Προς το περιεχόμενο

diesel Πρόσθετα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, εχω ενα quashqai 12 diesel 168.000km και εχω καποιες ερωτήσεις. αλλαζω λαδια και φιλτρο καθε 10.000 και φίλτρο πετρελαίου καθε 30.000.επισεις βαζω μυκητοκτονο καθε 3το γέμισμα.

1:να χρησιμοποιήσω καθαριστικο για μπεκ και σωληνοσεις? 

2:επίσης καθαριστικο για πλύσιμο εσωτερικά του μοτερ? 

3:να βγαλω και να πλενω το τεποζιτο?

4:το φιλτρο πετρελαίου καθε ποτε πρέπει να το αλλαζω.  

Ολα αυτα χρειάζονται εφόσον δεν εχω κάποιο πρόβλημα?  

diesel vpower μονο απο πρατήριο τις εταιριας βαζω  χωρις καποιο Πρόβλημα εως τωρα. 

λαδια 5-30 elf full tech FE για dpf. 

ευχαριστώ. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

diesel φορτηγάκι fiat strada 1700.

Χιλιόμετρα 210.000

Πετρέλαιο απλό κίνησης, λαδάκι απλό 10/40 από lidl κάθε 7-8 χιλιάδες χιλιόμετρα , φίλτρο πετρελαίου κάθε 15 - 20 - 25 χιλιάδες χιλιόμετρα όταν το θυμηθώ.:P

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αποφεύγετε να βάζετε καύσιμα με πρόσθετα.Βάλτε καύσιμο όπως το βγάζει το διυλιστήριο.

Η κάθε εταιρεία δίνει ένα παγούρι στον οδηγό με ένας θεός ξέρει τι έχει , το ρίχνει μέσα στο βυτίο μόλις φορτώσει από το διυλιστήριο και βαφτίζουν το καύσιμο ultimate , vpower και τρίχες κατσαρές ανεβάζοντας και την τιμή του.

Δεν πιστεύω ότι προσφέρουν κάτι.Εγώ μία φορά έβαλα βενζίνη vpower .Άσε που το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά και πήγαινε σαν τρακτέρ μου έφαγε και την αντλία βενζίνης.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, ThanatosTM είπε

Καλησπέρα, εχω ενα quashqai 12 diesel 168.000km και εχω καποιες ερωτήσεις. αλλαζω λαδια και φιλτρο καθε 10.000 και φίλτρο πετρελαίου καθε 30.000.επισεις βαζω μυκητοκτονο καθε 3το γέμισμα.

1:να χρησιμοποιήσω καθαριστικο για μπεκ και σωληνοσεις?  -> Κακό δεν θα κάνει 1 δορά να ριξεις με γαμάτο το ρεζερβουάρ 

2:επίσης καθαριστικο για πλύσιμο εσωτερικά του μοτερ? -> Να μήν ρίξεις εκτός εάν εννοείς πλύσιμο .

3:να βγαλω και να πλενω το τεποζιτο?  -> Εφόσον δεν έχεις πρόβλημα μην το πειράζεις.

4:το φιλτρο πετρελαίου καθε ποτε πρέπει να το αλλαζω.  -> Λογικά θα γράφει το βιβλίο του καλό είναι κάθε 30.000-40.000

Ολα αυτα χρειάζονται εφόσον δεν εχω κάποιο πρόβλημα?  

diesel vpower μονο απο πρατήριο τις εταιριας βαζω  χωρις καποιο Πρόβλημα εως τωρα. 

λαδια 5-30 elf full tech FE για dpf. 

ευχαριστώ. 

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Αποφεύγετε να βάζετε καύσιμα με πρόσθετα.Βάλτε καύσιμο όπως το βγάζει το διυλιστήριο.

Η κάθε εταιρεία δίνει ένα παγούρι στον οδηγό με ένας θεός ξέρει τι έχει , το ρίχνει μέσα στο βυτίο μόλις φορτώσει από το διυλιστήριο και βαφτίζουν το καύσιμο ultimate , vpower και τρίχες κατσαρές ανεβάζοντας και την τιμή του.

Δεν πιστεύω ότι προσφέρουν κάτι.Εγώ μία φορά έβαλα βενζίνη vpower .Άσε που το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά και πήγαινε σαν τρακτέρ μου έφαγε και την αντλία βενζίνης.

Καμία σχέση.Ουτε παγούρι όυτε τα πρόσθετα πέφτουν στο βυτίο.Μην αναπαράγουμε σαχλαμαρες άσχετων .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Καμία σχέση.Ουτε παγούρι όυτε τα πρόσθετα πέφτουν στο βυτίο.Μην αναπαράγουμε σαχλαμαρες άσχετων .

Κανένα διυλιστήριο δεν παράγει πετρέλαιο ultimate ή βενζίνη Vpower .Τα διυλιστήρια παράγουν Βενζίνη 95 και 100 οκτανίων για την οποία είχα ακούσει παλαιότερα ότι την εισήγαγαν έτοιμη τώρα δεν ξέρω τι παίζει  και πετρέλαιο κίνησης ή θέρμανσης.

Τα υπόλοιπα καύσιμα  είναι εφευρήματα των εταιρειών με κάποια πρόσθετα που ρίχνουν αφού παραλάβουν τα καύσιμα από τα διυλιστήρια.

Όλες οι εταιρείες παραλαμβάνουν από τα διυλιστήρια από την ίδια μάνικα τα παραπάνω καύσιμα.Τώρα αν τα "πρόσθετα" τα ρίχνει ο οδηγός ή κάποιος άλλος υπάλληλος δεν το γνωρίζω. Έγώ έτσι έχω ακούσει από πολλούς αν εσύ γνωρίζεις κάτι περισσότερο π.χ. ότι υπάρχει διυλιστήριο που παράγει πετρέλαιο ultimate ή βενζίνη vpower ειδικά για τις συγκεκριμένες ή άλλες εταιρείες πέστο και σε μας να το γνωρίζουμε.Μπορεί αυτοί που μου είπαν αυτά που γράφω να είναι λάθος.

Τα παραπάνω τα έμαθα  γιατί είμαι παθών.Είμαι υγραεριοκίνητος έβαλα μία φορά vpower και μέχρι αντλία πήρα στο χέρι.Εκεί ψάχνοντας και ρωτώντας μου τα είπαν . Εάν δεν είναι έτσι και γνωρίζεις περισσότερα πέστα να τα ξέρουμε.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Τα πρόθετα δεν τα ρίχνει ο οδηγός,αλλωστε σε τι αναλογία θα τα έριχνε καθώς τα διαμερίσματα είναι διαφορετικού ογκου.Καθε εταιρια έχει δεξαμενές που φορτώνουν τα βυτία,εκεί πέφτει ότι πέφτει και φυσικά όχι με το μάτι.Τα ακριβα της Shell κλπ είναι εισαγώμενα καύσιμα,απο Ολλανδία αν θυμάμαι καλά.Δυο διυληστήρια (εταιρίες) υπάρχουν στην Ελλάδα.MotorOil και ΕΛΠΕ.

Αυτά που πολλοι νομίζουν ότι είναι τα πρόσθετα σε μπουκάλι είναι τα δείγματα που παίρνονται σε κάθε παραλαβή καυσίμων απο τα πρατήρια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

...

Τα παραπάνω τα έμαθα  γιατί είμαι παθών.Είμαι υγραεριοκίνητος έβαλα μία φορά vpower και μέχρι αντλία πήρα στο χέρι ....

 

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

...

Δεν πιστεύω ότι προσφέρουν κάτι.Εγώ μία φορά έβαλα βενζίνη vpower .Άσε που το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά και πήγαινε σαν τρακτέρ μου έφαγε και την αντλία βενζίνης.

"correlation does not imply causation"

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τα πρόθετα δεν τα ρίχνει ο οδηγός,αλλωστε σε τι αναλογία θα τα έριχνε καθώς τα διαμερίσματα είναι διαφορετικού ογκου.Καθε εταιρια έχει δεξαμενές που φορτώνουν τα βυτία,εκεί πέφτει ότι πέφτει και φυσικά όχι με το μάτι.Τα ακριβα της Shell κλπ είναι εισαγώμενα καύσιμα,απο Ολλανδία αν θυμάμαι καλά.Δυο διυληστήρια (εταιρίες) υπάρχουν στην Ελλάδα.MotorOil και ΕΛΠΕ.

Αυτά που πολλοι νομίζουν ότι είναι τα πρόσθετα σε μπουκάλι είναι τα δείγματα που παίρνονται σε κάθε παραλαβή καυσίμων απο τα πρατήρια.

Μα δεν είπα πουθενά ότι τα ρίχνουν με το μάτι ή με την κουτάλα.Αυτό ακριβώς που λες είπα και εγώ όπως το έχω ακούσει.

Δίνουν τον οδηγό ή σε κάποιο υπάλληλο (δεν ξέρω) ένα δοχείο το οποίο εγώ είπα παγούρι (λόγω καταγωγής):P και αφού το βυτίο φορτώσει από το διυλιστήριο το ρίχνουν μέσα στο ανάλογο διαμέρισμα και αμέσως το πετρέλαιο ή βενζίνη  από απλό μετονομάζεται ultimate ή vpower.Τώρα αν αυτή η ενέργεια το κάνει ανώτερο καύσιμο  τι να πω.

Ας απαντήσουν ειδικοί των καυσίμων.

Επίσης έμαθα και το άλλο που δεν ήξερα.Επειδή αυτή η ενέργειά τους δεν ήταν σύννομη (για τη Βενζίνη shell) παλαιότερα τους επέβαλαν να αφαιρέσουν από τις πινακίδες στα πρατήρια το βενζίνη 97 οκτανίων και από τότε τοποθετήθηκε το σκέτο Vpower.Τώρα είδα ότι επανήλθε η αναγραφή και  μάλιστα 98 οκτάνια.Τι να πω μπορεί μπορεί τώρα τα διυλιστήρια να παράγουν βενζίνη 98 οκτανίων και να μην το ξέρω οπότε λάθος μου.

Πληροφορίες παρέθεσα.Ειδικός δεν είμαι.Ο καθένας βάζει ότι καύσιμο γουστάρει και εμπιστεύεται.

59 λεπτά πριν, NT1G είπε

"correlation does not imply causation"

Έχω και βενζινοκίνητο εκτός από πετρέλαιο.😊

Δημοσ.

αν δεν ειχαν τα καυσιμα προσθετα θα γεμιζε ο κινητηρας υπολειματα. καθε εταιρεια εχει τα δικα της προσθετα και αναλογιες

Δημοσ.

την συζήτηση δεν την ξεκινησα για τα καύσιμα, αλλα για τα καθαριστικα, καθαριστικα για μπεκ, πλύσιμο κινητήρα εσωτερικα, αλλαγη φίλτρο πετρελαίου σε ποσα χιλιόμετρα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, ThanatosTM είπε

την συζήτηση δεν την ξεκινησα για τα καύσιμα, αλλα για τα καθαριστικα, καθαριστικα για μπεκ, πλύσιμο κινητήρα εσωτερικα, αλλαγη φίλτρο πετρελαίου σε ποσα χιλιόμετρα. 

Για τη συντήρηση μπορείς να συμβουλευτείς είτε το βιβλίο κατασκευαστή ή το πρόγραμμα - βιβλίο autodata με το κωδικο κινητήρα σου και να δείς τι αναφέρει.

Άποψη μου είναι το καθαριστικό για τα μπέκ δεν θα κάνει κακό (απλώς πάρε ενα επώνυμο) , τωρα για να καθαρίσεις το ρεζερβουαρ καυσίμου είναι νωρίς για τα χιλιόμετρα που έχει και εφόσον δεν εχεις πρόβλημα τροφοδοσίας.

Στο συνεργείο τι σου έχουν πεί για τα φίλτρα αέρα, καμπίνας , καυσίμου και τα λάδια κιβωτίου και κινητήρα;

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

απο οτι εχω καταλάβει γενικότερα κοντα στης 250.000 με 300.000 θελει να αρχισω να τα κανω αυτα γιατί  ειναι σχετικά λιγα τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου για να δημιουργηθεί κατι. 

οσο για τα λαδια που λενε οτι οταν τα αλλαζεις κατευθείαν μαυριζουν σε εμένα δεν συμβαίνει αυτο, μετα απο δυο βδομάδες τουλάχιστον μαυριζουν. αρα το μοτερ είναι καθαρο μεσα. (σχετικά παντα) 

Δημοσ.

Το πετρέλαιο είναι απο μόνο του καλό καθαριστικό και λιπαντικό οπότε όσο βάζεις καλά πετρέλαια δεν έχεις θέμα. Πολύ αργότερα, στα 300.000 θα μπορούσες να κάνεις αυτό που λες για το ντεπόζιτο όπως και να πάς τα μπεκ για έλεγχο. Είναι τόσο υψηλες οι πιέσεις που αμα έχει θέμα κάποιο μπεκ το καθαριστικό δεν θα κάνει κάτι. Για ΙΧ πετρέλαιο δεν γνωρίζω πολλά, αλλά σε στόλο λεωφορείων που ξέρω τα καλά καυσιμα ειναι το κλειδί για να μην βγάζουν θέμα οι αντλίες, και ανα 500.000 έλεγχος μπεκ. Λεωφορεία με 1.500.000χλμ και δεν έχουν θέμα με αντλίες και κανένας δεν βαζει καθαριστικά, απλά ρίχνουν αντι - μυκητικό στην δεξαμενή του πρατήριου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...