villasg Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Καλησπερα , μια ερωτηση μπας και ξερει καποιος . προσφατα περασα απο office 2007 σε 2019 . Εχω 4 email . Στο outlook 2007 ειχα απο ενα φακελο για εισερχομενα, απεσταλμενα , διεγραμενα κλπ , και απο ολα τα email τα εισερχομενα πηγαιναν στον "εισερχομενα" . Στο outlook 2019 μου εχει κανει "σετ" φακελων για καθε email . Πως μπορω να το κανω να εχω ενα φακελο για καθε τυπο (εισερχομενα, απεσταλμενα , διεγραμενα κλπ) και εκει να ειναι για ολους τους λογαριασμους μου ??? ευχαριστω πολυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα