hted Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 Κατά τον έλεγχο της εγγύησής μου στο https://checkcoverage.apple.com/ και έχοντας βάλει τον σειριακό αριθμό παρατηρώ ότι η Apple δεν μου εμφανίζει πλέον την ακριβή ημερομηνία που λήγει η τεχνική κάλυψη. Έκανα τον έλεγχο σε imac 2019 που αγοράστηκε τον Αύγουστο του 2019 (ούτε 4 μήνες πριν) και θέλω να αγοράσω applecare. Παραθέτω το μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη μου. Το ίδιο μήνυμα λαμβάνω και για το laptop μου το οποίο επίσης βρίσκεται στο έτος της εγγύησης.
ignome4 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Γεια χαρά! Μην ανησυχείς το είχα και εγώ πρόσφατα, επικοινώνησε με την Apple και θα στο λύσουν αμέσως, εμφανίζεται κανονικά σ αυτούς. Αν επιτρέπεται από που τον αγόρασες; Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2019 από ignome4
hted Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, ignome4 είπε Γεια χαρά! Μην ανησυχείς το είχα και εγώ πρόσφατα, επικοινώνησε με την Apple και θα στο λύσουν αμέσως, εμφανίζεται κανονικά σ αυτούς. Αν επιτρέπεται από που τον αγόρασες; Ευχαριστώ για την απάντηση! Το chat support δεν έδωσε λύση. Παρ'ολα αυτά ενώ το επίσημο link https://checkcoverage.apple.com/ δεν εμφανίζει τίποτα σωστό για την εγγύηση σε αρκετές συσκευές μου που το δοκίμασα υπάρχει και το link https://support.apple.com/en-gb/my-support στο οποίο όλα εμφανίζονται κανονικά! Το περίεργο είναι αν πάω να αγοράσω applecare protection plan βάζοντας το serial μου μόνο το τελευταίο link δείχνει το imac μου eligible να το πάρει! Θα καλέσω αύριο και τηλεφωνικά. Η αγορά έγινε απο Apple store Γερμανίας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα