Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καναμε το λαθος στην εταιρεια να βαλουμε Cosmote πριν 4 χρονια 

Ο πωλητης της πλακας εκανε 100 λαθη και ακομα και σημερα μας κυνηγανε για δηθεν χρεος απο λαθος γραμμες που μας βαλανε ενω δεν τις  ειχαμε.

2 φορες μας φερανε χαλασμενα και λαθος ρουτερ

Ειχαμε αρκετες φορες μπλοκαρισματα στα email και μας λεγανε οτι μετα τις 2 τι μεσημερι δε λειτουργει η υπηρεσια για ξεμπλοκαρισμα spam

Τα email αν τα σεταρεις σαν POP3 κλειδωνουν και πρεπει να μπαινει καθε φορα μονο ενας χρηστης με αποτελεσμα οι αλλοι χρηστες να κανουν και μιση ωρα να λαβουν email.

Αποκορυφωμα οτι απο βλαβη στα καλωδια του κτιριου εχουμε μεινει 2 μερες τωρα 5 εταιριες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ και δεν ξερουν καν αν και ποτε θα ερθει τεχνικος να τα φτιαξει 

Κατα τα αλλα μας φαγανε το κεφαλι  με τις διαφημισεις για business υπηρεσιες, ασφαλειες ζωης, ρομποτ, χαμπουργκερ σινεμαδες κλπ

ΟΥΤΕ ΤΖΑΜΠΑ στον πΟΤΕ   

 

Επεξ/σία από adi32
  • Like 1
Δημοσ.

Αντίστοιχα post υπάρχουν για όλους τους παρόχους και όλες τις υπηρεσίες σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.

Δημοσ.

όλοι οι πάροχοι εχουν προβλήματα διοτι στηρίζονται στο παλιό χάλκινο καλώδιο 

όταν σε όλη την ελλάδα θα έχει 100% ftth θα λυθεί το θέμα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παραπάνω δεν είναι θέματα χάλκινων καλωδίων. Είναι τραγική εξυπηρέτηση εταιριών από τον υποτίθεται νούμερο ένα και ακριβότερο provider που έχει καταντήσει σούπερ μάρκετ. 

 

 

Επεξ/σία από adi32
  • Like 2
Δημοσ.

Πόσο σε καταλαβαίνω ... απο 7/11/2019 με έχουν αφήσει χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ.
Μια απλη φορητότητα απο wind την παλεύουν απο πριν τον ιούλιο, με συστημικά λάθη τη 1η φορά και αδυναμία υλοποίησης της φορητότητας, με υποχρέωσαν να επιστρέψω τον εξοπλισμό, να κάνουμε καινούργια αίτηση απο την αρχη και να μου ξανά στείλουν νέο εξοπλισμό.... 
Η νεα αίτηση έγινε τον Αύγουστο, με ημερομηνία υλοποίησης 1 Σεπτέμβρη, Τελικά το Νοέμβρη με ενημερώνουν ότι κάμφθηκαν όλα τα συστημικά λάθη/προβλήματα, και αν συμφωνώ να προχωρήσουμε στη φορητότητα, δυστυχώς δέχθηκα και απο εκείνη τη μέρα δεν έχω καμία υπηρεσία.. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, jkoukos είπε

Για προβλήματα σε καλώδια εντός του κτιρίου, που έχουν ευθύνη οι πάροχοι;

Ειναι πριν το κουτι η βλαβη και αυτοι μας ειπαν οτι ειναι δικη τους αρμοδιοτητα

3η μερα σημερα και ουτε εμφανιστηκε κανεις παρα τα 10αδες τηλεφωνα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν η βλάβη είναι απο το κουτί της οικοδομής σου και προς τα έξω η ευθηνη είναι του οτε 

Αν είναι απο το κουτί προς τα πάνω η ευθύνη είναι δικιά σου 

Επεξ/σία από bill2015
Δημοσ.
Στις 10/12/2019 στις 7:26 ΜΜ, adi32 είπε

Τα παραπάνω δεν είναι θέματα χάλκινων καλωδίων. Είναι τραγική εξυπηρέτηση εταιριών από τον υποτίθεται νούμερο ένα και ακριβότερο provider που έχει καταντήσει σούπερ μάρκετ. 

Τα λέμε καιρό τώρα ότι όλα έχουν γίνει μάρκετινγκ.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...