theopan Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, bill999r είπε Κ αυτό δεν είναι λύση. Γενικά σε άλλες μάρκες δεν υπάρχει αντίστοιχο προβλήμα. Μόνο στο γκρούπ stellantis έχουν τέτοιο θέμα. Όχι δεν είναι σε όλο το group Stellantis το πρόβλημα. Είναι μόνο στα Peugeot-Citroen. Fiat-Jeep-Alfa (πρώην FCA δηλαδή μέχρι την καταραμένη μέρα που έβαλε το χέρι του το PSA και τα μαγάρισε) δεν κάνουν κιχ! Και για τα παλιότερα Opel δεν είχα ακούσει κάτι. 17 ώρες πριν, bill999r είπε Αυτό που λένε οι πιο πολλοί είναι να χρησιμοποιείται adblue καλύτερης ποιότητας ώστε να κρατήσει κ περισσότερο το δοχείο. Τι "ποιότητα" στο Adblue; 67,5% απιονισμένο νερό είναι και 32,5% ουρία. Όλα τα ίδια είναι όλα τις ίδιες προδιαγραφές ISO πληρούν. 15 ώρες πριν, kanesaxo είπε μετά απορούν γιατι ο κόσμος τα αφαιρεί... Ο -ασυνείδητος- κόσμος κάνει πολλά. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνει ή ότι θα μπορεί να τα κάνει για πολύ ακόμα. Θα στρώσουν χαρακτήρα -θέλω να πιστεύω- αυτοί με τα ξηλωμένα DPF από του χρόνου. Ελπίζω να τεθεί και θέμα ελέγχου για NOx (και άρα "υπολειτουργία" SCR). Ο χειρότερος ρύπος είναι τα NOx! Σε αυτόν οφείλονται οι σοβαροί κίνδυνοι από το "νέφος" στις πόλεις. Αυτό κυρίως θα έπρεπε να μετράνε στα ΚΤΕΟ και να ανακοινώνεται στις προδιαγρφές ρύπων και δευτερευόντως το CO2. Ο καημός για το CO2 είναι ίσα για να συντηρείται το παραμύθι της κλιματικής αλλαγής ("κρίσης" πλέον συγγνώμη)... Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου από theopan 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δεν έχω κάποιο σχετικό αυτοκίνητο, το έψαξα λίγο όμως να δω τι γίνεται. Υπάρχουν μερικά Video στο youtube που λένε οτι μπορεί να κάνει κάποιος καθαρισμό του δοχείου, αλλά δεν ειναι και ιδαίτερα εύκολο. Κάποιοι το έχουν κάνει. Επίσης ένα μαγαζί τουλάχιστον, κάνει καθαρισμό στην Ελλάδα. Πόσα ζητάει, είναι άλλο θέμα κ δεν γνωρίζω. Αν μάθει κάποιος να μας πει. https://fixadblue.gr/ Τέλος, δεν έχω καταλήξει αν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι για να μην βουλώνει τους σωλήνες οι ουρία. Όπως διάβαζα η αραίωση με νερό δεν έχει αποτέλεσμα γιατί διαβάζει λάθος μείγμα ο εγκέφαλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, theopan είπε Τι "ποιότητα" στο Adblue; 67,5% απιονισμένο νερό είναι και 32,5% ουρία. Όλα τα ίδια είναι όλα τις ίδιες προδιαγραφές ISO πληρούν. υπάρχουν ειδικά πρόσθετα που βοηθάνε να μην κρυσταλλώνει η ουρία , αλλά ότι και να βάλεις η ουσία είναι οτι η αντλία μετρά ώρες μιας και είναι ελαττωματική η κατασκευή της απο το εργοστάσιο Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Αναφορά σε κείμενο Τέλος, δεν έχω καταλήξει αν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι για να μην βουλώνει τους σωλήνες οι ουρία. Όπως διάβαζα η αραίωση με νερό δεν έχει αποτέλεσμα γιατί διαβάζει λάθος μείγμα ο εγκέφαλος. Τέτοιες εξυπνάδες κάναν οι φορτηγατζίδες στην Αμερική πριν 15 χρόνια και υποχρέωσε η EPA τους κατασκευαστές να υπολογίζουν το ποσοστό ουρίας και να μπαίνει σε safe mode μέχρι και να σβήνει εντελώς ο κινητήρας, αν είναι εκτός ορίων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TechnoState Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ....υπάρχουν βελτιωτικά κ πρόσθετα κ για το adblue. Κ ναι στο adblue υπάρχουν ποιότητες κ ποιότητες. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από TechnoState Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstastheod Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου Καλημέρα στην ομάδα, CITROEN C4 CACTUS 2015. Χθες αναψε λαμπακι check engine και μετα απο λίγο urea και service. Χωρις ενδειξη χιλιομετρων. Πηρα το αμαξι το εκανα βολτα το ζορισα και λίγο και το λαμπάκι urea και service εσβησε και ξανα αναψε. Παω βενζιναδικο. Συμπληρωνω adblue. Πηρε περιπου 6,5 λιτρα. Και ξεκινάω παλι. Μετα απο καποια λεπτα σβηνει η urea και το service ομως το λαμπακι check engine εμεινε. Αφηνω το αμαξι και λεω πρωι πρωι παμε συνεργεια για λυπητερη. Παιρνω το αμαξι το πρωι κανενα λαμπακι πουθενα. Παω συνεργειο μου λενε χωρις λαμπακι δεν μπορουμε να δουμε κατι φύγε. Εχω κυκλοφορησει το αμαξι και ολα φαινονται ρολοι μεχρι στιγμής. Έχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο; Τι πιστευετε? Από το συνεργείο μου είπαν ότι μπορεί να μπουκώσε το φλοτέρ ή να θέλει λίγο ξεκάπνισμα το αμάξι. Τι να πω. Μακαρι να μην είναι κάτι άλλο γιατί παμέ για πολλα €€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 51 λεπτά πριν, kwstastheod είπε Καλημέρα στην ομάδα, CITROEN C4 CACTUS 2015. Χθες αναψε λαμπακι check engine και μετα απο λίγο urea και service. Χωρις ενδειξη χιλιομετρων. Πηρα το αμαξι το εκανα βολτα το ζορισα και λίγο και το λαμπάκι urea και service εσβησε και ξανα αναψε. Παω βενζιναδικο. Συμπληρωνω adblue. Πηρε περιπου 6,5 λιτρα. Και ξεκινάω παλι. Μετα απο καποια λεπτα σβηνει η urea και το service ομως το λαμπακι check engine εμεινε. Αφηνω το αμαξι και λεω πρωι πρωι παμε συνεργεια για λυπητερη. Παιρνω το αμαξι το πρωι κανενα λαμπακι πουθενα. Παω συνεργειο μου λενε χωρις λαμπακι δεν μπορουμε να δουμε κατι φύγε. Εχω κυκλοφορησει το αμαξι και ολα φαινονται ρολοι μεχρι στιγμής. Έχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο; Τι πιστευετε? Από το συνεργείο μου είπαν ότι μπορεί να μπουκώσε το φλοτέρ ή να θέλει λίγο ξεκάπνισμα το αμάξι. Τι να πω. Μακαρι να μην είναι κάτι άλλο γιατί παμέ για πολλα €€ To ότι έσβησε το cel δεν σημαίνει ότι δεν έχει κρατηθεί στην μνήμη για να το δουν με το διαγνωστικό.Βαριούνται που ζουν μάλλον στο συνεργείο. Μπορεί να σου άναψε λαμπάκι κλπ επειδη ήταν χαμηλά η ουρία; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 1 ώρα πριν, kwstastheod είπε Καλημέρα στην ομάδα, CITROEN C4 CACTUS 2015. Χθες αναψε λαμπακι check engine και μετα απο λίγο urea και service. Χωρις ενδειξη χιλιομετρων. Πηρα το αμαξι το εκανα βολτα το ζορισα και λίγο και το λαμπάκι urea και service εσβησε και ξανα αναψε. Παω βενζιναδικο. Συμπληρωνω adblue. Πηρε περιπου 6,5 λιτρα. Και ξεκινάω παλι. Μετα απο καποια λεπτα σβηνει η urea και το service ομως το λαμπακι check engine εμεινε. Αφηνω το αμαξι και λεω πρωι πρωι παμε συνεργεια για λυπητερη. Παιρνω το αμαξι το πρωι κανενα λαμπακι πουθενα. Παω συνεργειο μου λενε χωρις λαμπακι δεν μπορουμε να δουμε κατι φύγε. Εχω κυκλοφορησει το αμαξι και ολα φαινονται ρολοι μεχρι στιγμής. Έχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο; Τι πιστευετε? Από το συνεργείο μου είπαν ότι μπορεί να μπουκώσε το φλοτέρ ή να θέλει λίγο ξεκάπνισμα το αμάξι. Τι να πω. Μακαρι να μην είναι κάτι άλλο γιατί παμέ για πολλα €€ Απλώς βσριοντουσαν , έχει κρατησει βλάβη . Δε ξέρω μηπως κάποιο πρόσθετο ad blue σε βοηθούσε . Βάζεις καλή ποιότητα adblue Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstastheod Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου Επανέρχομαι. Ταξίδι Φιλαδέλφεια ωροπος κ στις στροφές στ κατέβα ξανά λαμπακια. Έφτασα Ωροπο, έσβησα πήρα καφε κ συνέχισα. Έσβησαν λαμπακι urea και σέρβις και έμεινε το κινητηρα. Να αναφέρω ότι στ λαμπακι της urea δεν μ βγάζει χιλιομετρικη ενδειξη πάρα μόνο emmision fault. Μήπως παίζει τίποτα με τα καυσαέρια όταν ζεσταίνεται πολύ το αμάξι και δεν είναι το δοχειο; ή τα έπαιξε κάνας αισθητηρας; δεν ξέρω τι να πω. Καλό ότι σβήνει. Κακό ότι ξανανοιγει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 44 λεπτά πριν, kwstastheod είπε Επανέρχομαι. Ταξίδι Φιλαδέλφεια ωροπος κ στις στροφές στ κατέβα ξανά λαμπακια. Έφτασα Ωροπο, έσβησα πήρα καφε κ συνέχισα. Έσβησαν λαμπακι urea και σέρβις και έμεινε το κινητηρα. Να αναφέρω ότι στ λαμπακι της urea δεν μ βγάζει χιλιομετρικη ενδειξη πάρα μόνο emmision fault. Μήπως παίζει τίποτα με τα καυσαέρια όταν ζεσταίνεται πολύ το αμάξι και δεν είναι το δοχειο; ή τα έπαιξε κάνας αισθητηρας; δεν ξέρω τι να πω. Καλό ότι σβήνει. Κακό ότι ξανανοιγει. Είναι θέμα χρόνου μέχρι να τα φτύσει τελείως κ να μείνει μόνιμα ανοικτό. Βέβαια χωρίς διαγνωστικό, κάνεις δεν μπορεί να πει με σιγουριά αλλά λόγω του μηνύματος για τα καυσαέρια πιστεύω ότι συνδέεται με το δοχείο ουρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstastheod Δημοσ. 8 Ιουνίου Share Δημοσ. 8 Ιουνίου Θα το πάω σε άλλο συνεργείο την Δευτέρα αν είναι κ βλέπουμε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwstastheod Δημοσ. 10 Ιουνίου Share Δημοσ. 10 Ιουνίου Καλημέρα στην ομάδα, Πήγα το αμάξι συνεργείο. Αλλαγή δοχείου ουρίας. Δεν με καλύπτει σε τίποτα η citroen λόγω ότι ξεπέρασα την 8ετία αν και είμαι εντός των χιλιομέτρων. Συγκεκριμένα λένε 8ετία και 100.000 χλμ και καλύπτουν το 30%. Κόστος αλλαγής 1200 €. Αποφάσισα να το πάω για επισκευή στον Λιόλιο. Δεν ξέρω αν τον έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος. Το συζήτησα μαζί του με έπεισε και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Κόστος κάτω από το 1/2 της αλλαγής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sv8iik Δημοσ. 10 Ιουνίου Share Δημοσ. 10 Ιουνίου φίλε μου peugeot 2008 μοντέλο 21 , 12Κ χλμ το έδωσα γιατί συνεχώς είχα θέμα με adblue, βέβαια σε peugeot ξανά πήγα .(βενζίνη ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα