Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

'' Η Apple κυκλοφόρησε ένα έγγραφο υποστήριξης που περιγράφει τον τρόπο που ο χρήστης του υπολογιστή μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στην περίπτωση που εμφανιστεί.'' 

Αυτή είναι υποστήριξη. όχι οι κινεζοι που τα βγάζουν στα κινέζικα και δεν μπορούμε να τα διαβάσουμε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, paragontikos είπε

φιλαρακι πηρε macbook pro και δε φορτιζει καν out of the box, με το που βγαζεις το φορτιστή κλεινει κατευθειαν, αυτο δε θεωρειται doa απο την apple και περιμενει να παει στο service, τραγικα πραγματα κατ εμε

Ας το πάει στο μαγαζί για doa. Τελειώνει την μπαταρία και λέει απλά παιδιά δεν ανοίγει (όλα αυτά στις πρώτες μέρες). Δινει και τον φορτιστη και λεει "Οριστε! δεν φορτίζει καν". Και λύνεται το πρόβλημά του.

Επεξ/σία από Lanc3r
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Grimson είπε

'' Η Apple κυκλοφόρησε ένα έγγραφο υποστήριξης που περιγράφει τον τρόπο που ο χρήστης του υπολογιστή μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στην περίπτωση που εμφανιστεί.'' 

Αυτή είναι υποστήριξη. όχι οι κινεζοι που τα βγάζουν στα κινέζικα και δεν μπορούμε να τα διαβάσουμε 

Καλύτερα να κάνει συναυλία υποστήριξης, όπου οι οδηγίες θα δίνονται τραγουδιστά. Οι U2 θα ανοίξουν την συναυλία.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lanc3r είπε

Ας το πάει στο μαγαζί για doa. Τελειώνει την μπαταρία και λέει απλά παιδιά δεν ανοίγει (όλα αυτά στις πρώτες μέρες). Δινει και τον φορτιστη και λεει οριστε δεν φορτίζει. Και λύνεται το πρόβλημά του.

η μπαταρια ηδη ειναι dead δε φορτιζει ουτε ειχε καποιο ποσοστο καθως το λαπτοπ χωρις φορτιστη δεν ανοιγε καν, στο πλαισιο λενε παει για service και δε γινεται αντικατάσταση,  τι να σου πω..

Δημοσ.

Το ίδιο πρόβλημα συμβαίνει και σε παλαιότερα μοντέλα, στην εταιρία είχαμε του 2017 και παρουσιάστηκε το ίδιο θέμα σε αρκετά macbook pro..

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paragontikos είπε

η μπαταρια ηδη ειναι dead δε φορτιζει ουτε ειχε καποιο ποσοστο καθως το λαπτοπ χωρις φορτιστη δεν ανοιγε καν, στο πλαισιο λενε παει για service και δε γινεται αντικατάσταση,  τι να σου πω..

Το ξέρεις ότι το πλαίσιο δεν παίρνει από την istorm Apple προϊόντα έτσι; Οπότε θα το δουν οι ίδιοι στο δικό τους service ή θα το στείλουν στον προμηθευτή τους

Δημοσ.

1. Ως κάτοχος εδώ και 2 μήνες δεν μου έχει τύχει ( όχι πως σημαίνει κάτι, απλά το αναφέρω)

2. Όποια και να είναι η αιτία του προβλήματος, η Apple θα το διορθώσει είτε με οδηγίες, ( οκ αστείες) είτε με software update, είτε με πρόγραμμα αντικατάστασης/ επισκευής. 

3. Haters will be haters. Όσο και να φωνάζουν τέτοιο support από εταιρεία δεν έχουν δει ούτε στον ύπνο τους 

  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ntsikos είπε

Το ξέρεις ότι το πλαίσιο δεν παίρνει από την istorm Apple προϊόντα έτσι; Οπότε θα το δουν οι ίδιοι στο δικό τους service ή θα το στείλουν στον προμηθευτή τους

Και η istorm τι ειναι;  αποσο ξερω δεν υπαρχει επισημος αντιπρόσωπος μονο μεταπωλητης, τουλαχιστον ετσι λενε αυτοι

απλα η Istorm εχει εξουσιοδοτημένο service οποτε παλι εκει θα παει λογικα, αν ειχε πολιτικη αμεσης αντικαταστασης θα ειχε γινει πιστευω

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, vabill είπε

3. Haters will be haters. Όσο και να φωνάζουν τέτοιο support από εταιρεία δεν έχουν δει ούτε στον ύπνο τους 

 Γιατί haters δικηγόρε; επειδή έδωσαν 1500€ για ένα μηχάνημα που δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε; το ότι θα το διορθώσει η θα αντικαταστήσει τα προβληματικά μηχανάκια τις σημαίνει πως δεν πρέπει να χαλαστει αυτός που το αγόρασε; μην τρελενεστε μερικοί, το ότι είναι μεγάλη εταιρεία με σωστό support δεν το αμφισβητεί κανένας

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, agalewtiss είπε

Ευκαιρια ψαχνουν να κραξουν οσοι δεν εχουν τα € να τα παρουν χεχε 

μόνο θλίψη... η άποψη σου. και σφραγιδα για τον τύπο πελατειας των mac. 

 

Επεξ/σία από Volga
  • Like 5
  • Thanks 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, paragontikos είπε

Και η istorm τι ειναι;  αποσο ξερω δεν υπαρχει επισημος αντιπρόσωπος μονο μεταπωλητης, τουλαχιστον ετσι λενε αυτοι

απλα η Istorm εχει εξουσιοδοτημένο service οποτε παλι εκει θα παει λογικα, αν ειχε πολιτικη αμεσης αντικαταστασης θα ειχε γινει πιστευω

 

Η iStorm είναι εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής/ service center.

Επίσημος αντιπρόσωπος υπάρχει και λέγεται iSquare.

Από εκεί και πέρα θεωρώ πως όλα αυτά τα θέματα δημιουργήθηκαν εξαιτίας της εμμονής τους σε πολύ λεπτά μηχανήματα.

Επεξ/σία από Hellenicsun
Δημοσ.
1 ώρα πριν, oceanborngr είπε

Ας ετοιμαστουν οσοι εχουν θεμα να φανε στη μαπα refurbished αντικατασταση.

Επισης μη λετε ρε παιδια οτι ειναι μηχανηματα των 1500+ ευρω, γελανε και οι πετρες. Επειδη τα πουλανε σε αυτη την τιμη δε σημαινει οτι κοστιζουν πανω απο 500ρικο στην εταιρια. 

Καλά η λογική του κόστους δεν πάει έτσι. 
το hardware που έχει αν το κανείς κομμάτια τόσο κοστίζει κ παραπάνω. 
Επισης αυτή η εταιρεία δεν βγάζει λεφτά πουλώντας δεδομένα (και δεν το πάω σε συνωμοσία) οποτε το κέρδος είναι στοχευμένο. 
Ωστόσο από την στιγμή που δεν αφήνεις τον χρήστη να φορτώσει το OS (που είναι επικό) σε άλλο hardware και την ίδια στιγμή πουλάς μόνο high end hardware με τραγικό σχεδιασμό είσαι off. Για laptop μόνο Linux με κλειστά μάτια. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

 

Πραγματικά κάποιος να μας διαφωτίσει πώς οι 8 ώρες σερί φόρτισης σε sleep mode συνδέονται με την έκδοση OS.

Θα μπορουσαν να πουν καντε calibration συην μπαταρια και αναβαθμιστε και το λειτουργικο γιατι λογικα καποιο φιξ θα εχουμ περασμενο (για καλιμπραρισμενες μπαταριες ισως; ) αλλα δεν θα χε πλακα μετα στο ινσομνια.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...