vali Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 47 λεπτά πριν, phanispal είπε Κι εγώ θα ήθελα remake του Code: Veronica, αλλά αν δεν πάει καλά το 3 δεν το βλέπω. Μου θύμισες το Dreamcast μου τώρα, θα ψάξω που το έχω κρυμμένο να το ξαναπαίξω τώρα που έχουμε άφθονο χρόνο. Ελπίζω να λειτουργήσει μετά από τόσα χρόνια. 2
Fulgore Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Ας πατησω και εγω πανω στην τελευταια κριτικη του @ADHD να γραψω και εγω την αποψη μου,στο τι μου αρεσε και τι οχι. Τι μου αρεσε +Οπτικος τομεας.Οπως και στο προηγουμενο RE2r ειναι παρα πολυ ομορφο συνολικα το παιχνιδι +Performance. Ιδιο με το re2,κοινως αψογο. +Μια απο τα ιδια και στο κομματι του ηχου +Ιστορια/παρουσιαση/character development. Ισως το δυνατοτερο κομματι του παιχνιδιου για μενα,μιας και σε αντιθεση με το RE2R ή ακομα και με το OG RE3,εδω υπαρχει μια πολυ καλυτερη παρουσιαση των χαρακτηρων της σειρας. +Καλη ποικιλια σε περιοχες/οπλα(αν και θα μπορουσε και λιγο καλυτερα πανω σε αυτο το κομματι). +Το γνωστο replay value,με επιπροσθετες δυσκολιες/unlockables Τι δεν μαρεσε τοσο -Μετρια διαρκεια.Θα μπορουσε και καλυτερα το campaign σε συνολικη διαρκεια -Απουσια ορισμενων περιοχων απο το original παιχνιδι. -θα ηθελα λιγο καλυτερο interaction στα fights με τον nemesis. -Αρχικη τιμη,ειδικα για οποιον εχει σκοπο απλα να παιξει μια φορα το campaign και τελος. Με λιγα λογια περασα και εγω αρκετα καλα με το παιχνιδι και θα προσπαθησω για 100%,αλλα παρολα αυτα το αγαπημενο μου Remake(Και πιο πιστο στην σειρα)παραμενει το 1(αυτο στην επαυλη κοινως). 5 1
D.Luffy Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Γενικά συμφωνώ κι εγώ με τις εντυπώσεις του @Fulgore. Όσο αναφορά τη διάρκεια, εμένα μου πήρε 10 ώρες και κάτι λεπτά να το ολοκληρώσω. Υπ' όψην ότι μάζεψα όλα τα αντικείμενα 100% χτενίζοντας όλες τις περιοχές και πηγαίνοντας σχετικά αργά για να εκτιμήσω όλη την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Με αυτό τον τρόπο όμως το παιχνίδι έχει πλέον μηδέν replay value για μένα. Μερικά έξτρα όπλα που ξεκλείδωσα δεν είναι αρκετά για να με κάνουν να ξανά ασχοληθώ. Σχετικά με τον Nemesis η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα. Είναι καλοσχεδιασμένος οπτικά αλλά το παιχνίδι αναλώνεται σε πολλά scripted scenes και έτσι ποτέ δεν με έκανε να νιώσω την απειλή ότι με κυνηγάει κάτι. Καμία σχέση με τον πανικό και το άγχος που ένιωθα στο 2 με τον Mr X που έψαχνε να με βρει "real time" και παίζαμε τη γάτα με το ποντίκι. Νόμιζα ότι θα έπερναν αυτή την ιδέα και θα έχτιζαν κάτι καλύτερο πάνω σε αυτή... Μεγάλο fail δυστυχώς. Απογοήτευση επίσης και το γεγονός ότι λείπουν κάποιες πολύ ατμοσφαιρικές περιοχές του original. Κρίμα. Δεν καταλαβαίνω αυτή την απόφαση μιας και θα μπορούσαν να προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια στο παιχνίδι που πάσχει σε αυτόν τον τομέα. Ίσως περιορισμένο budget και resources λόγω RE8?? Συνολικά, το 2 μου άρεσε περισσότερο. Το ίδιο μπορώ να πω όμως και για τα originals οπότε για μένα ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα... ΥΓ: Μετά το RE8, ελπίζω το επόμενο remaster/remake (αν ασχοληθούν) να είναι το Code Veronica. Ίσως το καλύτερο της σειράς μετά το 2 για μένα. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2020 από D.Luffy 2 1
headbanger Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 να πούμε ότι το πραγματικό παιχνίδι είναι στο nightmare. Με το Inferno να είναι μια κόλαση σκέτη. όσοι το παιξατε μόνο στο assisted/standard/hardcore(muahahaha) ζήσατε την εμπειρία ενός παιχνιδιού προσαρμοσμένου στις ανάγκες του 2020. το παιχνίδι δείχνει την αξία του στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας. 3
Fulgore Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, D.Luffy είπε Υπ' όψην ότι μάζεψα όλα τα αντικείμενα 100% χτενίζοντας όλες τις περιοχές και πηγαίνοντας σχετικά αργά για να εκτιμήσω όλη την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Με αυτό τον τρόπο όμως το παιχνίδι έχει πλέον μηδέν replay value για μένα. Μερικά έξτρα όπλα που ξεκλείδωσα δεν είναι αρκετά για να με κάνουν να ξανά ασχοληθώ. Αυτο ισχυει γενικα για τα resident evil. Ξερεις δηλαδη τι ακριβως replay value εχουν οπως και τι unlockables(κουστουμια,infinite ammo/weapons,difficulty). Κοιταζα απο περιεργεια το Resident evil 2 το remake. Μολις 1 στους 2 το εχει ολοκληρωσει με τον Leon(μετα απο 1 χρονο),λιγοτεροι με την Claire και μολις 1 στους 3 το εχει ολοκληρωσει και με τους 2 χαρακτηρες. Δηλαδη υπαρχει ενα σημαντικο ποσοστο του κοσμου που το αγορασε το τερματισε με τον leon και το παρατησε. Ακομα χαμηλοτερα νουμερα στο παλιοτερο Hd Remastered που κατω απο 10% του κοσμου το τελειωσε και με τον Chris και με την Jill. Επισης για τον nemesis,δεν ειχε ενθουσιαστει ολος ο κοσμος με τον MrX. Περαν απο τα διαφορα memes που βγηκαν για αυτον,υπηρχαν παρα πολλα παραπονα απο κοσμο που δεν τους αρεσε αυτο το στυλ το 2019. Αρα δεν μου κανει μεγαλη εντυπωση για ποιο λογο τον περιορισαν τον Nemesis. Σημεια των καιρων αυτα. Και για την τιμη που εγινε λογος,μιλαμε για την Capcom που καθε 3 και λιγο βγαζει τα παιχνιδια της σε εκπτωση. Το RE2 παιζει να επεσε στα 20ευρω,στους 6-7μηνες ξερω γω. Εχω περιεργεια βεβαια να δω εαν η Capcom θα το υποστηριξει το παιχνιδι καθολου(βλεπε Ghost Survivors RE2). 1 ώρα πριν, headbanger είπε να πούμε ότι το πραγματικό παιχνίδι είναι στο nightmare. Με το Inferno να είναι μια κόλαση σκέτη. όσοι το παιξατε μόνο στο assisted/standard/hardcore(muahahaha) ζήσατε την εμπειρία ενός παιχνιδιού προσαρμοσμένου στις ανάγκες του 2020. το παιχνίδι δείχνει την αξία του στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας. Οπως και τα προηγουμενα της σειρας. Ακομα και το Last of us του Playstation(για οσους το εχουν παιξει) ειναι τελειως διαφορετικο παιχνιδι στο υψηλοτερο επιπεδο δυσκολιας(Grounded)σε σχεση με το normal.
headbanger Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 2 λεπτά πριν, Fulgore είπε Εχω περιεργεια βεβαια να δω εαν η Capcom θα το υποστηριξει το παιχνιδι καθολου(βλεπε Ghost Survivors RE2). ελπίζω σε Mercenaries DLC σαν τρελός!!
giorgosmcmc Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Οσοι εχετε ασχοληθει, ειναι λιγο πιο απλοϊκο και γραμμικο ή ειναι σαν το 2 που ηταν μπερδεψουρικο με χιλιαδες πορτες, ''λαβυρινθους'', κλειδια, γριφους και ενας σκασμος αντικειμενα που σε επιανε το κεφαλι σου? Αν εχει ασχοληθει καποιος ας μου πει γιατι αν ειναι σαν το 2 δε το ακουμπαω με τη καμια, γερασα για τετοια.
firepc Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 5 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε Οσοι εχετε ασχοληθει, ειναι λιγο πιο απλοϊκο και γραμμικο ή ειναι σαν το 2 που ηταν μπερδεψουρικο με χιλιαδες πορτες, ''λαβυρινθους'', κλειδια, γριφους και ενας σκασμος αντικειμενα που σε επιανε το κεφαλι σου? Αν εχει ασχοληθει καποιος ας μου πει γιατι αν ειναι σαν το 2 δε το ακουμπαω με τη καμια, γερασα για τετοια. Δεν εχει το ψαξιμο του 2 Ειναι γραμμικο και καθοδηγουμενο 1
D.Luffy Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Fulgore είπε Αυτο ισχυει γενικα για τα resident evil. Ξερεις δηλαδη τι ακριβως replay value εχουν οπως και τι unlockables(κουστουμια,infinite ammo/weapons,difficulty). Κοιταζα απο περιεργεια το Resident evil 2 το remake. Μολις 1 στους 2 το εχει ολοκληρωσει με τον Leon(μετα απο 1 χρονο),λιγοτεροι με την Claire και μολις 1 στους 3 το εχει ολοκληρωσει και με τους 2 χαρακτηρες. Δηλαδη υπαρχει ενα σημαντικο ποσοστο του κοσμου που το αγορασε το τερματισε με τον leon και το παρατησε. Ακομα χαμηλοτερα νουμερα στο παλιοτερο Hd Remastered που κατω απο 10% του κοσμου το τελειωσε και με τον Chris και με την Jill. Επισης για τον nemesis,δεν ειχε ενθουσιαστει ολος ο κοσμος με τον MrX. Περαν απο τα διαφορα memes που βγηκαν για αυτον,υπηρχαν παρα πολλα παραπονα απο κοσμο που δεν τους αρεσε αυτο το στυλ το 2019. Αρα δεν μου κανει μεγαλη εντυπωση για ποιο λογο τον περιορισαν τον Nemesis. Σημεια των καιρων αυτα. Εγώ προσωπικά πάντως, το 2 το τελείωσα 4 φορές συνολικά! Claire + Leon, μαζί με το alternate scenario του κάθε χαρακτήρα. Τα unlockables είχαν έναν λόγο να τα χρησιμοποιήσω δηλαδή... Ενδιαφέρον αυτές οι στατιστικές για το 2. Σε συνδυασμό με τα παράπονα για τον Mr X που λες παρακάτω, ο ίδιος ο κόσμος τελικά σπρώχνει την Capcom στο ρηχό corridor action του RE5&6 που σε πέρνει από το χέρι μη τυχόν και χαθείς ή ζοριστείς λίγο παραπάνω με κανέναν γρίφο ή δύσκολο εχθρό. Κάτι παρόμοιο έγινε και με το Doom Eternal που σχολιάζαμε στο αντίστοιχο θέμα. Τα παράπονα αφορούσαν την επιπλέον στρατηγική με τα όπλα που απαιτούσε το sequel σε σχέση με τον προκάτοχο. Μόνο η From μας έμεινε πλέον για λίγο challenge και πειραματισμούς αλλά όσο μεγαλώνει το budget τους, θα υποκύψουν και αυτοί σιγά σιγά στην soy generation που τα θέλει όλα να είναι trouble-free. Άρχισα να έχω αμφιβολίες για το κατά πόσο το Elden Ring θα ακολουθήσει τη δυσκολία των προκατόχων. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2020 από D.Luffy 1
Mhlogiatros Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Εχει πολλα εκνευριστικα που δειχνει οτι το εχουν φτιαξει αλλοι ... Οταν σου βγαζει το μηνυμα σπαμαρε τo button στο αnimation αμα σε αρπαζει ζομπι ... παντα καταληγει να σε δαγκωσει .
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Εχει πολλα εκνευριστικα που δειχνει οτι το εχουν φτιαξει αλλοι ... Οταν σου βγαζει το μηνυμα σπαμαρε τo button στο αnimation αμα σε αρπαζει ζομπι ... παντα καταληγει να σε δαγκωσει . Αν και βρίσκω απίστευτα immersion breaking το συγκεκριμένο animation, έτσι είναι. ’μα δεν πατήσεις τότε είναι finisher το bite. Κανονικά έπρεπε άμα το έβγαζες να μην προλάβαινε. Επίσης μπορείς να αλλάξεις από τα settings το function για να μην χρειάζεται mashing. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2020 από {TDi}Dj2k..infc 1
Mhlogiatros Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Θα το δοκιμασω ετσι τα νευρα μου δεν ειναι για πολλα τωρα σε καποια φαση με αρπαζαν διαδοχικα ...
ADHD Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Ξεκινησα σε nightmare για λιγο, εχει διαφορετικα item placements δεν το ηξερα αυτο. Επισης τα RE ποτε δεν ηταν καποιο ειδος challenging games οπως τα soulsborne πχ αν ηθελες δυσκολους γριφους υπηρχαν τα Silent Hill στο hard.. Παντως και λιγο απο streams που εχω χαζεψει οσοι παιζουν με controller εχουν μεγαλο disadvantage στο aim, οσοι ειναι εξοικειωμένοι με mouse/kb δεν εχουν πρόβλημα και σε higher difficulties. Επισης κατι που εκανα εγω ηταν rebind to dodge στο Μ4 και βολευει αρκετα περισσοτερο, ενω στην αρχη μου ειχε φανει κακο mechanic τείνω να αλλαξω γνωμη.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 27 λεπτά πριν, ADHD είπε Παντως και λιγο απο streams που εχω χαζεψει οσοι παιζουν με controller εχουν μεγαλο disadvantage στο aim, οσοι ειναι εξοικειωμένοι με mouse/kb δεν εχουν πρόβλημα και σε higher difficulties. Επισης κατι που εκανα εγω ηταν rebind to dodge στο Μ4 και βολευει αρκετα περισσοτερο, ενω στην αρχη μου ειχε φανει κακο mechanic τείνω να αλλαξω γνωμη. Πάντα rebind εκεί το dodge η το melee. Επίσης λογικό τώρα να σου αρέσει το dodge αφού είσαι δυο hits Προσωπικά το βρήκα over the top και ψιλό cheat, ανεξαρτητου δυσκολίας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα