adi32 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καναμε το λαθος στην εταιρεια να βαλουμε Cosmote πριν 4 χρονια Ο πωλητης της πλακας εκανε 100 λαθη και ακομα και σημερα μας κυνηγανε για δηθεν χρεος απο λαθος γραμμες που μας βαλανε ενω δεν τις ειχαμε. 2 φορες μας φερανε χαλασμενα και λαθος ρουτερ Ειχαμε αρκετες φορες μπλοκαρισματα στα email και μας λεγανε οτι μετα τις 2 τι μεσημερι δε λειτουργει η υπηρεσια για ξεμπλοκαρισμα spam Τα email αν τα σεταρεις σαν POP3 κλειδωνουν και πρεπει να μπαινει καθε φορα μονο ενας χρηστης με αποτελεσμα οι αλλοι χρηστες να κανουν και μιση ωρα να λαβουν email. Αποκορυφωμα οτι απο βλαβη στα καλωδια του κτιριου εχουμε μεινει 2 μερες τωρα 5 εταιριες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ και δεν ξερουν καν αν και ποτε θα ερθει τεχνικος να τα φτιαξει Κατα τα αλλα μας φαγανε το κεφαλι με τις διαφημισεις για business υπηρεσιες, ασφαλειες ζωης, ρομποτ, χαμπουργκερ σινεμαδες κλπ ΟΥΤΕ ΤΖΑΜΠΑ στον πΟΤΕ Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2019 από adi32 1
turbat0s Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Αντίστοιχα post υπάρχουν για όλους τους παρόχους και όλες τις υπηρεσίες σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.
bill2015 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 όλοι οι πάροχοι εχουν προβλήματα διοτι στηρίζονται στο παλιό χάλκινο καλώδιο όταν σε όλη την ελλάδα θα έχει 100% ftth θα λυθεί το θέμα
adi32 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα παραπάνω δεν είναι θέματα χάλκινων καλωδίων. Είναι τραγική εξυπηρέτηση εταιριών από τον υποτίθεται νούμερο ένα και ακριβότερο provider που έχει καταντήσει σούπερ μάρκετ. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2019 από adi32 2
jkoukos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Για προβλήματα σε καλώδια εντός του κτιρίου, που έχουν ευθύνη οι πάροχοι;
leros2004 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Πόσο σε καταλαβαίνω ... απο 7/11/2019 με έχουν αφήσει χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ. Μια απλη φορητότητα απο wind την παλεύουν απο πριν τον ιούλιο, με συστημικά λάθη τη 1η φορά και αδυναμία υλοποίησης της φορητότητας, με υποχρέωσαν να επιστρέψω τον εξοπλισμό, να κάνουμε καινούργια αίτηση απο την αρχη και να μου ξανά στείλουν νέο εξοπλισμό.... Η νεα αίτηση έγινε τον Αύγουστο, με ημερομηνία υλοποίησης 1 Σεπτέμβρη, Τελικά το Νοέμβρη με ενημερώνουν ότι κάμφθηκαν όλα τα συστημικά λάθη/προβλήματα, και αν συμφωνώ να προχωρήσουμε στη φορητότητα, δυστυχώς δέχθηκα και απο εκείνη τη μέρα δεν έχω καμία υπηρεσία..
adi32 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 19 ώρες πριν, jkoukos είπε Για προβλήματα σε καλώδια εντός του κτιρίου, που έχουν ευθύνη οι πάροχοι; Ειναι πριν το κουτι η βλαβη και αυτοι μας ειπαν οτι ειναι δικη τους αρμοδιοτητα 3η μερα σημερα και ουτε εμφανιστηκε κανεις παρα τα 10αδες τηλεφωνα
bill2015 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) αν η βλάβη είναι απο το κουτί της οικοδομής σου και προς τα έξω η ευθηνη είναι του οτε Αν είναι απο το κουτί προς τα πάνω η ευθύνη είναι δικιά σου Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2019 από bill2015
QuantumWanderer Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Στις 10/12/2019 στις 7:26 ΜΜ, adi32 είπε Τα παραπάνω δεν είναι θέματα χάλκινων καλωδίων. Είναι τραγική εξυπηρέτηση εταιριών από τον υποτίθεται νούμερο ένα και ακριβότερο provider που έχει καταντήσει σούπερ μάρκετ. Τα λέμε καιρό τώρα ότι όλα έχουν γίνει μάρκετινγκ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα