Προς το περιεχόμενο

Eλληναρας στο τιμονι και ο χαρος;;;;;;;


JohnConstantine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

όταν στο ατύχημα εμπλέκεται μεγάλος σε ηλικία οδηγός, αρχίζουμε τα γνωστά... πως τους αφήνουμε και οδηγούν σε τέτοια ηλικία, θα έπρεπε να τους πάρουν το δίπλωμα... μπλα μπλα μπλα

αν το ατύχημα γίνει με νεαρούς. εκεί μας φταίνε οι δρόμοι καρμανιόλες και το κράτος. Δε λέει κανένας να τους πάρουν το δίπλωμα.

Όσα χρόνια  οδηγάω τις περισσότερες βλακείες τις βλέπω από νεαρούς οδηγούς. Και φυσικά από γυναίκες (λυπάμαι αλλά αυτή είναι η αλήθεια)

Εγω όσες φορές έχω δει να γίνεται βλακεία κατα 50% είναι μουσάτοι κάγκουρες με καραφτιαγμένα αμάξια η οι πατεράδες τους με BMW κλπ , κατα 20% κάγκουρες με smartακια που επειδη κάναν upgrade απο τα παπακια νομίζουν οτι οδηγούν ένα παπακι με 4 ρόδες και κάνουν παρόμοιες σφήνες στη παραλιακή και 30% επαγγελματίες οδηγοί κυρίως στη λήξη της βάρδιας τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Η γυναικα ομως θα κανει λαθος απο "βλακεια" ενω ο αντρας απο "μαγκια" οποτε καταλαβαινεις ποιο ειναι χειροτερο

σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. το ποιο είναι χειρότερο όμως δε μπορούμε να το πούμε. Είναι πως θα κάτσει.

Και να δώσω ένα παράδειγμα που μου έχει τύχει μερικές φορές (και μια πριν λίγες μέρες).

Αν είναι να βγει σε έναν κεντρικό δρόμο ένας άντρας, θα κοιτάξει, θα δει ότι έρχεται αυτοκίνητο αλλά παρόλο αυτά θα ξεκινήσει με γκάζι ελπίζοντας ότι θα προλάβει. Δηλαδή θα κάνει τη μαλακία έχοντας πλήρη γνώση ότι την κάνει.

Η γυναίκα από την άλλη, θα βγει χωρίς να κοιτάξει καθόλου από τη μεριά που έρχονται τα αυτοκίνητα (ενώ θα έρχονται) σιγά σιγά και θα μπει στην κυκλοφορία. Ο άλλος που έρχεται θα πλακωθεί στα φρένα, θα αρχίζει τα μπινελίκια και αυτή δε θα πάρει χαμπάρι καν τι έγινε και θα αναρωτιέται γιατί την βρίζουν.

Αυτό ακριβώς μου έτυχε πρόσφατα. Κόντεψα να πέσω πάνω της από πλάγια και δε με είδε καν διότι μπήκε σε δρόμο και κοιτούσε στην αντίθετη κατεύθυνση μόνο, που δεν ερχόταν αυτοκίνητα.

Τι είναι χειρότερο δε ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Xacti είπε

Το δίπλωμα ναι, το αυτοκίνητο όμως όχι. Μπορεί να το χρησιμοποιεί άλλος μέλος της οικογένειας που να οδηγεί σωστά.

Περιπολικό σταματάει αυτοκίνητο που πήγαινε με 10 χλμ, ζιγκ ζαγκ κλπ. Μέσα ήταν γυναίκα υπό την επήρεια ναρκωτικών. Κλήση πάνω από 3.000 ευρώ και πόντοι που αφαιρούσαν το δίπλωμα για 2 χρόνια (ή κάτι τέτοιο).

Το αποτέλεσμα? Η κυρία ήταν δημοσιογράφος σε κανάλι, όχι γνωστή και ο μπαμπάς αντί να της βάλει χέρι και να μην την αφήσει να ξαναοδηγήσει πήρε τηλέφωνο έναν μεγάλο αξιωματικό και σβήστηκαν τα πάντα και πλήρωσε ένα 200αρι έτσι για τους τύπους. Φυσικά ο μπαμπάς δεν αναρωτήθηκε τι θα γινόταν αν η κόρη του σκότωνε ή άφηνε ανάπηρο κάποιον γιατί μέσα στη μαστούρα της μπορεί να πάταγε ξαφνικά γκάζι κλπ κλπ.

Είσαι πρόεδρος του Εδεσσαικού? Αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα και είναι ξεκάθαρο ότι δεν ξέρεις τι σημαίνει προσπέραση. Εκτός κι αν δεν έχεις πιει καφέ ακόμα και κόλλησε το μυαλό σου :P

Είναι δυο απλά παραδείγματα για το τι θεωρείται προσπέραση. Αν δεν το κατάλαβες με μια 2η ανάγνωση τότε σορρυ αλλά έχεις θέμα κατανόησης.

Και δυστυχώς τα άτομα που έχουν θέμα κατανόησης συνηθίζουν να βλέπουν τα πράγματα άσπρο - μαύρο με τις γνωστές συνέπειες που βλέπουμε και στην οδήγηση, να γίνονται ρομπότ των κανόνων που νομίζουν ότι έχουν καταλάβει, και συνήθως κομμάτι επικίνδυνοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφαιρεση διπλωματος και δικαιωματος να ξαναδωσουν ουτε εκεινοι ουτε τα παιδια τους ουτε τα εγγονια τους. Μονο ετσι θα δουμε προοδο σε 200-250 Χρονια σε αυτην την χωρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει τα ίδια.

Για το πόσο χάλια οδηγοί είμαστε και τα σχετικά. Δεν υπάρχει ούτε ένας να σου πει το αντίθετο. Κι όμως στο δρόμο το χάλι καλά κρατεί.

Πως εξηγείται αυτό; Πολύ απλά, στην κουβέντα όλοι το παίζουμε παναγίτσες και σωστοί αλλά μόλις πιάσουμε τιμόνι....ξεχνάμε τι λέγαμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και δυστυχώς τα άτομα που έχουν θέμα κατανόησης συνηθίζουν να βλέπουν τα πράγματα άσπρο - μαύρο με τις γνωστές συνέπειες που βλέπουμε και στην οδήγηση, να γίνονται ρομπότ των κανόνων που νομίζουν ότι έχουν καταλάβει, και συνήθως κομμάτι επικίνδυνοι

Το αντίθετο θα έλεγα.Οι κανόνες/νόμοι είναι άσπρο - μαύρο,είτε μας αρέσει είτε όχι.Το πρόβλημα ξεκινάει όταν η παλέτα χρωμάτων αυξάνεται, γιατι καθένας μας πράττει κατα το δοκούν.Οι δρόμοι δέν είναι επικίνδυνοι επειδή κυκλοφορούν ρομπότ. Οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι γιατί ο εκάστοτε οδηγός προσεγγίζει τις καταστάσεις σάν έκθεση ιδεών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες, αλλά όλα θα πρέπει να ξεκινήσουν από τη μηδενική ανοχή του αλκοόλ στο τιμόνι. Και γενικά οι παραβάσεις θα πρέπει να τιμωρούνται βαρύτατα και όχι με ένα "έλα μωρέ τώρα". Μην αναφέρω καν το "έχω ένα ξάδερφο στην αστυνομία, θα μου σβήσει την κλήση".

Γενικά είναι όλα θέμα νοοτροπίας και είναι δικό μας θέμα αν θέλουμε να την αλλάξουμε ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

τότε σορρυ αλλά έχεις θέμα κατανόησης.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά νομίζω ότι η προσπέραση είναι όταν κινούνται 2 αυτοκίνητα στην ΙΔΙΑ λωρίδα και το πίσω κάνει χρήση της αριστερής λωρίδας για να βρεθεί μπροστά από το άλλο. Όταν κινούνται παράλληλα και ο ένας απλώς πατήσει γκάζι και πάει πιο γρήγορα δεν είναι προσπέραση. 

17 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και δυστυχώς τα άτομα που έχουν θέμα κατανόησης συνηθίζουν να βλέπουν τα πράγματα άσπρο - μαύρο με τις γνωστές συνέπειες που βλέπουμε και στην οδήγηση, να γίνονται ρομπότ των κανόνων που νομίζουν ότι έχουν καταλάβει, και συνήθως κομμάτι επικίνδυνοι

Φυσικά και είναι άσπρο - μαύρο. Το κόκκινο και το στοπ ή το περνάς και είσαι δολοφόνος ή δεν το περνάς και είσαι σωστός. Αυτοί που τα βλέπουν γκρίζα επίσης όπως εσύ δηλαδή ερμηνεύουν τον ΚΟΚ κατά το δοκούν, είστε και εσείς πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, RcManiac είπε

Άρθρο 29 του Κ.Ο.Κ. «Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες»

Παράγραφος 4. «Σε αυτοκινητόδρομους ή οδούς ταχείας κυκλοφορίας τριών ή περισσότερων λωρίδων κυκλοφορίας προς την αυτή κατεύθυνση απαγορεύεται στους οδηγούς των φορτηγών αυτοκινήτων, μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους πάνω από 3,5 τόννους, των λεωφορείων ή των συνδυασμών οχημάτων (συρμών), μήκους μεγαλύτερου των 7 μέτρων, να καταλαμβάνουν άλλη λωρίδα εκτός των δύο πλησιέστερων προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος.
Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.».

Αφού το λέει ξεκάθαρα στον ΚΟΚ, τι λέτε το μακρύ και το κοντό σας περί αριστερής λωρίδας ?

Δες κυκλοφορία σε στοιχους 

Στις 5/12/2019 στις 12:13 ΠΜ, jmmys είπε

Τα Σκόπια είναι η προθέρμανση,εμείς είμαστε το κυρίως,αν οδηγήσεις Καιρο,Αίγυπτο,έχω οδηγήσει ,είναι το hard core.

Φυσικά καμμία σχέση με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη σε θέμα οδηγικής παιδείας.

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι θέμα νοημοσύνης.

 

Επεξ/σία από kariolikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και αναφέρθηκε, η κατώτατη ταχύτητα αφορά αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας (ΚΟΚ άρθρο 29). Συγκεκριμένα λέει ότι δεν επιτρέπεται η διέλευση σε οχήματα που δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα τουλάχιστον 50 km/h (με τον νόμο 4530/2018 αρ. 30, έγιναν 70 km/h).

Επεξ/σία από jimmy213
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, The_Prodigy είπε

Θα κόψουν προστιμα με αυξημενο ρυθμο για ενα, δυο τρεις μηνες; Μετα παλι θα ξεχαστεί οπως τοσα και τοσα (κάπνισμα, ηχορύπανση εξατμισεων κλπ)

Το θεμα ειναι πως ΔΕΝ γινεται να υπαρχει ενας αστυνομικος πανω απο το κεφαλι καθενός μας.

Δεν βγαίνουν τα νουμερα. Αν δεν αλλαξουμε νοοτροπία ΕΜΕΙΣ, δεν θα γίνει τιποτα.

Θα πεσουν για λιγο καιρο μερικά προστιμα στο 0.1% των παραβατων. Σταγονα στον ωκεανό δηλαδη.

Πρεπει και εμεις οι ίδιοι να αποκτήσουμε μια νοοτροπια διαφορετική. 

Αλλα εδω αδερφακι μου ειναι το βασίλειο του "στα τέτοια μου για τους αλλους".

Λάθος. Θα κόψουν πρόστιμα όπως εκοβαν και πάλια με την διαφορά ότι το ποσό θα είναι τόσο υψηλό που θα φοβάσαι και δεν θα συμφέρει να ξανακάνεις κάτι. Όπως έγινε και στα ΜΜΜ με το 60 πλαίσιο της αξίας εισιτηρίου αν σε πιάσουν μια φορά ενώ παλαιότερα που ήταν πολύ λιγότερο σου έλεγε ο άλλος δεν πειράζει αφού κερδισμένος βγαίνω να μην χτυπήσω τίποτα ακόμη κι αν με πιάσουν με πρόστιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Xacti είπε

νομίζω ότι η προσπέραση είναι όταν κινούνται 2 αυτοκίνητα στην ΙΔΙΑ λωρίδα και το πίσω κάνει χρήση της αριστερής λωρίδας για να βρεθεί μπροστά από το άλλο. Όταν κινούνται παράλληλα και ο ένας απλώς πατήσει γκάζι και πάει πιο γρήγορα δεν είναι προσπέραση. 

Σωστότατο!!!!!!!!!!
Οταν υπαρχουν παραλληλες λωριδες κυκλοφοριας και ο καθε ενας ακολουθει την δικη του, δεν μιλαμε για προσπεραση.
Εαν για καποιο λογο η αριστερη λωριδα πηγαινει πιο αργα απο την μεσαια δεν σημαινει οτι εγινε προσπεραση απο την μεσαια!

Ο ΚΟΚ που οι περισοτεροι τον παραφραζουν λεει το εξης.
1)Η αριστερη λωριδα ειναι για προσπεραση.ΕΑΝ ΟΜΩΣ οι υπολοιπες λωριδες κυκλοφοριας ειναι κατειλημμενες τοτε και η αριστερη λειτουργει ως κανονικη λωριδα κυκλοφοριας.
 2)Εαν εχεις πισω σου οχημα που θελει να περασει και εισαι αριστερα, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να κανεις δεξια να τον αφησεις να περασει, και μετα ξαναμπες εαν θες αριστερα.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ για ποιον λογο βιαζετε ο αλλος.Δεν ξερεις εαν γενναει η γυναικα του,δεν ξερεις εαν πεθαινει το παιδι του.ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ να μαθεις,να κρινεις, και να δικασεις κιολας, και να βγαλεις αποφαση του στυλ...."αφου παω στο οριο ταχυτητας, δεν σε αφηνω να περασεις.Δεν πα να πεθαινει το παιδι σου, εγω ειμαι ο τροχονομος και ο δικαστης ταυτοχρονα και αποφασισα να μην σε αφησω.Ειμαι ο δικαστης DREDD"
3)πρεπει να οδηγουμε με τετοιο τροπο ωστε να διευκολυνουμε τους υπολοιπους οδηγους.Κατι που το ξεχασανε ολοι, την στιγμη που πηρανε το διπλωμα.
Εαν καποιος βιαζετε , θα τον βοηθησουμε.
Εαν καποιος δεν οδηγαει καλα, και αυτον θα τον βοηθησουμε. Δεν χρειαζετε να κανουμε μπουλινγκ σε οσους δεν "το εχουν" με την οδηγηση.

Σε καθε περιπτωση σκεφτειτε οτι ο αλλος οδηγος ειναι ο πατερας σας, ο κολλητος σας,ο συντροφος σας, και τυχαια βρισκεστε στον ιδιο δρομο.Τι συμπεριφορα θα ειχατε? Προφανως και θα ειχατε ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ!
Ακριβως αυτο πρεπει να εχουμε και με τους αγνωστους οδηγους.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.Σαν να ηταν συγγενεις μας.
Και αντιθετα στο στενο δρομακι να μπει καποιος...δεν χρειαζονται εγωισμοι και μαγκιες.Αν υπαρχει χωρος και για τους 2, θα κανουμε λιγο ακρη και θα βολευτουν και οι 2.
Μια ευγενικη υπενθυμιση οτι ειναι μονοδρομος ειναι καλοδεχουμενη.Η μαγκια και ο τσαμπουκας, ΚΑΝΕ ΟΠΙΣΘΕΝ ,ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ, ειναι απαραδεκτα.
Εαν συναντησει καποιος στο αντιθετο ρευμα τον πατερα του, ειμαι σιγουρος οτι θα στριμωχτουν και θα χωρεσουν και οι 2.
Ενω εαν συναντησει εναν αγνωστο θα το παιξει τσαμπουκας και θα απαιτησει απο τον παρανομο να κανει οπισθεν.
2 μετρα και 2 σταθμα.
Η οδηγηση ειναι επικινδυνο "αθλημα".Οταν οδηγαμε εγωιστικα γινεται ακομα πιο επικινδυνο.
Με κατανοηση και ηρεμια οι λυσεις βρισκονται πιο ευκολα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντού υπάρχουν καλοί και κακοί οδηγοί - άνθρωποι οπότε δεν είναι θέμα Ελλάδας, Αμερική κλπ και τσάμπα αναλύουμε το κάθε πράγμα πολλές φορές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...