Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/12/2019 στις 8:01 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Έχοντας από χρόνια πιστωτική απροβλημάτιστα σε άλλη τράπεζα, είχε επιχειρήσει στην Εθνική (που έχω μισθοδοσία) να βγάλω μια 2η πιστωτική για backup λόγους, πριν από 6-7 χρόνια, τότε που είχε αρχίσει η άνοδος των ηλεκτρονικών συναλλαγών βάσει μνημονίου.

Έκαναν περίπου 5 μήνες να την εκδώσουν. Την χρησιμοποίησα ελάχιστα. Όταν έληξε (που δεν το είχα στο μυαλό μου), είχε έρθει η νέα σε κατάστημα της περιοχής (χωρίς να με ενημερώσουν σε ποιό θα με βόλευε), δεν με ειδοποίησαν ποτέ να πάω να την παραλάβω. Φυσικά δεν πήγα ποτέ να ξαναβγάλω κάρτα εκεί. Τη στιγμή που αυτή που είχα σε άλλη τράπεζα, κάθε φορά που έληγε, με έπαιρναν και με ρωτούσαν πού να την στείλουν συστημένα και την είχα σε 2 μέρες.

Γελάω πραγματικά όταν ακούω «καινοτόμα» πράγματα από την Εθνική. 😄

Πέραν της αρχικής μου τοποθέτησης, θα προσθέσω και ένα επίκαιρο παράδειγμα για να καταλάβουμε τί θα πει Υποστήριξη IT Υπηρεσιών από την Εθνική προς επαγγελματίες.

Πριν από 1 εβδομάδα, την Πέμπτη πριν την Black Friday, είχα επιχειρήσει να κάνω μια παραγγελία σε ένα ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα, το οποίο χρησιμοποιούσε την proxy pay πλατφόρμα της Εθνικής για την αποδοχή πιστωτικών από τους πελάτες του καταστήματος. Προχωρούσα με την κάρτα μου άλλης τράπεζας και απέρριπτε την πληρωμή η πλατφόρμα χωρίς να λέει το λόγο. Τελικά προχώρησα την πληρωμή με Paypal που ήταν συνδεμένο στην ίδια κάρτα μου που δεν είχε πρόβλημα!

Η κάρτα μου ουδέποτε είχε πρόβλημα. Την υπόλοιπη εβδομάδα ως σήμερα, την χρησιμοποίησα κανονικά σε άλλα διαδικτυακά καταστήματα με άλλες proxy pay πλατφόρμες, όπως και σε φυσικά καταστήματα. Κανένα πρόβλημα.

Πριν λίγο, μπήκα να κάνω μια παραγγελία σε ένα άλλο ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα, το οποίο είχε επίσης proxy pay πλατφόρμα της Εθνικής. Ακριβώς το ίδιο μήνυμα ότι δεν μπορούσε να προχωρήσει την έγκριση! Δεν προχώρησα στο συγκεκριμένο κατάστημα γιατί δεν είχε Paypal. Ο ιδιοκτήτης μόλις έχασε μια πώληση λόγω της Εθνικής! Στο καπάκι κανονική χρήση της κάρτας μου σε άλλο ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα που είχε proxy pay από άλλη ελληνική τράπεζα.

1 εβδομάδα down, εκθέτοντας ένα σωρό επαγγελματίες που κάνουν πωλήσεις μέσα από αυτή την πλατφόρμα.

Τα συμπεράσματα στην κρίση του κοινού. 😀

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 4/12/2019 στις 10:23 ΜΜ, manosfp είπε

Το γεγονός ότι είμαστε μέλη του ινσομνια αλλά παραπονιόμαστε που η Εθνική έχει πολύ χρόνο αναμονής με ξεπερνά... 

 

Στις 5/12/2019 στις 1:39 ΠΜ, l337 είπε

Η ΕΤΕ είναι διεθνώς καταξιωμένη και έχει τον τιμητικό τίτλο "master" στο openness και ο μέσος insomniac λέει ότι είναι η χειρότερη τράπεζα επειδή βλέπει τα παππούδια μέσα και του γυρίζουν τα άντερα. Φυσικά τα καταστήματα είναι κάτι διαφορετικό του IT της εταιρίας και ναι πράγματι υπάρχουν διάφορα μελάνα σημεία αλλά πραγματικά τόσα low level επιχειρήματα δεν περίμενα να διαβάσω και είναι κατάντια να τα βλέπεις σε υποτίθεται τεχνολογικό forum

https://www.innopay.com/en/innopay-open-banking-monitor

Το ότι το Insomnia έχει αυτό χαρακτηριστεί ως "τεχνολογικό" αυτό δεν σημαίνει ότι η πλειοψηφία από  τα μέλη του θέλουν να έχουν κάποια σχέση με την τεχνολογία....

Δημοσ.
11 ώρες πριν, efo355 είπε

Και πώς βάζεις λεφτα; όλα μα όλα ηλεκτρονικά τα παίρνεις; ρευστό ποτε;

Και μάλιστα εδώ και 15 χρόνια 

Άσε μας ρε αρχηγε

Πάνε περισσότερα από 15 χρόνια που τα μηχανήματα της εθνικής δέχονται κατάθεση... Πάνε περισσότερα από 10 χρόνια που τα μηχανήματα της εθνικής δέχονται κατάθεση με ΑΜΕΣΗ πίστωση του λογαριασμού μας. 

Σε αφήνουμε αλλά ψάξου κι εσύ λίγο... 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, manosfp είπε

Πάνε περισσότερα από 15 χρόνια που τα μηχανήματα της εθνικής δέχονται κατάθεση... Πάνε περισσότερα από 10 χρόνια που τα μηχανήματα της εθνικής δέχονται κατάθεση με ΑΜΕΣΗ πίστωση του λογαριασμού μας. 

Σε αφήνουμε αλλά ψάξου κι εσύ λίγο... 

 Ναι ναι και πήγαινες και έκανες 500 ευρώ κατάθεση στο φακελάκι και προσευχοσουβ να μπούνε τα λεφτά. Που 5 ευρώ έβαζες και έπρεπε να ξαναπάς μετά από 2 μέρες γιατί κάπου χάνονταν....

Άσε και ξέρω καλύτερα. Δεν πείθεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, efo355 είπε

 Ναι ναι και πήγαινες και έκανες 500 ευρώ κατάθεση στο φακελάκι και προσευχοσουβ να μπούνε τα λεφτά. Που 5 ευρώ έβαζες και έπρεπε να ξαναπάς μετά από 2 μέρες γιατί κάπου χάνονταν....

Άσε και ξέρω καλύτερα. Δεν πείθεις.

 Πλέον σου τα μετράει το μηχάνημα, σου λέει είναι τόσα. Αν συμφωνήσεις αυτομάτως μπαίνουν στο λογαριασμό σου. Αν διαφωνείς στα ξαναβγάζει έξω. Εσύ αν έχεις χρόνο κάτσε στις ουρές για μια κατάθεση. Ίσως αν είχα κι εγώ να κανα το ίδιο. 

Τίποτα δεν ξέρεις. Δε με απασχολεί αν πειστείς. 

Επεξ/σία από manosfp
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manosfp είπε

 Πλέον σου τα μετράει το μηχάνημα, σου λέει είναι τόσα. Αν συμφωνήσεις αυτομάτως μπαίνουν στο λογαριασμό σου. Αν διαφωνείς στα ξαναβγάζει έξω. Εσύ αν έχεις χρόνο κάτσε στις ουρές για μια κατάθεση. Ίσως αν είχα κι εγώ να κανα το ίδιο. 

Τίποτα δεν ξέρεις. Δε με απασχολεί αν πειστείς. 

Αυτο που λες έιναι τα τελευταια χρόνια και όταν η κατάθεση είναι κάτω από 1000 ευρώ. Παλια πριν 10 χρόωια έβαζες φακελάκι και έλεγες στο atm πόσα έβαζες και άνοιγε ο υπάλληλος το μηχάνημα και μέτραγε κλπ κλπ. Και γινόντουσαν πολλά λάθη.

Τωρα μη προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Ακου εκεί 15 χρόνια......

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι εντυπώσεις ρε παληκαρι; Πας καλά; 

Αναφέρω ένα ΓΕΓΟΝΟΣ. Είναι πάνω από δέκα χρόνια που έχω κάνει κατάθεση με ΑΜΕΣΗ πίστωση του λογαριασμού μου. 

Πάμε παρακάτω : Δεν είναι χιλιάρικο αλλά 60 χαρτονομίσματα. Οπότε ναι, αν είσαι ο Jumbo και θες να καταθέσεις τις εισπράξεις των Χριστουγέννων θα αναγκαστείς ή να μπεις μέσα (που και πάλι δε θα περιμένεις στην ουρά) ή να κάνεις πολλές καταθέσεις!

Συνοψίζοντας, εσύ προτιμάς τις ουρές γιατί ναι μεν τώρα η δουλειά γίνεται από το ΑΤΜ αλλά ΠΑΛΙΑ η διαδικασία ήταν επισφαλής!!! 

 

Ρεεεεε είσαι τρελός ρεεεεεε; 

Επεξ/σία από manosfp
Δημοσ.
On 05/12/2019 at 04:20, barimagas said:

Η εθνική έχει το καλύτερο e banking, επίσης δεν θα σε πάρουν ποτέ τηλέφωνο για να σε πρήξουν. Δεν είχα ποτέ παραπονο. Αντιθετως με την eurobank, δικαιωμουνα μειωμένο επιτόκιο αγορών στην πιστωτική. Μαιος 2019, ξεκίνησα την αίτηση. Μετά από πολλά τηλέφωνα εγκριθηκε το αίτημα τον Σεπτέμβριο του 2019. Μεχρι και σήμερα παρόλο που πέρασε το Αιτημα ακόμα ο λογαριασμός εκδίδεται με το παλιό υψηλο επιτόκιο. Έχω πάρει τηλέφωνα, με έχουνε βεβαιώσει αλλά δεν γίνεται τίποτα. Θέλετε και για Πειραιώς να μιλήσω, πατάς το κουμπί στην πόρτα ασφαλείας και θα πρέπει ήδη να έχεις μαζί σου, εκκαθαριστικό, μισθοδοσία, δεκο, βεβαίωση εργοδότη.... ΕΘΝΙΚΉ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΕΘΝΙΚΉ! 

sorry αλλά μπες στις alpha το e-banking και μετά τα ξαναλέμε. Βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά....

Δημοσ.
3 ώρες πριν, manosfp είπε

Τι εντυπώσεις ρε παληκαρι; Πας καλά; 

Αναφέρω ένα ΓΕΓΟΝΟΣ. Είναι πάνω από δέκα χρόνια που έχω κάνει κατάθεση με ΑΜΕΣΗ πίστωση του λογαριασμού μου. 

Πάμε παρακάτω : Δεν είναι χιλιάρικο αλλά 60 χαρτονομίσματα. Οπότε ναι, αν είσαι ο Jumbo και θες να καταθέσεις τις εισπράξεις των Χριστουγέννων θα αναγκαστείς ή να μπεις μέσα (που και πάλι δε θα περιμένεις στην ουρά) ή να κάνεις πολλές καταθέσεις!

Συνοψίζοντας, εσύ προτιμάς τις ουρές γιατί ναι μεν τώρα η δουλειά γίνεται από το ΑΤΜ αλλά ΠΑΛΙΑ η διαδικασία ήταν επισφαλής!!! 

Ρεεεεε είσαι τρελός ρεεεεεε; 

Δεν είπα τι προτιμώ και μη προσπαθεις να βγεις απο πανω.  Αυτά που λέω είναι γεγονότα.

Δημοσ.

Δε θα το συνεχίσω, μου φτάνει που την επόμενη κατάθεση σου θα την κάνεις από το μηχάνημα και θα πεις "είχε δίκιο ο μπαγάσας". 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κρίμα που δεν πέτυχα νωρίτερα το θρεντ:

πρόσφατο πρόβλημα λειτουργίας του app τους από δικό τους σφάλμα + 31 λεπτά τηλεφωνικής αναμονής στο 181818 που ΔΕΝ απάνταγαν κρατώντας μας στην αναμονή = 18,50 ευρώ χρέωση στο λογαριασμό τηλεφωνίας για να ΜΗΝ εξυπηρετήσουν τον πελάτη που δεν άφησε ποτέ δόση απλήρωτη

3 άτομα της οικογένειας σε πρώτη ευκαιρία θα πάνε σε άλλη τράπεζα και ας εναποθέσουν τους φανταιζή νεωτερισμούς τους εν τω ....

Επεξ/σία από Mi_ka
Δημοσ.

Τουλάχιστον έμαθες ότι δεν καλούμε πενταψηφια εξαψηφια αλλά ψάχνουμε τα αντίστοιχα σε σταθερό, όπως πχ 181818=2104848484;;; 

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, manosfp είπε

Τουλάχιστον έμαθες ότι δεν καλούμε πενταψηφια εξαψηφια αλλά ψάχνουμε τα αντίστοιχα σε σταθερό, όπως πχ 181818=2104848484;;; 

το ότι δεν ενημερώνει το μήνυμα τους για την χρέωση το θεωρείς ηθικό? η μήπως ενημερώνει η διαφήμιση τους?

είσαι στο μισθολόγιο τους? έχεις μετοχές τους? για να ξέρω με ποια ιδιότητα απαντάς ΄

  • Confused 2
Δημοσ.

Είμαι παθών και μαθών, όταν πλήρωσα περισσότερα για να συγχρονίσω το δέκτη της νόβα. Έκτοτε έμαθα να μην είμαι αφελής και να ψάχνω πάντα εναλλακτικές. Επίσης ευχαρίστησα το συμφορουμίτη που με "ξεστράβωσε" αντί να ψάχνω φαντάσματα για την ιδιότητα του. Κάνε κι εσύ το ίδιο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Mi_ka είπε

τι να ευχαριστήσω, δεν κατάλαβα?

το ότι με λες αδαή που δεν ενημέρωσα την έχουσα κινητική αναπηρία παθούσα ότι οι διαφημίσεις που την βομβαρδίζουν για το 181818 ΔΕΝ λένε για χρέωση 0,74 ευρώ το λεπτό στην αναμονή του ηλίθιου ρομπότ που απαντάει που ΠΟΤΕ ΔΕΝ την καταλαβαίνει και πως το μήνυμα υποδοχής στην αναμονή ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ άνθρωπος επί 31 λεπτά ούτε μια φορά δεν λέει για το ύψος της ΠΑΡΑΛΟΓΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ούτε ενημερώνει για το κανονικής χρέωσης ισοδύναμο σταθερό αριθμό 2104848484 ????

σήμερα με την ενοποίηση των δικτύων οι σύντομοι τηλεφωνικοί κωδικοί ΔΕΝ αποτελούν είδος πολυτελείας αλλά προφανώς στην ΕΤΕ:

α. έχουν μείνει 10+ χρόνια πίσω τότε που ήταν είδος πολυτελείας, τραγική «αβλεψία» του δεινόσαυαρου  

β. χρησιμοποιούν πλάγιες ληστρικές μεθόδους να αρμέγουν τους πελάτες τους γεμίζοντας τον τόπο με διαφημίσεις 181818 χωρίς να λένε ούτε τη χρέωση ούτε το ενναλακτικό σταθερό τηλέφωνο ευθαρσώς και ευκρινώς

Μια χαρά νομότυποι είναι και μην βαφτίζεις την αφέλεια του πελάτη της "ληστρική μέθοδο".
Οι υπόλοιπες εκφράσεις και το ύφος δεν αρμόζουν σε χώρο συζήτησης αλλά σε μεσημεριανάδικο όπου λέει ο καθένας τον καημό του.

 

  • Like 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...