Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Γι αυτο και πιο πανω σου προτεινα αλλη κατηγορια φιεστα 06-08 γιατι πχ στα 4000-4500ε θα βρεις(και παλι με ψαξιμο) κατι πιο σωστο..!

Είπαμε όμως ότι είναι μικρό το Fiesta, όχι μικρομεσαίο, γι' αυτό απορρίφθηκε.

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Ναι, πρόσεξες ότι ήταν το απολύτως φθηνότερο, ότι το αμέσως ακριβότερο είχε 6.200€ και μετά ανέβαιναν στα 7.000€ και βάλε;

Ότι οι φωτογραφίες ήταν άθλιες και ότι ήταν στα Χανιά;

Δηλαδή τι, βρήκαμε ένα εντός του budget, λογικά είναι καλό;

Έχει και άλλο εντός μπατζετ και αρκετά κάτω από 6.000 . Φανταζομαι θα γίνει και ένα παζάρι μπορούν να πέσουν αν όχι εντός του μπάτζετ πολύ κοντά.Τες πα ότι και να διαλέξεις καλοταξιδο εύχομαι καλή συνέχεια 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Μην συγκρινεις το starlet με τα πιο καινουργια ιαπωνικα αυτοκινητα.. Τα καινουργια εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα..

Πρεπει να γνωριζεις το αυτοκινητο αποτελειται απο πολλα αναλωσιμα εξαρτηματα.. Φαντασου και το ψυγειο νερου θεωρειται αναλωσιμο! Αυτα που δεν θεωρουνται αναλωσιμα ειναι η καροτσα και ο κινητηρας σκετος χωρις τα περιφερειακα του! Ακομα και να βρεις ενα αυτοκινητο με λιγα χλμ μονο απο την πολυκαιρια θα εχουν χαλασει-φθαρει οι αρθρωσεις του.. οπου υπαρχουν λαστιχα πχ βασεις κινητηρα,φουσκες.. κ.α!  Οποτε αν σ ενα μεταχειρισμενο εχουν αλλαξει αρκετα αναλωσιμα για τα χρονια του.. τοτε θα σου βγει πιο αξιοπιστο-οικονομικο πραγμα πολυ δυσκολο γιατι αυτα δεν τα κανει κανενας ιδιοκτητης ή αν θα βρεις θα ειναι ανεβασμενη η τιμη του και δεν θα το προτιμησεις! 

Γι αυτο και πιο πανω σου προτεινα αλλη κατηγορια φιεστα 06-08 γιατι πχ στα 4000-4500ε θα βρεις(και παλι με ψαξιμο) κατι πιο σωστο..!

Ναι το corοlla στο περας του χρονου θα σου βγει πιο οικονομικο σε σχεση με ενα γερμανικο.. Αυτο και παλι ειναι ρευστο γιατι δεν ξερεις σε ποσο καλη κατασταση θα το παρεις..!

Επισης θελει προσοχη γιατι καποια vvti εκαιγαν λαδια! Βεβαια δεν εχει αναφερθει τιποτα για το 1.6 05-07

Ακυρο και μακρια! Καρκινωμα στην τσεπη!

Σίγουρα ξέρεις καλύτερα....

Εμείς 26 χρόνια με τα ιταλικά δεν μάθαμε τπτ..

Βρες μου άλλο ιχ με 120 άλογα μαμά ,μπρος πίσω δισκόφρενα, ένα σκασμό αερόσακους, διζωνικο κλίμα, cruise control, υπολογιστή ταξιδιου,προβολείς ομίχλης, ζάντες όμορφες από την μάνα του, να στρίβει, να φρενάρει όπως η άλφα και ολα αυτά με σκαρτα 3 χιλιάρικα και τα ξαναλέμε. 

Με τα ρέστα θα το κάνεις ολοκαίνουργιο λέμε.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, raflas είπε

Σίγουρα ξέρεις καλύτερα....

Εμείς 26 χρόνια με τα ιταλικά δεν μάθαμε τπτ..

Βρες μου άλλο ιχ με 120 άλογα μαμά ,μπρος πίσω δισκόφρενα, ένα σκασμό αερόσακους, διζωνικο κλίμα, cruise control, υπολογιστή ταξιδιου,προβολείς ομίχλης, ζάντες όμορφες από την μάνα του, να στρίβει, να φρενάρει όπως η άλφα και ολα αυτά με σκαρτα 3 χιλιάρικα και τα ξαναλέμε. 

Με τα ρέστα θα το κάνεις ολοκαίνουργιο λέμε.. 

Ρε φιλε μην μας δουλευεις..  Ειναι καλο αυτοκινητο(οδικη συμπεριφορα) αλλα δαπανηρο σε σχεση με το corolla που κοιταζει ο ts! Απο καταναλωση μεχρι service ειναι ακυρο.. Δεν ειναι τυχαιο που δινεται σε τοσο χαμηλη τιμη!

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Είπαμε όμως ότι είναι μικρό το Fiesta, όχι μικρομεσαίο, γι' αυτό απορρίφθηκε.

Για να βρεις τοτε κατι σωστο στην κατηγορια που θες πρεπει να δωσεις τουλαχιστον πανω απο 6000ευρω! Εκτος αν εισαι τυχερος και σου κατσει καμια ευκαιρια..

Ενα σωστο μεταχειρισμενο καλα θα ειναι να εχει κατω απο 80000χλμ και αυτος που θα το εχει να ειναι νοικοκυρης και να ακολουθει τα service..!

 

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
Δημοσ.

Για να έχει 80.000 χιλιόμετρα, θα πρέπει να το έχει 5-8 χρόνια, άρα μιλάμε για μοντέλο τουλάχιστον του '12 και μετά, άντε του '10 σου λέω εγώ βαριά. Όχι ότι δεν υπάρχουν κάποιοι σαν εμένα που κάνουν 5.000 ή 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο, αλλά άντε βρες τους.

Οπότε κάπως δύσκολο σε αυτά τα χρήματα.

Κοιτάω και το Auris σε περίπτωση που ανέβω λίγο, αν και απ' ότι θυμάμαι έχουν ακουστεί διάφορα γι' αυτό.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, phanispal είπε

Κοιτάω και το Auris σε περίπτωση που ανέβω λίγο, αν και απ' ότι θυμάμαι έχουν ακουστεί διάφορα γι' αυτό.

Με κινητήρα 1NR-FE όλα τα toyota έχουν πρόβλημα η θα ξεκινήσουν να έχουν ,με υπερβολική κατανάλωση λαδιού.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω να πω για nissan primera P12 1600 16V (QG16DE κινητηρας βενζινης) 2002..?

Ψαξτο να το δεις! 2ος οδηγος εδω και ειναι αξιοπιστο απο κινητηρα και λοιπα αρκει να το τσεκαρεις και εσυ τι λειπει και τυπικα service! Μονο λαδακι στη κρεμαριερα συμπληρωνω γατι χανει καπου καπου! Τα θεματα που εχει ειναι οταν εχει κρυο και υγρασια (συνηθως) το παραθυρο του οδηγου ενω το εχεις κατεβασει και πας να το ανεβασεις κολλαει/βραχυκυκλωνει και κατεβαινει..2-3 φορες θελει και μετα θα ανεβει κανονικα! και τωρα τελευταια δεν εχουμε κορνα και τα κουμπακια στο τιμονι!

Σενταν

Δερματινα καθισματα, ac και καλοριφερ, ξεθαμπωμα με αντισταση πισω, προβολεις ομιχλης μπροστα/πισω, αισθητηρας υαλοκαθαριστηρας, δισκοφρενα μπρος/πισω με καλα φρενα, abs, 6 αεροσακους (οδηγου,συνοδηγου, πλαϊνά στις ζωνες και πισω πλαϊνά), ζαντες αλουμινιου, ηλεκτρονικο κουμπι πισω πορτμπαγκαζ, κεντρικο κλειδωμα, υπολογιστης ταξιδιου, καμερα οπισθοπορειας

Βαρυ αυτοκινητο και καλο πατημα!

 

Καιει για 1600 πχ λεμε για εντος πολη σιγουρα ενα 10+ εκτος κυμαινεται γυρω στα 6.5,7;

133 και κατι χιλιομετρα και συνεχιζουμε..

 

https://www.car.gr/25158904-nissan-primera-110hp-katakis-gr

αυτο εχουμε ολοϊδιο με δερματινα καθισματα και ζαντες απαυτο εδωhttps://www.car.gr/13465071-nissan-primera

Επεξ/σία από olimpiakos 7
Δημοσ.

Ψάχνω για hatchback, όχι για sedan. Sedan θα έπαιρνα μόνο αν έβρισκα τρελή ευκαιρία από γνωστό/συγγενή αν ήταν από εκείνες που δε χάνονται.

  • Like 1
Δημοσ.

Να σε ανεβάσω μια κατηγορία ;

Για τσεκαρε εδω

https://www.car.gr/24415848-honda-hr-v-vtec-1-6-5-doors

Δεν είναι όσο ογκώδες νομίζεις ότι είναι σε σύγκριση με τα σημερινα μικρομεσαία,αξιόπιστο στα λεφτά που ψαχνεις,τετράθυρο με όχι τόσο μεγάλο Πορτ μπαγκαζ να ξέρεις και με τα βασικά μέσα αλλά με αρκετά χιλιόμετρα και καίει μέσα στην πόλη κοντά στα 10λιτρα.

Κοντό σασμάν οπότε σε ταξίδι με 120 έχεις πάνω από 3500 στροφες

Εάν θέλεις να ρίξεις λίγο την κατανάλωση αλλά να αποχαιρετήσεις την 4κινηση όταν αυτή μπαίνει τότε πηγαίνεις και βγάζεις τον κεντρικό άξονα από κάτω και είσαι μείον ένα λίτρο.

Του βάζεις και ένα σετ αισθητήρες παρκαρισματος πίσω πλέον που είναι παμφθηνοι και είσαι κύριος.(θα με ευγνώμονεις μετά 😛 )

Αλλά έχει πάρα πολλά θετικά.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, phanispal είπε

Αυτόν διαβάζω ότι τον φοράει μόνο το 1.33 Dual VVT-i με τα 101 άλογα.

(Auris,1ZR-FE) Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού Επειδή το ψάχνω καιρό, είπα να καταγράψω τα ευρήματα μου σχετικά με την κατανάλωση λαδιού με τον κινητήρα 1NR-FE 1.33 auris / yaris γιατί δεν τα έχω βρει κάπου συγκεντρωμένα. Αρχικά ο μόνος τρόπος να αποφύγει κάποιος την κατανάλωση λαδιού είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια το μέγιστο ανά 7500χμ και να βάζει λάδια ιξώδους 5-30 και όχι πιο χοντρά ή ημισυνθετικά. Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί σε όποιον βάζει 10-40 ή κάνει αλλαγές λαδιών / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία. Έχει βγει απο την TOYOTA TSB (Technical Service Bulletin) που περιγράφει το serial number του κινητήρα και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν για να διορθωθεί το οποίο και επισυνάπτω. Συνοπτικά όλοι οι κινητήρες 1NR-FE που βγήκαν έως τις αρχές του 2013 έχουν λανθασμένη σχεδίαση. Οι αλλαγές των προβληματικών μερών, μαζί με την εργασία πάνε 2500€ και ίσως διορθώσουν το πρόβλημα. Ο αριθμός του TSB για όποιον το ψάχνει είναι EG-0095Τ-1112. TSB είναι τεχνική οδηγία. Δεν είναι ανάκληση. Ανακλήσεις γίνονται μόνο σε προβλήματα που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή του επιβάτη. Η οικονομική ζημία λόγω λανθασμένου σχεδιασμού, δεν εμπίπτει στις ανακλήσεις. Εντός εγγύησης και εφόσον η κατανάλωση είναι >1l/1000km φυσικά γίνεται. Στην πληθώρα των περιπτώσεων όμως το πρόβλημα εμφανίζεται μετά το τέλος της εγγύησης και το 1l/1000km αργεί να έρθει. Συνήθως έχει πεθάνει πιο νωρίς το μοτέρ. Μοναδικός προκαταβολικός έλεγχος για την αγορά μεταχειρισμένου, είναι αν είναι λαδωμένα τα μπουζί και η μέτρηση συμπίεσης των κυλίνδρων. Το πρόβλημα δημιουργείται γιατί βουλώνουν οι τρύπες επιστροφής λαδιού και τα ελατήρια των πιστονιών απο άνθρακα απο το θάλαμο καύσης, το λάδι δεν μπορεί να επιστραφεί στο κάρτερ και καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Απο τη στιγμή που ξεκινήσει η κατανάλωση λαδιού ο κινητήρας έχει περίπου 40.000χμ ζωής. Η επισκευή σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ περιλαμβάνει ψευτοκάπακο, πιστόνια, μπιέλες, ελατήρια και σε ορισμένες περιπτώσεις αντλία λαδιού. Επισυνάπτω και αναλυτική προσφορά όπως και το TSB που γράφει συγκεκριμένα τα part numbers που πρέπει να αλλαχθούν και με τι να αλλαχθούν. Η αντικατάσταση με άλλον κινητήρα, μελλοντικά πάλι θα δημιουργήσει πρόβλημα εφόσον και αυτός θα ανήκει στην προβληματική παρτίδα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Thanos1972 είπε

Να σε ανεβάσω μια κατηγορία ;

Για τσεκαρε εδω

https://www.car.gr/24415848-honda-hr-v-vtec-1-6-5-doors

Δεν είναι όσο ογκώδες νομίζεις ότι είναι σε σύγκριση με τα σημερινα μικρομεσαία,αξιόπιστο στα λεφτά που ψαχνεις,τετράθυρο με όχι τόσο μεγάλο Πορτ μπαγκαζ να ξέρεις και με τα βασικά μέσα αλλά με αρκετά χιλιόμετρα και καίει μέσα στην πόλη κοντά στα 10λιτρα.

Κοντό σασμάν οπότε σε ταξίδι με 120 έχεις πάνω από 3500 στροφες

Εάν θέλεις να ρίξεις λίγο την κατανάλωση αλλά να αποχαιρετήσεις την 4κινηση όταν αυτή μπαίνει τότε πηγαίνεις και βγάζεις τον κεντρικό άξονα από κάτω και είσαι μείον ένα λίτρο.

Του βάζεις και ένα σετ αισθητήρες παρκαρισματος πίσω πλέον που είναι παμφθηνοι και είσαι κύριος.(θα με ευγνώμονεις μετά 😛 )

Αλλά έχει πάρα πολλά θετικά.

Κοίτα, επειδή θα το οδηγά και η γυναίκα, άμα της δείξω αυτό το πράγμα θα ψάχνει τις παντόφλες της :Ρ

Εμένα δε με χαλάει, αλλά θεωρώ πως κάτι τέτοιο (ή π.χ. ένα Qashqai) θα είναι το μεθεπόμενο, όχι αυτό που σκέφτομαι να πάρω τώρα.

gia_nnis, ούτως ή άλλως σε Auris θα πήγαινα σε 1600 λογικά οπότε δεν κοιτάω το 1330άρι. Βέβαια αν εξαιρέσεις το πρόβλημα με το λάδι, φαίνεται καλή περίπτωση.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Λοιπόν, προσανατολιζόμουν στο Corolla και στο Mazda 3. Είδα μάλιστα 2-3, αλλά ήθελαν μαζέματα και δεν προχώρησα.

Το θέμα είναι ότι κρατάνε τιμή και για αυτά με λίγα χιλιόμετρα και σε αρκετά έως πολύ καλή κατάσταση ζητάνε ~5.000€ που τα θεωρώ πολλά για αυτοκίνητο 15ετίας και βάλε.

Δηλαδή αν είναι να δώσω τόσα, μαζεύω 1-2Κ ακόμα και πάω στο Auris που θα είναι του 2008 ή και του 2009.

Σε άλλο νήμα έγραψα κάποια αρνητικά του μετά από ψάξιμο (ψηλό αυτοκίνητο και κέντρο βάρους με επιπτώσεις στην οδηγική συμπεριφορά).

Διάβασα όμως και για ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης, ότι είναι υποδεέστερη του παλιότερου Corolla, σκληρότερα πλαστικά και τριγμοί.

Μηχανικά τι λέει όμως; Γνωρίζει κανείς; Δε μιλάω για το 1.33 μοτέρ που είναι προβληματικό, κοιτάω για 1.6.

Επίσης, άλλες επιλογές στα 6.000-6.500€;

Δημοσ.

Η ποιοτητα του εσωτερικου Corolla-Auris ειναι πρακτικα ιδια και μαλιστα θα ελεγα οτι τα καθισματα του Auris ειναι καλυτερα . Απο εκει και περα το εσωτερικο ειναι ουσιαστικα το ιδιο, ιδιο ντουλαπακι, ιδιο καντραν οδηγου, ιδιες θηκες. Το Auris εχει κατ'εμε το προτερημα του λεβιε ταχυτητων που ειναι ψηλα και ενω στην αρχη σε ξενιζει, μετα απο μια βδομαδα λες πως οδηγουσα μεχρι τωρα

Κατοχος Auris του 07 με τον 1.4 i 16V VVT-i (97 Hp), εαν το βρεις σε λογικη τιμη παρτο αφοβα. Η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας δεν ειναι σβελτος (αλλα δεν νομιζω οτι ουδεποτε αυτος ηταν ο σκοπος του), αλλα ειναι ελαστικος και με σχετικα καλη ροπη. Δεν εβγαλε ποτε κανενα απολυτως προβλημα.

Ουτε αυτο που γραφεις για ψηλο κεντρο βαρους και οδηγικη συμπεριφορα ειχα παρατηρησει και μαλιστα εκανα αρκετα ταξιδια ανετα και αφοβα.

Τα μειονεκτηματα του αυτοκινητου ειναι συγκεκριμενα: κιβωτιο ταχυτητων,ειδικα στο κατεβασμα απο 2α σε 1η, και το οτι ειναι 5ταχυτητο (ηθελε ακομη μια ταχυτητα για ομαλοτερη κυλιση). Επισης θορυβωδες πανω απο τα 110-120, η ηχομονωση δεν ειναι και στα καλυτερα της.

Α και οτι εχει χωνευτο ραδιοCD οποτε το παντρευεσαι αναγκαστηκά. Αμα θελεις να βαλεις αλλη πηγη πρεπει να βρεις 2DIN και να ξηλωσεις ολη την προσοψη

 

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Η ποιοτητα του εσωτερικου Corolla-Auris ειναι πρακτικα ιδια και μαλιστα θα ελεγα οτι τα καθισματα του Auris ειναι καλυτερα .

Δεν έχω δει μέσα το Auris, πάντως τα reviews λένε ότι δεν έχει τα μαλακά πλαστικά του Corolla. Μπορεί να ισχύει για τις πρώτες εκδόσεις και με το facelift ξέρω 'γω να το άλλαξαν.

Και για την ποιότητα συναρμολόγησης διάβασα ότι έχει θεματάκια.

9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Απο εκει και περα το εσωτερικο ειναι ουσιαστικα το ιδιο, ιδιο ντουλαπακι, ιδιο καντραν οδηγου, ιδιες θηκες. Το Auris εχει κατ'εμε το προτερημα του λεβιε ταχυτητων που ειναι ψηλα και ενω στην αρχη σε ξενιζει, μετα απο μια βδομαδα λες πως οδηγουσα μεχρι τωρα

Είχα την εντύπωση ότι έχουν αρκετές διαφορές. Βασικά το καντράν είναι τελείως διαφορετικό, και αυτό που με ξενερώνει περισσότερο απ' όλα σε αυτό το αυτοκίνητο. Που έχει τις ψηφιακές ενδείξεις μέσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο, και ίσα που βλέπεις τις βελόνες.

Ο λεβιές ναι, επειδή έχω οδηγήσει και φορτηγό με το λεβιέ κοντά στο τιμόνι, θεωρώ πως όντως βολεύει. Για το χειρόφρενο δεν ξέρω που λένε ότι είναι «ανάποδο».

9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Κατοχος Auris του 07 με τον 1.4 i 16V VVT-i (97 Hp), εαν το βρεις σε λογικη τιμη παρτο αφοβα. Η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας δεν ειναι σβελτος (αλλα δεν νομιζω οτι ουδεποτε αυτος ηταν ο σκοπος του), αλλα ειναι ελαστικος και με σχετικα καλη ροπη. Δεν εβγαλε ποτε κανενα απολυτως προβλημα.

Το Auris λένε ότι είναι ~1250 κιλά, ~100 περισσότερα απ' το Corolla, οπότε θεωρώ πως ο 1.4 με τα 97 θα δυσκολεύεται σε κάποιες περιπτώσεις. Γι' αυτό κοιτάω το 1.6.

Το θέμα είναι, 1.6 VVT-i 124 άλογα ή ο επόμενος 1.6 Valvematic 132 άλογα; Και δεν εννοώ τη διαφορά των 8 αλόγων, αλλά την αξιοπιστία.

9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ουτε αυτο που γραφεις για ψηλο κεντρο βαρους και οδηγικη συμπεριφορα ειχα παρατηρησει και μαλιστα εκανα αρκετα ταξιδια ανετα και αφοβα.

Έτσι λένε στα reviews, ότι ναι μεν είναι ίσως το πιο ψηλό στην κατηγορία, αλλά αυτό έχει επιπτώσεις στην οδηγική συμπεριφορά. Π.χ. στην εθνική περνάνε δίπλα σου και πας βάρκα γιαλό.

Τώρα νταξ αυτά είναι ψιλά γράμματα, αν πηγαίνεις normal δε νομίζω ότι είναι τόσο πρόβλημα.

9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Τα μειονεκτηματα του αυτοκινητου ειναι συγκεκριμενα: κιβωτιο ταχυτητων,ειδικα στο κατεβασμα απο 2α σε 1η, και το οτι ειναι 5ταχυτητο (ηθελε ακομη μια ταχυτητα για ομαλοτερη κυλιση). Επισης θορυβωδες πανω απο τα 110-120, η ηχομονωση δεν ειναι και στα καλυτερα της.

Αυτό με το κατέβασμα, έχεις ακούσει ότι είναι γενικό; Ή έτσι είναι το δικό σου; Λέω μήπως θέλουν αλλαγή οι βάσεις μηχανής σου, αλλαγή δίσκο πλατό ή κάτι τέτοιο.

 

9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Α και οτι εχει χωνευτο ραδιοCD οποτε το παντρευεσαι αναγκαστηκά. Αμα θελεις να βαλεις αλλη πηγη πρεπει να βρεις 2DIN και να ξηλωσεις ολη την προσοψη

Εντάξει, δε νομίζω ότι είναι τόσο πρόβλημα να βρεις 2 DIN σε καλές τιμές. Αλλά δεν ξέρω τι εννοείς ότι θα χρειαστεί ξήλωμα ακριβώς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...