Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Τεχνικά το πρόβλημα γιατί δημιουργείται και ουσιαστικά τι είναι το πρόβλημα?

Τεχνικά το πρόβλημα είναι ότι λόγο ελλατωματικου δοχείου ενός υγρού, υπερλειτουργει μια αντλία που ψεκάζει αυτό το υγρό στα καυσαέρια. Με τον καιρό η αντλία καίγεται. Το αυτοκίνητο διαβάζει ότι δεν ψεκάζεται επαρκές υγρό και δεν του επιτρέπει να πάρει μπρος αν δεν επισκευαστεί...το υγρό είναι διάλυμα ουρίας (λέγε με blue hdi που είναι πιο εύηχο...). Μια έντονα δραστική ουσία φθηνή, ακινδυνη (χρησιμοποιείται παντού στην οργανική χημεία ) που όμως αντιδρά και εξουδετερώνει τα οξείδια του αζώτου στα καυσαερια

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, SpirtouLisS είπε

Τεχνικά το πρόβλημα είναι ότι λόγο ελλατωματικου δοχείου ενός υγρού, υπερλειτουργει μια αντλία που ψεκάζει αυτό το υγρό στα καυσαέρια. Με τον καιρό η αντλία καίγεται. Το αυτοκίνητο διαβάζει ότι δεν ψεκάζεται επαρκές υγρό και δεν του επιτρέπει να πάρει μπρος αν δεν επισκευαστεί...το υγρό είναι διάλυμα ουρίας (λέγε με blue hdi που είναι πιο εύηχο...). Μια έντονα δραστική ουσία φθηνή, ακινδυνη (χρησιμοποιείται παντού στην οργανική χημεία ) που όμως αντιδρά και εξουδετερώνει τα οξείδια του αζώτου στα καυσαερια

Οπότε η αλλαγή περιλαμβάνει, δοχείο, ουρία και φυσικά αντλία. Σωστα?

Το δοχείο τι πρόβλημα έχει όμως και αλλάζεται? Πάει μήπως μαζί με την αντλία σετ?

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

....απο τον σχεδιασμό δείχνει ότι αντλίες, αισθητήρες κλπ είναι ενσωματωμένα στο ad blue reservoir/tank

 

Έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν ποιότητες κ ποιότητες σε ad blue διαλύματα. 

Έκανα δοκιμές με κοινό ad blue από πρατήριο υγρών καυσίμων (ΕΚΟ) κ πιο εξειδικευμένο, απο το προτεινόμενο, του κατασκευαστή (Total).

Σε συνθήκες περιβάλλοντος, το δεύτερο, έχει σαφέστατα λιγότερα κατάλοιπα (κρυσταλλοποιήσεις) ...αν σημαίνει κάτι αυτό.

Το πρόβλημα είναι ότι επειδή είναι κάπως "εξειδικευμένο" δεν το βρίσκεις εύκολα (ClearNoX).

s-l1600.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Ειμαι κ γω κάτοχος ενός Peugeot 3008 1,6 πετρελαιο και μετα απο 5 χρόνια χρήσης (40κ χιλιόμετρα) περασμένη εγγύηση κατα 3 μήνες μου εβγαλε μνμ βλάβης καταλύτη και στο συνεργείο αντί 1300 μου ζητάνε 290 με έκπτωση για αλλαγή δοχείου... Όποτε πρεπει να πω και ευχαριστώ... 😒

Μακριά απο πετρελαιοκινητα παιδια. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, T4rantul4 είπε

Ειμαι κ γω κάτοχος ενός Peugeot 3008 1,6 πετρελαιο και μετα απο 5 χρόνια χρήσης (40κ χιλιόμετρα) περασμένη εγγύηση κατα 3 μήνες μου εβγαλε μνμ βλάβης καταλύτη και στο συνεργείο αντί 1300 μου ζητάνε 290 με έκπτωση για αλλαγή δοχείου... Όποτε πρεπει να πω και ευχαριστώ... 😒

Μακριά απο πετρελαιοκινητα παιδια. 

Μη βαζεις στο ιδιο σακι όλα τα diesel , επειδη εχει θεμα το συγκεκριμενο συστημα στο συγκεκριμένο μοντέλο .

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, T4rantul4 είπε

Ειμαι κ γω κάτοχος ενός Peugeot 3008 1,6 πετρελαιο και μετα απο 5 χρόνια χρήσης (40κ χιλιόμετρα) περασμένη εγγύηση κατα 3 μήνες μου εβγαλε μνμ βλάβης καταλύτη και στο συνεργείο αντί 1300 μου ζητάνε 290 με έκπτωση για αλλαγή δοχείου... Όποτε πρεπει να πω και ευχαριστώ... 😒

Μακριά απο πετρελαιοκινητα παιδια. 

Με 8.000χμ το χρόνο, ούτως ή άλλως εξ αρχής έπρεπε να πάρεις βενζίνης. 

Τα 2015+ πετρελαίου ειναι μόνο για όσους κάνουν 15.000+ χμ σε εθνικούς δρόμους. 

*Με 290€ είσαι εξαιρετικά τυχερός. Απίστευτο που έκαναν τέτοια έκπτωση. Τους τιμά. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, T4rantul4 είπε

Μακριά απο πετρελαιοκινητα παιδια.

Άμα κάνεις 40,000χλμ σε 5 χρόνια, τότε ναι, μακριά.😉

Επεξ/σία από ideal09
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/5/2023 στις 3:17 ΜΜ, sphinxgr είπε

Με 8.000χμ το χρόνο, ούτως ή άλλως εξ αρχής έπρεπε να πάρεις βενζίνης. 

Τα 2015+ πετρελαίου ειναι μόνο για όσους κάνουν 15.000+ χμ σε εθνικούς δρόμους. 

*Με 290€ είσαι εξαιρετικά τυχερός. Απίστευτο που έκαναν τέτοια έκπτωση. Τους τιμά. 

Ένα παράδειγμα λανθασμένης επιλογής αυτοκινήτου για λάθος χρήση. Αφορά καινούργιο Diesel 2022 με 1500χμ που η κίνηση γίνεται μόνο σε αστικό κύκλο με μικρές ταχύτητες. Πάει το DPF και χρειάζεται αλλαγή. 

image.png.e243b80a65db6824f13be75229416b0e.png

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εκτός απο το 2008 diesel εχω και ενα Suzuki swift DIESEL του 2009 και εχει κάνει 180χιλ χλμ μεσα σε πόλη και δεν εχει πάθει ποτέ τίποτα ! (ολα τα service στην ωρα τους ) δεν το θεωρώ σωστό στα 1500 να θέλει αλλαγή dpf κατι αλλο συμβαίνει . ( εχω αρχίσει και σκέφτομαι μήπως πρέπει να δωσω το 2008 με 16k χλμ)

Επεξ/σία από sv8iik
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Ένα παράδειγμα λανθασμένης επιλογής αυτοκινήτου για λάθος χρήση. Αφορά καινούργιο Diesel 2022 με 1500χμ που η κίνηση γίνεται μόνο σε αστικό κύκλο με μικρές ταχύτητες. Πάει το DPF και χρειάζεται αλλαγή. 

image.png.e243b80a65db6824f13be75229416b0e.png

Πραγματικά κάτι τέτοιο μπορώ να φανταστώ ότι έγινε μόνο αν το αμάξι δούλευε επί 1+ χρόνο αποκλειστικά και μόνο σε για αποστάσεις των 2χλμ και σε συνδιασμό με κάποια αστοχία να έσπασε το dpf. Είναι δυνατόν; Έχω δει και καινούριο diesel που στις 30.000χλμ του βγηκε άχρηστο και το ξήλωσε, αλλά 1.500χλμ είναι υπερβολή.

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, sv8iik είπε

εκτός απο το 2008 diesel εχω και ενα Suzuki swift DIESEL του 2009 και εχει κάνει 180χιλ χλμ μεσα σε πόλη και δεν εχει πάθει ποτέ τίποτα ! (ολα τα service στην ωρα τους ) δεν το θεωρώ σωστό στα 1500 να θέλει αλλαγή dpf κατι αλλο συμβαίνει . ( εχω αρχίσει και σκέφτομαι μήπως πρέπει να δωσω το 2008 με 16k χλμ)

Απο το 2009/2010 έβαζαν dpf και ξεκίνησαν τα προβληματα.  

19 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Πραγματικά κάτι τέτοιο μπορώ να φανταστώ ότι έγινε μόνο αν το αμάξι δούλευε επί 1+ χρόνο αποκλειστικά και μόνο σε για αποστάσεις των 2χλμ και σε συνδιασμό με κάποια αστοχία να έσπασε το dpf. Είναι δυνατόν; 

6 μήνες δούλευε. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 16/12/2019 στις 10:07 ΜΜ, GeorgeMan είπε

Για την ιστορία, πήγε στην autoone, είναι ακόμα εντός εγγύησης, θα του καλύψουν όλη την αλλαγή με 100€ κόστος εργατικών. Φτηνά τη γλύτωσε... Το θέμα είναι ότι δεν εμπιστεύεται το αυτοκίνητο καθόλου πλέον.

 

 

Γνωστό το πρόβλημα για Peugeot-Citroen.Αφού όμως αντικαταστάθηκε το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο,να μην το φοβάται. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...