Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλά γράφουν πολλές φορές για απόψεις και σχόλια για να δικαιολογήσουν η όχι μια συγκεκριμένη αγορά από δική τους αναποφασιστικότητα η απορία. Το ότι έγινε λάθος στην τιμή η για Χ Ψ λόγους να πέσουν άκυρα δεν θα πρέπει να έχει τόση γκρίνια μετά όμως. Ρίξτε ένα άκυρο στο μαγαζί και τέλος γιατί κουράζεστε?

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, JohNickZ είπε

Απλά γράφουν πολλές φορές για απόψεις και σχόλια για να δικαιολογήσουν η όχι μια συγκεκριμένη αγορά από δική τους αναποφασιστικότητα η απορία. Το ότι έγινε λάθος στην τιμή η για Χ Ψ λόγους να πέσουν άκυρα δεν θα πρέπει να έχει τόση γκρίνια μετά όμως. Ρίξτε ένα άκυρο στο μαγαζί και τέλος γιατί κουράζεστε?

Για ποιο λογο πρεπει μια λαθος τιμη να σταθει αφορμη για μεγαλη διαφημιση του χ μαγαζιου; Γιατι αυτο συμβαινει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

άλλος το λέει διαφήμιση, άλλος το λέει δυσφήμιση, σχετικά είναι όλα. Προσωπικά το συγκεκριμένο θέμα με αποτρέπει από το να πάρω το συγκεκριμένο κατάστημα στα σοβαρά για οποιαδήποτε μελλοντική αγορά μου.

Επεξ/σία από ChrisN.S.
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, ChrisN.S. είπε

άλλος το λέει διαφήμιση, άλλος το λέει δυσφήμιση, σχετικά είναι όλα. Προσωπικά το συγκεκριμένο θέμα με αποτρέπει από το να πάρω το συγκεκριμένο κατάστημα στα σοβαρά για οποιαδήποτε μελλοντική αγορά μου.

Υπαρχει μια φραση-βασικος κανονας του marketing, που λεει οτι η καλυτερη διαφημιση ειναι η δυσφημιση. Οποτε ακομα και ως δυσφημιση να το εκλαβει καποιος ειναι θετικο στην ουσια.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, d_gkal είπε

Να ακυρωθούν οι παραγγελίες (έστω οι περισσότερες)

Όλες θα ακυρωθούν φυσικά και πολύ κράτησε το αστείο.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τη λογική να απειλείς έναν υπάλληλο με καταγγελία για κάτι που είναι προφανώς άνωθεν εντολή.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, matrixxx είπε

Υπαρχει μια φραση-βασικος κανονας του marketing, που λεει οτι η καλυτερη διαφημιση ειναι η δυσφημιση. Οποτε ακομα και ως δυσφημιση να το εκλαβει καποιος ειναι θετικο στην ουσια.

Sorry για το off-topic αλλά δεν το λες και βασικό κανόνα του marketing αυτό. Ειδικά στη σημερινή εποχή των social η δυσφημιση είναι κάτι τελείως μη επιθυμητό. 

  • Like 6
Δημοσ.

Ας βγάλει το τέλος από τον τίτλο του θέματος ο Starter ή οποίος μπορεί για να μην νομίζει κάποιος ότι ήταν προσφορά που τελείωσε και χαρίζει επισκέπτες στο μαγαζάκι,  και ας βάλει ΑΚΥΡΑ 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Επίσης δεν καταλαβαίνω τη λογική να απειλείς έναν υπάλληλο με καταγγελία για κάτι που είναι προφανώς άνωθεν εντολή.

Τί εννοείς να απειλείς υπάλληλο; Οι καταγγελίες στο Συνήγορο του Καταναλωτή δεν είναι προσωπικές. Κατά μιας επιχείρησης στρέφονται. Τώρα αν μιλάς με κάποιο στο τηλέφωνο, προφανώς ή θα το πεις σε αυτόν και θα το μεταφέρει στον προϊστάμενό του ή θα σε συνδέσει σε αυτόν να τα πεις στον ίδιο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν απείλησε κάνεις κανένα,η καταγγελια είναι απάντηση στον εμπαιγμό της νοημοσύνης του καταναλωτή που ως κατάστημα την προηγούμενη ημέρα του επιβεβαιώνεις την παραγγελία δεν παραδέχεσαι ότι έγινε λάθος στη τιμή, τον διαβεβαιώνεις ότι θα παραλάβει σε 12 ημέρες,κρατάς τα στοιχεία του και την επόμενη μέρα του λες ότι έχει προς το παρόν καταργηθεί το μοντέλο και αν ξαναπαραλάβουν το ίδιο εμπόρευμα μεθαύριο δεν μπορεί να το αγοράσει σε αυτή την τιμή,ενώ ο καταναλωτής επιθυμεί να περιμένει και 6 μήνες, το σύστημα φταίει που δεν μπορεί να κρατήσει την παραγγελία πάνω από τρεις ημέρες και όχι αυτοί που διαχειρίζονται τα συστήματα.

Δημοσ.

Νομίζω εσκεμμένα είχαν τη SUPER προσφορά με την ακύρωση αργότερα για να σου πουλήσουν άλλο μοντέλο δήθεν σε καλή τιμή. Γνωστά κόλπα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...