JohNickZ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Απλά γράφουν πολλές φορές για απόψεις και σχόλια για να δικαιολογήσουν η όχι μια συγκεκριμένη αγορά από δική τους αναποφασιστικότητα η απορία. Το ότι έγινε λάθος στην τιμή η για Χ Ψ λόγους να πέσουν άκυρα δεν θα πρέπει να έχει τόση γκρίνια μετά όμως. Ρίξτε ένα άκυρο στο μαγαζί και τέλος γιατί κουράζεστε?
Moderators matrixxx Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 44 λεπτά πριν, JohNickZ είπε Απλά γράφουν πολλές φορές για απόψεις και σχόλια για να δικαιολογήσουν η όχι μια συγκεκριμένη αγορά από δική τους αναποφασιστικότητα η απορία. Το ότι έγινε λάθος στην τιμή η για Χ Ψ λόγους να πέσουν άκυρα δεν θα πρέπει να έχει τόση γκρίνια μετά όμως. Ρίξτε ένα άκυρο στο μαγαζί και τέλος γιατί κουράζεστε? Για ποιο λογο πρεπει μια λαθος τιμη να σταθει αφορμη για μεγαλη διαφημιση του χ μαγαζιου; Γιατι αυτο συμβαινει.
ChrisN.S. Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) άλλος το λέει διαφήμιση, άλλος το λέει δυσφήμιση, σχετικά είναι όλα. Προσωπικά το συγκεκριμένο θέμα με αποτρέπει από το να πάρω το συγκεκριμένο κατάστημα στα σοβαρά για οποιαδήποτε μελλοντική αγορά μου. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2019 από ChrisN.S. 1
Moderators matrixxx Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 39 λεπτά πριν, ChrisN.S. είπε άλλος το λέει διαφήμιση, άλλος το λέει δυσφήμιση, σχετικά είναι όλα. Προσωπικά το συγκεκριμένο θέμα με αποτρέπει από το να πάρω το συγκεκριμένο κατάστημα στα σοβαρά για οποιαδήποτε μελλοντική αγορά μου. Υπαρχει μια φραση-βασικος κανονας του marketing, που λεει οτι η καλυτερη διαφημιση ειναι η δυσφημιση. Οποτε ακομα και ως δυσφημιση να το εκλαβει καποιος ειναι θετικο στην ουσια.
hasiotis_john Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Μετά το άκυρο, σύσσωμη η κοινότητα του Insomnia έπεσε από ....
Mhlogiatros Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Εγω θα πέσω αν στειλουν σε εναν ...Οπως ειπε ο matrix σταματησα να διαβαζω οταν ειδα αγνωστο skroutομαγαζο ....
Doubt Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, d_gkal είπε Να ακυρωθούν οι παραγγελίες (έστω οι περισσότερες) Όλες θα ακυρωθούν φυσικά και πολύ κράτησε το αστείο. Επίσης δεν καταλαβαίνω τη λογική να απειλείς έναν υπάλληλο με καταγγελία για κάτι που είναι προφανώς άνωθεν εντολή.
Arwindan Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, matrixxx είπε Υπαρχει μια φραση-βασικος κανονας του marketing, που λεει οτι η καλυτερη διαφημιση ειναι η δυσφημιση. Οποτε ακομα και ως δυσφημιση να το εκλαβει καποιος ειναι θετικο στην ουσια. Sorry για το off-topic αλλά δεν το λες και βασικό κανόνα του marketing αυτό. Ειδικά στη σημερινή εποχή των social η δυσφημιση είναι κάτι τελείως μη επιθυμητό. 6
xristos_2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Ας βγάλει το τέλος από τον τίτλο του θέματος ο Starter ή οποίος μπορεί για να μην νομίζει κάποιος ότι ήταν προσφορά που τελείωσε και χαρίζει επισκέπτες στο μαγαζάκι, και ας βάλει ΑΚΥΡΑ
DownUNDERground Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Doubt είπε Επίσης δεν καταλαβαίνω τη λογική να απειλείς έναν υπάλληλο με καταγγελία για κάτι που είναι προφανώς άνωθεν εντολή. Τί εννοείς να απειλείς υπάλληλο; Οι καταγγελίες στο Συνήγορο του Καταναλωτή δεν είναι προσωπικές. Κατά μιας επιχείρησης στρέφονται. Τώρα αν μιλάς με κάποιο στο τηλέφωνο, προφανώς ή θα το πεις σε αυτόν και θα το μεταφέρει στον προϊστάμενό του ή θα σε συνδέσει σε αυτόν να τα πεις στον ίδιο. 1
irios Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2019 Δεν απείλησε κάνεις κανένα,η καταγγελια είναι απάντηση στον εμπαιγμό της νοημοσύνης του καταναλωτή που ως κατάστημα την προηγούμενη ημέρα του επιβεβαιώνεις την παραγγελία δεν παραδέχεσαι ότι έγινε λάθος στη τιμή, τον διαβεβαιώνεις ότι θα παραλάβει σε 12 ημέρες,κρατάς τα στοιχεία του και την επόμενη μέρα του λες ότι έχει προς το παρόν καταργηθεί το μοντέλο και αν ξαναπαραλάβουν το ίδιο εμπόρευμα μεθαύριο δεν μπορεί να το αγοράσει σε αυτή την τιμή,ενώ ο καταναλωτής επιθυμεί να περιμένει και 6 μήνες, το σύστημα φταίει που δεν μπορεί να κρατήσει την παραγγελία πάνω από τρεις ημέρες και όχι αυτοί που διαχειρίζονται τα συστήματα.
jogefo Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2019 Νομίζω εσκεμμένα είχαν τη SUPER προσφορά με την ακύρωση αργότερα για να σου πουλήσουν άλλο μοντέλο δήθεν σε καλή τιμή. Γνωστά κόλπα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα