Προς το περιεχόμενο

Honda civic 1800cc 2008 γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μιλάμε για το FD1 (sedan) ή το FN1/FK2 (hatchback);

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Ειχα καινουργιο του 2007 με αυτοματο κιβωτιο .Το καλυτερο αμαξι που ειχα ποτε.

Ποσο το βρισκεις ?

Κύριε Γιάννη να μπείς στο civinfo να γελάσεις με τα προβλήματα που βγάζει το καλύτερο αμάξι που είχες ποτέ!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Μιλάμε για το FD1 (sedan) ή το FN1/FK2 (hatchback);

Κύριε Γιάννη να μπείς στο civinfo να γελάσεις με τα προβλήματα που βγάζει το καλύτερο αμάξι που είχες ποτέ!

Μεχρι τα 70.000 που το κρατησα δεν ειχα κανενα προβλημα. Το εδωσα για χαρη του CRV και μονο μετα απο ...οικογενειακη πιεση .

Γειτοναςτο ειχε μεχρι 170.000 χλμ με χειρκινητο κιβωτιο χωρις προβλημα .Δεν ξερω μετα γιατι εφυγε

Οσο καιρο παρακολουθουσα το civinfo δεν ειχα διαβασει κατι κακο .

Για το hatchback μιλαω.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Μεχρι τα 70.000 που το κρατησα δεν ειχα κανενα προβλημα. Το εδωσα για χαρη του CRV και μονο μετα απο ...οικογενειακη πιεση .

Άλλο το δέν είχα και άλλο το δέν παρατήρησα.Γιατί αν δέν γνωρίζεις τι/που να κοιτάξεις,όλα καλά!Στην σκάρτη 4ετία που πούλησες το αμάξι,εννοείται πως δέν θα προλάβεις να δείς το σύνολο των προβλημάτων.Στα 10+ έτη όμως;;;

Επι τροχάδην, copy paste απο παλιότερη ανάρτησή μου:

Κάκιστη ποιότητα βαφής. Με το που βγαίνεις εθνική έχεις μερικές δεκάδες stone chips.Επίσης ίσως εντοπίσεις σκουριά,πιθανότατα στις κολλήσεις της πόρτας (αν σηκώσεις τα λάστιχα).

Κακή ποιότητα συναρμογής.Οι τραβέρσες που συγκρατούν τον μπροστά προφυλακτήρα είναι υπερευαίσθητες,με αποτέλεσμα να ξεκουμπώνει. Επίσης εύκολα ξεκουμπώνουν τα διακοσμητικά "φρυδάκια"στους θόλους.

Σε αρκετά οχήματα έχει γίνει κακή τοποθέτηση του πορτ μπαγκάζ,με αποτέλεσμα να μήν πιάνει το κεντρικό κλείδωμα.Θα πρέπει να πιέσεις το πόρτ μπαγκάζ και μετά να δοκιμάσεις.

Οχι και το πιο "άκαμπτο" αμάξωμα.Αν παρκάρεις σε πεζοδρόμιο και κλείσεις την πόρτα,θα ακούσεις την πόρτα να ξύνει το αλουμινένιο διακοσμητικό. 

Αρκετοί τριγμοί στο εσωτερικό,κυρίως στο ταμπλό.

Οι ψυχρές κολλήσεις έχουν ένα θέμα.Οι ενδείξεις στο ραδιοcd δέν εμφανίζονται,μερικές φορές το ίδιο συμβαίνει και στο digital ταχύμετρο.

Μέτρια έως κακή λήψη σήματος απο το radiocd.

Το plexi κομμάτι του πίσω τζαμιού είναι επιρρεπές σε ραγίσματα.

Τον τελευταίο καιρό είχε γίνει σούσουρο για το ac και πιο συγκεκριμένα για το ρελέ μάρκας Οmron (αν θυμάμαι καλά) που είναι υπεύθυνο για την λειτουργία του κομπέσορα.Κάτι που κοστίζει μια μερίδα γύρο κάλλιστα μπορούσε να σου βγάλει ζημιά μερικών εκατοντάδων ευρώ.

Το υποπλαίσιο συχνά πυκνά θέλει σφίξιμο.Δέν είναι κάτι το επικίνδυνο,άλλα ο ήχος *κράκ* που ακούγεται όταν γυρίζεις το τιμόνι και ξεπαρκάρεις,είναι ιδιαίτερα ψαρωτικός.

Σαρακάκης............Ακριβά ανταλλακτικά.Μηδενικό απόθεμα.Μεγάλες αναμονές.

To σήμα H στην γυάλινη μασκα ξεκολλάει και πέφτει. Το piano black ταμπλό είναι επιρρεπές σε γρατζουνιές

Πρόβλημα στο σέτ συμπλέκτη-πεταλιέρα συμπλέκτη.Ελέω κατασκευαστικού λάθους (και προσανατολισμού) της τρόπμας συμπλέκτη,έχει ώς αποτέλεσμα να στεγνώνει πρόωρα και να τρίζει.Επίσης κάποια πλαστικά rings που συγκρατούν την πεταλιέρα στην θέση της σπάνε και έχεις επαφή μέταλλο με μέταλλο (επιπρόσθετοι τριγμοί).Άλλαξα για πρώτη φορα σέτ εντός εγγύησης στα 12000 km.

Τα πλαστικά χερούλια σπάνε λόγω κατασκευής και κακής χρήσης.Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τραβάνε την πόρτα για να ανοίξει,ενω κανονικά θα πρέπει πρώτα να σφίξουν την γροθιά τους πάνω στο χερούλι (δέν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα) για να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός της κλειδαριάς και μετά να ανοίξουν την πόρτα.

 

Επίσης,έκανα μια βόλτα προ ημερών στο site...Τι για ασφαλειοθήκες μιλάνε,τι για γρανάζια του ηλεκτρικά αναδιπλωμένου καθρέπτη που σπάνε,τι πλαστικά χειρόφρενου κόβονται στη μέση και τα κολλάνε με εποξική.

Επεξ/σία από Tenshi
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ναι αυτο κι εμενα εντος εγγυησης μου ειχε πεσει .

Όπως είπα και στο παρελθόν,υπάρχει ένα προϊόν για όλους.

Για την κατανάλωση του R18A2 (το μόνο αξιόλογο πράγμα πάνω σε αυτό το αμάξι),εντός αστικού κύκλου δέν κατάφερα κάτι καλύτερο απο 8,7lt/100 (αν και το σύνηθες ήταν 9,2lt/100).Στα χοντρά μποτιλιαρίσματα το 12αρι έρχεται εύκολα.

Εκτός αστικού κύκλου μπορείς να δείς 6.0~6,2 lt/100 με ταχύτητες 90~120km/h.Το αμάξι επειδή τραβάει όμορφα πάνω απο τις 3500σαλ,σε προκαλεί να το δουλεύεις ψηλά οπότε 7,2~7,5 είναι μια πιο ρεαλιστική μέτρηση.

Επεξ/σία από Tenshi
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Όπως είπα και στο παρελθόν,υπάρχει ένα προϊόν για όλους.

Για την κατανάλωση του R18A2 (το μόνο αξιόλογο πράγμα πάνω σε αυτό το αμάξι),εντός αστικού κύκλου δέν κατάφερα κάτι καλύτερο απο 9,2lt/100.Στα χοντρά μποτιλιαρίσματα το 12αρι έρχεται εύκολα.

Εκτός αστικού κύκλου μπορείς να δείς 6.0~6,2 lt/100 με ταχύτητες 90~120km/h.Το αμάξι επειδή τραβάει όμορφα πάνω απο τις 3500σαλ,σε προκαλεί να το δουλεύεις ψηλά οπότε 7,2~7,5 είναι μια πιο ρεαλιστική μέτρηση.

Δεν είναι κακές καταναλώσεις για 1800 κυβικα και 140 ίππους. 

Που να δεις το CRV. 

Βέβαια άλλο αμάξι σε κυβικα και όγκο 

Ρουφηχτρα

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν είναι κακές καταναλώσεις για 1800 κυβικα και 140 ίππους. 

Που να δεις το CRV. 

Βέβαια άλλο αμάξι σε κυβικα και όγκο 

Ίσως για το 2008.Το 2020 είναι προ των πυλών,τα 9+ λίτρα για την πόλη είναι πολλά και η τιμή της βενζίνης δέν προβλέπεται να πέσει στα 1,20.

Αν και βγαίνουμε εκτός θέματος,ναι ξέρω για την κατανάλωση του CRV καθότι υπάρχει και ένα τέτοιο στην οικογένεια.Η κατανάλωση δέν είναι αμιγώς θέμα όγκου.Ποιο πολλές ομοιότητες έχει με τον Κ20Α κινητήρα του Type R (επίσης 2000cc).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kitharas είπε

Ενδιαφέρομαι για αξιοπιστία, συχνά προβλήματα, κατανάλωση στη πόλη. 150000χλμ το κοντέρ 

ήμουν κάτοχος Accord . 

Άσε τι γράφει το κοντέρ , ψάξε τα κτεο του για τα χιλιόμετρα. 

Από προβλήματα έχω διαβάσει για το μηχανισμό καθρεφτών ( ειναι μια αντίσταση ) , πρόβλημα στην οθόνη πληροφοριών

Εάν τελικά το αποφασίσεις να ψαχτεις για ανταλλακτικα γνησια εκτος Ελλάδας , με μεγάλη διαφορά απο την εδω αντιπροσωπεία.

Που κινείσαι κυρίως εντος εκτός , πάντως ο κινητηρτας του R18 καίει σε φυσιολογικά όρια.

2 ώρες πριν, Tenshi είπε

Άλλο το δέν είχα και άλλο το δέν παρατήρησα.Γιατί αν δέν γνωρίζεις τι/που να κοιτάξεις,όλα καλά!Στην σκάρτη 4ετία που πούλησες το αμάξι,εννοείται πως δέν θα προλάβεις να δείς το σύνολο των προβλημάτων.Στα 10+ έτη όμως;;;

Επι τροχάδην, copy paste απο παλιότερη ανάρτησή μου:

Κάκιστη ποιότητα βαφής. Με το που βγαίνεις εθνική έχεις μερικές δεκάδες stone chips.Επίσης ίσως εντοπίσεις σκουριά,πιθανότατα στις κολλήσεις της πόρτας (αν σηκώσεις τα λάστιχα).

Κακή ποιότητα συναρμογής.Οι τραβέρσες που συγκρατούν τον μπροστά προφυλακτήρα είναι υπερευαίσθητες,με αποτέλεσμα να ξεκουμπώνει. Επίσης εύκολα ξεκουμπώνουν τα διακοσμητικά "φρυδάκια"στους θόλους.

Σε αρκετά οχήματα έχει γίνει κακή τοποθέτηση του πορτ μπαγκάζ,με αποτέλεσμα να μήν πιάνει το κεντρικό κλείδωμα.Θα πρέπει να πιέσεις το πόρτ μπαγκάζ και μετά να δοκιμάσεις.

Οχι και το πιο "άκαμπτο" αμάξωμα.Αν παρκάρεις σε πεζοδρόμιο και κλείσεις την πόρτα,θα ακούσεις την πόρτα να ξύνει το αλουμινένιο διακοσμητικό. 

Αρκετοί τριγμοί στο εσωτερικό,κυρίως στο ταμπλό.

Οι ψυχρές κολλήσεις έχουν ένα θέμα.Οι ενδείξεις στο ραδιοcd δέν εμφανίζονται,μερικές φορές το ίδιο συμβαίνει και στο digital ταχύμετρο.

Μέτρια έως κακή λήψη σήματος απο το radiocd.

Το plexi κομμάτι του πίσω τζαμιού είναι επιρρεπές σε ραγίσματα.

Τον τελευταίο καιρό είχε γίνει σούσουρο για το ac και πιο συγκεκριμένα για το ρελέ μάρκας Οmron (αν θυμάμαι καλά) που είναι υπεύθυνο για την λειτουργία του κομπέσορα.Κάτι που κοστίζει μια μερίδα γύρο κάλλιστα μπορούσε να σου βγάλει ζημιά μερικών εκατοντάδων ευρώ.

Το υποπλαίσιο συχνά πυκνά θέλει σφίξιμο.Δέν είναι κάτι το επικίνδυνο,άλλα ο ήχος *κράκ* που ακούγεται όταν γυρίζεις το τιμόνι και ξεπαρκάρεις,είναι ιδιαίτερα ψαρωτικός.

Σαρακάκης............Ακριβά ανταλλακτικά.Μηδενικό απόθεμα.Μεγάλες αναμονές.

To σήμα H στην γυάλινη μασκα ξεκολλάει και πέφτει. Το piano black ταμπλό είναι επιρρεπές σε γρατζουνιές

Πρόβλημα στο σέτ συμπλέκτη-πεταλιέρα συμπλέκτη.Ελέω κατασκευαστικού λάθους (και προσανατολισμού) της τρόπμας συμπλέκτη,έχει ώς αποτέλεσμα να στεγνώνει πρόωρα και να τρίζει.Επίσης κάποια πλαστικά rings που συγκρατούν την πεταλιέρα στην θέση της σπάνε και έχεις επαφή μέταλλο με μέταλλο (επιπρόσθετοι τριγμοί).Άλλαξα για πρώτη φορα σέτ εντός εγγύησης στα 12000 km.

Τα πλαστικά χερούλια σπάνε λόγω κατασκευής και κακής χρήσης.Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τραβάνε την πόρτα για να ανοίξει,ενω κανονικά θα πρέπει πρώτα να σφίξουν την γροθιά τους πάνω στο χερούλι (δέν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα) για να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός της κλειδαριάς και μετά να ανοίξουν την πόρτα.

Επίσης,έκανα μια βόλτα προ ημερών στο site...Τι για ασφαλειοθήκες μιλάνε,τι για γρανάζια του ηλεκτρικά αναδιπλωμένου καθρέπτη που σπάνε,τι πλαστικά χειρόφρενου κόβονται στη μέση και τα κολλάνε με εποξική.

Ειχα Accord και ξερω τι γινεται με τις τιμές ανταλλακτικών ( βρίσκεις απο Αγγλία γνήσια με διαφορα τιμής απο επίσημο πωλητη), τωρα για το θέμα του ραδιοcd - οθονης δεν το θεωρώ υπερβολικό ειδικά εάν κάθεται εξω το αμάξι .

Εχω διαβασει για τους καθρέφτες οτι δεν μαζεύουν , θέλει αλλαγη ενα ρελε , 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Γενικά, τόσο μεγάλο πρόβλημα είναι τα γυρισμένα χιλιόμετρα; Αν το αυτοκίνητο έχει περασει κτεο τα τελευταία 2 χρόνια φαντάζομαι θα γράφει τα πραγματικα χιλιόμετρα. Άλλος τρόπος να τσεκάρω τα χιλιόμετρα (πέρα φυσικά του μηχανικού);

 

Επίσης με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η κατανάλωση. Με φοβίζει αρκετά. Έρχομαι από Punto 1.2 16V που έκαιγε στη πόλη περίπου 10 λτ/100χλμ

2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ετος ?

2008 - 2010. Είναι αρκετά εκεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...