Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ το forum. Φίλος αγόρασε Peugeot 308 1.6 blue HDI του 2016 φέτος πριν κάποιους μήνες.

Μετά από λίγο καιρό του έβγαλε μήνυμα να συμπληρώσει adblue με αντίστροφη μέτρηση από τα 1100km. Μη ξέροντας πώς γίνεται αυτό (και ότι μπορείς να το κάνεις και σε βενζινάδικο), πήγε στο συνεργείο, του συμπλήρωσαν και όλα καλά.
Λίγο μετά, του έβγαλε και πάλι το ίδιο μήνυμα. Πήγε ξανά συνεργείο, διάγνωση: Αλλαγή συστήματος adblue, 1300€!!!!! Για αυτοκίνητο ούτε 4 ετών!
Το έψαξα λίγο, φαίνεται να υπήρχε ένα σχεδιαστικό πρόβλημα στο καπάκι των adblue με αποτέλεσμα να δουλεύει με υποπίεση η αντλία του adblue να ζορίζεται και εν τέλει να τα φτύνει. Σε κάποιους διάβασα ότι λύθηκε αλλάζοντας καπάκι adblue, αν δεν είναι η αντλία πολύ φθαρμένη. Στην αντιπροσωπεία βέβαια δεν του είπαν κάτι τέτοιο...

Υπάρχει γιατρειά ή δε το γλυτώνει το 1300ρι για ένα "'άχρηστο" για τη λειτουργία του αυτοκινήτου σύστημα;

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Μετά σου λένε πάρε όσο πιο καινούργιο αυτοκίνητο μπορείς :Ρ

Οι ίδιοι βέβαια λένε μην πάρεις μεταχειρισμένο πετρέλαιο. 
 

ts H αντλία δοκιμάστηκε στον πάγκο αν δουλεύει;

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, paylidis said:

Οι ίδιοι βέβαια λένε μην πάρεις μεταχειρισμένο πετρέλαιο. 
 

ts H αντλία δοκιμάστηκε στον πάγκο αν δουλεύει;

Νομίζω πως η αντλία πάει κομπλέ με το δοχείο και όλο το σύστημα, γιατί βρίσκεται κάτω απο τη ρεζερβα, πίσω στο πορτ-μπαγκάζ. Γι'αυτό και κοστίζει τόσο... Όχι δε δοκιμάστηκε. Αλλά το αυτοκίνητο μετά από reset λειτουργεί κανονικά, απλά με μήνυμα εκ νέου ότι μετά από 1100km θα πάψει να παίρνει μπρος.

Επεξ/σία από GeorgeMan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιθανότατα τότε δεν έχει πρόβλημα η αντλία αλλά είναι κάποιο ηλεκτρονικό σκάλωμα. Μια καλή ιδέα θα ήταν να πάει στην αντιπροσωπεία να κάνει μια αναβάθμιση. Επίσης εφόσον είναι γνωστό το θέμα με την τάπα να αλλαχθεί κ αυτή 

Επεξ/σία από paylidis
  • Moderators
Δημοσ.
9 hours ago, paylidis said:

Πιθανότατα τότε δεν έχει πρόβλημα η αντλία αλλά είναι κάποιο ηλεκτρονικό σκάλωμα. Μια καλή ιδέα θα ήταν να πάει στην αντιπροσωπεία να κάνει μια αναβάθμιση. Επίσης εφόσον είναι γνωστό το θέμα με την τάπα να αλλαχθεί κ αυτή 

Σε ευχαριστώ. Δε βλέπω να το γλυτώνει :(

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 6/12/2019 στις 10:45 ΠΜ, GeorgeMan είπε

Χαιρετώ το forum. Φίλος αγόρασε Peugeot 308 1.6 blue HDI του 2016 φέτος πριν κάποιους μήνες.

Μετά από λίγο καιρό του έβγαλε μήνυμα να συμπληρώσει adblue με αντίστροφη μέτρηση από τα 1100km. Μη ξέροντας πώς γίνεται αυτό (και ότι μπορείς να το κάνεις και σε βενζινάδικο), πήγε στο συνεργείο, του συμπλήρωσαν και όλα καλά.
Λίγο μετά, του έβγαλε και πάλι το ίδιο μήνυμα. Πήγε ξανά συνεργείο, διάγνωση: Αλλαγή συστήματος adblue, 1300€!!!!! Για αυτοκίνητο ούτε 4 ετών!
Το έψαξα λίγο, φαίνεται να υπήρχε ένα σχεδιαστικό πρόβλημα στο καπάκι των adblue με αποτέλεσμα να δουλεύει με υποπίεση η αντλία του adblue να ζορίζεται και εν τέλει να τα φτύνει. Σε κάποιους διάβασα ότι λύθηκε αλλάζοντας καπάκι adblue, αν δεν είναι η αντλία πολύ φθαρμένη. Στην αντιπροσωπεία βέβαια δεν του είπαν κάτι τέτοιο...

Υπάρχει γιατρειά ή δε το γλυτώνει το 1300ρι για ένα "'άχρηστο" για τη λειτουργία του αυτοκινήτου σύστημα;

Βγάλε το dpf.

  • Confused 2
  • Sad 4
  • Moderators
Δημοσ.

Για την ιστορία, πήγε στην autoone, είναι ακόμα εντός εγγύησης, θα του καλύψουν όλη την αλλαγή με 100€ κόστος εργατικών. Φτηνά τη γλύτωσε... Το θέμα είναι ότι δεν εμπιστεύεται το αυτοκίνητο καθόλου πλέον.

35 minutes ago, ideal09 said:

Βγάλε το dpf.

 

32 minutes ago, NT1G said:

βέβαια καμία σχέση το dpf με το adblue αλλά τέλος πάντων.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

βέβαια καμία σχέση το dpf με το adblue αλλά τέλος πάντων.

Όντως, για κάποιο λόγο τα είχα ως αλληλοεξαρτόμενα αλλά και συ μη τρελένεσαι.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Για την ιστορία, πήγε στην autoone, είναι ακόμα εντός εγγύησης, θα του καλύψουν όλη την αλλαγή με 100€ κόστος εργατικών. Φτηνά τη γλύτωσε... Το θέμα είναι ότι δεν εμπιστεύεται το αυτοκίνητο καθόλου πλέον.

Γιατί, επειδή του έβγαλε μία ζημιά; 🤨

  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, Haldol said:

Γιατί, επειδή του έβγαλε μία ζημιά; 🤨

Στα 3,5 χρόνια 1300€ ζημιά; Ελπίζω να μην το λες σοβαρά 😩

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε

Στα 3,5 χρόνια 1300€ ζημιά; Ελπίζω να μην το λες σοβαρά 😩

3,5χρονια αγνωστης προηγουμενης χρησης ομως, εκτως και αν το πηρε μεσα απο την οικογενεια του και ξερει τι εκανε οπροηγουμενος ιδιοκτητης.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Στα 3,5 χρόνια 1300€ ζημιά; Ελπίζω να μην το λες σοβαρά 😩

Αν κρίνω απ' το avatar του, λογικό να μην το θεωρεί παράλογο :Ρ

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, primeragt said:

3,5χρονια αγνωστης προηγουμενης χρησης ομως, εκτως και αν το πηρε μεσα απο την οικογενεια του και ξερει τι εκανε οπροηγουμενος ιδιοκτητης.

Ξέρω εγώ, leasing ήταν το αυτοκίνητο. Και ξεσκισμένο μέχρι τελικής πτώσεως να ήταν, τι σχέση έχει το adblue με αυτό; Είναι αυτόνομο σύστημα, δεν το επηρεάζει ο οδηγός στο πώς λειτουργεί...

57 minutes ago, phanispal said:

Αν κρίνω απ' το avatar του, λογικό να μην το θεωρεί παράλογο :Ρ

Εντάξει κι εγώ έδωσα 1100€ να βάλω Brembo φρένα και δαγκάνες στο δικό μου αλλά δεν έχει κάποια σχέση με τον 308 του θέματος 😛 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...