Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

58 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Εφόσον το κατάστημα αποδέχεται οτι παρέλαβε την κάρτα χωρίς χτύπημα από εσένα, εσύ σαν πελάτης οφείλεις να αποζημιωθείς από τους ίδιους και άμεσα μιας και ο χρόνος που τους δόθηκε είναι παραπάνω από αρκετός.

Απορώ δηλαδή γιατί καθυστερούν ΞΑΝΑ να αποζημιώσουν τον πελάτη εφόσον αναγνώρισαν οτι το πρόβλημα δημιουργήθηκε ΜΕΤΑ την δική σου παράδοση στο service τους.

Απαράδεκτη εικόνα.

Ακριβώς!!!

Οπως το ειπα στα πρωτα ποστ μου, στο τοπικ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που το προξένησαν αυτοί, προβλημα τους και ΟΧΙ της MSI. Το κατάστημα πρέπει να τουλάχιστο να σου δώσει πιστωτικό, αν δεν υπάρχει ίδια κάρτα και ΑΝ μπορέσουν αυτοι να κυνηγήσουν αντικατάσταση κτλ απο την ΜSI μπράβο τους.

Αρα, μιλάμε τοσο καιρό για ΑΠΑΤΗ. Εσυ έπρεπε απο τοτε να αποζημιωθεις και αυτοι να πραξουν τα δεοντας, όποτε και εαν, χωρις να σε ενδιαφέρει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

52 λεπτά πριν, junior-21- είπε

3ος χρονος εγγυησης, 3 μηνες πριν ληξει βασικα

Δεν έχει απολύτως καμία σημασία αυτό. Για να καταλαβεις τι εννοώ. Το κατάστημα από τη στιγμή που δε γράφει 2 χρόνια εγγύηση πωλητή και ένα της εταιρίας, η ευθύνη πέφτει σε αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, junior-21- είπε

Η απορία μου γιατι να φαω την καρτα στον κ*λό ισχυει ακομα, αλλα πλεον κυνηγαμε την MSI. 

Που το ειδες το κυνηγι?Εσυ εισαι ακομα και χωρις καρτα,και χωρις αποζημιωση αφου εισαι εντος εγγυησης.

Ο Γιωργος με τον οποιο μιλας τι σου ειπε για αυτο?Καρτα αντικαταστασης τοσος καιρος που εχει περασει σου εχουν δωσει?Σε λιγο παμε για 1μηνα απο τοτε που ανοιχτηκε το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...