Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, giannis_fe είπε Σε τέτοιες εταιρίες δυστυχώς πας στο μπράντ γιατί έχουν εντελώς δικό τους οικοσύστημα. Κ η αλήθεια είναι μαγεία το πως δουλεύουν μεταξύ τους όλες οι συσκευές. Όσοι έχουν όλα τα προϊόντα κ τα έχουν μεταξύ τους συνδεμένα ξέρουν τι εννοώ. Καταλαβαίνω τι λες κ όντως είναι μαγικό. εξάλλου ένα οικοσύστημα ανεβάζει και την τιμή των προϊόντων αφού στην ουσία σου παρέχεται μια υπηρεσία την οποία διαφορετικά θα εξασφάλιζες με διαφορετικές εταιρείες άρα περισσότερα έξοδα (nextcloud etc). Προσωπικά το iPhone δεν το αλλάζω με άλλη συσκευή αυτή τη στιγμή, όμως τα laptop τους (γιατί αυτό είναι) είναι αποτυχίες. Δεν μπορείς να έχεις gpu του ‘15 και να έρχεται ένα razer blade και να σε ξεφτιλίζει όταν είσαι εταιρεία hw από το 80, κ όλα αυτά για χάρη ενός οικοσυστήματος. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
vabill Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, Nspider είπε Γιατί haters δικηγόρε; επειδή έδωσαν 1500€ για ένα μηχάνημα που δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε; το ότι θα το διορθώσει η θα αντικαταστήσει τα προβληματικά μηχανάκια τις σημαίνει πως δεν πρέπει να χαλαστει αυτός που το αγόρασε; μην τρελενεστε μερικοί, το ότι είναι μεγάλη εταιρεία με σωστό support δεν το αμφισβητεί κανένας Haters είναι αυτοί που κράζουν αυτούς που έδωσαν 1.500€. Λες και μερικοί από αυτούς δεν μεγάλωσαν με blue screen. 1 1
Kostasft Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, telis είπε in-case-of-emergency.webp 28 kB · 9 downloads Μήπως μπέρδεψες τις οδηγίες από το κινέζικο σου γιατί εδώ έχεις Apple care. 1 1
DisRaptor Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Η φημη της Απλ δεν βλάπτεται απο θέματα αξιοπιστιας, ή τιμής, ή αποδοσης. Αυτό που θα την βλάπτει είναι η έλλειψη ινοβείσο και εξκλουζιβιτι. Π.χ για τον περισσοτερο κόσμο, το μεγαλυτερο προβλημα του iPnone είναι το νοτς, οπότε φαντάσου...
Nspider Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 38 λεπτά πριν, vabill είπε Haters είναι αυτοί που κράζουν αυτούς που έδωσαν 1.500€. Λες και μερικοί από αυτούς δεν μεγάλωσαν με blue screen. Άρα η λογική σου είναι ότι πρέπει να υπάρχει και σήμερα blu screen και να μην μας πειράζει; Ή μήπως δεν υπάρχει pc με ενάμιση χιλιάρικο; τόσο πήρα και το δικό μου λάπτοπ. Επειδή τα έδωσα θα κάνω τα στραβά μάτια στην Microsoft ή στην hp? εγώ δεν κάνω τα στραβά μάτια λοιπόν, πλήρωσα τόσα λεφτά και έχω το δικαίωμα να με χαλάσει ότι δεν δουλεύει όπως πρέπει, το ίδιο και στην αντίπερα όχθη, και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχουν haters και fanboys. 1 2
devill0 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, ktiniatros είπε Σκούξτε όσο θέλετε, το support της Apple δεν το φτάνει κανείς (είναι άλλωστε ένας από τους λόγους της υπερτιμολόγησής τους). Όλα τα προβληματικά μακ θα αλλαχθούν/επισκευασθούν. Αυτό δε σημαίνει βεβαίως ότι η Apple δεν πρέπει να σοβαρευτεί μετά τα τελευταία fail με μακ & iOS, έχει πέσει το QA της. Developers της γκρινιάζουν ότι δεν τους αφήνουν χρόνο για όλα τα απαραίτητα integration tests. 4 ώρες πριν, paragontikos είπε φιλαρακι πηρε macbook pro και δε φορτιζει καν out of the box, με το που βγαζεις το φορτιστή κλεινει κατευθειαν, αυτο δε θεωρειται doa απο την apple και περιμενει να παει στο service, τραγικα πραγματα κατ εμε Η Apple είναι η μοναδική εταιρία που δεν έχει DOA ούτε ένα 24ωρο, σε περίπτωση βλάβης είτε έχεις πληρώσει 1000€ είτε 5000€ θα γίνει επισκευή ή θα πάρεις πίσω επισκευασμένο και σε σπάνιες περιπτώσεις κάνουν αντικατάσταση με καινούργιο του κουτιού.
telis Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 37 λεπτά πριν, Kostasft είπε Μήπως μπέρδεψες τις οδηγίες από το κινέζικο σου γιατί εδώ έχεις Apple care. Γιάννα Αγγελοπούλου εσύ;
vabill Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 16 λεπτά πριν, Nspider είπε Άρα η λογική σου είναι ότι πρέπει να υπάρχει και σήμερα blu screen και να μην μας πειράζει; Ή μήπως δεν υπάρχει pc με ενάμιση χιλιάρικο; τόσο πήρα και το δικό μου λάπτοπ. Επειδή τα έδωσα θα κάνω τα στραβά μάτια στην Microsoft ή στην hp? εγώ δεν κάνω τα στραβά μάτια λοιπόν, πλήρωσα τόσα λεφτά και έχω το δικαίωμα να με χαλάσει ότι δεν δουλεύει όπως πρέπει, το ίδιο και στην αντίπερα όχθη, και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχουν haters και fanboys. Δεν ξέρω πως έφτασες συλλογιστικά σε αυτό το συμπέρασμα αλλά δεν εννοώ αυτό. Δεν είπα ότι δεν πρέπει να χαλιέσαι όταν πληρώνεις κάτι και σου βγαίνει ελαττωματικό. Απλά είπα πως όταν αυτό συμβαίνει στην Apple, η After Sales και Service εμπειρία είναι σωστή. Πόσες εταιρείες του χώρου ξέρεις να μου πεις που έχουν προγράμματα δωρεάν αντικατάστασης μπαταριών ή πληκτρολογίων 4 χρόνια μετά τη λήξη των εγγυήσεων?
Tokyo Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 25 λεπτά πριν, vabill είπε Δεν ξέρω πως έφτασες συλλογιστικά σε αυτό το συμπέρασμα αλλά δεν εννοώ αυτό. Δεν είπα ότι δεν πρέπει να χαλιέσαι όταν πληρώνεις κάτι και σου βγαίνει ελαττωματικό. Απλά είπα πως όταν αυτό συμβαίνει στην Apple, η After Sales και Service εμπειρία είναι σωστή. Πόσες εταιρείες του χώρου ξέρεις να μου πεις που έχουν προγράμματα δωρεάν αντικατάστασης μπαταριών ή πληκτρολογίων 4 χρόνια μετά τη λήξη των εγγυήσεων? Με τόσα προβληματικά πληκτρολόγια και μπαταρίες τελευταία απορώ πως δεν δίνουν εγγύηση 10 χρόνια. Συγχαρητήρια beta testers. ΥΓ: Μπιλντανο που εξαφανιστηκες; Αν αυτό ήταν θέμα άλλης εταιρίας θα ήσουν πρώτος πρώτος να μας πεις για τα απίστευτα απλ προϊόντα. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Χειρότερο από όλα είναι το κείμενο υποστήριξης. Βάλτο στο sleep, καντου κουπεπε, χτυπά το στην πλάτη. Τι ανοησίες είναι αυτές; Με το macOS έχει καταφέρει το απίστευτο, επειδή ξέρει από χρόνια ότι ο μέσος χρήστης είναι ηλίθιος, έχει δημιουργήσει ένα λειτουργικό που και ο πιο αμπαλος μπορεί να το χρησιμοποεί (κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να το πετύχεις σε ένα προϊόν κ πολύ από εμάς τους tech nerds το αγνοούμε). Και έρχεται τώρα και δίνει οδηγίες DIY. Εντελώς αντίθετες με την φιλοσοφία που είχε. Πάω στοίχημα τι googlarisma έχει πέσει ήδη στο «macbook how enable sleep mode”
