Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ψάξω και μέσω γνωστών μήπως βρω κάτι πιο σίγουρο, και στο car.gr κοιτάω μόνο από ιδιώτες.

Θα προσπαθήσω να δω από κοντά όσα περισσότερα από αυτά που προτείνονται εδώ, αλλά συνοψίζοντας ποια έχουμε έως τώρα;

- Corolla, κοιτάω περισσότερο για 1600

- Mazda 3, πάλι 1600

- Focus 1600, θεωρώ πως είναι αρκετά πιο οικογενειακό απ' το Fiesta. Ή όχι;

- Ibiza, πόσα άλογα έχει ο 1400; Βγαίνει μεγαλύτερος;

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 ώρες πριν, phanispal είπε

- Corolla, κοιτάω περισσότερο για 1600

 

- Focus 1600, θεωρώ πως είναι αρκετά πιο οικογενειακό απ' το Fiesta. Ή όχι;

 

Το Focus ειναι πιο βαρυ απο το corolla. Παντως στα χαρτια δειχνει οτι και το Focus εχει καλες καταναλωσεις..!

Κοιτα και το focus με τα 115hp!  Καντα ολα t.drive να δεις πιο ειναι πιο κοντα στα γουστα σου..

πχ στο corolla δινει 150 Nm @ 4800 σ.α.λ.  Βλεπει ο αλλος 4800στρ και σου λεει θελει γκαζι-στροφες για να πηγαινει καλα.. Και στην πραγματικοτητα το αμαξι παει αριστα χαμηλομεσαια!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/12/2019 στις 11:11 ΠΜ, ProponitisTouKanape είπε

Φίλε έχουμε το Auris 1.4 και φίλος έχει το Corolla 1.4 το ακριβώς προηγούμενο. Το 1.6 σίγουρα είναι καλύτερο απο θέμα επιδόσεων, το 1.4 (ίδιο μοτέρ φοράνε οι δύο γενιές) είναι αργό, έχει λίγα άλογα για το βάρος του. Και έχει θόρυβο πολύ στο δρόμο. Κι ακριβώς τα ίδια λέει κι ο φίλος με το Corolla

Για πολλοστη φορα:

το corolla 1.4 ειναι ισως το ελαφρυτερο εκεινης της χρονολογιας στην κατηγορια των μικρομεσαιων και με εναν απο τους πιο δυνατους ατμοσφαιρικους κινητηρες εκεινης της γενιας στα 1.4l.

Κοινως, ειναι απο τα πιο σβελτα ατμοσφαιρικα μικρομεσαια 1.4l εκενης της εποχης, καμια σχεση με τα πεθαμενα που ανεφερες(vw golf, focus).

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
19 ώρες πριν, haHa είπε

Για πολλοστη φορα:

το corolla 1.4 ειναι ισως το ελαφρυτερο εκεινης της χρονολογιας στην κατηγορια των μικρομεσαιων και με εναν απο τους πιο δυνατους ατμοσφαιρικους κινητηρες εκεινης της γενιας στα 1.4l.

Κοινως, ειναι απο τα πιο σβελτα ατμοσφαιρικα μικρομεσαια 1.4l εκενης της εποχης, καμια σχεση με τα πεθαμενα που ανεφερες(vw golf, focus).

Μάλλον έχουμε διαφορετική άποψη για το τι είναι σβέλτο :) 

Επίσης έγραψα πως τα golf/focus έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης και είναι πιο ησυχα στο δρόμο, όχι πως είναι γρηγορότερα. 

15 ώρες πριν, phanispal είπε

Είναι όντως ψόφιο το 1600άρι Focus;

Πήγαινε οδήγησε το ώστε να κρίνεις μόνος σου. Εδώ μέσα δε θα πάρεις αντικειμενική απάντηση. Εγώ θεωρώ το 1.4 Corolla τάφο, ο φίλος απο πάνω θεωρεί το 1.2 Getz ως νευρικό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μάλλον έχουμε διαφορετική άποψη για το τι είναι σβέλτο :) 

Επίσης έγραψα πως τα golf/focus έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης και είναι πιο ησυχα στο δρόμο, όχι πως είναι γρηγορότερα. 

Εγραψα οτι ειναι "απο τα πιο σβελτα ατμοσφαιρικα μικρομεσαια 1.4l εκενης της εποχης", οχι οτι ειναι σβελτο. 

Οπως και να εχει, ειναι ελαφρυτερο και γρηγοροτερο σε σχεση με τα πεθαμενα που προτεινες που ακομα και αν ειναι πιο ησυχα στο δρομο.

Πιστευω πως αν θεωρουμε σαν σημαντικο μειονεκτημα την σβελταδα και το βαρος του corolla, τοτε δεν παμε σε κατι αισθητα χειροτερο σε αυτους τους τομεις, ακομα και αν ειναι πιο ησυχο στο δρομο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Εγραψα οτι ειναι "απο τα πιο σβελτα ατμοσφαιρικα μικρομεσαια 1.4l εκενης της εποχης", οχι οτι ειναι σβελτο. 

Οπως και να εχει, ειναι ελαφρυτερο και γρηγοροτερο σε σχεση με τα πεθαμενα που προτεινες που ακομα και αν ειναι πιο ησυχα στο δρομο.

Πιστευω πως αν θεωρουμε σαν σημαντικο μειονεκτημα την σβελταδα και το βαρος του corolla, τοτε δεν παμε σε κατι αισθητα χειροτερο σε αυτους τους τομεις, ακομα και αν ειναι πιο ησυχο στο δρομο.

Ξεκόλλα πια, δεν του πρότεινα golf/focus. Έγραψα πως είναι χειρότερο απο αυτά στο δρόμο. Δεν έχω ιδέα καν τι τιμές παίζουν, το μόνο που του πρότεινα, αν τον χωράει, είναι το φιέστα μετά το 09. Μάλλον χτύπησα νεύρο και μόνο που έγραψα τη λέξη Golf. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ξεκόλλα πια, δεν του πρότεινα golf/focus. Έγραψα πως είναι χειρότερο απο αυτά στο δρόμο. Δεν έχω ιδέα καν τι τιμές παίζουν, το μόνο που του πρότεινα, αν τον χωράει, είναι το φιέστα μετά το 09. Μάλλον χτύπησα νεύρο και μόνο που έγραψα τη λέξη Golf. 

Κανενα νευρο δεν χτυπησες με το golf, ενδεικτικα στο quote που εκανες δεν εγραψα συγκεκριμενα για golf και στο προηγουμενο εγραψα και για golf και για focus που ανεφερες και ειναι βαρια και αργα.

Οτι μονος σου εστιαζεις στο golf τωρα και προηγουμενως εγραψες κατι περι VAG, δειχνει πολλα, ισως να πρεπει να ξεκολλησεις οπως λες.

 

Οπως και να εχει, το corolla δεν ειναι βαρυ οπως γραφτηκε, ειναι απο τα ελαφρυτερα της κατηγοριας και απο τα πιο σβελτα της κατηγοριας για εκεινη την εποχη.
Επισης, το fiesta που προταθηκε ειναι βαρυ για το μεγεθος του, ενδεικτικα εχει σχεδον ιδιο βαρος με το corolla, παρολο που το corolla ειναι μια κατηγορια μεγαλυτερο.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Ξέρετε ποιο είναι το θέμα όμως;

Επειδή είναι από δύσκολο έως απίθανο να δω 2-3 μοντέλα με μικρή χρονική απόσταση, θα είναι δύσκολο να μπορώ να τα συγκρίνω από άποψη σβελτάδας και ησυχίας, γιατί θα παίζει ρόλο και η κατάσταση του καθενός, οι δρόμοι που θα γίνουν τα test drives κ.λπ., γι' αυτό είπα να ρωτήσω, επειδή υπάρχουν άτομα που τα έχουν δουλέψει αυτά τα μοντέλα που συζητάμε.

Το άλλο θέμα που σκέφτομαι, είναι κατά πόσο αξίζει π.χ. να δώσω 4.000-4.500€ για Corolla σε σχέση με το Mazda 3, το Focus ή ακόμα και αν ανέβαινα σε κάποιο Auris π.χ..

Εννοώ, μπορεί ένα Auris στα 6.000€ να αξίζει πολύ περισσότερο από την Corolla στα 4.000€, άλλο αν μπορώ ή όχι να το φτάσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, phanispal είπε

Είναι όντως ψόφιο το 1600άρι Focus;

Το focus 1600αρι με τα 100 αλογα* ειναι ελααααχιστα πιο αργο απο το 1400αρι corolla. To focus 1600αρι με τα 115 αλογα ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το 1400αρι corolla και λιγο πιο αργο απο το 1600αρι corolla.

 

*Το focus 1600αρι με τα 100 αλογα δεν εχει κινητηρα με μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων, οποτε καιει περισσοτερο και δεν τραβαει τοσο απο χαμηλα, οσο ο VVTI του corolla. Tο focus 1600αρι με τα 115 αλογα εχει VVTI κινητηρα.

20 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ξέρετε ποιο είναι το θέμα όμως;

Επειδή είναι από δύσκολο έως απίθανο να δω 2-3 μοντέλα με μικρή χρονική απόσταση, θα είναι δύσκολο να μπορώ να τα συγκρίνω από άποψη σβελτάδας και ησυχίας, γιατί θα παίζει ρόλο και η κατάσταση του καθενός, οι δρόμοι που θα γίνουν τα test drives κ.λπ., γι' αυτό είπα να ρωτήσω, επειδή υπάρχουν άτομα που τα έχουν δουλέψει αυτά τα μοντέλα που συζητάμε.

Το άλλο θέμα που σκέφτομαι, είναι κατά πόσο αξίζει π.χ. να δώσω 4.000-4.500€ για Corolla σε σχέση με το Mazda 3, το Focus ή ακόμα και αν ανέβαινα σε κάποιο Auris π.χ..

Εννοώ, μπορεί ένα Auris στα 6.000€ να αξίζει πολύ περισσότερο από την Corolla στα 4.000€, άλλο αν μπορώ ή όχι να το φτάσω.

Οι επιδοσεις ειναι κατι σχεδον αντικειμενικο, με την εννοια οτι υπαρχουν νουμερα. Δεν ειναι κατι αφηρημενο οπως ποιοτητα κυλισης κλπ. Δες τα νουμερα επιταχυνσης και ρεπριζ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα πήγαινα σε κάποιο μοντέλο μετά το '10 σε μικρομεσαίο. Είναι αρκετά βελτιωμένα σε σχέση με τα προγενέστερα σε όλους τους τομείς.

Αλλιώς σε μεσαίο μετά το '05, όπου είναι αντίστοιχα βελτιωμενα σε σχέση με τις μικρότερες κατηγορίες.

Δεν γνωρίζω τα οικονομικά σου και αν μπορείς να αντέξεις λίγο καιρό και να μαζέψεις, αλλά τα 4 + 3 χιλιάρικα που θα δωσεις, θα πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο με λιγότερα χιλιόμετρα και θα το κρατήσεις περισσότερο καιρό.

Ήμουν στην ίδια κατάσταση και διάλεξα πουντο του 15 πετρελαίο με λιγο περισσότερα βέβαια...

Τα κάνει όλα και συμφέρει.

Η άλλη επιλογή λίγο οικονομικοτερη ήταν mondeo, passat...μετά το 05... Εξίσου καλά και ασφαλή αυτοκίνητα, άλλα μεγάλα για να παρκάρεις κεντρο...

 

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, haHa είπε

Το focus 1600αρι με τα 100 αλογα* ειναι ελααααχιστα πιο αργο απο το 1400αρι corolla. To focus 1600αρι με τα 115 αλογα ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το 1400αρι corolla και λιγο πιο αργο απο το 1600αρι corolla.

*Το focus 1600αρι με τα 100 αλογα δεν εχει κινητηρα με μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων, οποτε καιει περισσοτερο και δεν τραβαει τοσο απο χαμηλα, οσο ο VVTI του corolla. Tο focus 1600αρι με τα 115 αλογα εχει VVTI κινητηρα.

Οι επιδοσεις ειναι κατι σχεδον αντικειμενικο, με την εννοια οτι υπαρχουν νουμερα. Δεν ειναι κατι αφηρημενο οπως ποιοτητα κυλισης κλπ. Δες τα νουμερα επιταχυνσης και ρεπριζ.

Ωραία ως εδώ.

Για το Mazda 3 γνωρίζεις τίποτα συγκριτικά με τα από πάνω;

Για Ibiza έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι σε 1600. Leon κάτι βρήκα αλλά δε με ψήνει.

51 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εγώ θα πήγαινα σε κάποιο μοντέλο μετά το '10 σε μικρομεσαίο. Είναι αρκετά βελτιωμένα σε σχέση με τα προγενέστερα σε όλους τους τομείς.

Αλλιώς σε μεσαίο μετά το '05, όπου είναι αντίστοιχα βελτιωμενα σε σχέση με τις μικρότερες κατηγορίες.

Δεν γνωρίζω τα οικονομικά σου και αν μπορείς να αντέξεις λίγο καιρό και να μαζέψεις, αλλά τα 4 + 3 χιλιάρικα που θα δωσεις, θα πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο με λιγότερα χιλιόμετρα και θα το κρατήσεις περισσότερο καιρό.

Ήμουν στην ίδια κατάσταση και διάλεξα πουντο του 15 πετρελαίο με λιγο περισσότερα βέβαια...

Η άλλη επιλογή λίγο οικονομικοτερη ήταν mondeo, passat...μετά το 05... Εξίσου καλά και ασφαλή αυτοκίνητα, άλλα μεγάλα για να παρκάρεις κεντρο...

Τα κάνει όλα και συμφέρει.

Γι' αυτό είπα από πάνω:

Αναφορά σε κείμενο

Το άλλο θέμα που σκέφτομαι, είναι κατά πόσο αξίζει π.χ. να δώσω 4.000-4.500€ για Corolla σε σχέση με το Mazda 3, το Focus ή ακόμα και αν ανέβαινα σε κάποιο Auris π.χ..

Εννοώ, μπορεί ένα Auris στα 6.000€ να αξίζει πολύ περισσότερο από την Corolla στα 4.000€, άλλο αν μπορώ ή όχι να το φτάσω.

Ωραία, πες ότι προκύπτουν άλλες 3.000€ (λέμε τώρα). Προς τα πού κοιτάω;

Δημοσ.

Τα Fiat γενικά νομίζω είναι τα πλέον ζημιάρικα, βέβαια δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχουν και απροβλημάτιστα μοντέλα ή παρτίδες, αλλά γενικά δεν τα έχω καν υπόψη μου.

Για τα i20 και λοιπά Hyundai επίσης έχω διαβάσει για προβλήματα, αλλά όχι όσο για τα Fiat.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...