Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα τηλεόραση oled 55 c6v-z curved από την media markt..στα 2 και 6 μήνες παρουσίασε πρόβλημα στο πάνελ..την πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πάνελ κόστους 1000 ευρώ + ΦΠΑ..το αίτημα για επισκευή της βλάβης από την εταιρεία lg ήταν αρνητικό λόγο ότι η εγγύηση είναι 2 χρόνια..οι ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης ήταν σε φυσιολογικό επίπεδο.. μακριά από lg γιατί δεν υπάρχει καμία υποστήριξη..

Δημοσ.

Τι πρόβλημα παρουσιασε;

Λέγοντας φυσιολογικό όριο ωρών λειτουργίας τι εννοείς και ποιο είναι αυτο;

Γιατί δεν έκανες μια επέκταση εγγύησης,  θα ήσουν τώρα καλυμμένος. 

Τι είδους υποστήριξη θα ήθελες αφού είχες περάσει το όριο της εγγυησης;

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/12/2019 στις 2:06 ΜΜ, vasapo73 είπε

Αγόρασα τηλεόραση oled 55 c6v-z curved από την media markt..στα 2 και 6 μήνες παρουσίασε πρόβλημα στο πάνελ..την πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή πάνελ κόστους 1000 ευρώ + ΦΠΑ..το αίτημα για επισκευή της βλάβης από την εταιρεία lg ήταν αρνητικό λόγο ότι η εγγύηση είναι 2 χρόνια..οι ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης ήταν σε φυσιολογικό επίπεδο.. μακριά από lg γιατί δεν υπάρχει καμία υποστήριξη..

Τί ήθελες να σου κάνει, από τη στιγμή που έληξε η εγγύηση? Και τί σχέση έχουν οι ώρες λειτουργίας?

Και εγώ την έπαθα με πάνελ σε τηλεόραση SONY στα 2,5 χρόνια.

Τώρα που έπαθα και έμαθα, κάθε νέα TV πάει πακέτο με επέκταση εγγύησης.

Τώρα έμαθες και εσύ.

Επεξ/σία από panther_512

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...