KrisDs Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στην Ελλάδα 3 είναι τα εξουσιοδοτημένα service. Το ποιο είναι το καλύτερο το γνωρίζουμε καλά όσοι είμαστε χρόνια κάτοχοι Apple προϊόντων, και όχι δεν είναι η iStorm. Σε όσους γράφουν λοιπόν ότι η Apple έχει καλή υποστήριξη και τα συναφή, σε περίπτωση που πάθουν τα μηχανήματα τους το οτιδήποτε εκτός εγγύησης ή εκτός προγραμμάτων κάλυψης ας έρθουν να το ξανασυζητήσουμε. Τα MacBook Pro από το 2016 μέχρι και το 2019 είναι μακράν τα πιο προβληματικά που έχει βγάλει η Apple και η αιτία που πολλοί mac users μετά από χρόνια έφυγαν και πήγαν σε windows μηχανήματα. Αυτό έγινε είτε γιατί όσοι είχαν παλιότερο αξιόπιστο μοντέλο, όπως αυτά του 2014 με 2015, δεν έβρισκαν καινούργιο απροβληματιστο MacBook για να αναβαθμίσουν, είτε όσοι αγόρασαν καινούργια τα πούλησαν με τα θέματα που τους έβγαλαν. Σίγουρα υπάρχουν και άτομα που αγόρασαν MacBook γενιάς 2016 με 2019 και δεν έχουν πρόβλημα, αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα ποσοστά αστοχίας και προβλημάτων είναι μεγάλα και σίγουρα δεν υπάρχει δικαιολογία όταν η Apple σου ζητάει εξωφρενικές τιμές πλέον. Επισης θεωρώ απαράδεκτο ότι μια εταιρεία που κάποτε ήταν συνώνυμο με την ποιότητα να έχει καταντήσει να γράφει οδηγούς για να δικαιολόγησει τα αδικαιολόγητα. Τέτοιες οδηγίες είχε βγάλει και για τα πληκτρολόγια στην αρχή και γέλαγε η υφήλιος, τέτοια ανέκδοτα είχε γράψει και τα καινουργια iPad Pro που τα βγάζανε από το κουτί και ήταν στραβά, και το ίδιο κάνει και τώρα. Υπάρχουν μοντέλα της που ποτέ δεν κάλυψε παρά τα προβλήματα που είχαν λόγω κατασκευαστικού λάθους, χαρακτηριστικό παράδειγμα το θέμα που είχαν τα iMac 27´´του 2009 που καιγόταν η κάρτα γραφικών ή η οθόνη κιτρίνιζε στα δεξιά πάλι λόγω κάρτας. Και επειδή διαβάζω κάτι κουλά, ποια εταιρεία σου βάζει το ίδιο πληκτρολόγιο πάλι ενώ ξέρει ότι έχει θέμα και ότι είναι πιθανόν να ξανατρεχεις? Αυτό είναι το best customer service και τα συναφή? Να το βράσω λοιπόν το πρόγραμμα εγγύησης για παραπάνω χρόνια. Κάποια στιγμή θα τελειώσει και όταν έρθει ο λογαριασμός τότε ξαναπεράστε μερικοί να τα πούμε. Γιατί η Apple δεν είναι χαζή ούτε το κάνει από την καλοσύνη στον χρήστη, το class action suit προσπάθησε να γλυτώσει, αλλά όπως γράφτηκε στο εξωτερικό πριν από μερικές μέρες η αγωγή προχώρησε κανονικά τελικά. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2019 από KrisDs 4 3
kundi Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Θα εδινα τοσα χρηματα μονο αν ειχε αμεση αντικατασταση στους ορους με νεο , απο την στιγμη που ειναι εργοστασιακη αστοχια ,ολα τ αλλα μπουρδες της apple. Εχω Mac mini 2010 μεχρι τωρα κανενα προβλημα... Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2019 από kundi
Kostasft Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, telis είπε Γιάννα Αγγελοπούλου εσύ; Κωστας Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2019 από Kostasft
papavales Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2019 Τουλάχιστον έδωσε ΔΩΡΕΑΝ οδηγίες τι να κάνουν οι χρήστες. Το θεωρώ υπέρβαση για την Apple!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα