση αφου εισαι εντος εγγυησης. Ο Γιωργος με τον οποιο μιλας τι σου ειπε για αυτο?Καρτα αντικαταστασης τοσος καιρος που εχει περασει σου εχουν δωσει?Σε λιγο παμε για 1μηνα απο τοτε που ανοιχτηκε το θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
News Editors Επιλεγμένo σχόλιο insomnia.gr Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 News Editors Επιλεγμένo σχόλιο Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2020 Ακολουθεί η επίσημη απάντηση του καταστήματος Αναφορά σε κείμενο Επειδή πολλά γράφτηκαν σε αυτές τις 16 σελίδες, καλό είναι να ακουστεί και η πλευρά της εταιρίας μας. Αυτό που δεν αναφέρει ο junior-21- είναι ότι πριν ένα χρόνο τον εξυπηρετήσαμε κάνοντας του RMA δύο CPU που δεν είχε καν αγοράσει από το κατάστημα μας χωρίς κανένα κόστος και είχε δηλώσει τότε super ευχαριστημένος από το κατάστημα μας . Σε αυτό να προσθέσουμε και το γεγονός ότι η κάρτα για την οποία έχει ανοίξει το thread, δεν την έχει αγοράσει από εμάς (και πάλι όπως τους επεξεργαστές) αρά δεν είναι ο πελάτης μας για το συγκεκριμένο προϊόν, αλλά μεταχειρισμένη από ιδιώτη με μειωμένο τίμημα. Στην σελίδα https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm και συγκεκριμένα στο τμήμα «Εγγυήσεις για ελαττωματικά προϊόντα», αναφέρεται ξεκάθαρα τι ισχύει για τα μεταχειρισμένα στην περίπτωση που κάποιος τα αγοράσει από κατάστημα και στην περίπτωση που τα αγοράσει από ιδιώτη. Παραθέτουμε το κείμενο για σχετική ευκολία: Μεταχειρισμένα προϊόντα Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη 2ετή εγγύηση. Ωστόσο, καμία εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα που αγοράζετε από ιδιώτες. Παρόλα αυτά και για ακόμα μία φορά, στην προσπάθειά μας να μην αφήσουμε κανέναν δυσαρεστημένο , κάτι που αποτελεί πάγια τακτική της επιχείρησης από τότε που δημιουργήθηκε, αποστείλαμε την κάρτα στην MSI για RMA και η κάρτα γύρισε πίσω τον MAIO του 2019 όπου και ενημερώσαμε άμεσα τον junior-21- για να περάσει να παραλάβει. Φυσικά του στείλαμε και το πόρισμα της MSI με τον λόγο που η κατασκευάστρια την έβγαλε εκτός εγγύησης. Η παραλαβή της κάρτας έγινε 6 μήνες μετά, τον μήνα Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Μετά την παραλαβή καμία επικοινωνία δεν είχε μαζί μας ο junior-21- για να εκφράσει την άποψη του και το πως θα μπορούσαμε να βρούμε λύση στο θέμα που έχει παρουσιαστεί πάρα αποφάσισε να ανοίξει το συγκεκριμένο post. Εδώ να σημειώσουμε και το εξής. Μέσα σε αυτό το διάστημα αν θέλαμε να κρύψουμε κάτι θα μπορούσαμε με βάση τους όρους που υπάρχουν στο δελτίο παραλαβής που έχει υπογράψει ο junior-21- να έχουμε στείλει την κάρτα για ανακύκλωση μετά τους 3 μήνες παραμονής στο service μας. Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν βεβαίως τα σχετικά παραστατικά και επειδή η εταιρία μας, για μία ακόμα φορά έκανε τα μέγιστα για να εξυπηρετήσει τον πελάτη, που θα μπορούσε κάλλιστα και νόμιμα να μην μπει καν στην διαδικασία, θεωρούμε ότι δεν της αρμόζει ούτε ο τίτλος του θέματος, αλλά ούτε οι χαρακτηρισμοί που διαβάσαμε όλοι μας μέσα σε αυτές τις 16 σελίδες. 21 6 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από insomnia.gr,
30 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση