giorgoskouro Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Παράγγειλα από κατάστημα στον Κωτσοβολο και πλήρωσα με χρεωστική. Τώρα θέλω να ακυρώσω την παραγγελία και να πάρω τα χρήματα πίσω. Το προϊόν δεν έχει σταλεί ακόμα στο σπίτι. Μπορώ να το κάνω; Έχω ψάξει την σελίδα τους και λένε ότι ο αγοραστής έχει δικαίωμα υπαναχωρησης εντός 14 ημερών με επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα. Αλλά σε άλλη παράγραφο παρακάτω στις εξαιρέσεις λένε ότι δεν χωρεί υπαναχωρηση σε πώληση προϊόντος από φυσικό κατάστημα. Δεν έχω καταλάβει τι παίζει. Τους καλώ σε ένα τηλ. περιμένω 20 λεπτά στην αναμονή και δεν απαντάει κανείς.
christakos07 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Είτε περιμένεις να παραλάβεις και υπαναχωρείς από την συναλλαγή. Ειτε παίρνεις τηλέφωνο λίγο αργότερα που θα έχει λιγότερη κίνηση, ώστε να στο ακυρώσουν αυτοί.
zx1234r Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2019 Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει όταν η αγορά έχει ολοκληρωθεί και έχεις παραλάβει το προιόν. ακύρωσε τη τηλεφωνικά και αν στο μεταξύ γίνει χρέωση κάρτας, το ποσό θα επιστραφεί απο τον έμπορο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα