Προς το περιεχόμενο

Blue HDI Urea error κόστος επισκευής 1300€!!!


GeorgeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, chaosmaster είπε

Μη γράφεις ότι να ναι. Εδώ μιλάμε για ζημιά που προέρχεται από 100% λάθος της εταιρείας. Συγκεκριμένα υπάρχει κατασκευαστικο λάθος του εξαρτήματος. Μια ζημιά που θα τη βγάλει σίγουρα κ κόστος 1κ+. Κ δεν είναι αυτό. Η εταιρεία δεν έχει αλλάξει το δοχείο με ένα πιο εξελιγμένο. Δλδ πας κ βάζεις το ίδιο ελαττωματικό. Απλά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν σοβαρά όργανα να ασχοληθούν. Γιατί αν υπήρχαν θα πάθαινε ότι έπαθε η vw στην Αμερική με τα λογισμικά για τα καυσαέρια. Κ εκεί να δεις κλάμα. 

Δεν ξέρω που βλέπεις ότι γράφω ότι "να ναι". Η πραγματικότητα είναι αυτή που έγραψα και μάλιστα με απόλυτη ακρίβεια. 

Δεν υπάρχει περίπτωση να πεθάνει κάποιος? ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Θα γίνει αλλαγή εντός εγγύησης ή θα πληρωθεί απο τον ιδιοκτήτη εφόσον είναι εκτός εγγύησης. Έτσι έχει η φάση. 

Το να είναι ηθικό ή σωστό ή οτιδήποτε άλλο, είναι άλλη άσχετη, θεωρητική συζήτηση. 

Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα να χαρίζουν λεφτά. Ανακλήσεις κάνουν μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει ενδεχόμενο θανάτου και κινδυνεύουν απο μελλοντικές μηνύσεις.  Αν το κόστος των μηνύσεων είναι < του κόστους ανάκλησης, δεν κάνουν τίποτα. Δεν πρόκειται να βγάλουν ανάκληση γιατί καίει λάδια ή γιατί δεν δουλευει το ad blue.  

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Δεν ξέρω που βλέπεις ότι γράφω ότι "να ναι". Η πραγματικότητα είναι αυτή που έγραψα και μάλιστα με απόλυτη ακρίβεια. 

Δεν υπάρχει περίπτωση να πεθάνει κάποιος? ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Θα γίνει αλλαγή εντός εγγύησης ή θα πληρωθεί απο τον ιδιοκτήτη εφόσον είναι εκτός εγγύησης. Έτσι έχει η φάση. 

Το να είναι ηθικό ή σωστό ή οτιδήποτε άλλο, είναι άλλη άσχετη, θεωρητική συζήτηση. 

Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα να χαρίζουν λεφτά. Ανακλήσεις κάνουν μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει ενδεχόμενο θανάτου και κινδυνεύουν απο μελλοντικές μηνύσεις.  Αν το κόστος των μηνύσεων είναι < του κόστους ανάκλησης, δεν κάνουν τίποτα. Δεν πρόκειται να βγάλουν ανάκληση γιατί καίει λάδια ή γιατί δεν δουλευει το ad blue.  

Δλδ στο ktm μου που μου έκανε ανάκληση η εταιρεία τη βάση της πινακίδας το έκανε επειδή θα πέθαινα αν δε το άλλαζα ή επειδή θα τρέχανε οι αγωγές. Γι αυτό σου λέω μη γράφεις ότι να ναι. Κ ειδικά το συγκεκριμένο θέμα με τη psa το ξέρω πολύ καλά. Κ μάθε στη ζωή σου να μην είσαι απόλυτος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/8/2022 στις 9:59 ΜΜ, chaosmaster είπε

Δλδ στο ktm μου που μου έκανε ανάκληση η εταιρεία τη βάση της πινακίδας το έκανε επειδή θα πέθαινα αν δε το άλλαζα ή επειδή θα τρέχανε οι αγωγές. Γι αυτό σου λέω μη γράφεις ότι να ναι. Κ ειδικά το συγκεκριμένο θέμα με τη psa το ξέρω πολύ καλά. Κ μάθε στη ζωή σου να μην είσαι απόλυτος.

Πες μου το λόγο που έγινε η ανάκληση της βάσης της πινακίδας. Ποιος ειναι αυτός?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Καλησπέρα σας και από εμένα. Ειμαι και εγώ ένας κάτοχος peugeot 208 όπου χάλασε το δοχείο ουριας δύο φορές. Την πρώτη μέσα στα 5 χρόνια όπου ήταν στην εγγύηση του αυτοκινήτου (δεν πληρωσα κατι πλην εργατικων ) και τη δεύτερη φορά μετά από 1 μισή χρόνο. Ρωτώντας το συνεργείο που πηγαίνω έμαθα ότι το ανταλακτικο έχει 1 χρόνο εγγύηση και θα πρέπει να πληρώσω το πλήρη πόσο. Μετά από διάφορες συζητήσεις και με επικοινωνία του συνεργείου με την εταιρεία θα μου καλύψουν το 60% του ανταλακτικου. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν πράγματι έχει 1 χρόνο εγγύηση το ανταλλακτικό γιατί για ένα τέτοιο ελαττωματικο προιον (όπως διαβάζω σε διάφορα forum) μου φαίνεται περίεργο.  Επίσης προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία αλλά η απάντηση ήταν ότι λεει το συνεργείο χωρίς να μου απαντήσει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ten-ten είπε

Καλησπέρα σας και από εμένα. Ειμαι και εγώ ένας κάτοχος peugeot 208 όπου χάλασε το δοχείο ουριας δύο φορές. Την πρώτη μέσα στα 5 χρόνια όπου ήταν στην εγγύηση του αυτοκινήτου (δεν πληρωσα κατι πλην εργατικων ) και τη δεύτερη φορά μετά από 1 μισή χρόνο. Ρωτώντας το συνεργείο που πηγαίνω έμαθα ότι το ανταλακτικο έχει 1 χρόνο εγγύηση και θα πρέπει να πληρώσω το πλήρη πόσο. Μετά από διάφορες συζητήσεις και με επικοινωνία του συνεργείου με την εταιρεία θα μου καλύψουν το 60% του ανταλακτικου. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν πράγματι έχει 1 χρόνο εγγύηση το ανταλλακτικό γιατί για ένα τέτοιο ελαττωματικο προιον (όπως διαβάζω σε διάφορα forum) μου φαίνεται περίεργο.  Επίσης προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία αλλά η απάντηση ήταν ότι λεει το συνεργείο χωρίς να μου απαντήσει τίποτα.

2 χρονια έχουν βάσει νόμου εφοσον πρόκειται για καινούργια ανταλλακτικά. Σε όλες τις αντιπροσωπείες…!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοντά στα 80κ συνολο .  Και στον ενάμιση χρόνο μετά την πρώτη αλλαγή περίπου 14 με 15 χιλιάδες

24 λεπτά πριν, sv8iik είπε

ποσα χλμ έχεις ; το δικό μου (2008) του'21 με 16k προς το παρόν είναι υποδειγματικο...

Τέλεια, άρα καταλαβαίνω ότι αφού έχει δύο χρόνια θα έπρεπε μα είναι δωρεάν η αλλαγη. Άρα στην πρώτη αλλαγή δεν βάλανε καινούριο (πολύ πιθανόν). Η αλλαγές έγιναν σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορώ να καταλάβω , σε ευρωπαϊκά φορουμ, διαβάζω για πολλά θέματα με το adblue κτλ , πως ένας τέτοιος όμιλος αφήνει ξεκρεμαστους τους πελάτες του ;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sv8iik είπε

δεν μπορώ να καταλάβω , σε ευρωπαϊκά φορουμ, διαβάζω για πολλά θέματα με το adblue κτλ , πως ένας τέτοιος όμιλος αφήνει ξεκρεμαστους τους πελάτες του ;  

αφού μπορεί , όπως πχ η Toyota με το ελαττωματικό μοτέρ το 2010 (μεγαλύτερο κόστος) , το VAG με το dsg κτλ

7 ώρες πριν, ten-ten είπε

Επίσης προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία αλλά η απάντηση ήταν ότι λεει το συνεργείο χωρίς να μου απαντήσει τίποτα.

ΣτΚ κατά αντιπροσωπείας ,

ψάξε και κανα fb group μήπως κινήθηκαν νομικά κάποιοι

6 ώρες πριν, ten-ten είπε

Η αλλαγές έγιναν σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο.

τώρα το διάβασα, γιατί δεν πήγες αντιπροσωπία ? Αυτό είναι και το νόημά της , να καλύπτει τις βλάβες εντελώς δωρεάν σε περίπτωση βγλάβης στην εγγύηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ten-ten είπε

Καλησπέρα σας και από εμένα. Ειμαι και εγώ ένας κάτοχος peugeot 208 όπου χάλασε το δοχείο ουριας δύο φορές. Την πρώτη μέσα στα 5 χρόνια όπου ήταν στην εγγύηση του αυτοκινήτου (δεν πληρωσα κατι πλην εργατικων ) και τη δεύτερη φορά μετά από 1 μισή χρόνο. Ρωτώντας το συνεργείο που πηγαίνω έμαθα ότι το ανταλακτικο έχει 1 χρόνο εγγύηση και θα πρέπει να πληρώσω το πλήρη πόσο. Μετά από διάφορες συζητήσεις και με επικοινωνία του συνεργείου με την εταιρεία θα μου καλύψουν το 60% του ανταλακτικου. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν πράγματι έχει 1 χρόνο εγγύηση το ανταλλακτικό γιατί για ένα τέτοιο ελαττωματικο προιον (όπως διαβάζω σε διάφορα forum) μου φαίνεται περίεργο.  Επίσης προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία αλλά η απάντηση ήταν ότι λεει το συνεργείο χωρίς να μου απαντήσει τίποτα.

Μετα απο μια αντικατασταση στην διαρκεια της εγγύησης, και ξανα μετα απο 1 χρονο, σε συνδιασμο με διαφορα Links που λογικα θα βρεις με το θεμα, νομίζω αποδεικνύουν με σαφηνεια οτι ειναι στανταρ προβλημα το οποιο εμφανιζεται σε πολυ σύντομο διαστημα, και κατ επεκταση μιλαμε για ελαττωμα του προιοντος το οποιο προυπάρχει της πώλησης. Ευκολα καλύπτεσαι για 2 χρονια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Απορώ που τόσα χρόνια με προβλήματα δεν έχουν αρχίσει να τα καταργούν... Όπως με το dpf εδώ και χρόνια. 

Προσοχή δεν θεωρώ σωστό να το καταργήσει κάνεις, αλλά και να πληρώνει κάθε τόσο για κάτι που χαλάει συνέχεια...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Απορώ που τόσα χρόνια με προβλήματα δεν έχουν αρχίσει να τα καταργούν... Όπως με το dpf εδώ και χρόνια. 

Προσοχή δεν θεωρώ σωστό να το καταργήσει κάνεις, αλλά και να πληρώνει κάθε τόσο για κάτι που χαλάει συνέχεια...

 

Πρόβλημα βγάζουν μόνο του ομίλου Stellantis , τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μια χαρά λειτουργούν....

Το θέμα είναι να προχωρήσουν σε ανάκληση κ να βάλουν ένα διαφορετικης σχεδίασης ανταλλακτικο ώστε ο ιδιοκτήτης να ξεμπερδευει από όλο τον φαύλο κύκλο.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω αλλάξει κι εγω δοχείο σε C4 εκτος εγγύησης. μοναδική προϋπόθεση τα σερβις να ειναι στην ωρα τους και σε αντιπροσωπεία. υπαρχει εκτενή αναφορά σε άλλο φόρουμ που εχω γραψει και την εμπειρία μου. http:// http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=14559&sid=b70d2d5ecc1e926bf7792754948a6425&start=510

αν θυμάμαι καλα ειχει αλλαξει ο κωδικος του αρχικού ανταλλακτικού που ισως σημαίνει οτι κατι εχουν διορθώσει ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και αν εισαι σε νησί που δεν υπάρχει αντιπροσωπεία ;; εκει τι γίνεται ;; δίνεις χιλιάρικα κάθε τόσο που θα χαλάει ; κρίμα εχω αρχίσει να σκέφτομαι μήπως πρέπει να το δωσω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...