Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατοχος απο το καλοκαιρι ενος corolla hubrid 1,8 με μεχρι προτινος καταναλωση απο 3,9 μεχρι 4.1 max εντος πολης....πλεον εχω διαπιστωσει μια αλλαγη η οποια αυξανει την καταναλωση περιπου 4.5 - 4.8.

Δεν ξερω αν οφειλειται στις χαμηλες θερμοκρασιες εκει εξω...η σε κατι αλλο. Εγω προσωπικα οδηγω με τον ιδιο και πιο συντηρητικο τροπο θα ελεγα.

Αυτο που διαπιστωνω ειναι οτι η μπαταρια γεμιζει με δυσκολια και συχνα δουλευει ο ηλεκτροκινητηρας για να τη γεμισει ( ειδικα σε δρομους με λιγη ανηφορικη κλιση ) πιο πολυ απο πριν. Γενικα μου εχει κανει εντυπωση αυτη η αλλαγη,....οχι οτι η καταναλωση και παλι ειναι μεγαλη απλα οκ...ηθελα να ρωτησω και τη γνωμη των κατοχων αλλων υβριδικων οχηματων

Η βοηθεια και η γνωμη σας ειναι πολυτιμη

Ευχαριστω

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Μήπως χρησιμοποιείς περισσότερο το κλιματιστικό του; 

βασικα δε το χρησιμοποιω καθολου - ειναι μονιμως κλειστο

Δημοσ.

To χειμώνα η κατανάλωση είναι 5-8% αυξημένη ειδικά αν κάνεις πολλές μικρές διαδρομές. Τσεκαρισμένα με τα 4 αυτοκίνητα της ευρύτερης οικογένειας (δύο δικά μου συν πεθερικά)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Μήπως να δεις τον αέρα στα λάστιχα; Το λέω γιατί εγώ εγκληματικά είχα ξεχάσει να τσεκάρω για καιρό και τα βρήκα χτες με 26psi. Just a thought

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mouxaxa είπε

Μήπως να δεις τον αέρα στα λάστιχα; Το λέω γιατί εγώ εγκληματικά είχα ξεχάσει να τσεκάρω για καιρό και τα βρήκα χτες με 26psi. Just a thought

το τσεκαρα αυτο ηδη 

Δημοσ.

  Το χειμωνα σε ολα τα οχηματα με θερμικους κινητήρες, η καταναλωση είναι χαμηλοτερη λόγω παγωμενου αερα. Ο παγωμενος αερας ειναι πιο πυκνος απο τον ζεστο και επιτυγχανεται καλυτερη καυση πιο ευκολα. 
 Προσωπικά δεν εχω δει διαφορά απο το καλοκαίρι. Με μόνιμα ανοιχτα κλιματιστικό στους 25 ειμαι απο 3,7 μεχρι 3,9 εντος πολης.        Εχω παρατηρησει οτι λογω καλοριφερ ο κινητηρας λειτουργει περισσοτερο για να κραταει θερμοκρασια, αλλα δεν εχω δει διαφορα στην καταναλωση. 
  Εφοσον δεν εχεις αλλαξει τροπο οδηγησης και κανεις πανω κατω την ιδια διαδρομη ισως θα επρεπε να το τσεκαρεις στην αντιπροσωπεια. Εχω δει 4,5 μονο σε ταξιδια με 120 σταθερα.

Δημοσ.

Σε μικρές αποστάσεις, ο κινητήρας δουλεύει περισσότερη ώρα για ζεσταθεί το μοτέρ, και αν έχεις  λάστιχα 4 εποχών ή χειμερινά, αυξάνεται η κατανάλωση σε σχέση με καλοκαιρινά.

Και εγώ τον χειμώνα έχω αυξημένη κατανάλωσηση

Δημοσ.
5 ώρες πριν, G.bar είπε

  Το χειμωνα σε ολα τα οχηματα με θερμικους κινητήρες, η καταναλωση είναι χαμηλοτερη λόγω παγωμενου αερα. Ο παγωμενος αερας ειναι πιο πυκνος απο τον ζεστο και επιτυγχανεται καλυτερη καυση πιο ευκολα. 
 Προσωπικά δεν εχω δει διαφορά απο το καλοκαίρι. Με μόνιμα ανοιχτα κλιματιστικό στους 25 ειμαι απο 3,7 μεχρι 3,9 εντος πολης.        Εχω παρατηρησει οτι λογω καλοριφερ ο κινητηρας λειτουργει περισσοτερο για να κραταει θερμοκρασια, αλλα δεν εχω δει διαφορα στην καταναλωση. 
  Εφοσον δεν εχεις αλλαξει τροπο οδηγησης και κανεις πανω κατω την ιδια διαδρομη ισως θα επρεπε να το τσεκαρεις στην αντιπροσωπεια. Εχω δει 4,5 μονο σε ταξιδια με 120 σταθερα.

ειμαι πολυ σιγουρος οτι η καταναλωση ανεβαινει και σε θερμικους και σε ηλεκτρικους..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giantzeron είπε

Βασικα επειδη μηδενισα τη μεση καταναλωση...ποσα χιλιομετρα πρεπει να κανω για να σταθεροποιηθει ?

Εγω τη μηδενιζω σε καθε γεμισμα και συνηθως σταθεροποιειται μετά τα 500. Αυτο το 0,1 δηλαδη πανω κατω.

3 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

ειμαι πολυ σιγουρος οτι η καταναλωση ανεβαινει και σε θερμικους και σε ηλεκτρικους..

Για πιο λόγο; Σοβαρα ρωτάω.. επειδη το παρατηρω χρονια τωρα οτι χειμωνα ανεβαινει η αποδοση και πεφτει η καταναλωση λογω πυκνοτητας του παγωμενου αερα που εχει σαν αποτελεσμα καλυτερο μειγμα και αρα καλυτερη καυση. Φυσικα δεν εννοω καποια μεγαλη διαφορα ετσι, μη τρελαθουμε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, G.bar είπε

Εγω τη μηδενιζω σε καθε γεμισμα και συνηθως σταθεροποιειται μετά τα 500. Αυτο το 0,1 δηλαδη πανω κατω.

Για πιο λόγο; Σοβαρα ρωτάω.. επειδη το παρατηρω χρονια τωρα οτι χειμωνα ανεβαινει η αποδοση και πεφτει η καταναλωση λογω πυκνοτητας του παγωμενου αερα που εχει σαν αποτελεσμα καλυτερο μειγμα και αρα καλυτερη καυση. Φυσικα δεν εννοω καποια μεγαλη διαφορα ετσι, μη τρελαθουμε. 

τωρα δε μπορω να βρω κατι βιντεακια με τη φυσικη/μαθηματικα γι αυτο που λες, αλλα θυμαμαι οτι αν και εχεις μια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης εχεις το προβλημα με τη τριβη του αερα που ειναι και αυτη μεγαλυτερη, υδρατμους στο συστημα της εξατμισης, περισσοτερη ωρα να ζεσταθει το λαδι του κινητηρα, θεμα με τη μπαταρια (δε ξερω να το εξηγησω, εχει να κανει με τη χημεια των μπαταριων). απο κει και περα εχεις και εμμεσους παραγοντες, μικροτερη θερμοκρασια = περισσοτερη κινηση, τα ελαστικα/δρομος "κρατανε" χειροτερα, κλπ

οπως και να χει, μιας και μιλαμε για υβριδικα, χανουν πολυ απο τη μπαταρια οποτε λογικο ειναι να ανεβαινει η καταναλωση

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

τωρα δε μπορω να βρω κατι βιντεακια με τη φυσικη/μαθηματικα γι αυτο που λες, αλλα θυμαμαι οτι αν και εχεις μια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης εχεις το προβλημα με τη τριβη του αερα που ειναι και αυτη μεγαλυτερη, υδρατμους στο συστημα της εξατμισης, περισσοτερη ωρα να ζεσταθει το λαδι του κινητηρα, θεμα με τη μπαταρια (δε ξερω να το εξηγησω, εχει να κανει με τη χημεια των μπαταριων). απο κει και περα εχεις και εμμεσους παραγοντες, μικροτερη θερμοκρασια = περισσοτερη κινηση, τα ελαστικα/δρομος "κρατανε" χειροτερα, κλπ

οπως και να χει, μιας και μιλαμε για υβριδικα, χανουν πολυ απο τη μπαταρια οποτε λογικο ειναι να ανεβαινει η καταναλωση

Να ανεβαίνει σε 3 μήνες ??? Τόσο το χω !

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Να ανεβαίνει σε 3 μήνες ??? Τόσο το χω !

Δεν είναι λόγω γήρανσης, αλλά λόγω εξωτερικής θερμοκρασίας. Σε τι θερμοκρασία το κυκλοφορείς τώρα, και τι πριν 3 μήνες?

1. Οι μπαταρίες "υπολειτουργούν" όσο πέφτει η θερμοκρασία. Γεμίζουν πιο δύσκολα -> χρειάζεται να δουλεύει περισσότερο και πιο συχνά ο κινητήρας για να γεμίσουν, δεν γίνεται τόσο αποδοτική ανάκτηση κατά το φρενάρισμα κλπ

2. Αρκετά υβριδικά έχουν και ηλεκτρική θερμάστρα, που και αυτή τραβάει σημαντικά από την μπαταρία καθώς η θερμότητα από τον κινητήρα μπορεί να μην είναι αρκετή, ειδικά σε διαδρομές που παραμένει σβηστός ή χωρίς σημαντικό φορτίο.

3. Τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν γενικά με τα αμάξια, ελαστικά, αυξημένη αντίσταση κύλισης σε βρεγμένους δρόμους, ο ψυχρός αέρας είναι πιο πυκνός -> μεγαλύτερη αντίσταση, αυξημένοι ανέμοι etc

Δημοσ.
2 ώρες πριν, G.bar είπε

...

Για πιο λόγο; Σοβαρα ρωτάω.. επειδη το παρατηρω χρονια τωρα οτι χειμωνα ανεβαινει η αποδοση και πεφτει η καταναλωση λογω πυκνοτητας του παγωμενου αερα που εχει σαν αποτελεσμα καλυτερο μειγμα και αρα καλυτερη καυση. Φυσικα δεν εννοω καποια μεγαλη διαφορα ετσι, μη τρελαθουμε. 

Η πυκνότητα του παγωμένου αέρα δεν σημαίνει και μεγαλύτερη μάζα αέρα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...