Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα  με αυτα τα 3 αυτοκίνητα ειναι οτι επειδή θεωρούνται σκυλιά και απροβλημάτιστα  οι τιμές τους σαν μτχσμένα ειναι εξωπραγματικές στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων .επίσσης στο jazz επειδη σαν Έλληνες ξυπνήσαμε τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα ειναι απο Ιταλία οχι απαραίτητα κακό αλλα ειχαν πεσει πλημμύρες και ειχαν κανει καλό μπάνιο .Για το jazz με 90.000 χλμ εχει βγάλει σαν βλάβες 1 μοτερ παγουριού υαλοκαθαριστήρα κόστος 10€ ιμιτασιον και εναν διακόπτη παραθύρων 50ευρώ ιμιτασιον .

Δημοσ.

Συγκρινεις λιγο ανόμοιες κατηγοριες. Civic & jazz ειναι διαφορετικης κατηγοριας. 1ον γνωμη μου για μεταχειρισμενο μη μπλεξεις με τις υβριδικες εκδοσεις, οι μπαταριες τους θα ειναι στα τελευταια τους , ισως χρειαστουν αλλαγη σε 1-2 ετη οποτε δν σε συμφερει. Εχω jazz του 2010 μοντελο, δεν καιει ,καταναλωση 5.5 ,,στην χειροτερη 6.7 αν το πας με 140.

Το μονο που με ξενερωνει ειναι η κακη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο με αποτελεσμα την κακη ηχομονωση, εε και λιγο παει σαν βαρκα. Το civic οδηγικα σιγουρα θα εχει καλυτερο πατημα .Κατα τα αλλα ειτε civic παρεις ειτε jazz ,θα εχεις χωρους αφθονους και στα 2. Για auris δεν εχω αποψη.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kitharas είπε

Όπως λεει και ο τίτλος, ψάχνω γνώμες για αυτά τα τρία (σύν τις υβριδικές εκδόσεις τους)

Γνώμες, εμπειρίες;

Ήμουν κάτοχος Accoed. Το μειονέκτημα είναι το κόστος ανταλλακτικών εδω στην Ελλάδα σε γνήσια .

Γενικά εγω του έβαζα εμπορίου αλλά σε μερικά πράγματα μόνο γνήσια.

Το κόστος ήταν εξωπραγματικό εδω Ελλάδα σε μερικά ανταλλακτικα και δεν ηταν διαθέσιμα. Εν ολίγοις τα αγόραζα γνησια από Αγγλία σε 40-50% μειωμένη τιμή και σε 10 ημέρες στο σπίτι με κούριερ .

Να κοιτάξεις όσο μπορείς να μην είναι εισαγωγής (κυρίως το Jazz ) 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ήμουν κάτοχος Accoed. Το μειονέκτημα είναι το κόστος ανταλλακτικών εδω στην Ελλάδα σε γνήσια .

Γενικά εγω του έβαζα εμπορίου αλλά σε μερικά πράγματα μόνο γνήσια.

Το κόστος ήταν εξωπραγματικό εδω Ελλάδα σε μερικά ανταλλακτικα και δεν ηταν διαθέσιμα. Εν ολίγοις τα αγόραζα γνησια από Αγγλία σε 40-50% μειωμένη τιμή και σε 10 ημέρες στο σπίτι με κούριερ .

Να κοιτάξεις όσο μπορείς να μην είναι εισαγωγής (κυρίως το Jazz ) 

Γιατί να μην ειναι εισαγωγής;

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι γενικότερο...Σε αυτούς που έχουν αγοράσει εισαγόμενο μεταχειρισμένο, έχει δειξει κανείς το χαρτί εκτελωνισμού;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/12/2019 στις 1:33 ΜΜ, kitharas είπε

Γιατί να μην ειναι εισαγωγής;

Επειδη για τον μέσο Νεοέλληνα τα "ελληνικα" αμάξια,αυτά δηλαδη που κατασκευάζονται εδώ στην Ελλάδα είναι πολύ καλύτερος ποιότητας από τα ξένα εισαγωγης,

με πραγματικά χλμ,οι Έλληνες ιδιώτες ποτέ δεν θα γυρνούσαν τα χλμ,και οι εμποροι φυσικα γυριζουν τα χλμ μονο απο τα ξένα εισαγωγης,ποτε μα ποτε τα ελληνικά,

και με πολύ λιγότερα προβλήματα και με λιγότερες φθορές επειδη οι ελληνικοί δρόμοι είναι κορυφή,

και επίσης,ως γνωστόν παγκοσμίως, κανένας δεν προσέχει και φροντίζει το αμάξι σαν τον Έλληνα,με όλα τα service στην ώρα τους και πάντα με γνήσια ανταλλακτικά,ποτέ aftermarket,και όλες οι μετατροπές ελεγμένες και επικυρωμένες από το,γνωστό για την σοβαρότητα του,ελληνικό ΚΤΕΟ.

Τυχαία δεν βγήκε το "παπούτσι από το τόπο σου και ας είναι μπαλωμενο".

Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο κάνεις το ίδιο κοντρόλ σε ένα κάρο πράγματα και μετά κρίνεις αν αξίζει ή οχι.Υπαρχουν συγκεκριμένα βήματα που τα ακολουθείς πιστά για να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να πάρεις σαβούρα. 

Αν έχει εισαχθεί καινούριο ή μεταχειρισμένο,αυτές οι 2 περιπτώσεις μόνο παίζουν,δεν παίζει κανένα ρόλο,όπως επίσης δεν παίζει ρόλο αν είναι από ιδιώτη ή από έμπορο.Λαμογια παντού έχει,εσύ κοιτάς μόνο το αμάξι και τι εντύπωση σου αφήνει ο πωλητής.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Οι λόγοι, πιστεύω, που πολλοί είναι επιφυλακτικοί με τα μεταχειρισμένα εισαγωγής είναι ότι σκέπτονται τα εξής:

α/Για ποιό λόγο ένα πραγματικά καλό μεταχειρισμένο στην Ευρώπη δεν κατάφερε να απορροφηθεί στην εκεί τεράστια αγορά και κατέληξε στην Ελλάδα?

β/Πόσες είναι οι πιθανότητες για ένα καλομεταχειρισμένο εισαγωγής να καταλήξει στην Ελλάδα (και όχι π.χ σε έναν ντόπιο που το βλέπει μπροστά του) και πόσες οι πιθανότητες για ένα σαπάκι που θέλουν να το ξεφορτωθούν ?

γ/Με τί κόστος θα αγοράσει ο έμπορος  ένα πραγματικά καλό μεταχειρισμένο από τη Γερμανία και πόσο θα πρέπει να το πουλήσει εδώ ώστε να βγάλει το κέρδος του?

δ/Πώς θα μπορέσει ο έμπορος να ανταγωνιστεί ένα ακριβώς ίδιο καλομεταχειρισμένο από Ελλάδα το οποίο δεν επιβαρύνθηκε με τα έξοδα μεταφοράς και εκτελωνισμού?

Προφανώς οι έλεγχοι που πρέπει να γίνουν σε ένα μτχ είναι ίδιοι και δεδομένου ότι λαμόγια υπάρχουν παντού γιατί να υποθέσει κάποιος ότι στην Ευρώπη είναι λιγότερα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχεις άδικο,και πολυ σωστα τα ανεφερες,αλλά όλα αυτά είναι σχετικά φίλε μου.

α)Εξωτερικό,ειδικά Γερμανία πωλούνται πολύ περισσότερα αυτοκίνητα,τουλάχιστον 10πλασια και υπαρχουν πολύ περισσότερες επιλογές,οπότε μένουν πολλά για αρκετό καιρό στο ράφι.Σαν το ένα από τα 2 αμάξια μου υπάρχουν στο car.gr μόλις 5 προς πώληση ενώ στο mobile.de 176.Φαντάζεσαι πόσα πιο συνηθισμένα υπάρχουν.

β)πιο πολλά σαπάκια θα βρεις εδώ,όταν υπάρχουν τόσα ανασφάλιστα και τόσα χωρίς ΚΤΕΟ,λόγω έλλειψης χρημάτων,καταλαβαίνεις πόσο συντηρούν τα αμάξια τους.Οποτε σαβούρα παντού υπάρχει.Απλα έξω πολλοί τα πουλάνε σε αντιπροσωπείες ή εμπόρους μετά 5,6,7 χρόνια,άριστα συντηρημενα για να πάρουν καινούριο.Και τα τσιμπανε άτομα της πιάτσας από εδώ,είτε έμποροι είτε ιδιώτες.

γ)Θα το αγορασει πολύ πιο φθηνά επειδη πολύ απλά λόγω της πληθώρας πωλούνται φθηνότερα.

Και από εμπόρους έξω αλλά και από ιδιώτες έξω.

Ξανα παράδειγμα στο αμάξι μου,εδώ οι τιμές στα 5 μοντέλα είναι περίπου στα 5 χιλιάρικα,με πολύ λιγότερα έξτρα και σε χειρότερη κατασταση,Γερμανία 1.500-2000 κοστιζει το δικο μου.Τελωνείο 2 χιλιάρικα,μαζί με την μεταφορά και το Κτεο,κάτω από 5 χιλιάρικα έτοιμο για πώληση όσο νομίζει.

δ)Το γ.

Προσωπικά θα κοιτούσα για μεταχειρισμένο μόνο σε επίσημη αντιπροσωπεία,έτσι και έκανα το 2003 όταν το πήρα από έξω,και το εκτελωνισα το 2017 και μετά σε ιδιώτες και μετά σε μαντραδες.Ταπεινη μου άποψη.

Συγγνώμη για το off topic.

Υ.Γ Σε μια αγγελία από τις 5 ο ιδιώτης πωλητής δήλωνε πράγματα για την ιπποδύναμη που δεν ισχύουν,ότι τάχα είναι εργοστασιακή ,οπότε το ψέμα πάει σύννεφο παντού.Σίγουρα σε μαντραδες οι πιθανότητες για σαβούρα είναι περισσότερες αλλά είναι και οι επιλογές περισσότερες,και φυσικά εννοείται ο λεπτομερής έλεγχος  σε πολλά κομβικά σημεία.

 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
Στις 9/12/2019 στις 12:23 ΠΜ, jmmys είπε

Δεν έχεις άδικο,και πολυ σωστα τα ανεφερες,αλλά όλα αυτά είναι σχετικά φίλε μου.

α)Εξωτερικό,ειδικά Γερμανία πωλούνται πολύ περισσότερα αυτοκίνητα,τουλάχιστον 10πλασια και υπαρχουν πολύ περισσότερες επιλογές,οπότε μένουν πολλά για αρκετό καιρό στο ράφι.Σαν το ένα από τα 2 αμάξια μου υπάρχουν στο car.gr μόλις 5 προς πώληση ενώ στο mobile.de 176.Φαντάζεσαι πόσα πιο συνηθισμένα υπάρχουν.

β)πιο πολλά σαπάκια θα βρεις εδώ,όταν υπάρχουν τόσα ανασφάλιστα και τόσα χωρίς ΚΤΕΟ,λόγω έλλειψης χρημάτων,καταλαβαίνεις πόσο συντηρούν τα αμάξια τους.Οποτε σαβούρα παντού υπάρχει.Απλα έξω πολλοί τα πουλάνε σε αντιπροσωπείες ή εμπόρους μετά 5,6,7 χρόνια,άριστα συντηρημενα για να πάρουν καινούριο.Και τα τσιμπανε άτομα της πιάτσας από εδώ,είτε έμποροι είτε ιδιώτες.

γ)Θα το αγορασει πολύ πιο φθηνά επειδη πολύ απλά λόγω της πληθώρας πωλούνται φθηνότερα.

Και από εμπόρους έξω αλλά και από ιδιώτες έξω.

Ξανα παράδειγμα στο αμάξι μου,εδώ οι τιμές στα 5 μοντέλα είναι περίπου στα 5 χιλιάρικα,με πολύ λιγότερα έξτρα και σε χειρότερη κατασταση,Γερμανία 1.500-2000 κοστιζει το δικο μου.Τελωνείο 2 χιλιάρικα,μαζί με την μεταφορά και το Κτεο,κάτω από 5 χιλιάρικα έτοιμο για πώληση όσο νομίζει.

δ)Το γ.

Προσωπικά θα κοιτούσα για μεταχειρισμένο μόνο σε επίσημη αντιπροσωπεία,έτσι και έκανα το 2003 όταν το πήρα από έξω,και το εκτελωνισα το 2017 και μετά σε ιδιώτες και μετά σε μαντραδες.Ταπεινη μου άποψη.

Συγγνώμη για το off topic.

Υ.Γ Σε μια αγγελία από τις 5 ο ιδιώτης πωλητής δήλωνε πράγματα για την ιπποδύναμη που δεν ισχύουν,ότι τάχα είναι εργοστασιακή ,οπότε το ψέμα πάει σύννεφο παντού.Σίγουρα σε μαντραδες οι πιθανότητες για σαβούρα είναι περισσότερες αλλά είναι και οι επιλογές περισσότερες,και φυσικά εννοείται ο λεπτομερής έλεγχος  σε πολλά κομβικά σημεία.

Παντως όπως και να χει, ένα αμαξι δεκαετιας θα το χρειαζεται το σερβις του, δε θα ναι του κουτιού

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...