Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, lele322 είπε

Ειναι γνωστο προβλημα το ad blue και δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του πετρελαιου που βαζετε η οτιδηποτε αλλο, Τουφεκαει το συστημα στα 4-5 χρονια. Ολες οι αντιπροσωπείες το ξερουν. Ξερω ατομα που τους καλυψαν και εκτος εγγυησης. 

Σαν κινητηρες ειναι κορυφη. Αυτη η βλακεια το adblue που βαλανε, για τους ρυπους ,χαλαει ολη την εικονα. Μακρια απο diesel με adblue. 

Ολα τα φορτηγά έχουν AdBlue.Και τα λεωφορεία.

Οποτε δεν φταίει το AdBlue αλλά το σύστημα τροφοδοσίας που εχει φτιάξει η PSA.

  • Like 3
  • 10 μήνες μετά...
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 19/9/2021 στις 10:45 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Ολα τα φορτηγά έχουν AdBlue.Και τα λεωφορεία.

Οποτε δεν φταίει το AdBlue αλλά το σύστημα τροφοδοσίας που εχει φτιάξει η PSA.

μήπως μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με τα συνεργεία που το κάλυψαν αν και εκτός εγγύησης;

μήπως μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με άτομα που επιδιόρθωσαν το δοχείο ουρίας;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sakelta είπε

μήπως μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με τα συνεργεία που το κάλυψαν αν και εκτός εγγύησης;

δεν υπάρχει αυτό που λες

2 ώρες πριν, sakelta είπε

μήπως μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με άτομα που επιδιόρθωσαν το δοχείο ουρίας;

δε χρειάζεται να ανοίγεις ξεχωριστό θέμα , καταρχάς μιλάς με αντιπροσωπία και μαμά εταιρία (ψάξε αν έχει δοθεί ποτέ εντολή για επισκευή εκτός εγγύησης δωρεάν) , επίσης θα σου πρότεινα να μπεις σε κανα fb group που σίγουρα θα υπάρχουν αρκετοί που έκαναν επισκευή για να σου πουν κόστος

Δημοσ.

Από όσους ξέρω με τέτοιους κινητήρες από το PSA Group κανείς δεν την έχει γλιτώσει. Είναι προβληματικό σύστημα, με πιο πολλά failures από το επίσης προβληματικό dpf. Έτσι κατάφεραν με τα προσθετα συστήματα κατά ρύπων να κάνουν τεχνητά προβληματικούς τους diesel.

Δημοσ.

Όλα τα adblue αργά ή γρήγορα βγάζουν πρόβλημα κ αυτό γίνεται λόγω των κρυστάλλων που δημιουργεί το ίδιο adblue κ στην ουσία το φράζει. Απλά η psa έχει προβληματικό δοχείο ουριας. Το μπεκ είναι ενσωματωμένο μέσα κ γι αυτό προκύπτει αυτό το κόστος. Γιατί αλλάζει όλο το δοχείο. Επίσης το ανταλλακτικό που σου βάζουν είναι το ίδιο. Δεν έχουν αλλάξει ή βελτιώσει κάτι. Κ αργά ή γρήγορα θα το βγάλει πάλι. 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, chaosmaster είπε

Όλα τα adblue αργά ή γρήγορα βγάζουν πρόβλημα κ αυτό γίνεται λόγω των κρυστάλλων που δημιουργεί το ίδιο adblue κ στην ουσία το φράζει. Απλά η psa έχει προβληματικό δοχείο ουριας. Το μπεκ είναι ενσωματωμένο μέσα κ γι αυτό προκύπτει αυτό το κόστος. Γιατί αλλάζει όλο το δοχείο. Επίσης το ανταλλακτικό που σου βάζουν είναι το ίδιο. Δεν έχουν αλλάξει ή βελτιώσει κάτι. Κ αργά ή γρήγορα θα το βγάλει πάλι. 

Απορω τι σύστημα έχουν σε λεωφορεία και φορτηγά και δεν φράζει απο τους κρυστάλλους.

Κρύσταλλοι θυμάμαι να σχηματίζονται όταν στέγνωνε το υγρό,όταν μας χυνόταν έξω απο το δοχείο στον ανεφοδιασμό.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Απορω τι σύστημα έχουν σε λεωφορεία και φορτηγά και δεν φράζει απο τους κρυστάλλους.

Κρύσταλλοι θυμάμαι να σχηματίζονται όταν στέγνωνε το υγρό,όταν μας χυνόταν έξω απο το δοχείο στον ανεφοδιασμό.

Πάρε ένα λίτρο adblue κ φερτο σε επαφή με τον αέρα για λίγες μέρες να δεις πώς γίνεται. Δε ξέρω τι πρόσθετα μπορεί να ρίχνουν μέσα για να καθαρίσει. Επίσης ίσως έχουν πρόσβαση σε μπεκ καλωδιώσεις κ να τα καθαρίζουν όταν κολλάει. Στο τεποζιτο των psa δε γίνεται. Είναι καθαρά κατασκευαστικο λάθος της εταιρείας κ δε το παραδέχεται. Όσοι είναι σε εγγύηση γίνεται αντικατάσταση. Στους υπόλοιπους από τσέπη. Κ το κακό είναι ότι βάζεις πάλι το ίδιο ανταλλακτικό που σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα θα το βγάλει πάλι. Εχουν κινηθεί κ νομικά κ με συνήγορο του καταναλωτή αλλά άκρη δε βγήκε. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, chaosmaster είπε

Πάρε ένα λίτρο adblue κ φερτο σε επαφή με τον αέρα για λίγες μέρες να δεις πώς γίνεται. Δε ξέρω τι πρόσθετα μπορεί να ρίχνουν μέσα για να καθαρίσει. Επίσης ίσως έχουν πρόσβαση σε μπεκ καλωδιώσεις κ να τα καθαρίζουν όταν κολλάει. Στο τεποζιτο των psa δε γίνεται. Είναι καθαρά κατασκευαστικο λάθος της εταιρείας κ δε το παραδέχεται. Όσοι είναι σε εγγύηση γίνεται αντικατάσταση. Στους υπόλοιπους από τσέπη. Κ το κακό είναι ότι βάζεις πάλι το ίδιο ανταλλακτικό που σημαίνει ότι αργά ή γρήγορα θα το βγάλει πάλι. Εχουν κινηθεί κ νομικά κ με συνήγορο του καταναλωτή αλλά άκρη δε βγήκε. 

Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται,τίποτα.Κρατάγαμε μπιτόνια μισογεμάτα για βδομάδες και ήταν μια χαρά.

Μην μπερδευουμε  το σύστημα της PSA γενικά με  το   adblue ,είναι σαν να λέμε ότι φταίει γενικά  η βενζίνη γιατί τα μπεκ της Χ εταιρίας κολλάνε.

Για το σύστημα της  PSA εχω διαβάσει ,αποσπασματικά είναι η αλήθεια,ότι επειδή δεν επέτρεπε να μπει αέρας όσο κατέβαινε το υγρό το δοχείο έκανε κενό και  ζόριζε  την αντλία που καιγόταν.(αν τα θυμάμαι λάθος ,γράφω λάθος) 

 Edit βρηκα το https://www.peugeotforums.com/threads/p20e8-fault-code-and-urea-tank.327132/#post-2182188 αλλά μάλλον έπεσε το site.

https://www.berlingoforum.com/thread-17292-post-110743.html#pid110743

Δημοσ.

Κ εγώ σε αγγλικό φόρουμ είχα διαβάσει για ένα μέλος που επισκεύασε ένα δοχείο adblue της Pegeoutσλ συνδυάζοντας ανταλλακτικά από αλλά χαλασμένα δοχεία. Είχε καταλήξει στο συμπέρασμα πως υπήρχε διάβρωση στην καλωδίωση κ στις συνδέσεις. 

 Επίσης στο ίδιο θέμα είχα διαβάσει ότι οι περισσότεροι όταν το δοχείο έβγαζε πρόβλημα έπαιρναν καινούριο από ebay στο μισό κόστος .

Για όποιον έχει όρεξη

https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=66320

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 19/9/2021 στις 10:42 ΠΜ, Shyn είπε

Γεια σας. Μου εμφάνισε και εμένα αντίστοιχο πρόβλημα το peugeot 308 του 2016, δηλαδή μου άναψε η λυχνία urea και μου έδωσε μια προθεσμία 1100 km μέχρι το όχημα να πάψει να λειτουργεί.

Υπάρχει κάποιος που πήγε σε αντιπροσωπεία με αυτοκίνητο που έχει περάσει την εγγύηση και του έκανα αλλαγή όλου του συστήματος χωρίς να πληρώσει κάτι ή πλήρωσε κάποιο ελάχιστο ποσό??

 

Δημοσ.

Καφρίλα αυτό που θα γράψω...αλλά υπάρχουν ad blue emulators που παρακάμπτουν το σύστημα ad blue!!!

Επίσης μερικοί αναφέρονται σε ανακλήσεις που δεν κάνουν οι εταιρείες. Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα να χαρίζουν λεφτά. Ανακλήσεις κάνουν μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει ενδεχόμενο θανάτου και κινδυνεύουν απο μελλοντικές μηνύσεις.  Αν το κόστος των μηνύσεων είναι < του κόστους ανάκλησης, δεν κάνουν τίποτα. Δεν πρόκειται να βγάλουν ανάκληση γιατί καίει λάδια ή γιατί δεν δουλευει το ad blue.  

Δημοσ.
Στις 17/9/2021 στις 9:50 ΠΜ, kalogeros είπε

Εφόσον μιλάμε για αντικατάσταση, θα απαιτήσεις καινούρια εγγύηση για το εξάρτημα που αλλάχτηκε.

Ναι αλλαχτηκε δωρεαν εντος εγγυησης.Εκτοτε,10 μηνες μετα κανενα προβλημα.

6.jpeg

Δημοσ.

Μιας και είμαι και εγώ κάτοχος bluehdi PSA, δοκίμασα και έβαλα την ουρία Total Clearnox. Έχει ειδική σύνθεση που δεν επιτρέπει την κρυσταλλοποίηση. Αρνητικό η αυξημένη τιμή της. (30+€/10lt) Εγώ έχω αλλάξει ήδη δοχείο και πλέον θα βάζω αυτήν μήπως γλιτώσω την 2η αλλαγή που θα είναι εκτός εγγύησης.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Μιας και είμαι και εγώ κάτοχος bluehdi PSA, δοκίμασα και έβαλα την ουρία Total Clearnox. Έχει ειδική σύνθεση που δεν επιτρέπει την κρυσταλλοποίηση. Αρνητικό η αυξημένη τιμή της. (30+€/10lt) Εγώ έχω αλλάξει ήδη δοχείο και πλέον θα βάζω αυτήν μήπως γλιτώσω την 2η αλλαγή που θα είναι εκτός εγγύησης.

και εγω χρησιμοποιω addblue  μονο Total και επιπροσθετως βαζω και TUNAP 986 για την κρυσταλοποιηση

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 24/8/2022 στις 10:40 ΠΜ, sphinxgr είπε

Καφρίλα αυτό που θα γράψω...αλλά υπάρχουν ad blue emulators που παρακάμπτουν το σύστημα ad blue!!!

Επίσης μερικοί αναφέρονται σε ανακλήσεις που δεν κάνουν οι εταιρείες. Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα να χαρίζουν λεφτά. Ανακλήσεις κάνουν μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει ενδεχόμενο θανάτου και κινδυνεύουν απο μελλοντικές μηνύσεις.  Αν το κόστος των μηνύσεων είναι < του κόστους ανάκλησης, δεν κάνουν τίποτα. Δεν πρόκειται να βγάλουν ανάκληση γιατί καίει λάδια ή γιατί δεν δουλευει το ad blue.  

Μη γράφεις ότι να ναι. Εδώ μιλάμε για ζημιά που προέρχεται από 100% λάθος της εταιρείας. Συγκεκριμένα υπάρχει κατασκευαστικο λάθος του εξαρτήματος. Μια ζημιά που θα τη βγάλει σίγουρα κ κόστος 1κ+. Κ δεν είναι αυτό. Η εταιρεία δεν έχει αλλάξει το δοχείο με ένα πιο εξελιγμένο. Δλδ πας κ βάζεις το ίδιο ελαττωματικό. Απλά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν σοβαρά όργανα να ασχοληθούν. Γιατί αν υπήρχαν θα πάθαινε ότι έπαθε η vw στην Αμερική με τα λογισμικά για τα καυσαέρια. Κ εκεί να δεις κλάμα. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...